Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo budowlane, tj. 5- letnich przeglądów instalacji elektrycznej na obiektach należących do Spółki.
Wałbrzych, dnia 12.03.2019 r.
INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Informuję, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki w sprawie „Wykonanie badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo budowlane, tj. 5- letnich przeglądów instalacji elektrycznej na obiektach należących do Spółki”, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
RAMO Polska Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 214
02-486 Warszawa
1. Nazwa i adres Zamawiającego
1.1. Zamawiający
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
2. Opis Przedmiotu Zamówienia:
2.1 Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo budowlane, tj. 5- letnich przeglądów instalacji elektrycznej na obiektach należących do Spółki tj.:
Lp. |
Obiekt |
Zakres |
1 |
Hala wraz z biurowcem przy ul. Towarowej 28 A w Świdnicy (razem ze stacją trafo) |
Cały zakres kontroli 5 letniej |
2 |
Hala wraz z biurowcem przy ul. Strefowej 19 w Dzierżoniowie (razem ze stacją trafo) |
Cały zakres kontroli 5 letniej |
3 |
Hala A wraz z biurowcem przy ul. Wałbrzyskiej 38 w Świebodzicach |
Cały zakres kontroli 5 letniej |
4 |
Hala B i C wraz z pom. biurowymi przy ul. Wałbrzyskiej 38 w Świebodzicach |
Cały zakres kontroli 5 letniej |
5 |
Hala D przy ul. Wałbrzyskiej 38 w Świebodzicach (razem ze stacją trafo) |
Cały zakres kontroli 5 letniej |
6 |
Hala E przy ul. Wałbrzyskiej 38 w Świebodzicach |
Cały zakres kontroli 5 letniej |
7 |
Hala F przy ul. Wałbrzyskiej 38 w Świebodzicach |
Cały zakres kontroli 5 letniej |
8 |
Biurowiec przy hali G przy ul. Wałbrzyskiej 38 w Świebodzicach |
Cały zakres kontroli 5 letniej |
9 |
Hala G przy ul. Wałbrzyskiej 38 w Świebodzicach – tylko stacja trafo |
Cały zakres kontroli 5 letniej |
2.2. W zakres kontroli wchodzi:
a) badanie sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń, środków ochrony od porażeń, odporności izolacji przewodów, uziemień instalacji i aparatów,
b) oględziny instalacji elektrycznej, urządzeń elektrycznych oraz osprzętu narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu na zewnątrz budynku oraz we wszystkich pomieszczeniach wewnątrz budynku: sprawdzenie instalacji elektrycznej w zakresie prawidłowości połączeń, izolacji i ułożenia przewodów, sprawdzenie instalacji elektrycznych w zakresie stanu prawidłowości osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, sprawdzenie kompletności tablic i oznaczeń,
c) oględziny instalacji odgromowej: sprawdzenie instalacji odgromowej w zakresie stanu prawidłowości połączeń, mocowań i ułożenia przewodów,
2.3. Przygotowanie protokołów:
Z dokonanych przeglądów (instalacji elektrycznej, piorunochronnej i transformatorów) należy sporządzić protokoły z wykonanych pomiarów (w zakresie zgodnym z art. 62 ustawy Prawo budowlane). Zamówienie należy wykonać zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi na dzień wykonania przeglądów, w szczególności z: Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202, 1276, 1496, 1669, 2245, z 2019 r. poz. 51.), oraz innych przepisów i norm mających zastosowanie w niniejszym przedmiocie zamówienia.
2.3.1 Protokół przeglądu instalacji elektrycznej w treści winien zawierać m.in.:
― datę wykonania przeglądu, nr protokołu
― oznaczenie obiektu objętego przeglądem (adres)
― dane techniczne urządzeń użytych do oględzin i dokonania pomiarów wraz z informacją w zakresie spełnienia przez nie wymaganych przepisów prawa i norm
― tabelaryczne zestawienie pomiarów z podziałem na poszczególne budynki, a w ramach budynków na poszczególne pomieszczenia (zestawienie punktów pomiarowych), wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej w budynku(pomieszczeniu).
― wynik pomiarów dla poszczególnych punktów (pozytywny/negatywny)
― tabelaryczne zestawienie poszczególnych pomiarów dla części wspólnych budynków (klatki schodowe, piwnice, pomieszczenia techniczne itp.) wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej, tablic itd.
― tabelaryczne zestawienie pomiarów rezystancji izolacji w obwodach wraz z wynikiem (pozytywny/negatywny)
― tabelaryczne zestawienie pomiarów wyłączników różnicowoprądowych wraz z wynikiem (pozytywny/ negatywny)
― wykaz usterek i nieprawidłowości -określenie zaleceń pokontrolnych
― informacja o dopuszczeniu bądź braku dopuszczenia instalacji do dalszej eksploatacji
― wskazanie nieprzekraczalnej daty wykonania kolejnego pomiaru.
2.3.2 Protokół musi posiadać podpis uprawnionej osoby przeprowadzającej kontrolę. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu każdorazowo oryginał protokołu.
3. Termin wykonanie zamówienia .
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia:
-
do 14.04.2019 r. (pkt. 2);
-
do 31.05.2019 r. (pkt. 1, 3, 4, 5 ,6 ,7 ,8 ,9)
Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywania pomiarów.
4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Dagmara Komendera, tel.(+48) 74 6462577, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl
6. Dokumenty składające się na ofertę.
6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
7. Okres związania z ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
8. Terminy składania ofert.
Oferty należy złożyć w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na I piętrze), lub w formie skanu prosimy przesłać na adres e-mailowy dagmara.komendera@ipdevelopment.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.03.2019 r. do godziny 10.00.
9. Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
10. Warunki uzupełniające.
10.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
10.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
Załączniki:
1. Formularz nr 1 – Formularz oferty
2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu