Zapytanie ofertowe – „Wykonanie zdjęć obiektów przemysłowych, mieszkaniowych oraz działek inwestycyjnych będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” sp. z o.o.”
Wałbrzych, dnia 26.06.2019 r.
INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Informuję, iż w wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki dotyczącego wykonania zdjęcia obiektów przemysłowych, mieszkaniowych oraz działek inwestycyjnych będących własnością IPD Sp. z o.o. dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Fotografia Mariusz Mikołajczyk
Ul. 1 Maja 54
98-200 Sieradz
- Nazwa i adres Zamawiającego
1.1. Zamawiający
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
-
Opis Przedmiotu Zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest:
- wykonanie zdjęć obiektów (wykaz obiektów i działek inwestycyjnych objętych zapytaniem ofertowym stanowią załączniki nr 1 i 2 do Zapytania ofertowego) z poziomu terenu oraz z powietrza (dronem) ;
- zdjęcia muszą podkreślać walory terenu oraz fotografowanych obiektów;
- zdjęcia należy przekazać w wersji elektronicznej, o rozdzielczości pozwalającej na wykorzystanie ich zarówno na stronach internetowych, jak i w poligrafii (wydruki wielkoformatowe – banery reklamowe, ulotki i foldery reklamowe);
- wykonawca dokona odpowiedniej obróbki cyfrowej zdjęć, aby podnieść ich atrakcyjność.
- wykonawca przekaże Zamawiającemu pliki źródłowe (format JPG, TIFF, RAW);
- Wykonawca zdjęć musi posiadać ważne pozwolenia/licencje na pilotowanie dronów i wykonywanie zdjęć w pobliżu terenów zabudowanych – do wglądu przez Zamawiającego;
- Wykonawca przekaże Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie do wykorzystywania wszystkich materiałów powstałych w związku z realizacja zlecenia na wszystkich polach eksploatacji z możliwością ewentualnych późniejszych modyfikacji przez Zamawiającego lub wybrane przez Zamawiającego podmioty trzecie. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do podpisania stosownego dokumentu o przeniesieniu praw autorskich przygotowanego przez Zamawiającego w terminie późniejszym.
- wykonawca udokumentuje swoje doświadczenie w wykonywaniu podobnych zleceń poprzez wypełnienie formularza nr 3 do zapytania ofertowego.
-
Termin wykonanie zamówienia .
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do ustalenia z Zamawiającym
Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywania kontroli.
- Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny.
- Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Mariola Kozłowska, tel. (+48) 74 6462577, mariola.kozłowska@ipdevelopment.pl
Grzegorz Kogut, tel.(+48) 74 6462577, grzegorz.kogut@ipdevelopment.pl
Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
- Dokumenty składające się na ofertę.
6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
6.3. Wypełniony formularz – Doświadczenie – Formularz nr 3
- Okres związania z ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
- Terminy składania ofert.
Oferty należy złożyć w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na I piętrze), lub w formie skanu prosimy przesłać na adres e-mailowy ipd@ipdevelopment.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08.08.2019r. do godziny 12.00.
-
Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
- Warunki uzupełniające.
10.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
10.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.
10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
Załączniki:
1. Formularz Nr 1 – Formularz oferty
2. Formularz Nr 2 – Informacje o oferencie
3. Formularz Nr 3 Doświadczenie
4. Załącznik Nr 1 – Wykaz obiektów objętych zapytaniem ofertowym
5. Załącznik Nr 2 – Wykaz działek objętych zapytaniem ofertowym