Zapytanie ofertowe na wykonanie przeglądu rocznego bram segmentowych zewnętrznych firmy Hormann (kurierskich, dokowych) zamontowanych na hali na terenie Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego ul. Uczniowska 34 Wałbrzych.
1. Nazwa i adres Zamawiającego
1.1. Zamawiający
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
2. Opis Przedmiotu Zamówienia:
2.1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie przeglądu bram w ilości zgodnie z poniższą tabelą:
Rodzaj bram segmentowych | Ilość |
Bramy segmentowe kurierskie ręczne | 22 szt. |
Bramy dokowe wraz z rampami z napędem elektrycznym | 6 szt. |
Pozostałe bramy segmentowe z napędem elektrycznym | 4 szt. |
2.2. Zakres dla przeglądu bram:
a )Sprawdzenie stanu zabezpieczeń;
b) Sprawdzenie stanu i regulacja sprężyn;
c) Sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja rolek jednych;
d) Sprawdzenie stanu technicznego i regulacja napędu;
e) Sprawdzenie stanu technicznego i regulacja linek napędowych;
f) Czyszczenie i smarowanie zawiasów;
g) Czyszczenie i smarowanie trakcji pionowej i poziomej;
h) Sprawdzenie układów elektronicznych sterowania/programowanie;
i) Sprawdzenie poprawności działania radiolinii;
j) Doraźne prace naprawcze niewymagające wymiany części;
k) Diagnostyka i raport uszkodzeń i zużycia eksploatacyjnego;
l) Wycena napraw i wymiany części spoza zakresu wyżej wymienionych prac.
2.3. Zakres prac dla przeglądu z regulacją i konserwacją ramp:
a) Smarowanie, czyszczenie i regulacja zawiasów;
b) Sprawdzenie stanu połączeń spawanych;
c) Sprawdzenie poprawności działania zabezpieczeń;
d) Sprawdzenie poprawności działania hydrauliki;
e) Ocena stanu oleju;
f) Sprawdzenie poprawności działania opcji elektrycznych;
g) Sprawdzenie poprawności działania zabezpieczeń serwisowych;
h) Doraźne prace naprawcze niewymagające wymiany części;
i) Diagnostyka i raport uszkodzeń i zużycia eksploatacyjnego;
j) Wycenia napraw i wymiany części spoza zakresu wyżej wymienionych prac.
2.4. Wykonawca po dokonanym przeglądzie sporządzi stosowne protokoły, w których umieści informacje o: nazwie firmy dokonującej kontroli, dacie wykonania kontroli oraz zakresie stwierdzonych usterek.
3. Termin wykonanie zamówienia .
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 14 dni od daty otrzymania zlecenia, ale nie później niż do 21.02.2020 r.
4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Dagmara Komendera, tel.(+48) 74 6462577, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl
6. Dokumenty składające się na ofertę.
6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
7. Okres związania z ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
8. Terminy składania ofert.
Oferty należy złożyć w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na I piętrze), lub w formie skanu prosimy przesłać na adres e-mailowy ipd@ipdevelopment.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.01.2020r. do godziny 10.00
9. Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami
10. Warunki uzupełniające.
10.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
10.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.
10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
Załączniki: