Zapytanie ofertowe – „Na przeprowadzenie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego obiektów będących własnością Spółki, zgodnie z Prawem Budowlanym art. 62 ust. 1 punkt 1) ppkt. a), b), c) oraz zgodnie z art. 62 ust. 1 punkt 3)”.
Wałbrzych, dnia 08.04.2020 r.
INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Informuję, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki w sprawie „Przeprowadzenie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego obiektów będących własnością Spółki, zgodnie z Prawem Budowlanym art. 62 ust. 1 punkt 1) ppkt. a), b), c) oraz zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 3)” dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
BUDSERWIS Dariusz Dzwilewski
ul. A. Dulin’a 6/20
80-180 Gdańsk
Zapytanie ofertowe – „Na przeprowadzenie okresowej kontroli polegającej
na sprawdzeniu stanu technicznego obiektów będących własnością Spółki, zgodnie z Prawem Budowlanym art. 62 ust. 1 punkt 1) ppkt. a), b), c)
oraz zgodnie z art. 62 ust. 1 punkt 3)”.
1. Nazwa i adres Zamawiającego
1.1. Zamawiający
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
2. Opis Przedmiotu Zamówienia:
2.1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie:
2.1.1. okresowej kontroli zgodnie z 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) Prawa Budowlanego polegający na sprawdzeniu stanu technicznego:
a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
c) instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych
i wentylacyjnych);
2.1.2. oraz okresowej kontroli zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 3) Prawa Budowlanego.
2.2. Protokół:
Wykonawca po wykonaniu kontroli sporządzi protokół, w którym umieści m.in. informację: o nazwie firmy dokonującej kontroli, datę wykonania, datę następnej kontroli oraz imię i nazwisko osoby kontrolującej, oraz informacje o posiadanych uprawnieniach budowlanych osób przeprowadzających kontrolę.
2.3. Zawiadomienie PINB:
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenie złożenia zawiadomienia o przeprowadzonej kontroli do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo Budowlane.
2.4. Obiekty podlegające kontroli:
lp. | Obiekt | powierzchnia zabudowy (m2) | instalacje | zakres kontroli | |
1 | Świdnicki Park Przemysłowy | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 30 | 6109,77 | – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;
– gazowa; – separator ropopochodny |
– art. 62 ust. 1 pkt. 3) |
2 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 28 A | 4758,00 | – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;
– gazowa; – separator ropopochodny |
– art. 62 ust. 1 pkt. 3) |
|
3 | Dzierżoniowski Park Przemysłowy | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Strefowa 17 | 3705,00 | – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;
– gazowa; – separator ropopochodny |
– art. 62 ust. 1 pkt. 3) |
4 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Strefowa 19 | 4521,30 | – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;
– gazowa; – separator ropopochodny |
– art. 62 ust. 1 pkt. 3) | |
5 | Wałbrzyski Park Przemysłowy | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Uczniowska 34 | 6200,23 | – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;
– gazowa; – separator ropopochodny |
– art. 62 ust. 1 pkt. 3) |
6 | Żarów | Budynek mieszkalny z częścią biurową – Zamkowa 1 | 493,71 | – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna; – gazowa; |
– art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) |
7 | Świebodzicki Park Przemysłowy | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala A | 1770,89 | – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;
– gazowa; – separator ropopochodny |
– art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) |
8 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala B i C | 621,55 | – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna; – gazowa; |
– art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) | |
9 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią socjalną i techniczną – hala D | 421,81 | – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna; – gazowa; |
– art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) | |
10 | hala magazynowa z częścią socjalną – hala E | 553,60 | – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna; – gazowa; |
– art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) | |
11 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną – hala F | 855,00 | – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna; – gazowa; |
– art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) | |
12 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala G | 7753,00 | – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;
– gazowa; – separator ropopochodny |
– art. 62 ust. 1 pkt. 3) |
|
13 | budynek administracyjno – socjalny przy hali G | 1430,00 | – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna; – gazowa; |
– art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) | |
14 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala H | 1989,41 | – wentylacja grawitacyjna i mechaniczna;
– gazowa; – separator ropopochodny |
– art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) | |
15 | budynek magazynowy – bunkier 104-75 | 52,00 | – wentylacja grawitacyjna | – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) | |
16 | budynek magazynowy – bunkier 104-80 | 52,00 | – wentylacja grawitacyjna | – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) | |
3. Termin wykonanie zamówienia .
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia:
a) do 15.05.2020 r. (dotyczy wszystkich punktów wskazanych w tabeli z pkt. 2.4);
b) do 15.11.2020 r. (dotyczy kolejno lp. 1, 2, 3, 4, 5, 12 z tabeli w pkt. 2.4)
Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywania kontroli.
4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Dagmara Komendera, tel.(+48) 74 6462577, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl
6. Dokumenty składające się na ofertę.
6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
7. Okres związania z ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
8. Terminy składania ofert.
Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w terminie do 25.03.2020 r. do godziny 10.00 osobiście lub za pośrednictwem poczty. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
- Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pn.:
„Przeprowadzenie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego obiektów będących własnością Spółki, zgodnie z Prawem Budowlanym art. 62 ust. 1 punkt 1) ppkt. a), b), c)
oraz zgodnie z Prawem Budowlanym art. 62 ust. 1 punkt 3)”.
9. Terminy składania ofert.
Oferty należy przesłać na adres Spółki lub złożyć osobiście w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.03.2020 r. do godziny 10.00.
10. Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
11. Warunki uzupełniające.
11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
11.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
11.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
11.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
Załączniki: