Zapytanie ofertowe „Na wykonanie czyszczenia przewodów wentylacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów § 34 ust. 2 oraz na okresową obsługę czyszczenia przewodów spalinowych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów § 34 ust. 1 pkt. 3) dla obiektów będących własnością IPD Sp. Z o.o.”
Zapytanie ofertowe –
„Na wykonanie czyszczenia przewodów wentylacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów § 34 ust. 2
oraz
na okresową obsługę czyszczenia przewodów spalinowych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów § 34 ust. 1 pkt. 3)
dla obiektów będących własnością IPD Sp. Z o.o.”
1. Nazwa i adres Zamawiającego
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
2. Opis Przedmiotu Zamówienia:
2.1. Przedmiotem Zamówienia jest:
a) wykonanie czyszczenia przewodów wentylacyjnych w lutym 2022r., zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów 34 ust. 2;
b) wykonanie, w lutym 2022r. i w sierpniu 2022r., czyszczenia przewodów spalinowych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów 34 ust. 1 pkt 3);
dla poniższych obiektów będących własnością IPD Sp. z o.o.
2.2. Obiekty podlegające czyszczenia:
lp. | Obiekt | Ilość kotłów gazowych | |
1 | Świdnicki Park Przemysłowy | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 30 | 2 szt. |
2 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 28 A | 4 szt. | |
3 | Dzierżoniowski Park Przemysłowy | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Strefowa 17 | 1 szt. |
4 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Strefowa 19 | 2 szt. | |
5 | Wałbrzyski Park Przemysłowy | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Uczniowska 34 | 3 szt. |
7 | Żarów | Budynek mieszkalny z częścią biurową – Zamkowa 1 | 1 szt. |
8 | Świebodzicki Park Przemysłowy ul. Wałbrzyska 38 |
hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala A | 1 szt. |
9 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala B i C | 4 szt. | |
10 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią socjalną i techniczną – hala D | 1 szt. | |
12 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną – hala F | 2 szt. | |
13 | budynek administracyjno – socjalny przy hali G | 1 szt. | |
hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala G (najemca MTS) | 1 szt.
|
||
14 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala H | 1 szt. | |
15 | Świebodzicki Park Biznesu ul. Strefowa 5a |
hala produkcyjno – magazynowa z częścią biurową | 1 szt. |
2.3. Protokół:
Wykonawca po wykonaniu czyszczenia sporządzi protokół, w którym umieści m.in. informację: o nazwie firmy dokonującej czyszczenia, datę wykonania, datę następnego czyszczenia oraz imię i nazwisko osoby czyszczącej, oraz informacje o posiadanych uprawnieniach osób przeprowadzających czyszczenia.
3. Termin wykonanie zamówienia .
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia odpowiednio:
a) do 02.2022 r. – zakres z punktu 2.1 a)
b) do 28.02.2022 r. – zakres z punktu 2.1 b)
c) do 08.2022 r. – zakres z punktu 2.1 b)
Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywania czyszczenia.
4. Wizja lokalna miejsca wykonywania prac.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania czyszczenia. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Dagmara Komendera, tel.(+48) 74 6462577, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl
6. Dokumenty składające się na ofertę.
-
- 6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
- 6.1. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
7. Okres związania z ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
8. Terminy składania ofert.
Oferty należy składać:
8.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:
„Czyszczenie przewodów went. i spalinowych”
w terminie do 04 lutego 2022 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 04 lutego 2022 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.
8.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 04 lutego 2022 r. do godziny: 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pn.:
„Na wykonanie czyszczenia przewodów wentylacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów § 34 ust. 2
oraz na okresową obsługę czyszczenia przewodów spalinowych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów § 34 ust. 1 pkt. 3) dla obiektów będących własnością IPD Sp. Z o.o.”
9. Warunki uzupełniające.
9.1. Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
9.2. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
9.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
9.4. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
9.5. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
10.1. Wykaz Załączników i Formularzy
10.1. Formularz nr 1 – Formularz oferty,
10.2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,