Zapytanie ofertowe – „Wykonanie robót budowlanych w obiekcie zlokalizowanym w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 34 na obszarze Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego.”
Uwaga:
Zmiana terminu składania ofert: 31 lipca 2023 r. do godziny 10:00
- Nazwa i adres Zamawiającego
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70,e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl - Opis Przedmiotu Zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie prac budowlano-instalacyjnych w budynku zlokalizowanym w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 34, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, obejmujących w szczególności:- Wykonanie robót rozbiórkowych;
- Wykonanie nowych wydzieleń funkcjonalno-użytkowych;
- Wykonanie prac tynkarskich i malarskich;
- Wykonanie okładzin podłogowych i ściennych;
- Wykonanie sufitów podwieszanych;
- Montaż stolarki;
- Montaż bram zewnętrznych;
- Wykonanie prac instalacyjnych w zakresie instalacji sanitarnej, wodociągowej, gazowej, ogrzewczej;
- Wykonanie prac instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznej;
- Wykonanie niezbędnych prób i sprawdzeń;
- Prace porządkowe.UWAGA: Załączone przedmiary robót należy traktować pomocniczo. Oferent na podstawie specyfikacji technicznej, projektu budowlanego oraz wizji lokalnej musi przywidzieć wszelkie koszty i prace związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia.
- Termin realizacji zamówienia.
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do ustalenia, jednak nie później niż do 31.12.2023r. - Termin i forma składania ofert.
Oferty należy składać:- W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:„Wykonanie robót budowlanych w obiekcie zlokalizowanym w Wałbrzychu” w terminie do
26 lipca 2023 r.31 lipca 2023 do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu26 lipca 2023 r.31 lipca 2023 w godzinach: 10:10 – 10:30.lub - W wersji papierowej w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do
26 lipca 2023 r.31 lipca 2023 do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzychi opisana:
Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:
„Wykonanie robót budowlanych w obiekcie zlokalizowanym w Wałbrzychu.”
- W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:„Wykonanie robót budowlanych w obiekcie zlokalizowanym w Wałbrzychu” w terminie do
- Kryteria oceny ofert.
Oferty będą oceniane na podstawie kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.Lp. Oznaczenie Kryterium Waga punktowa przypisana
do poszczególnych kryteriów oceny ofert1 A Cena 100 pkt Opis sposobu przyznawania punktacji w kryterium oceny ofert:
Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:
„A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która otrzyma największą ilość punktów.
- Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl
Dagmara Komendera, tel. (+48) 691 324 666, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl - Dokumenty składające się na ofertę.
- Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
- Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
- Aktualny odpis/wydruk z KRS lub CEIDG, lub inny dokument potwierdzający możliwość wykonywania usług przewidzianych w tym zapytaniu ofertowym.
- Kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem opłacenia polisy.
- Referencje/protokół potwierdzający wykonanie w okresie od 01.01.2020r. do 30.06.2023 r., co najmniej jednej zakończonej i rozliczonej budowy/przebudowy/remontu obiektu kubaturowego, gdzie powierzchnia użytkowa wynosiła min. 500 m2lub zadanie było o wartości min. 500 000,00 zł netto;
- Okres związania ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. - Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami. - Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania
- Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku zapytania ofertowego o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej (ceny oferty łącznie z podatkiem VAT w wysokości obowiązującej w dniu składania ofert) podanej w Formularzu oferty. Walutę zabezpieczenia stanowi złoty polski.
- Zamawiający zatrzyma z wynagrodzenia Wykonawcy (Oferenta) zabezpieczenie należytego wykonania umowy na czas trwania gwarancji jakości i rękojmi za wady.
- Wykonawca (Oferent) udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany Przedmiot Zamówienia na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego bez usterek i wad
- Informacje uzupełniające.
- Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:
- złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert;
- gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia;
- gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
- Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
- Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym. - Załączniki
- Formularz nr 1 – Formularz oferty
- Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 1:
- Specyfikacja techniczna
- Projekt budowlany
- Przedmiary robót
- Załącznik nr 2:
- Projekt umowy
Pytania i odpowiedzi:
Data: 25.07.2023 r
Pytanie nr 1. Proszę o potwierdzenie, że w I etapie nie mamy wyceniać robót zewnętrznych. Mówiliście Państwo o tym na spotkaniu.
Odp. nr 1. Roboty budowlane zewnętrzne (m.in.: wiaty, dodatkowo tereny utwardzone, zabezpieczenia przy lampach i hydrantach) nie są objęte przedmiotowym postępowaniem. Prace te będą realizowane w II etapie. W ofercie proszę uwzględnić natomiast: malowanie części elewacji nad wejściem głównym – kolor czerwony, lampy led na wysięgniku w dwóch dokach (rampach przeładunkowych), numeracja bram (6szt).
Pytanie nr 2. Proszę o podanie rodzaju, mocy i producenta wallboxów chyba, że zakup i dostawa tych urządzeń nie wchodzą zakres.
Odp nr 2. Wallboxy zostaną dostarczone i zamontowane przez Najemcę.
Pytanie nr 3. Proszę o doprecyzowanie jakie prace należy ująć przy wycenie przygotowanie miejsc ładowania samochodów elektrycznych. Jakie zasilanie, którędy poprowadzone i czy coś jeszcze dodatkowo należy przewidzieć.
Odp nr 3. Oferent powinien przewidzieć kabel + rozdzielkę. Miejsce ładowania aut elektrycznych zostanie wskazane przez najemcę. Proszę przyjąć do wyceny, że będą one się znajdować w odległości do 15m od elewacji budynku.
Pytanie nr 4. Czy wyposażenie meblowe recepcji też wchodzi w zakres prac. Jeżeli tak to proszę o dokładny opis mebli wraz z ich ilością oraz przykładowymi zdjęciami.
Odp nr 4. Zabudowa meblowa w recepcji zostanie dostarczona i zamontowana przez Najemcę, nie wchodzi w zakres zapytania.
Pytanie nr 5. Proszę o informację czy zakres prac wynikający z dokumentacji branży sanitarnej a dotyczący wewnętrznej instalacji wodociągowej jest do wykonanie w całym zakresie. Zgodnie z wizją lokalną instalacja wodociągowa jest na obiekcie wykonana i wymaga drobnych przekładek.
Czy należy skalkulować całość zakresu wynikającego z dokumentacji branży sanitarnej dotyczącego wewnętrznej instalacji wodociągowej ?
Odp nr 5. Proszę w ofercie uwzględnić wymianę instalacji wodociągowej zgodnie z projektem branży sanitarnej. Po konsultacjach ustaliliśmy, że istniejące instalacje wodociągowe (rury stalowe) są w złym stanie i należy je wymienić na pexalpex.
Pytanie nr 6. Proszę o informacje czy poniższy zakres prac występuje w postępowaniu ofertowym na remont hali DPD.
Specyfikacja Techniczna rozdział BHP-P.POŻ
- Obciążenie ogniowe wg planowanej ilości materiałów – po zapytaniu Najemcy. W każdym przypadku należy jednak przyjąć Gęstość obciążenia ogniowego nie mniejszą niż 500 MJ/m2 .
- Wyposażenie obiektu w: hydranty; gaśnice; tablice kierunkowe, piktogramy.
- System sygnalizacji pożaru. Powiadomienia jednostki PSP; Administratora i Najemcy.
- Punktowe czujki dymowe na hali, połączone z sygnalizacją alarmową.
- Wyposażenie obiektu w instalacje i sprzęt PPOŻ zgodnie z projektem budowlanym i instrukcją bezpieczeństwa pożarowego oraz wszystkimi obowiązującymi normami w tym zakresie.
- Sygnalizacja alarmowa ”pożar w budynku”, ręczny ostrzegacz pożarowy przy każdym wyjściu ewakuacyjnym. Sygnał alarmowy słyszalny we wszystkich pomieszczeniach na obiekcie.
- Przygotowanie Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu
Odp nr 6. Powyższy zakres prac nie jest objęty postępowaniem.
Pytanie nr 7. Proszę o informację czy w ofercie w branży elektrycznej należy uwzględnić poniższe punkty wynikające z specyfikacji technicznej:
-Przygotowanie przyłącza na elewacji do podłączenia agregatu prądotwórczego ze sterowaniem ręcznym (przełącznik sieć / zero/ agregat). Miejsce pod agregat utwardzone, lokalizacja do uzgodnienia z Najemcą
-W pomieszczeniu rozdzielni głównej nn kompensacja mocy biernej (pojemnościowej i indukcyjnej) o odpowiedniej mocy z min. 5 stopniami załączenia. Montaż baterii kompensacyjnych w 2-im miesiącu najmu po dostosowaniu do rzeczywistego zużycia energii.
-Słupy oświetleniowe zabezpieczone odbojnikami autostradowymi.
-Weryfikacja stanu technicznego oświetlenia zewnętrznego; w razie potrzeby wymiana uszkodzonych lub przepalonych źródeł światła
-Zewnętrzne oświetlenie kontrolowane przez zegar połączony z fotokomórką, możliwość włączania ręcznego
Ładowanie aut Elektrycznych
Po stronie Wynajmującego:
-Przygotowanie instalacji z wprowadzeniem okablowania pomiędzy rozdzielnią – punktem wpięcia okablowania ładowarek a punktami zasilania
-Przygotowanie dedykowanej rozdzielni elektrycznej do wpięcia instalacji zasilania ładowarek z możliwością rozbudowy o kolejne 2 ładowarki
-Uwzględnienie uzgodnionej mocy instalacji w bilansie energetycznym obiektu i agregatu
Odp nr 7. Do wyceny proszę przyjąć jedynie zakres:
Ładowanie aut elektrycznych
„- Przygotowanie instalacji z wprowadzeniem okablowania pomiędzy rozdzielnią – punktem wpięcia okablowania ładowarek a punktami zasilania
-Przygotowanie dedykowanej rozdzielni elektrycznej do wpięcia instalacji zasilania ładowarek z możliwością rozbudowy o kolejne 2 ładowarki”
Miejsce ładowania aut elektrycznych zostanie wskazane przez najemcę. Proszę przyjąć do wyceny, że będą one się znajdować w odległości do 15m od elewacji budynku.
Pozostały zakres prac będzie objęty osobnym postępowaniem.
Pytanie nr 8. Prace nie uwzględnione w projekcje ale znajdujące się w specyfikacji
Odp nr 8. Wykaz prac nie ujętych w projekcie, ale przewidzianych do wykonania zgodnie z Specyfikacją Techniczną:
- Montaż destryfikatorów – po 2 szt. na promiennik – łącznie 16 szt. destryfikatorów -Montaż destratyfikatorów– z termostatem, sterowane automatycznie, regulowana temperatura uruchomienia , z możliwością odłączenia. Produkt Sonninger lub podobny
- Montaż instalacji detekcji gazu w kotłowni połączona z zaworem MAG;
- Do przebudowy istniejące pomieszczenie recepcji (w projekcie brak rysunku);
- Przygotowanie instalacji pod montaż wallboxów – ładowanie aut elektrycznych Miejsce ładowania aut elektrycznych zostanie wskazane przez najemcę. Proszę przyjąć do wyceny, że będą one się znajdować w odległości do 15m od elewacji budynku.
- Zabezpieczenie krawędzi otworów, które będą wykonywane w ścianie rozdzielającej hale.
Data: 26.07.2023 r
Pytanie nr 9. Belki drewniane odbojnic zabezpieczających z jakiego mają być drewna i jakość wykonania: tarcica czy suszone, heblowane czy po cięciu, impregnowane czy surowe?
Odp nr 9. Belki w odbojnicach należy wykonać z drewna suszonego, heblowanego i impregnowanego.
Pytanie nr 10. Kątowniki stalowe zabezpieczające narożniki nowo wybitych otworów pomiędzy halami czy kątownik zimnogięty 50x50x1500 wystarczy czy inny?
Odp nr 10. Otwory w ścianie oddzielenia (14 szt.) należy zabezpieczyć ceownikiem stalowym zimnogiętym na szerokość muru (24 cm) dyblowanym do bloczka na wysokość 1 m.
Powyżej 1 m. światło otworu wykończyć np. poprzez tynkowanie.
Pytanie nr 11. Bramy przemysłowe uruchamiane z klawisza centrali czy piloty, bramy wpięte w system ppoż, lampy ostrzegawcze, semafory
Odp nr 11. Bramy przemysłowe uruchamiane elektrycznie z klawisza centrali. Brak podłączenia do systemu ppoż., brak lamp, semaforów i pilota. Jeden panel przeszklony. Preferowany producent Hormann. Kolor bram i obróbek blacharskich taki jak w bramach istniejących.