Zapytanie ofertowe – „Roczna obsługa stacji nN, sN i transformatorowych dla obiektów będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” sp. z o.o.”
Wałbrzych, dnia 17.11.2023 r.
INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Informujemy, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki „Roczna obsługa stacji nN, sN i transformatorowych dla obiektów będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” sp. z o.o.” dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Energo-Przem
Przemysław Witkowski;
Powstańców Śląskich 6;
49-340 Lewin Brzeski
1. Nazwa i adres Zamawiającego
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
2. Opis Przedmiotu Zamówienia:
2.1. Przedmiotem Zamówienia jest roczna obsługa stacji nN, sN oraz transformatorów znajdujących się na terenie obiektów będących własnością Spółki, obejmująca kwartalne przeglądy/oględziny stacji.
2.2. Zestawienie obiektów objętych obsługą:
lp. | Obiekt | Rodzaj stacji | |
1 | Świdnicki Park Przemysłowy | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 30 | Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora |
2 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 28 A | Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora | |
3 | Dzierżoniowski Park Przemysłowy | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Strefowa 19 | Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora |
4 | Wałbrzyski Park Przemysłowy | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Uczniowska 34 | Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora |
5 | Świebodzicki Park Przemysłowy | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala B i C | Rozdzielnia nN |
6 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala D | Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora | |
7 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala G | Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora | |
8 | Biznes Inkubator | Hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną ul. Strefowa 5a | Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora |
2.3. Protokół:
Wykonawca po wykonaniu kontroli sporządzi protokół, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2.4. W ramach Przedmiotu Zamówienia:
a) Oferent będzie zobowiązany również do drobnych napraw do 5 punktów elektrycznych (punkt oświetlenia, punkt pojedynczego gniazda elektrycznego czy punkt włącznika) na obiektach będących własnością Zamawiającego. Niezbędny materiał w celu wykonania drobnych prac po stronie Zamawiającego.
b) W przypadku wystąpienia awarii typu „ciężkiego” (powodującej konieczność wyłączenia zasilania obiektu) sporządzenie stosownego protokołu z określeniem przyczyn awarii, określenie sposobu usunięcia awarii, przedstawienie oferty usunięcia awarii oraz gotowość do rozpoczęcia usuwania awarii – w terminie do 24h od zgłoszenia Zamawiającego.
c) Koszt materiałów niezbędnych do usunięcia usterek/awarii leży po stronie Zamawiającego. Oferta wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego.
d) W przypadku wystąpienia usterek i awarii typu „lekkiego” (niepowodujących konieczności wyłączania zasilania obiektu) naprawa oraz usunięcie usterki przez Oferenta podczas kwartalnych przeglądów i oględzin stacji w cenie ofertowej. Koszt materiałów niezbędnych do usunięcia usterek/awarii leży po stronie Zamawiającego.
Szczegółowy zakres prac przedstawiono w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego oraz w instrukcjach współpracy ruchowej (załącznik nr 3).
Okresowe badanie sprzętu dielektrycznego będącego na wyposażeniu stacji SN leżą po stronie Zamawiającego.
3. Termin wykonanie zamówienia.
Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywania prac. Umowa o współpracy będzie obowiązywała dwanaście miesięcy od daty jej podpisania z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia.
4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Grzegorz Kogut, tel. 793 224 666, grzegorz.kogut@ipdevelopment.pl
Arkadiusz Kawałko, tel. 605 615 503, arkadiusz.kawalko@ipdevelopment.pl
6. Dokumenty składające się na ofertę.
6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
7. Okres związania z ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
8. Terminy składania ofert.
Ofertę należy złożyć:
- 8.1. w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl, zatytułowaną: „Roczna obsługa stacji”
do dnia: 27.10.2023 do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać oddzielnym mailem w dniu 27.10.2023 w godzinach: 10:10 – 10:30.
- 8.2. lub w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, II piętro – sekretariat Spółki, w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 27.10.2023 r. do godziny 10.00. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Koperta powinny być zaadresowane na adres Zamawiającego:
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.
ul .Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pn.:
„Roczna obsługa stacji nN, sN i transformatorowych dla obiektów będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.”
9. Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent otrzyma największą ilość punktów wyliczanych według poniższego wzoru. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:
a) cena – 80% wagi:
Maksymalną liczbę punktów: 80, otrzyma oferta o najniższej cenie. Kolejnym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem.
Pc= (najniższa cena spośród badanych ofert / cena badanej oferty)x100x0,8
gdzie: Pc – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za cenę
b) dotychczasowe doświadczenie – 20% wagi:
Maksymalną liczbę punktów: 20, otrzyma oferta (lub oferty), w której Oferent wykaże i udokumentuje co najmniej cztery zrealizowane usługi, spełniające kryteria określone w niniejszym zapytaniu. Punktacja za doświadczenie będzie przyznawana w następujący sposób:
Pd= 20 punktów za udokumentowanie 4 lub więcej zrealizowanych usług
Pd= 15 punktów za udokumentowanie 3 zrealizowanych usług
Pd= 10 punktów za udokumentowanie 2 zrealizowanych usług
Pd= 5 punktów za udokumentowanie 1 zrealizowanej usługi
Pd= 0 punktów za nieudokumentowanie żadnej usługi
gdzie: Pd – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za doświadczenie
Łączna liczba punktów za ofertę będzie wyliczona wg wzoru:
P= Pc + Pd
gdzie: P – oznacza łączną liczbę punktów dla badanej oferty.
10 Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w zakresie:
10.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
10.2. uprawnień do prowadzenia określnej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
10.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
10.4. zdolności technicznej i zawodowej.
Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie spełnia warunków udziału w postepowaniu.
11. Informacje uzupełniające.
11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
11.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
11.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.
11.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
12. Załączniki:
12.1. Formularz nr 1 – Formularz oferty
12.2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
12.3. Załącznik nr 1 – Przykładowy protokół z przeglądów/oględzin;
12.5. Załącznik nr 3 – Dokumentacje techniczno-ruchowe stacji;