Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn. „Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej z odcinkiem tłocznym dla obiektu zlokalizowanego w Świebodzicach przy ul. Strefowej 5a” – zapytanie drugie powtórne
1. Nazwa i adres Zamawiającego
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
2. Opis Przedmiotu Zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlano – instalacyjnych dla obiektu zlokalizowanego w Świebodzicach ul. Strefowa 5a zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (załącznik nr 1), obejmujących w szczególności:
a) Geodezyjne wytyczenie przyłącza;
b) Wykonanie prac ziemnych (wykopy, zasypki, obsypki itp.);
c) Prace instalacyjne elektryczne w tym wykonanie zasilania i sterowania pomp;
d) Prace instalacyjne montażowe;
e) Dostawę i montaż urządzeń (pompy itp.);
f) Rozruchy, uruchomienia, sprawdzenia itp. wraz z protokołami;
g) Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą;
h) Utylizację wszelkich odpadów powstałych w toku wykonywania robót w tym nadmiaru urobku z wykopów.
3. Termin wykonania zamówienia
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: nie później niż do 30.07.2024 r.
4. Miejsce wykonania zamówienia
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: woj. Dolnośląskie, powiat świdnicki, adres: 58‑160 Świebodzice ul. Strefowa 5a.
5. Dokumenty składające się na ofertę.
5.1. Wypełniony formularz nr 1 – Formularz oferty;
5.2. Wypełnione formularz nr 2 – Oświadczenie wykonawcy.
5.3. Aktualny odpis/wydruk z KRS lub CEIDG, lub inny dokument potwierdzający możliwość wykonywania usług przewidzianych w tym zapytaniu ofertowym.
5.4. Kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem opłacenia polisy.
6. Okres związania z ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7. Cena oraz waluta oferty
Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.
8. Gwarancja jakości
8.1 Wykonawca (Oferent) udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany Przedmiot Zamówienia na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego bez usterek i wad
8.2 Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku zapytania ofertowego o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej (ceny oferty łącznie z podatkiem VAT w wysokości obowiązującej w dniu składania ofert) podanej w Formularzu oferty. Walutę zabezpieczenia stanowi złoty polski.
8.3 Zamawiający zatrzyma z wynagrodzenia Wykonawcy (Oferenta) zabezpieczenie należytego wykonania umowy na czas trwania gwarancji jakości i rękojmi za wady.
9. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
10. Sposób przygotowania oferty
10.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
10.2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.
10.3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez osoby podpisujące ofertę.
10.4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
10.5. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
11. Terminy składania ofert.
Oferty należy składać:
11.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:
„Przyłącze KD Świebodzice”
w terminie do 09 maja 2024 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 09 maja 2024 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.
lub
11.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 09 maja 2024 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:
„Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej z odcinkiem tłocznym dla obiektu zlokalizowanego w Świebodzicach przy ul. Strefowej 5a”
12. Negocjacje
Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
13. Kryteria oceny oferty oraz informacje o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty. Wybór oferenta.
Głównym kryterium oceny ofert jest kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.
Lp | Oznaczenie | Kryterium | Waga punktowa przypisana do poszczególnych kryteriów oceny ofert |
1 | A | Cena | 100 pkt |
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert:
Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:
„A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która otrzyma największą ilość punktów.
14. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Wojciech Kloc, tel.(+48) 791 147 666, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl
15. Warunki uzupełniające.
15.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
15.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:
-
- złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert;
- gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia;
- gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
15.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
15.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
16. Wykaz Załączników i Formularzy
- Formularz nr 1 – Formularz oferty,
- Formularz nr 2 – Oświadczenie wykonawcy,
- Załącznik nr 1 –Dokumentacja projektowa