Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn. „Wykonanie przebudowy pomieszczeń budynku B i C Parku Przemysłowego w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38”

Wałbrzych, 22 sierpnia 2024 r.

Zmiana nr 1 do Zapytania – Zmiana terminu składania ofert na wtorek 10 września 2024 r. godz. 10:00

Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn.
„Wykonanie przebudowy pomieszczeń budynku B i C Parku Przemysłowego w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38”

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego

INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie przebudowy pomieszczeń budynku B i C Parku Przemysłowego w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38, zgodnie z poniższym zakresem i warunkami:

    1. Wykonanie szpachlowania miejsc po przeciekach dachu o powierzchni około 15 m2

    2. Malowanie ścian wewnętrznych i sufitów pomieszczeń parteru, klatki schodowej na pełną wysokość i dwóch hal do wysokości 3 m

    3. Na parterze w pomieszczeniu WC Męski wykonać jeden prysznic

    4. W pomieszczeniu WC damski na I piętrze wykonać trzy kabiny prysznicowe

    5. W pomieszczeniu socjalnym na II piętrze wykonać trzy kabiny prysznicowe oraz trzy umywalki z lustrem i gniazdem elektrycznym

    6. W pomieszczeniu Openspace na I piętrze wykonać szafkę wraz ze zlewozmywakiem oraz opaskę z płytek ceramicznych 30×60 cm o długości 3,4 m

    7. Lokalizacja pryszniców, umywalek i zlewozmywaka ukazana na rzutach (Załącznik nr 3)

    8. Zakres wykonania pryszniców:

      1. Wykonanie izolacji przeciwwodnej na posadzce i ścianach wraz z taśmami na krawędziach

      2. Okładzina z płytek ceramicznych 30×60 cm na ścianach na pełną wysokość pomieszczenia oraz 60×60 cm na posadzce

      3. Wymiana płyt sufitowych na płyty do zastosowań w pomieszczeniach o wysokiej wilgotności powietrza

      4. Kabina prysznicowa z brodzikiem oraz drzwiami szklanymi

      5. Wydzielenia między kabinami wraz z drzwiami w systemie HPL

      6. Baterie prysznicowe z zestawem natryskowym ściennym

    1. Umywalki ceramiczne z półpostumentem i baterią

    2. Lustra 60×80 oraz gniazdo przy każdym lustrze

    3. Instalacje elektryczne:

      1. Zasilenie i wykonanie trzech gniazd elektrycznych przy umywalkach

      2. Wykonanie jednego gniazda elektrycznego przy zlewozmywaku

      3. Doprowadzenie zasilania do przepływowych podgrzewaczy wody w przypadku ich montażu

      4. Zasilenie wentylatorów wywiewnych w umywalniach z prysznicami

      5. Przeniesienie opraw oświetlenia z obszaru nad kabinami prysznicowymi

      6. Demontaż istniejących 20 opraw oświetlenia w pomieszczeniu halowym oraz montaż nowych 10 opraw Kanlux HB PRO LED HI 150W NW powierzonych przez Zamawiającego

      7. Wykonanie instalacji podtynkowo

    1. Instalacje sanitarne:

      1. Instalacja wody zimnej do pryszniców, umywalek oraz zlewozmywaka

      2. Instalacja wody ciepłej do pryszniców, umywalek oraz zlewozmywaka doprowadzona z kotła lub przepływowych podgrzewaczy wody

      3. Instalacja kanalizacji do pryszniców, umywalek oraz zlewozmywaka

      4. Wykonanie wentylatorów wywiewnych w umywalniach z prysznicami wraz z przewodami i przejściami przez ścianę zewnętrzną lub dach

      5. Instalacje prowadzone podtynkowo

      6. Usunięcie nieszczelności instalacji gazowej na odcinku 1m przed kotłem gazowym

      7. Montaż dwóch grzejników stalowych w pomieszczeniach z prysznicami o wymiarach około 100×60 cm wraz z doprowadzeniem zasilania CO

      8. Uruchomienie 4 sprawnych kotłów gazowych potwierdzone protokołem

    1. Oznakowanie poziome (malowanie) przebiegu drogi pożarowej

    2. Wywóz oraz utylizacja odpadów

    3. Projekt archiwalny budynku z zakresie architektury, instalacji sanitarnych i elektrycznych stanowi Załącznik nr 4

3. Termin realizacji zamówienia

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 6 tygodni od podpisania Umowy lub Zlecenia.

4. Miejsce wykonania zamówienia

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: woj. Dolnośląskie, powiat świdnicki, adres: 58‑160 Świebodzice, ul. Wałbrzyska 38.

5. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

6. Dostawa i rozładunek materiałów. Utylizacja odpadów

Dostawę i rozładunek materiałów i elementów zamówienia oraz wywóz oraz utylizację odpadów wykonuje Oferent na koszt własny.

7. Dokumenty składające się na ofertę

  1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta – stanowiący załącznik nr 1 do zapytania

  2. Wypełnione oświadczenie wykonawcy – stanowiące załącznik nr 2 do zapytania

8. Okres związania ofertą

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

9. Cena oraz waluta oferty

Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.

10. Gwarancja jakości

Okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące.

11. Sposób przygotowania oferty

  1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania

  2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.

  3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez osoby podpisujące ofertę.

  4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.

  5. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.

12. Terminy i forma składania ofert

12.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl w tytule wiadomości wpisując:

Przebudowa budynku B i C w Świebodzicach ul. Wałbrzyska 38”

w terminie do 10 września 2024 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w tym samym dniu w godzinach: 10:10 – 10:30.

12.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 10 września 2024 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie zamówienia pod nazwą:

Przebudowa budynku B i C w Świebodzicach ul. Wałbrzyska 38”

13. Negocjacje

Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

14. Kryteria oceny oferty

Oferty będą oceniane na podstawie kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.

Lp

Oznaczenie

Kryterium

Waga punktowa przypisana
do poszczególnych kryteriów oceny ofert

1

A

Cena

100 pkt

Opis sposobu przyznawania punktacji w kryterium oceny ofert:

Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:

A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt

15. Wybór oferenta

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która otrzyma największą ilość punktów.

16. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Jacek Lipicki, tel. (+48) 537 980 908, jacek.lipicki@ipdevelopment.pl

Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

17 Informacje uzupełniające

17.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

17.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

17.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

17.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

18. Wykaz Załączników i Formularzy

  1. Załącznik nr 1 – Formularz nr 1 – Formularz oferty,

  2. Załącznik nr 2 – Formularz nr 2 – Oświadczenie wykonawcy,

  3. Załącznik nr 3 – Rzuty z lokalizacją pryszniców, umywalek i zlewozmywaka

  4. Załącznik nr 4 – Projekt Budynku B i C

  5. Zapytanie pierwotne