Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej budynku inkubatora przedsiębiorczości w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 34A na terenu Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego”
1. Nazwa i adres Zamawiającego
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
2. Opis Przedmiotu Zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej obiektu zlokalizowanego w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 34A, działki gruntu nr 114/4, 48/9, 48/11, 70/4, 71/13, 72/11, 90/13, 47/12, 47/10 obręb Poniatów 10 na terenie Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego. Zakres prac obejmuje w szczególności:
-
Uzyskanie warunków przyłączenia od gestorów mediów (kanalizacja sanitarna i deszczowa, energia elektryczna, gaz, woda);
-
Zaktualizowanie mapy do celów projektowych stanowiącej załącznik nr 1;
-
Wykonanie badań/opinii geotechnicznej;
-
Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego w tym:
– obiekt halowy jednokondygnacyjny o powierzchni zabudowy ok. 4734 m2
– budynek biurowo-socjalny dwukondygnacyjny o powierzchni zabudowy ok. 795 m2
– budynek techniczny jednokondygnacyjny i powierzchni zabudowy ok. 168 m2
– portiernia jednokondygnacyjna
– zagospodarowanie terenów zewnętrznych
-
Opracowanie projektu zagospodarowani terenu zgodnie z załącznikiem nr 2 (koncepcja Zamawiającego)
-
Przedłożenie dokumentacji do akceptacji Zamawiającego
-
Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę.
UWAGA: przedmiotowe zapytanie nie obejmuje wykonania projektu technicznego oraz projektu przyłączy. Dokumenty te zostaną opracowane w późniejszym terminie na podstawie odrębnego Zamówienia.
3. Termin wykonania zamówienia
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia tj. do momentu złożenia kompletnego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę: do 9 tygodni od podpisania Umowy.
4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: warunek zostanie spełniony, jeżeli w okresie od 01.09.2019 r. do 30.09.2024 r., Oferent zrealizował minimum trzy projekty budowlane zakończone uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę budynków o podobnej funkcji i parametrach jak obiekt objęty niniejszym postępowaniem. Oferent zobowiązany jest załączyć oświadczenie o posiadanym doświadczeniu wraz z referencjami, protokołem odbioru lub innym dokumentem jednoznacznie wskazującym na zrealizowanie prac.
5. Miejsce wykonania zamówienia
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: woj. Dolnośląskie, miasto Wałbrzych, adres:
58-‑306 Wałbrzych ul. Uczniowska 34A.
6. Dokumenty składające się na ofertę.
6.1. Wypełniony formularz nr 1 – Formularz oferty;
6.2. Wypełnione formularz nr 2 – Oświadczenie wykonawcy.
7. Okres związania z ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
8. Cena oraz waluta oferty
Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.
9. Gwarancja jakości
Okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 3 lata.
10. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
11. Sposób przygotowania oferty
11.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
11.2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.
11.3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez osoby podpisujące ofertę.
11.4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
11.5. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
12.Terminy składania ofert.
Oferty należy składać:
12.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:
„Inkubator WPP”
w terminie do 11 października 2024 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 11 października 2024 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.
lub
12.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 11 października 2024 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:
„Inkubator WPP”
13. Negocjacje
Zamawiający przeprowadzi negocjacji z wybranymi Oferentami.
14. Kryteria oceny oferty oraz informacje o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty. Wybór oferenta.
Głównym kryterium oceny ofert jest kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.
-
Lp
Oznaczenie
Kryterium
Waga punktowa przypisana
do poszczególnych kryteriów oceny ofert1
A
Cena
100 pkt
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert:
Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:
„A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to ta, która otrzyma największą ilość punktów.
15. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Wojciech Kloc, tel. (+48) 791 147 666, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl
16. Warunki uzupełniające.
16.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
16.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:
- złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert;
- gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia;
- gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
16.2.Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
16.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
17. Wykaz Załączników do zapytania ofertowego