Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn. „Wykonanie remontu pomieszczeń zlokalizowanych w przyziemiu budynku G w Świebodzicach na terenie Świebodzickiego Parku Przemysłowego przy ul. Wałbrzyskiej 38”
Dział Inwestycji i Rozwoju
Wałbrzych, 28.01.2025 r.
Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn.
„Wykonanie remontu pomieszczeń zlokalizowanych w przyziemiu budynku G w Świebodzicach na terenie Świebodzickiego Parku Przemysłowego przy ul. Wałbrzyskiej 38”
1. Nazwa i adres Zamawiającego
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
2. Opis Przedmiotu Zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń zlokalizowanych w przyziemiu budynku G w Świebodzicach na terenie Parku przy ul. Wałbrzyskiej 38, zgodnie z poniższym zakresem i warunkami:
I. Hala produkcyjno-magazynowa
- Demontaż istniejącego oświetlenia podstawowego i wykonanie nowego oświetlenia podstawowego LED wraz z uzyskaniem natężenia oświetlenia 300 lx z zachowaniem równomierności oświetlenia. Wykonanie stosownych pomiarów elektrycznych. Instalacja układana natynkowo w rurkach ochronnych systemowych.
- Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej.
- Wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem gniazd remontowych w ilości 3 szt. (wyposażenie jednego zestawu gniazd remontowych:1 x gniazdo 32A 400V, 1 x gniazdo 16A 400V, 3 x gniazdo 16A 230V z bolcem ochronnym + zabezpieczenia). Wykonanie zasilania do istniejącej bramy rolowanej. Lokalizacja gniazd do ustalenia z Zamawiającym. Instalacja układana natynkowo w rurkach ochronnych systemowych.
- Wymiana koryta kablowego wraz ze wspornikami na rozwiązania systemowe oraz zmiana jego trasy powyżej instalacji wodnej.
- Czyszczenie i mycie posadki przemysłowej.
- Naprawa popękanych tynków, miejscowe szpachlowanie ścian i sufitów.
- Gruntowanie i malowanie ścian i sufitów na biało.
- Demontaż nieczynnych instalacji: instalacje elektryczne, grzejniki wraz z instalacją co., instalacja wodna.
- Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi przemysłowe stalowe z zamkiem z wkładką patentową wraz z samozamykaczem.
- Doszczelnienie przeciwwodne połączenia pomiędzy ścianą oporową a stropem.
II. Pomieszczenia biurowe
- Uzupełnienie sufitów podwieszanych kasetonowych.
- Wymiana drzwi wejściowych – 3 szt.
- Skucie istniejących i wykonanie nowych okładzin ceramicznych na podłogach wraz z cokolikami.
- Szpachlowanie i malowanie ścian na biało wraz z miejscową naprawą tynków.
- Wymiana koryta kablowego wraz ze wspornikami na rozwiązania systemowe oraz zmiana jego trasy powyżej instalacji wodnej i sufitu podwieszanego.
- Wykonanie nowej instalacji oświetlenia podstawowego LED wraz z uzyskaniem natężenia oświetlenia 500 lx z zachowaniem równomierności oświetlenia. Wykonanie stosownych pomiarów elektrycznych. Oprawy kasetonowe LED montowane w suficie podwieszanym.
- Demontaż nieczynnych instalacji: instalacje elektryczne, grzejniki wraz z instalacją co., instalacja wodna.
- Doszczelnienie przeciwwodne połączenia pomiędzy ścianą oporową a stropem.
III. Pomieszczenie jadalni
- Wykonanie fartucha z okładzin ceramicznych, montaż szafki ze zlewozmywakiem i baterią oraz montaż elektrycznego przepływowego podgrzewacza wody.
- Wykonanie sufitu podwieszanego kasetonowego typy Armstrong.
- Wykonanie nowej instalacji oświetlenia podstawowego LED wraz z uzyskaniem natężenia oświetlenia 300 lx z zachowaniem równomierności oświetlenia. Wykonanie stosownych pomiarów elektrycznych. Oprawy kasetonowe LED montowane w suficie podwieszanym.
- Demontaż nieczynnych instalacji: instalacje elektryczne, grzejniki wraz z instalacją co., instalacja wodna.
- Doszczelnienie przeciwwodne połączenia pomiędzy ścianą oporową a stropem.
- Wymiana koryta kablowego wraz ze wspornikami na rozwiązania systemowe oraz zmiana jego trasy powyżej instalacji wodnej i sufitu podwieszanego.
- Wymiana drzwi wejściowych – 1 szt.
- Szpachlowanie i malowanie ścian na biało wraz z miejscową naprawą tynków.
- Skucie istniejących i wykonanie nowych okładzin ceramicznych na podłogach wraz z cokolikami.
IV. Remont pomieszczenia umywalni i WC
- Wykonanie nowych okładzin ceramicznych na ścianach do wysokości 2m i na podłogach wraz z cokolikami.
- Wykonanie nowej instalacji oświetlenia podstawowego LED wraz z uzyskaniem natężenia oświetlenia 200 lx z zachowaniem równomierności oświetlenia. Wykonanie stosownych pomiarów elektrycznych. Oprawy kasetonowe LED montowane w suficie podwieszanym o odpowiednim stopniu IP.
- Wykonanie sufitów podwieszanych kasetonowych typu Armstrong.
- Wykonanie wentylacji mieszanej.
- Szpachlowanie i malowanie części ścian miedzy okładzinami ceramicznymi a sufitem podwieszanym.
- Wymiana drzwi wejściowych – 2 szt.
- Wymiana drzwi wewnętrznych – 3 szt.
- Montaż dwóch ustępów, pisuaru, czterech umywalek oraz kabiny prysznicowej wraz z armaturą.
- Montaż elektrycznych przepływowych podgrzewaczy wody oraz baterii dla umywalek.
- Montaż bojlera elektrycznego i doprowadzenie c.w.u. pod prysznic.
- Montaż luster nad umywalkami.
3. Termin realizacji zamówienia
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 3 miesięcy od podpisania Umowy lub Zlecenia.
4. Miejsce wykonania zamówienia
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: woj. Dolnośląskie, powiat świdnicki, adres: 58-160 Świebodzice, ul. Wałbrzyska 38.
5. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
6. Dostawa i rozładunek materiałów. Utylizacja odpadów
Dostawę i rozładunek materiałów i elementów zamówienia oraz wywóz oraz utylizację odpadów wykonuje Oferent na koszt własny.
7. Dokumenty składające się na ofertę
- Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta – stanowiący załącznik nr 1 do zapytania
- Wypełnione oświadczenie wykonawcy – stanowiące załącznik nr 2 do zapytania
8.. Okres związania ofertą
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Cena oraz waluta oferty
Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.
10. Gwarancja jakości
10.1. Wykonawca (Oferent) udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany Przedmiot Zamówienia na okres 24 miesięcy od daty odbioru końcowego bez usterek i wad
10.2. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku zapytania ofertowego o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej (ceny oferty łącznie z podatkiem VAT w wysokości obowiązującej w dniu składania ofert) podanej w Formularzu oferty. Walutę zabezpieczenia stanowi złoty polski.
10.3. Zamawiający zatrzyma z wynagrodzenia Wykonawcy (Oferenta) zabezpieczenie należytego wykonania umowy na czas trwania gwarancji jakości i rękojmi za wady.
11. Sposób przygotowania oferty
- Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania
- Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.
- Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez osoby podpisujące ofertę.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
- Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
12.Terminy i forma składania ofert
12.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl w tytule wiadomości wpisując:
„Remont pomieszczeń zlokalizowanych w przyziemiu budynku G w Świebodzicach ul. Wałbrzyska 38”
w terminie do 17 lutego 2025 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w tym samym dniu w godzinach: 10:10 – 10:30.
12.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 17 lutego 2025 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie zamówienia pod nazwą:
13. „Remont pomieszczeń zlokalizowanych w przyziemiu budynku G w Świebodzicach ul. Wałbrzyska 38”
14. Negocjacje
Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
15. Kryteria oceny oferty
Oferty będą oceniane na podstawie kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.
Lp | Oznaczenie | Kryterium | Waga punktowa przypisana do poszczególnych kryteriów oceny ofert |
1 | A | Cena | 100 pkt |
Opis sposobu przyznawania punktacji w kryterium oceny ofert:
Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:
„A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt
16. Wybór oferenta
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która otrzyma największą ilość punktów.
17. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Jacek Lipicki, tel. (+48) 537 980 908, jacek.lipicki@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl
18. Informacje uzupełniające
18.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
18.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
18.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
18.9. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
19. Wykaz Załączników i Formularzy