SPP-etap III/01/ 2012 r.
Zaproszenie do składania ofert – prace projektowe
W związku z planowaną budową hali produkcyjno – magazynowej w standardzie „pod klucz” w Świdnicy – Etap III przy ul. Towarowej, na działkach nr 33/6; 34/2; 33/3, 34/1, 35/1, 35/2, 35/3, 40/1, 40/2, 40/4 – obręb 003 Fabryczna (nieruchomość wskazana na załączonym załączniku graficznym), w której skład wchodzi budowa hali przemysłowej z infrastrukturą wewnętrzną, niezbędną do funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz budynku socjalno – biurowego, wraz z zagospodarowaniem terenu (w tym m. in. drogi wewnętrzne) i towarzyszącą infrastrukturą techniczną, INVEST-PARK DEVELOPMENT Sp. z o.o. (dalej „Zamawiający”) zaprasza do złożenia oferty na wykonanie poniżej opisego Przedmiotu zamówienia.
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” sp. z o.o.
ul. Uczniowska 21, 58-306 Wałbrzych,
tel. (+48) 74 646 25 70
fax. (+48) 74 646 25 74
www.ipdevelopment.pl
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” sp. z o.o. nie jest żadnym z podmiotów wskazanych w art. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U z 2010 roku nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami), które są zobowiązane do stosowania przepisów przedmiotowej ustawy.
II. Przedmiot zamówienia:
Na podstawie dokumentów które zostaną przekazane Jednostce projektowej po podpisanej umowie tj.:
– Koncepcja programu przestrzennego dla inwestycji zlokalizowanej na działkach nr 33/6; 34/2; 33/3, 34/1, 35/1, 35/2, 35/3, 40/1, 40/2, 40/4 – obręb 003 Fabryczna wraz z programem techniczno użytkowym;
– Karta informacyjna przedsięwzięcia wraz z decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach;
– Bazowy projekt technologiczny pozwalający na dobór elementów i zaprojektowanie instalacji niezbędnych dla realizacji procesów produkcyjnych wykorzystywanych przez przedsiębiorstwo i zgodnych z wymogami prawa (w szczególności w zakresie ochrony środowiska) a obejmujący m.in.:
1. projekt ciągów technologicznych z wykorzystaniem posiadanych i kupowanych maszyn i urządzeń,
2. projekty instalacji i przyłączy: elektrycznych, wodnych, sanitarnych, sprężonego powietrza, odciągów technologicznych, wentylacyjnych. grzewczych wraz z kotłownią i z uwzględnieniem rekuperacji powietrza z pomieszczeń produkcyjnych.
1/ Zakres I:
a) dokonanie weryfikacji i niezbędnego uzupełnienia analiz potrzeb przedsiębiorstwa dotyczących projektowanej hali, w stopniu umożliwiającym jej poprawne zaprojektowanie dla osiągnięcia celu jakim jest zapewnienie funkcjonowania całości przedsiębiorstwa (w tym produkcja, pomieszczenia socjalne i biurowo – administracyjne) oraz możliwość przeniesienia przedsiębiorstwa z obecnej lokalizacji (w szczególności ciągów technologicznych) przy ul. Bystrzyckiej 34 do nowej lokalizacji na ul. Towarową (obie lokalizacje w Świdnicy) i ewentualnej rozbudowy w przyszłości.
Ogólny opis planowanego przedsięwzięcia zawiera Załącznik nr 2.
b) wykonanie mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do zrealizowania Przedmiotu zamówienia;
c) wykonanie dokumentacji geologicznej przedmiotowej nieruchomości objętej opracowaniem, tj. działek nr 33/6; 34/2; 33/3, 34/1, 35/1, 35/2, 35/3, 40/1, 40/2, 40/4 – obręb Fabryczna, położonych w Świdnicy przy ul. Towarowej – pod kątem ustalenia warunków do wykonania Zakresu II Przemiotu zamówienia,
d) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich warunków technicznych i zapewnień dostawy mediów do przedmiotowej nieruchomości i hali,
e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich uzgodnień i dokumentów niezbędnych do wykonania Zakresu II Przedmiotu zamówienia, zgodnie m. in. z art. 20 Ustawy prawo budowlane (np. wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów, decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, (…), itp.).
2/ Zakres II:
a) wykonanie, na podstawie przekazanej przez Zamawiającego i przedsiębiorstwo Koncepcji programu przestrzennego dla inwestycji zlokalizowanej na działkach nr 33/6; 34/2; 33/3, 34/1, 35/1, 35/2, 35/3, 40/1, 40/2, 40/4 – obręb 003 Fabryczna wraz z programem techniczno użytkowanym, wszelkich wymaganych projektów, a w szczególności: architektonicznych, konstrukcyjnych, wykonawczych, ciągów technologicznych z wykorzytsaniem posiadanych i kupowanych maszyn i urządzeń, instalacji sanitarnych, projektów przyłączy, instalacji elektrycznych, komputerowych i telefonicznych, sprężonego powietrza, odciągów technologicznych, instalacji grzewczej wraz z kotłownią gazową z uwzględnieniem rekuperacji powietrza z pomieszczeń produkcyjnych, projektu zagospodarowania terenu oraz projektu drogowego.
Wszystkie projekty winny być wykonana w ilości po 5 egzemplarzy w wersji papierowej, i po 2 egzemplarze w wersji elektronicznej.
Projekty winny być uzgodnione w zakresie ppoż., ochrony środowiska i innych jeżeli są wymagane przez prawo, jak również powinny być uzgodnione z ZUDP.
W razie konieczności dopuszcza się ewentualne zmiany i dostosowania projektów, tak aby było możliwe utrzymanie szacownych kosztów inwestycji (obejmujących całokształt wydatków związanych z projektami, budową i zagospodarowaniem terenu), obiekt na poziomie do 7.500.000zł. zł. netto lub niższym, łącznie z założoną rezerwą w wysokości 5% tej sumy.
Przedmiotowa dokumentacja projektowa winna być kompletna, zgodna z obowiązującymi przepisami i uzupełniona o wszelkie wymagane zgody i pozwolenia niezbędne do przeprowadzenia robót budowlanych i późniejszą eksploatację, zgodnie z profilem działalności i wyposażeniem technicznym (maszyny i urządzenia) przedsiębiorstwa.
b) określenie niezbędnej powierzchni gruntowej pod zabudowę, z uwzględnieniem możliwości ewentualnej rozbudowy zakładu w przyszłości,
b) opracowanie wstępnego kosztorysu,
c) wykonanie wizualizacji fotorealistycznej projektowanych obiektów i zagospodarowania terenu w pięciu ujęciach.
3/ Zakres III:
a) złożenie do właściwego miejscowo urzędu odpowiedzialnego za wydawanie pozwoleń na budowę kompletnego wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę dla dokumentacji projektowej wykonanej w ramach Zakresu II, opisanego powyżej;
b) uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę dla dokumentacji projektowej wykonanej w ramach Zakresu II, opisanego powyżej.
c) uzyskanie wszelkich zgód i pozwoleń niezbędnych do przeprowadzenia robót budowlanych i późniejszą eksploatację zgodnie z profilem działalności i wyposażeniem technicnzym (maszyny i urządzenia) przedsiębiorstwa.
4/ Zakres IV
objęcie realizacji robót nadzorem autorskim (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.)), który stanowi integralną część Przedmiotu zamówienia. W ramach nadzoru autorskiego projektant zobowiązany jest w szczególności do:
– czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją budowlaną,
– kontrolowania parametrów materiałów i urządzeń, w przypadku dopuszczenia przez Zamawiającego (w trakcie procedury udzielania zamówienia na roboty budowlane) zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji projektowej,
– uzupełniania szczegółów wykonawczych dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót,
– udziału w naradach technicznych [przyjmuje się, że obecność projektanta (ów) na budowie wynikać będzie z uzasadnionych potrzeb określanych każdorazowo przez Zamawiającego],
– udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji,
– sporządzenia dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wszystkie uzgodnione zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji.
5/ Inne warunki
a) Na każdym etapie realizacji Przedmiotu zamówienia wymagana jest odpowiednia do potrzeb współpraca oferenta, który podpisze umowę na realizację Przedmiotu zamówienia z Zamawiającym i przedsiębiorstwem.
b) Wszelkie uzgodnienia wymagają pisemnego potwierdzenia przez Zamawiającego i przedsiębiorstwo.
III. Termin realizacji Przedmiotu zamówienia:
Zamawiający oczekuje, że Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie do 31 maja 2012r. (z wyłączeniem pełnienia obowiązku nadzoru autorskiego (Zakres IV Przedmiotu zamówienia), który będzie pełniony do uzyskania pozwolenia na użytkowanie).
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: informacja o doświadczeniach lub dokumentach jakie mają dostarczyć oferenci/wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dopuszczenia oferty do oceny:
- Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do realizacji Przedmiotu zamówienia, potwierdzone poprzez wykazanie realizacji projektów nowych obiektów o charakterze przemysłowym lub realizacji projektów modernizacji/remontów/przebudowy istniejących obiektów o charakterze przemysłowym, zrealizowanych w ostatnich pięciu latach, których koszt dokumentacji projektowej przekroczył 50.000 zł netto. Potwierdzeniem tego warunku będzie wykaz zrealizowanych projektów oraz referencje potwierdzone za zgodność z oryginałem przez oferenta i załączone do oferty.
- Posiadanie osób zdolnych do wykonania Przedmiotu zamówienia tj. posiadających uprawnienia do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późniejszymi zmianami. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożenie przez oferenta oświadczenia, które stanowić będzie załącznik do oferty.
- Złożenie przez oferenta oświadczenia, w którym oświadczy, iż odbył wizję lokalną nieruchomości wskazanej w załączniku graficznym oraz dokonał analizy terenu i obiektów obecnie zajmowanych przez przedsiębiorstwo w Świdnicy przy ul. Bystrzyckiej 34, i na tej podstawie oraz na podstawie posiadanej wiedzy w zakresie projektowym i budowlanym składa swoją ofertę. Teren i obiekty obecnie zajmowane przez przedsiębiorstwo w Świdnicy przy ul. Bystrzyckiej 34 są udostępniane w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00.
V. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
VI. KRYTERIUM OCENY OFERT
Decydującym kryterium oceny ofert jest cena za wykonanie Przedmiotu zamówienia.
VII. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferty należy składać w formie papierowej lub formie elektronicznej – skan wersji papierowej. Na życzenie Zamawiającego oferent, który złożył ofertę w formie elektronicznej – skan wersji papierowej, przedłoży Zamawiającemu oryginalną ofertę w formie papierowej.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej (papierowej lub elektronicznej – skan wersji papierowej), tj. na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem oraz podpisana przez oferenta lub przez upoważnionego przedstawiciela oferenta.
- Oferta winna zawierać:
a) określenie ceny netto i brutto w złotych za wykonanie Przedmiotu zamówienia,
b) dokumenty i oświadczenia oferenta zgodnie z punktem IV,
c) Wszystkie strony oferty (w tym załączniki) powinny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.
- Wszystkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.
- Dokumenty dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta, z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwa do podpisywania oferty i oświadczeń woli muszą być załączone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.
- Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia oferenta winny być podpisane przez oferenta lub przez upoważnionego przedstawiciela oferenta.
- Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.
- Koszty opracowania i dostarczenia oferty obciążają wyłącznie oferenta.
- Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający pozostawi bez rozpatrzenia.
- Brak jakiegokolwiek z wymaganych załączników spowoduje odrzucenie oferty.
VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert upływa w dniu 06.04.2012 r. godz. 10:00.
IX. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać:
a) w formie papierowej
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” sp. z o.o.
ul. Uczniowska 21, 58-306 Wałbrzych, w sekretariacie p. 130 I p.
b) w formie elektronicznej (skan wersji papierowej)
mariusz.fedoruk@ipdevelopment.pl
X. OTWARCIE OFERT I WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.04.2012 r. o godz. 11.30
2. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi najpóźniej do 12.04.2012 r.
XI. OSOBY DO KONTAKTU
Wszelkie zapytania dotyczące:
a) Przedmiotu zamówienia (z wyłączeniem terenu i obiektów obecnie zajmowanych przez przedsiębiorstwo w Świdnicy przy ul. Bystrzyckiej 34 oraz prowadzonej przez przedsiębiorstwo działalności) należy kierować pisemnie na adres poczty elektronicznej mariusz.fedoruk@ipdevelopment.pl;
b) terenu i obiektów obecnie zajmowanych przez przedsiębiorstwo w Świdnicy przy ul. Bystrzyckiej 34 oraz prowadzonej przez przedsiębiorstwo działalności należy kierować pisemnie na adres poczty elektronicznej a.bozek@diora.swidnica.pl oraz do wiadomości mariusz.fedoruk@ipdevelopment.pl;
w nieprzekraczalnym terminie do 03.04.2012 r. Pytania, które będą zadawane w inny sposób (np. telefonicznie) lub wpłyną po w/w terminie Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi.
XII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn; z tytułu unieważnienia postępowania oferentom nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
W odpowiedzi na ogłoszenie, w wyznaczonym terminie, tj. do 06.04.2012 r., do godz. 10:00 wpłynęły 4 oferty.
Po przeprowadzeniu analizy ofert pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu, które zostały określone w w/w ogłoszeniu do porównania ofert zgodnie z przyjętym kryterium zostały zakwalifikowane 3 oferty.
Najkorzystniejszą ofertę, uwzględniając kryterium ceny, złożyła firma Biuro Planowania Przestrzennego z siedzibą w Wałbrzychu.
Dziękujemy za złożenie ofert i zapraszamy do udziału w kolejnych postępowaniach.
Załączniki |
Przykładowy projekt umowy – plik pdf
|
Załącznik nr 1 graficzny – plik pdf
|