Wałbrzych, 26.10.2011 r.
Nr ogłoszenia: DMiP/07/1.2.D/2011
Data zamieszczenia ogłoszenia: 26.10.2011 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: USŁUGA
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Zakup usługi przeprowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych
II. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO : INVEST-PARK DEVELOPMENT sp. z o.o.
ul. Uczniowska 21, 58-306 Wałbrzych,
województwo dolnośląskie,
tel. (+48) 74 646 25 70,
fax. (+48) 74 646 25 74.
www.ipdevelopment.pl
III. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO : spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia działań promocyjnych i informacyjnych dla nowych usług wprowadzonych przez INVEST-PARK DEVELOPMENT Sp. z o.o. poprzez stworzenie projektu graficznego ulotki i 8-stronnicowego folderu, a następnie druk dwóch tysięcy ulotek oraz pięciuset folderów. Usługa ma na celu zapewnienie wysokiej jakości oferowanych przez INVEST – PARK DEVELOPMENT Sp. z o.o usług doradczych poprzez usystematyzowanie i usprawnienie działań (procesów) realizowanych w obszarze obsługi klientów – przedsiębiorców.
Wymagania minimalne druku :
Ulotki :
– papier kredowy 135 g
– druk dwustronny, 4+4
– format A5
– ilość 2000 szt.
Foldery :
– papier kredowy 250 g
– druk dwustronny, 4+4
– szyte zeszytowo
– format A4, stron 8
– ilość 500 szt.
Przedmiot zamówienia jest bezpośrednio związany z realizacją projektu pt: „Wprowadzenie do oferty „INVEST – PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. kompleksowej usługi doradczej świadczonej na rzecz podmiotów sektora MSP”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 – 2013; Priorytet 1: Wzrost konkurencyjności dolnośląskich przedsiębiorstw; Działanie 1.2: Doradztwo dla firm oraz wsparcie dla Instytucji Otoczenia Biznesu; schemat 1.2.D: Dotacje na doradztwo i inwestycje dla IOB.
V. OKRES REALIZACJI USŁUGI : do 15.11.2011 r. – projekty graficzne ulotek i folderów, do 22.11.2011 r. – druk ulotek i folderów
VI. KRYTERIA OCENY OFERT :
- Cena: 100%
Ostatecznie zostanie wybrana oferta o najwyższej liczbie punktów uzyskanych w ramach kryterium ceny, spełniająca wymagania minimalne określone w zapytaniu ofertowym.
VII. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferty należy składać w formie papierowej lub formie elektronicznej – skan wersji papierowej. Na życzenie Zamawiającego Wykonawca, który złożył ofertę w formie elektronicznej – skan wersji papierowej, przedłoży Zamawiającemu oryginalną ofertę w formie papierowej.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia, w której musi być zaoferowana tylko jedna cena.
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej (papierowej lub elektronicznej – skan wersji papierowej), tj. na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem oraz podpisana przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
4. Oferta winna zawierać:
a) określenie ceny netto i brutto w złotych za wykonanie przedmiotu zamówienia, opisanego w punkcie IV;
b) parametry druku ulotek i folderów;
5. Wszystkie strony oferty (w tym załączniki) powinny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.
6. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.
7. Dokumenty dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Pełnomocnictwa do podpisywania oferty i oświadczeń woli muszą być załączone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.
8. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia Wykonawcy winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
9. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.
10. Koszty opracowania i dostarczenia oferty obciążają wyłącznie Wykonawcę.
11. Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający zwróci bezzwłocznie.
VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT: 07.11.2011 r. godz. 15:00
IX. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT : Oferty w formie papierowej
INVEST-PARK DEVELOPMENT sp. z o.o. ul. Uczniowska 21, 58-306 Wałbrzych,
Oferty w formie elektronicznej
mariusz.fedoruk@ipdevelopment.pl
X. OSOBA DO KONTAKTU: Mariusz Fedoruk
Specjalista ds. Marketingu i Promocji
tel. (+48) 74 646 25 76
W odpowiedzi na ogłoszenie, w wyznaczonym terminie, tj. do 07.11.2011 r., do godz. 15:00 wpłynęło 11 ofert. Dwie oferty zostały odrzucone ze względu na błędnie podaną cenę. Pozostałe oferty (9) zostały przyjęte i spełniają warunki określone w w/w ogłoszeniu.
Po przeprowadzeniu analizy oferty zgodnie z kryteriami określonymi w ogłoszeniu, ofertom została przyznana następująca punktacja:
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy, który wziął udział w aukcji elektronicznej oraz znak identyfikacyjny |
Liczba punktów |
1. | 3R Agencja Reklamowo-Marketingowa Sylwiusz Gruś ul. Wilcza 8; 56-120 Brzeg Dolny |
100,00 |
2. | PIKSEL Michał Zimny
Grabiszyńska 163, |
60,80 |
3. | EDYTOR Drukarnia-Wydawnictwo ul. Ząbkowicka 52 58-200 Dzierżoniów |
81,72 |
4. | HYPERFOX advertisement agency ul. Boya Żeleńskiego 25c 35-105 Rzeszów |
74,40 |
5. | RewersArt Teodorówka 54b, 38-450 Dukla |
85,39 |
6. | Demicon Studio ul.Kolejowa 38, 05-220 Zielonka |
80,34 |
7. | AGENCJA REKLAMOWA NABU, ul. Studzienna 3b, 77-400 Złotów |
87,36 |
8. | Agencja Reklamowa Pink Lemon Sp. z o.o. ul. Artura Grottgera 16/1 60-758 Poznań |
87,50 |
9. | Drukarnia „Janter” ul. Chrobrego 41 11-300 Biskupiec |
38,00 |
Na tej podstawie, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy 3R Agencja Reklamowo-Marketingowa Sylwiusz Gruś, ul. Wilcza 8; 56-120 Brzeg Dolny, która uzyskała najwyższą liczbę punktów.
Dziękujemy za złożenie oferty i zapraszamy do udziału w kolejnych postępowaniach.
Załączniki |
Nie dodano dokumentów. |