Zaproszenie do składania ofert – prace projektowe
W związku z planowaną przebudową istniejącego zjazdu publicznego z działki nr 48 (obręb Poniatów nr 24) na drogę powiatową nr 3396D przy ul. Orkana w Wałbrzychu (dz. nr 62/3 obręb Poniatów nr 24), „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. (dalej „Zamawiający”) zaprasza do złożenia oferty na wykonanie poniżej opisanego Przedmiotu zamówienia.
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” sp. z o.o.
ul. Uczniowska 21, 58-306 Wałbrzych,
tel. (+48) 74 646 25 70
fax. (+48) 74 646 25 74
www.ipdevelopment.pl
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” sp. z o.o. nie jest żadnym z podmiotów wskazanych w art. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U z 2010 roku nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami), które są zobowiązane do stosowania przepisów przedmiotowej ustawy.
II. Przedmiot zamówienia:
1/ Zakres I:
a) sporządzenie koncepcji projektowej, która po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego będzie podstawą do zrealizowania Zakresu II. Koncepcja dotyczy przebudowy istniejącego zjazdu publicznego, zgodnie z następujacymi wytycznymi, tj. poszerzenie łuku prawoskrętnego (patrząc od strony ul. Uczniowskiej), zaprojektowania pasa wyłączenia prawoskrętnego, przebudowy istniejącego przepustu pod zjazdem oraz wykonania projektów tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas robót a także docelową organizację ruchu drogowego. Zjazd, zagospodarowanie terenu w obrębie zjazdu, sieci infrastruktury w obrębie zjazdu, itd. mają spełniać obowiązujące normy i standardy. Mapa do celów projektowych znajduje się u Zamawiającego.
2/ Zakres II:
a) wykonanie, na podstawie zatwierdzonej pisemnie przez Zamawiającego koncepcji projektowej (wykonanej w ramach Zakresu I a), wszelkich wymaganych projektów,
b) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich uzgodnień i dokumentów niezbędnych do wykonania Zakresu II Przedmiotu zamówienia, zgodnie m. in. z art. 20 Ustawy prawo budowlane (np. wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów, decyzji pozwolenia na budowę, decyzji na zajęcie pasa drogowego, dokumentacji geodezyjnej, itp.).
Wszystkie projekty winny być wykonane w ilości po 5 egzemplarzy w wersji papierowej, i po 2 egzemplarze w wersji elektronicznej.
Przedmiotowa dokumentacja projektowa winna być kompletna, zgodna z obowiązującymi przepisami i uzupełniona o wszelkie wymagane zgody i pozwolenia niezbędne do przeprowadzenia robót budowlanych i późniejszą eksploatację, zgodnie z przeznaczeniem.
3/ Zakres III:
a) złożenie do właściwego miejscowo urzędu odpowiedzialnego za wydawanie pozwoleń na budowę kompletnego wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę dla dokumentacji projektowej wykonanej w ramach Zakresu II, opisanego powyżej;
b) uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę dla dokumentacji projektowej wykonanej w ramach Zakresu II, opisanego powyżej.
c) uzyskanie wszelkich zgód i pozwoleń niezbędnych do przeprowadzenia robót budowlanych i późniejszą eksploatację zgodnie z przeznaczeniem.
4/ Zakres IV
Objęcie realizacji robót nadzorem autorskim (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), który stanowi integralną część Przedmiotu zamówienia. W ramach nadzoru autorskiego projektant zobowiązany jest w szczególności do:
– czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją budowlaną,
– kontrolowania parametrów materiałów i urządzeń, w przypadku dopuszczenia przez Zamawiającego (w trakcie procedury udzielania zamówienia na roboty budowlane) zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji projektowej,
– uzupełniania szczegółów wykonawczych dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót,
– udziału w naradach technicznych [przyjmuje się, że obecność projektanta (ów) na budowie wynikać będzie z uzasadnionych potrzeb określanych każdorazowo przez Zamawiającego],
– udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji,
– sporządzenia dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wszystkie uzgodnione zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji.
5/ Inne warunki
a) Na każdym etapie realizacji Przedmiotu zamówienia wymagana jest odpowiednia do potrzeb współpraca oferenta, który podpisze umowę na realizację Przedmiotu zamówienia z Zamawiającym
b) Wszelkie uzgodnienia wymagają pisemnego potwierdzenia przez Zamawiającego.
III. Termin realizacji Przedmiotu zamówienia:
Zamawiający oczekuje, że Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie do 30 czerwca 2012r. (z wyłączeniem pełnienia obowiązku nadzoru autorskiego). W przypadku uznania, iż potrzebny jest dłuższy okres czasu na zrealizowanie Przedmiotu zamówienia, prosimy o podanie terminu wykonania Przedmiotu zamówienia.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: informacja o doświadczeniach lub dokumentach jakie mają dostarczyć oferenci/wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dopuszczenia oferty do oceny:
- Posiadanie osób zdolnych do wykonania Przedmiotu zamówienia tj. posiadających uprawnienia do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2010r Nr 243,poz. 1623 z późniejszymi zmianami. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożenie przez oferenta oświadczenia, które stanowić będzie załącznik do oferty.
- Złożenie przez oferenta oświadczenia, w którym oświadczy, iż odbył wizję lokalną istniejącego zjazdu publicznego wskazanego w załączniku graficznym oraz dokonał analizy terenu i na tej podstawie oraz na podstawie posiadanej wiedzy w zakresie projektowym i budowlanym składa swoją ofertę.
V. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
VI. KRYTERIUM OCENY OFERT
Decydującym kryterium oceny ofert jest cena za wykonanie Przedmiotu zamówienia.
VII. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do realizacji Przedmiotu zamówienia, potwierdzone poprzez wykazanie realizacji projektów w branży drogowej, zrealizowanych
w ostatnich pięciu latach, których koszt dokumentacji projektowej przekroczył 10.000 zł netto. Potwierdzeniem tego warunku będzie wykaz zrealizowanych projektów oraz referencje potwierdzone za zgodność z oryginałem przez oferenta i załączone do oferty. - Oferty należy składać w formie papierowej lub formie elektronicznej – skan wersji papierowej. Na życzenie Zamawiającego oferent, który złożył ofertę w formie elektronicznej – skan wersji papierowej, przedłoży Zamawiającemu oryginalną ofertę w formie papierowej.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej (papierowej lub elektronicznej – skan wersji papierowej), tj. na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem oraz podpisana przez oferenta lub przez upoważnionego przedstawiciela oferenta.
- Oferta winna zawierać:
a) określenie ceny netto i brutto w złotych za wykonanie Przedmiotu zamówienia,
b) dokumenty i oświadczenia oferenta zgodnie z punktem IV,
c) Wszystkie strony oferty (w tym załączniki) powinny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.
- Wszystkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.
- Dokumenty dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta, z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwa do podpisywania oferty i oświadczeń woli muszą być załączone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.
- Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia oferenta winny być podpisane przez oferenta lub przez upoważnionego przedstawiciela oferenta.
- Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.
- Koszty opracowania i dostarczenia oferty obciążają wyłącznie oferenta.
- Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający pozostawi bez rozpatrzenia.
- Brak jakiegokolwiek z wymaganych załączników spowoduje odrzucenie oferty.
VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert upływa w dniu 20.04.2012 r. godz. 10:00.
IX. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać:
a) w formie papierowej
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” sp. z o.o.
ul. Uczniowska 21, 58-306 Wałbrzych, w sekretariacie p. 130 I p.
b) w formie elektronicznej (skan wersji papierowej)
dagmara.stepien@ipdevelopment.pl
X. OTWARCIE OFERT I WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.04.2012 r. o godz. 11.30
2. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi najpóźniej do 23.04.2012 r.
XI. OSOBY DO KONTAKTU
Wszelkie zapytania dotyczące:
a) Przedmiotu zamówienia należy kierować pisemnie na adres poczty elektronicznejdagmara.stepien@ipdevelopment.pl;
w nieprzekraczalnym terminie do 16.04.2012 r. Pytania, które będą zadawane w inny spób (np. telefonicznie) lub wpłyną po w/w terminie Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi.
XII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn; z tytułu unieważnienia postępowania oferentom nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
Załącznik graficzny
LOKALIZACJA ISTNIEJĄCEGO ZJAZDU pomiędzy ul. Uczniowską a ul. Orkana w Wałbrzychu.
Załączniki |
Załącznik graficzny – zaproszenie do składania ofert na projekt przebudowy zjazdu (plik .jpg) |