Zapytanie ofertowe – „Dostawa i montaż płytek gresowych, ceramicznych (gres techniczny) w budynku F na terenie Świebodzickiego Parku Przemysłowego ul. Wałbrzyska 38”

Zapytanie ofertowe – „Dostawa i montaż płytek gresowych, ceramicznych (gres techniczny) w budynku F na terenie Świebodzickiego Parku Przemysłowego ul. Wałbrzyska 38”

1. Nazwa i adres Zamawiającego

1.1. Zamawiający

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

Przedmiotem Zamówienia jest Dostawa i montaż płytek gresowych, ceramicznych (gres techniczny):

  1. Oczyszczenie posadzki (podłoża) wraz z gruntowaniem;
  2. Dostawa i montaż na klej elastyczny płytek gresowych w ilości ok. 150 m2;
  3. Wykonanie fugowania;
  4. Utylizacja materiałów powstałych podczas prowadzenia prac;
  5. Prace porządkowe.

3. Termin wykonanie zamówienia .

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia:

do 31 grudnia 2024 r.

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl
Wojciech Kloc, tel. (+48) 791 147 666, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl

6. Dokumenty składające się na ofertę.

    • 6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
    • 6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2

7. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

8. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

8.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:

„Oferta – montaż płytek gresowych na hali F”

w terminie do 22 listopada 2024 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 22 listopada 2024 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

8.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 22 listopada 2024 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:

„Montaż płytek gresowych na hali F”

9. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

10. Warunki uzupełniające.

10.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

10.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

 

11. Załączniki do zapytania ofertowego:

  1. Formularz nr 1 – Formularz oferty
  2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

Zapytanie ofertowe – „Wykonanie kalibracji detektorów systemu detekcji gazu typu GAZEX na halach produkcyjno – magazynowych będących własnością Spółki”.

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

  1. Opis Przedmiotu Zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest kalibracja detektorów systemu detekcji gazu typu GAZEX na halach produkcyjno – magazynowych będących własnością Spółki;
    2. Obiekty objęte kontrolą:

 

lp. Obiekt zakres kontroli urządzenie
1 Świdnicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Towarowa 30  kalibracja detektorów cały obiekt
(25 szt.)
– detektor DG-14.EN/M MS-14 EG– szt. 5 (hala str. prawa)
– detektor DEX/F4-C MS 12N2F – szt. 5 (hala str. lewa)
– detektor DEX/F4-C MS 12N2F – szt. 13 (hala główna)
– detektor DEX/F4 MS-12/N2F – szt. 1 (stara kotłownia)
– detektor DEX/F4-C MS-12N2F – szt. 1 (nowa kotłownia)
2 Dzierżoniowski Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Strefowa 17 kalibracja detektorów kotłownia i stara hala (5 szt.) – detektor – DEX/F4 – szt. 5 szt. (stara hala)
hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Strefowa 19 kalibracja detektorów gazex:
– kotłownia biurowiec (BROEN) 1 szt;
– kotłownia biurowiec (Franklin) 1szt;
– hala strona prawa i lewa (Franklin) 8 szt
– detektor DEX/F4 – szt. 10 szt.
4 Świebodzicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala G (hala główna + kotłownia) kalibracja detektora zlokalizowanego w kotłowni – detektor DEM 08W – szt. 1 (kotłownia)
hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala A kalibracja detektorów cały obiekt – detector DEX/F4 MS-12/N2F – szt. 9
hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala H kalibracja detektorów cały obiekt – detektor – DEX-F4-C MS-12NF2 – szt. 4
– detektor – DEX-F4-C MS-12NF2 – szt. 1 (kotłownia)

 

 

    1. Protokół:

Wykonawca po wykonaniu kalibracji sporządzi protokół, w którym umieści m.in. informacje o: nazwie firmy dokonującej kalibracji, dacie wykonania kalibracji, dacie następnej kalibracji. Lokalizacji obiektu na którym będzie przeprowadzana kalibracja. Ponadto protokół powinien zawierać zestawienie elementów przeprowadzonego przeglądu (centrala – typ, nr fabryczny, głowica – typ , nr fabryczny, nazwę gazu którym wykonano test, wartości stężenia, wskazywania głowicy, wynik próby). Ponadto należy dostarczyć certyfikat kalibracji dla modułów które zostaną jej poddani.

  1. Cena zamówienia

Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie:

    • Kalibrację detektorów, zgodnie z tabelą 2.2.;
    • Pracę podnośnika lub rusztowania. Poza Świebodzickim Parkiem Przemysłowym Zamawiający nie zapewnia podnośnika lub rusztowania. W Świebodzicach Zamawiający udostępni podnośnik nożycowy wraz z operatorem. Cena pracy podnośnika powinna być podana osobno.

 

  1. Termin wykonanie zamówienia.

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 10.01.2025 r.

  1. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania kontroli. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

  1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Dagmara Komendera, tel.(+48) 74 6462577, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl

  1. Dokumenty składające się na ofertę.
    1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
    2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
  2. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

  1. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

    1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:

„kalibracja detekcji”,

w terminie do 28 listopad 2024 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 28 listopad 2024 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

    1. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 28 listopad 2024  r. do godziny: 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

 

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.:

Wykonanie kalibracji detektorów systemu detekcji gazu typu GAZEX na halach produkcyjno – magazynowych będących własnością Spółki”.

 

 

  1. Negocjacje

Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

  1. Kryteria oceny oferty oraz informacje o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty. Wybór oferenta.

Głównym kryterium oceny ofert jest kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.

Lp. Oznaczenie Kryterium Waga punktowa przypisana
do poszczególnych kryteriów oceny ofert
1 A Cena 100 pkt

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert:

Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:

„A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to oferta,  która otrzyma największą ilość punktów.

  1. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

  1. Warunki uzupełniające.
    1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
    2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
    3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
    4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
  2. Wykaz Załączników i Formularzy
    1. Formularz nr 1 – Formularz oferty,
    2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

Zapytanie ofertowe – „Roczna obsługa stacji nN, sN i transformatorowych dla obiektów będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” sp. z o.o.”

PONOWNE ZAPYTANIE

  1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

  1. Opis Przedmiotu Zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest roczna obsługa stacji nN, sN oraz transformatorów znajdujących się na terenie obiektów będących własnością Spółki, obejmująca kwartalne przeglądy/oględziny stacji.
    2. Zestawienie obiektów objętych obsługą:

      lp. Obiekt Rodzaj stacji
      1 Świdnicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Towarowa 30 Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora
      2 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Towarowa 28 A Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora
      3 Dzierżoniowski Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Strefowa 19 Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora
      hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Strefowa 21
      4 Wałbrzyski Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Uczniowska 34 Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora
      5 Świebodzicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala B i C Rozdzielnia nN
      6 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala D Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora
      7 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala G Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora
      8 Biznes Inkubator Hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną ul. Strefowa 5a Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora

       

    3. Protokół:
      Wykonawca po wykonaniu kontroli sporządzi protokół, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
    4. W ramach Przedmiotu Zamówienia
      • W przypadku wystąpienia awarii typu „ciężkiego” (powodującej konieczność wyłączenia zasilania obiektu) sporządzenie stosownego protokołu z określeniem przyczyn awarii, określenie sposobu usunięcia awarii, przedstawienie oferty usunięcia awarii oraz gotowość do rozpoczęcia usuwania awarii – w terminie do 24h od zgłoszenia Zamawiającego.
      • Koszt materiałów niezbędnych do usunięcia usterek/awarii leży po stronie Zamawiającego. Oferta wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego.
      • W przypadku wystąpienia usterek i awarii typu „lekkiego” (niepowodujących konieczności wyłączania zasilania obiektu) naprawa oraz usunięcie usterki przez Oferenta podczas kwartalnych przeglądów i oględzin stacji w cenie ofertowej. Koszt materiałów niezbędnych do usunięcia usterek/awarii leży po stronie Zamawiającego.Szczegółowy zakres prac przedstawiono w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego oraz w instrukcjach współpracy ruchowej (załącznik nr 3).Okresowe badanie sprzętu dielektrycznego będącego na wyposażeniu stacji SN leżą po stronie Zamawiającego.
  2. Termin wykonania zamówienia.
    Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywania prac. Umowa o współpracy będzie obowiązywała dwanaście miesięcy od daty jej podpisania z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia.
  3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
    O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: warunek zostanie spełniony, jeżeli w okresie od 01.09.2019 r. do 30.09.2024 r., Oferent zrealizował minimum trzy usługi spełniające  kryteria określone w niniejszym zapytaniu. Oferent zobowiązany jest załączyć oświadczenie o posiadanym doświadczeniu wraz z referencjami, protokołem odbioru lub innym dokumentem jednoznacznie wskazującym na zrealizowanie usługi.
  4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót
    Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym. Wizja lokalna jest wymagana.
  5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami
    Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

    Dagmara Komendera, tel. 691 324 666, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl

    Arkadiusz Kawałko, tel. 605 615 503, arkadiusz.kawalko@ipdevelopment.pl

  6. Dokumenty składające się na ofertę
    1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
    2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
  7. Okres związania z ofertąOferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  8. Cena oraz waluta oferty
    Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.
  9. Sposób przygotowania oferty
    1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
    2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.
    3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez osoby podpisujące ofertę.
    4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
    5. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
  10. Terminy składania ofert.
    Ofertę należy złożyć:

    1. w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl, zatytułowaną: „Roczna obsługa stacji trafo”
      do dnia: 22.11.2024 do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać oddzielnym mailem w dniu 22.11.2024 w godzinach: 10:10 – 10:30.
    2. lub w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, II piętro – sekretariat Spółki, w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 22.11.2024 r. do godziny 10.00. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Koperta powinny być zaadresowane na adres Zamawiającego:

      „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.

      ul. Uczniowska 16
      58-306 Wałbrzych

      i opisana:

      Oferta na wykonanie usługi pn.:

      „Roczna obsługa stacji  nN, sN i transformatorowych dla obiektów będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.”

  11. Wybór oferenta

    Głównym kryterium oceny ofert jest kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.

    Lp Oznaczenie Kryterium Waga punktowa przypisana
    do poszczególnych kryteriów oceny ofert
    1 A Cena 100 pkt

    Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert:

    Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:

    „A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt

    Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to ta, która otrzyma największą ilość punktów.

     

  12. Warunki uzupełniające.
    1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
    2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:
      1. złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert
      2. gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia
      3. gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
    3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
    4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
  13. Załączniki
    1. Formularz nr 1 – Formularz oferty
    2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
    3. Załącznik nr 1 – Przykładowy protokół z przeglądów/oględzin;
    4. Załącznik nr 2 – Szczegółowy zakres oględzin i przeglądów stacji objętych zapytaniem ofertowym;
    5. Załącznik nr 3 – Dokumentacje techniczno-ruchowe stacji;

Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn. „Wykonanie podjazdu pod rampę do budynku F Parku Przemysłowego w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38”

  1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

  1. Opis Przedmiotu Zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie podjazdu pod rampę do budynku F Parku Przemysłowego w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38, zgodnie z poniższym zakresem i warunkami:

  • Wykonanie terenu utwardzonego o powierzchni około 70 m2
  • Rozbiórka istniejącej nawierzchni
  • Wykonanie palisady z prefabrykowanych elementów betonowych o dł. około 18 m
  • Wykonanie podbudowy wraz ze spadkiem
  • Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej
  • Wywóz oraz utylizacja odpadów
  1. Termin realizacji zamówienia

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 6 tygodni od podpisania Umowy lub Zlecenia.

  1. Miejsce wykonania zamówienia

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: woj. Dolnośląskie, powiat świdnicki, adres: 58-160 Świebodzice, ul. Wałbrzyska 38.

  1. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

  1. Dostawa i rozładunek materiałów. Utylizacja odpadów

Dostawę i rozładunek materiałów i elementów zamówienia oraz wywóz oraz utylizację odpadów wykonuje Oferent na koszt własny.

  1. Dokumenty składające się na ofertę
  • Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta – stanowiący załącznik nr 1 do zapytania
  • Wypełnione oświadczenie wykonawcy – stanowiące załącznik nr 2 do zapytania
  1. Okres związania ofertą

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  1. Cena oraz waluta oferty

Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.

  1. Gwarancja jakości

Okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące.

  1. Sposób przygotowania oferty
  • Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania
  • Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.
  • Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez osoby podpisujące ofertę.
  • Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
  • Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
  1. Terminy i forma składania ofert
    1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl w tytule wiadomości wpisując:

„Wykonanie podjazdu pod rampę do budynku F Parku Przemysłowego w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38”

w terminie do 4 listopada 2024 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w tym samym dniu w godzinach: 10:10 – 10:30.

    1. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 4 listopada 2024 r. do godziny: 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie zamówienia pod nazwą:

„Wykonanie podjazdu pod rampę do budynku F Parku Przemysłowego w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38”

  1. Negocjacje

Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

  1. Kryteria oceny oferty

Oferty będą oceniane na podstawie kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.

Lp Oznaczenie Kryterium Waga punktowa przypisana
do poszczególnych kryteriów oceny ofert
1 A Cena 100 pkt

Opis sposobu przyznawania punktacji w kryterium oceny ofert:

Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:

„A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt

  1. Wybór oferenta

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to oferta,  która otrzyma największą ilość punktów.

  1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Jacek Lipicki, tel. (+48) 537 980 908, jacek.lipicki@ipdevelopment.pl

Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

  1. Informacje uzupełniające
    1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
    2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
    3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
    4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
  2. Wykaz Załączników i Formularzy
    1. Załącznik nr 1 – Formularz nr 1 – Formularz oferty,
    2. Załącznik nr 2 – Formularz nr 2 – Oświadczenie wykonawcy,

Uproszczone zapytanie ofertowe na realizację zadania pn. „Prace remontowo – naprawcze na dachu hali F zlokalizowanej w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na terenie Świebodzickiego Parku Przemysłowego.”

  1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

  1. Opis Przedmiotu Zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie prac remontowo-naprawczych na dachu hali F, który powinien obejmować w szczególności:

    1. Remont pokrycia dachu:

– oczyszczenie i zagruntowanie istniejącego pokrycia dachu na powierzchni około 214 m2;

– pokryciu dachu hali papą zgrzewalna wierzchniego krycia na powierzchni około 214 m2, wymagana przez Zamawiającego okres gwarancji na szczelność pokrycia dachowego to minimum 36 miesiące;

– demontaż starej rynny oraz dostawa i montaż nowej rynny ocynkowanej dachowej z  hakami wymianą pasa nadrynnowego (o długości około 30,50 mb);

– wymiana rur spustowych szt. 2;

– prace porządkowe po przeprowadzonych robotach, wraz z utylizacją zdemontowanych materiałów.

W ofercie należy przewidzieć pracę podnośnika

  1. Termin wykonania zamówienia

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia tj. do 6 tygodni od podpisania Umowy/Zlecenia.

  1. Miejsce wykonania zamówienia

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: woj. Dolnośląskie, powiat świdnicki, adres: 58-160 Świebodzice, ul. Wałbrzyska 38,  hala F.

  1. Dostawa i rozładunek materiałów

Dostawę i rozładunek materiałów i elementów zamówienia dokonuje Oferent na koszt własny.

  1. Dokumenty składające się na ofertę.
    • Wypełniony formularz nr 1 – Formularz oferty;
    • Wypełnione formularz nr 2 – Oświadczenie wykonawcy.
  2. Okres związania z ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  1. Cena oraz waluta oferty

Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.

  1. Gwarancja jakości

Okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi minimum 36 miesięcy.

  1. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

  1. Sposób przygotowania oferty
    1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
    2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.
    3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez osoby podpisujące ofertę.
    4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
    5. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
  2. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

    • W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:

„Rynna – hala F”

w terminie do 24 października 2024 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 24 października 2024 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

lub

  • W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 24 października 2024 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:

Prace remontowo – naprawcze na dachu hali F zlokalizowanej w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na terenie Świebodzickiego Parku Przemysłowego.” 

 

  1. Negocjacje

Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

  1. Kryteria oceny oferty oraz informacje o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty. Wybór oferenta.

Głównym kryterium oceny ofert jest kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.

Lp Oznaczenie Kryterium Waga punktowa przypisana
do poszczególnych kryteriów oceny ofert
1 A Cena 100 pkt

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert:

Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:

„A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to oferta,  która otrzyma największą ilość punktów.

  1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Dagmara Komendera, tel.(+48) 74 6462577, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl

Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

  1. Warunki uzupełniające.
    1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
    2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:
      • złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert;
      • gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia;
      • gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
    3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
    4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

 

  1. Wykaz Załączników i Formularzy
    1. Formularz nr 1 – Formularz oferty,
    2. Formularz nr 2 – Oświadczenie wykonawcy,
    3. Załącznik nr 1 – Rzut dachu.

Zapytanie ofertowe – „Dostawa i montaż dwóch bram segmentowych zewnętrznych w budynku F na terenie Świebodzickiego Parku Przemysłowego ul. Wałbrzyska 38”

  1. Nazwa i adres Zamawiającego

1.1. Zamawiający

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

  1. Opis Przedmiotu Zamówienia:

Przedmiotem Zamówienia jest demontaż dwóch istniejących bram dwuskrzydłowych oraz dostawa i montaż dwóch nowych bram segmentowych zgodnie z poniższymi wytycznymi:

    1. Demontaż i utylizacja dwóch bram dwuskrzydłowych zamontowanych w obiekcie.
    2. Dostawa i montaż dwóch nowych bram segmentowych w miejscu wcześniej zdemontowanych bram dwuskrzydłowych. Wymiary otworów w które należy zamontować nowe bramy: otwór nr 1- wysokość 2,96 m, szerokość 2,63 m; otwór nr 2 – wysokość 3,45 m, szerokość 4,10 m. Wymiary otworów należy potwierdzić samodzielnie podczas wizji lokalnej. Do wymiaru otworów należy dobrać odpowiednie wymiary bram.
      Zdjęcia istniejących bram zamontowanych na obiekcie znajdują się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
    3. Parametry nowych bram segmentowych:

– producent Hormann lub inny równoważny
– bramy pełne – bez przeszkleń
– w każdej bramie należy wykonać 1 szt. drzwi przejściowych bez wystającego progu. Zamek z wkładką patentową. Minimalna szerokość drzwi w świetle przejścia 90 cm.
– napęd bram elektryczny
– kolor wewnętrzny standardowy biały bez dopłaty
– kolor zewnętrzny RAL 7016 lub inny uzgodniony z zamawiającym z palety barw podstawowych bez dopłaty
– bramy ocieplane o parametrze izolacyjności nie gorszym niż 1,3 W /(m2·K)

d. dostawa i montaż podkonstrukcji stalowej pod bramę jeśli będzie wymagana;

e. uruchomienie bram (zasilanie bram zostanie wykonane przez Zamawiającego);

f. obróbka otworów/ościeżnic po wykonanym montażu bram;

g. montaż obróbek blacharskich jeśli będą wymagane;

h. utylizacja materiałów powstałych podczas prowadzenia prac;

i. prace porządkowe.

 

  1. Termin wykonanie zamówienia .

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 31 grudnia 2024 r.

  1. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

  1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl
Wojciech Kloc, tel. (+48) 791 147 666, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl

  1. Dokumenty składające się na ofertę.
    • Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
    • Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
  2. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

  1. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

  1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pltytułem:

„Oferta – montaż bramy”

w terminie do 25 października 2024 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 25 października 2024 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

  1. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 25 października 2024 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:

„Bramy segmentowe hala F”

  1. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

  1. Warunki uzupełniające.
    • Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
    • Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
    • Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
    • Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

 

Załączniki do zapytania ofertowego:

  1. Załącznik nr 1 – Dokumentacja fotograficzna
  2. Formularz nr 1 – Formularz oferty
  3. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

Uproszczone zapytanie ofertowe na realizację zadania pn. Zakup telefonów komórkowych

  1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

  1. Opis Przedmiotu Zamówienia/szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego 10 fabrycznie nowych smartfonów wraz z akcesoriami:

Lp Nazwa i parametry Ilość zamawianych smartfonów
1 Samsung Galaxy S24 8G/128GB czarny – procesor Exynos 2400, pamięć 8GB, pamięć wbudowana 128 GB, ekran Dotykowy, Dynamic AMOLED 2X, Częstotliwość odświeżania ekranu 120 Hz, przekątna ekranu 6,2”, rozdzielczość ekranu 2340 x 1080, Aparaty tył – 50.0 Mpix, 12.0 Mpix – ultraszerokokątny, 10.0 Mpix – teleobiektyw, Aparat przód – 12 Mpix, łączność – 5G, WIFI, NFC, Bluetooth, Dual sim, esim, pojemność baterii 4000 mAh Pyłoszczelność i wodoszczelność (IP68), Natywne aplikacje Google, wsparcie dla Android Enterprise oraz Samsung Knox. Rok modelowy 2024.

Stan nowy, nieużywany, gwarancja producenta nie mniej niż 24 miesiące. Opakowanie fabrycznie zaplombowane. Wsparcie producenta w zakresie aktualizacji systemu przez okres 7 lat od daty produkcji modelu. Polska dystrybucja.

Ładowarka USB C minimum 25W kolor czarny – stan nowy nieużywany, gwarancja nie mniej niż 24 miesiące

Folia 3mk Flexible Glass 7H pasująca do modelu

 

2 sztuki
2 Samsung Galaxy A25 5G 5GB/128GB czarny – procesor Exynos 1280, pamięć 6GB, pamięć wbudowana 128 GB, ekran Dotykowy, Super AMOLED, Częstotliwość odświeżania ekranu 120 Hz, przekątna ekranu 6,5”, rozdzielczość ekranu 2340 x 1080, Aparaty tył – 50.0 Mpix, 8.0 Mpix – ultraszerokokątny, 2.0 Mpix – makro, aparat przód – 13Mpix, łączność – 5G, WIFI, NFC, Bluetooth, Dual sim, pojemność baterii 5000 mAh, Natywne aplikacje Google, wsparcie dla Android Enterprise oraz Samsung Knox. Rok modelowy 2024.

Stan nowy, nieużywany, gwarancja producenta nie mniej niż 24 miesiące. Opakowanie fabrycznie zaplombowane. Wsparcie producenta w zakresie aktualizacji systemu przez okres 5 lat od daty produkcji modelu. Polska dystrybucja.

Ładowarka USB C minimum 25W kolor czarny – stan nowy nieużywany, gwarancja nie mniej niż 24 miesiące

Folia 3mk Flexible Glass 7H pasująca do modelu

 

8 sztuk

 

Wskazanie przez Zamawiającego nazw własnych zamawianych produktów jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zmawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zmawiającego, jest zobowiązany wykazać, że ofertowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

 

 

  1. Termin realizacji zamówienia

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia:

Do 10 dni od dnia złożenia zamówienia

 

  1. Termin i forma składania ofert

 

Oferty należy składać:

w tytule wiadomości wpisując:

„Oferta – Zakup telefonów komórkowych”

w terminie do 15 października 2024 r. do godziny: 12:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum „ZIP”, zabezpieczonego hasłem nadanym przez Wykonawcę.

Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 15 października 2024 r. w godzinach: od 12:00 do 12:30 na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl

  1. Kryteria oceny oferty oraz informacje o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty

 

Lp Oznaczenie Kryterium Waga punktowa przypisana
do poszczególnych kryteriów oceny ofert
1 A Cena 100 pkt

 

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert:

Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:

„A” = ((cena brutto oferty z najniższą ceną)/(cena brutto badanej oferty)) * 100 pkt

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania.

 

  1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami

 

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Maurycy Roman, tel.(+48) 74 646 25 70, maurycy.roman@ipdevelopment.pl

 

  1. Dokumenty, które wykonawca zobowiązany jest złożyć w ramach postępowania

 

    1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta – stanowiący załącznik nr 1 do zapytania.
    2. Wypełnione oświadczenie wykonawcy – stanowiące załącznik nr 2 do zapytania.
    3. Wypełniona specyfikacja oferowanego produktu przez Oferenta – załącznik nr 3 do zapytania.

 

  1. Okres związania ofertą

Oferent związany jest ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

 

  1. Wybór oferenta

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.

Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w zakresie:

    1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
    2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
    3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
    4. zdolności technicznej lub zawodowej.

Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.

 

  1. Informacje uzupełniające

 

  1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
  3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

Załączniki:

  1. Formularz nr 1 – Formularz oferty
  2. Formularz nr 2 – Oświadczenie wykonawcy
  3. Formularz nr 3 – Specyfikacja oferowanego produktu

Zapytanie ofertowe – „Roczna obsługa stacji nN, sN i transformatorowych dla obiektów będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” sp. z o.o.”

Wałbrzych, dnia 07.11.2024 r.

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

 

“INVEST – PARK DEVELOPMENT” Sp. o.o. uprzejmi informuje o unieważnieniu zapytania ofertowego na realizację zadania pn. „Roczna obsługa stacji  nN, sN i transformatorowych dla obiektów będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.” zgodnie z pkt. 10.3. przedmiotowego zapytania.

 


1. Nazwa i adres Zamawiającego

INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

2.1. Przedmiotem Zamówienia jest roczna obsługa stacji nN, sN oraz transformatorów znajdujących się na terenie obiektów będących własnością Spółki, obejmująca kwartalne przeglądy/oględziny stacji.

2.2. Zestawienie obiektów objętych obsługą:

 

lp.

Obiekt

Rodzaj stacji

1

Świdnicki Park Przemysłowy

hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 30

Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora

2

hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 28 A

Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora

3

Dzierżoniowski Park Przemysłowy

hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Strefowa 19

Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora

hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Strefowa 21

4

Wałbrzyski Park Przemysłowy

hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Uczniowska 34

Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora

5

Świebodzicki Park Przemysłowy

hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala B i C

Rozdzielnia nN

6

hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala D

Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora

7

hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala G

Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora

8

Biznes Inkubator

Hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną ul. Strefowa 5a

Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora

 

2.3. Protokół:

Wykonawca po wykonaniu kontroli sporządzi protokół, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

2.4. W ramach Przedmiotu Zamówienia:

  1. Oferent będzie zobowiązany również do drobnych napraw do 5 punktów elektrycznych (punkt oświetlenia, punkt pojedynczego gniazda elektrycznego czy punkt włącznika) na obiektach będących własnością Zamawiającego. Niezbędny materiał w celu wykonania drobnych prac po stronie Zamawiającego.

  2. W przypadku wystąpienia awarii typu „ciężkiego” (powodującej konieczność wyłączenia zasilania obiektu) sporządzenie stosownego protokołu z określeniem przyczyn awarii, określenie sposobu usunięcia awarii, przedstawienie oferty usunięcia awarii oraz gotowość do rozpoczęcia usuwania awarii – w terminie do 24h od zgłoszenia Zamawiającego.

  3. Koszt materiałów niezbędnych do usunięcia usterek/awarii leży po stronie Zamawiającego. Oferta wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego.

  4. W przypadku wystąpienia usterek i awarii typu „lekkiego” (niepowodujących konieczności wyłączania zasilania obiektu) naprawa oraz usunięcie usterki przez Oferenta podczas kwartalnych przeglądów i oględzin stacji w cenie ofertowej. Koszt materiałów niezbędnych do usunięcia usterek/awarii leży po stronie Zamawiającego.

Szczegółowy zakres prac przedstawiono w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego oraz w instrukcjach współpracy ruchowej (załącznik nr 3).

Okresowe badanie sprzętu dielektrycznego będącego na wyposażeniu stacji SN leżą po stronie Zamawiającego.

3. Termin wykonanie zamówienia.

Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywania prac. Umowa o współpracy będzie obowiązywała dwanaście miesięcy od daty jej podpisania
z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia.

4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: warunek zostanie spełniony, jeżeli w okresie od 01.09.2019 r. do 30.09.2024 r., Oferent zrealizował minimum trzy usługi spełniające kryteria określone w niniejszym zapytaniu. Oferent zobowiązany jest załączyć oświadczenie o posiadanym doświadczeniu wraz z referencjami, protokołem odbioru lub innym dokumentem jednoznacznie wskazującym na zrealizowanie usługi.

5. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Dagmara Komendera, tel. 691 324 666, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl

Arkadiusz Kawałko, tel. 605 615 503, arkadiusz.kawalko@ipdevelopment.pl

7. Dokumenty składające się na ofertę.

7.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1

7.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2

8. Okres związania z ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

9. Cena oraz waluta oferty

Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.

10. Sposób przygotowania oferty

10.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.

10.2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.

10.3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez osoby podpisujące ofertę.

10.4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.

10.5.Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.

11. Terminy składania ofert. 

Ofertę należy złożyć:

11.1. w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl, zatytułowaną: „Roczna obsługa stacji trafo”

do dnia: 17.10.2024 do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać oddzielnym mailem w dniu 17.10.2024 w godzinach: 10:10 – 10:30.

11.2. lub w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, II piętro – sekretariat Spółki, w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 17.10.2024 r. do godziny 10.00. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Koperta powinny być zaadresowane na adres Zamawiającego:

INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.:

Roczna obsługa stacji nN, sN i transformatorowych dla obiektów będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.”

12. Wybór oferenta

Głównym kryterium oceny ofert jest kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.

Lp

Oznaczenie

Kryterium

Waga punktowa przypisana
do poszczególnych kryteriów oceny ofert

1

A

Cena

100 pkt

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert:

Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:

A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to ta, która otrzyma największą ilość punktów.

13. Warunki uzupełniające.

13.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

13.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:

  1. złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert;

  2. gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia;

  3. gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

13.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 13.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

14. Załączniki:

    1. Formularz nr 1 – Formularz oferty

    2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

    3. Załącznik nr 1 – Przykładowy protokół z przeglądów/oględzin;

    4. Załącznik nr 2 – Szczegółowy zakres oględzin i przeglądów stacji objętych zapytaniem ofertowym;

    5. Załącznik nr 3 – Dokumentacje techniczno-ruchowe stacji;

Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej budynku inkubatora przedsiębiorczości w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 34A na terenu Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego”

1. Nazwa i adres Zamawiającego

INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej obiektu zlokalizowanego w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 34A, działki gruntu nr 114/4, 48/9, 48/11, 70/4, 71/13, 72/11, 90/13, 47/12, 47/10 obręb Poniatów 10 na terenie Wałbrzyskiego Parku Przemysłowego. Zakres prac obejmuje w szczególności:

  1. Uzyskanie warunków przyłączenia od gestorów mediów (kanalizacja sanitarna i deszczowa, energia elektryczna, gaz, woda);

  2. Zaktualizowanie mapy do celów projektowych stanowiącej załącznik nr 1;

  3. Wykonanie badań/opinii geotechnicznej;

  4. Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego w tym:

– obiekt halowy jednokondygnacyjny o powierzchni zabudowy ok. 4734 m2

– budynek biurowo-socjalny dwukondygnacyjny o powierzchni zabudowy ok. 795 m2

– budynek techniczny jednokondygnacyjny i powierzchni zabudowy ok. 168 m2

– portiernia jednokondygnacyjna

– zagospodarowanie terenów zewnętrznych

  1. Opracowanie projektu zagospodarowani terenu zgodnie z załącznikiem nr 2 (koncepcja Zamawiającego)

  2. Przedłożenie dokumentacji do akceptacji Zamawiającego

  3. Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę.

UWAGA: przedmiotowe zapytanie nie obejmuje wykonania projektu technicznego oraz projektu przyłączy. Dokumenty te zostaną opracowane w późniejszym terminie na podstawie odrębnego Zamówienia.

3. Termin wykonania zamówienia

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia tj. do momentu złożenia kompletnego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę: do 9 tygodni od podpisania Umowy.

4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: warunek zostanie spełniony, jeżeli w okresie od 01.09.2019 r. do 30.09.2024 r., Oferent zrealizował minimum trzy projekty budowlane zakończone uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę budynków o podobnej funkcji i parametrach jak obiekt objęty niniejszym postępowaniem. Oferent zobowiązany jest załączyć oświadczenie o posiadanym doświadczeniu wraz z referencjami, protokołem odbioru lub innym dokumentem jednoznacznie wskazującym na zrealizowanie prac.

5. Miejsce wykonania zamówienia

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: woj. Dolnośląskie, miasto Wałbrzych, adres:
58-‑306 Wałbrzych ul. Uczniowska 34A.

6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz nr 1 – Formularz oferty;

6.2. Wypełnione formularz nr 2 – Oświadczenie wykonawcy.

7. Okres związania z ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

8. Cena oraz waluta oferty

Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.

9. Gwarancja jakości

Okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 3 lata.

10. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

11. Sposób przygotowania oferty

11.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.

11.2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.

11.3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez osoby podpisujące ofertę.

11.4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.

11.5. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.

12.Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

12.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:

„Inkubator WPP”

w terminie do 11 października 2024 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 11 października 2024 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

lub

12.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 11 października 2024 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:

„Inkubator WPP”

13. Negocjacje

Zamawiający przeprowadzi negocjacji z wybranymi Oferentami.

14. Kryteria oceny oferty oraz informacje o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty. Wybór oferenta.

Głównym kryterium oceny ofert jest kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.

Lp

Oznaczenie

Kryterium

Waga punktowa przypisana
do poszczególnych kryteriów oceny ofert

1

A

Cena

100 pkt

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert:

Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:

„A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to ta, która otrzyma największą ilość punktów.

15. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel. (+48) 791 147 666, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl

Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

16. Warunki uzupełniające.

16.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

16.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:

  • złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert;
  • gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia;
  • gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

16.2.Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

16.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

17. Wykaz Załączników do zapytania ofertowego

  1. Formularz nr 1
  2. Formularz nr 2
  3. Załączniki do zapytania

Zapytanie ofertowe – „Realizacja kompleksowej usługi odśnieżania dachów oraz terenów utwardzonych na obiektach i obszarach będących własnością Spółki.”

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego

INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul.
Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

2.1. Przedmiotem Zamówienia jest:

  1. Usługa odśnieżania terenów utwardzonych zgodnie z tabelą nr 1, na warunkach i obowiązkach:

  • odśnieżanie mechaniczne i ręczne (w razie potrzeby) wraz ze zwalczaniem skutków gołoledzi poprzez posypanie śliskiej nawierzchni piaskiem/solą;

  • obowiązkiem oferenta będzie monitorowanie warunków atmosferycznych, przekazanie zgłoszenia o potrzebie interwencji do Zamawiającego (dopuszczalna forma: telefoniczna, sms, e-mail), wykonanie usługi odśnieżania po akceptacji zgłoszenia (dopuszczalna forma: telefoniczna, sms, e-mail);

  • lub na każdorazowe zgłoszenie przez Zamawiającego o potrzebie podjęcia interwencji usługi odśnieżaniu oferent będzie zobowiązany do rozpoczęcia prac mających na celu wykonanie Zlecenia w ciągu 2 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia i ich zakończenia w ciągu 4 godzin lub/i zakończenia do godziny 6:00 rano w przypadku intensywnych opadów w nocy;

Tabela nr 1:

Lp.

Obszar

Obiekt

Zakres

Ilość [m2]

Termin obowiązywania umowy

1

Świdnicki Park Przemysłowy

Hala przy ul. Towarowa 30

droga dojazdowa do hali

około 1400 m2;

01.12.2024 – 15.03.2025

droga wokół hali, place manewrowe

około 5800 m2;

parking

około 740 m2;

chodniki wraz ze schodami i strefą wejściową do biurowca

około 550 m2;

2

Świebodzicki Park Przemysłowy

a) Hala A przy ul. Wałbrzyskiej 38

drogi

około 7975 m2;

01.12.2024 – 15.03.2025

b) Hala B i C przy ul. Wałbrzyskiej 38

c) Hala D przy ul. Wałbrzyskiej 38

d) Hala E przy ul. Wałbrzyskiej 38

e) Hala F przy ul. Wałbrzyskiej 38

f) Hala G przy ul. Wałbrzyskiej 38

parkingi, place manewrowe

około 4683 m2;

h)Hala H przy ul. Wałbrzyskiej 38

chodniki wraz z strefą wejściową do biurowców

około 752 m2;

3

Świebodzicki Park Biznesu „Inkubator”

Hala przy ul. Strefowej 5a w Świebodzicach

drogi wewnętrzne, place manewrowe

około 3953 m2;

01.12.2024 – 15.03.2025

parkingi

około 706 m2;

chodniki

około 270 m2;

4

Wałbrzyski Park Przemysłowy

Hala przy ul. Uczniowskiej 34 w Wałbrzychu

drogi wewnętrzne, place manewrowe, doki

około 9270 m2;

01.12.2024 – 15.03.2025

parkingi

około 1643 m2;

chodniki

około 250 m2;

5

Osiedle Tęczowe

Osiedle przy ul. Orzechowa i Brzoskwiniowa

drogi

około 4459 m2

01.12.2024 – 15.03.2025

chodniki

około 4134 m2
  1. Usługa odśnieżania dachów obiektów zgodnie z tabelą nr 2, na warunkach:
  • odśnieżanie dachów pokrytych membraną PCV;

  • oferent będzie zobowiązany do rozpoczęcia prac mających wykonanie Zlecenia w ciągu min. 6 do max. 8 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia i ich zakończenia w ciągu 24 godzin;

  • w wyjątkowych sytuacjach, w przypadku niestandardowych opadów tj. przekraczających 0,5m/24h, będzie możliwość wydłużenia czasu zakończenia odśnieżania;

  • oferent każdorazowo z odśnieżania dachów będzie zobowiązany do sporządzenia raportu z przeprowadzonych prac;

Tabela nr 2:

Lp.

Obszar

Obiekt

Zakres

Ilość [m2]

Termin obowiązywania umowy

1

Świdnicki Park Przemysłowy

Hala przy ul. Towarowa 30 dach hali + biurowca + budynek techniczny (membrana PCV)

około 8080

15.12.2024 – 15.03.2025

2

Dzierżoniowski Park Przemysłowy

Hala przy ul. Strefowa 17 (tylko część dachu BROEN) dach hali + biurowca (membrana PCV)

około 2350

15.12.2024 – 15.03.2025

3

Hala przy ul. Strefowa 19 (dach FRANLKIN oraz BROEN) dach hali + biurowca (membrana PCV)

około 4500

4

Hala przy ul. Strefowa 21 dach hali + biurowca (membrana PCV)

około 5700

5

Wałbrzyski Park Przemysłowy

Hala przy ul. Uczniowska 34 dach hali + biurowca + budynku technicznego ( membrana PCV)

około 5600

15.12.2024 – 15.03.2025

6

Świebodzicki Park Przemysłowy

Hala A przy ul. Wałbrzyskiej 38 dach hali A (membrana PCV)

około 1700

15.12.2024 – 15.03.2025

7

Hala B i C przy ul. Wałbrzyskiej 38 dach hali B + C (membrana PCV, papa)

około 650

8

Hala D przy ul. Wałbrzyskiej 38 dach hali D (membrana PCV)

około 400

9

Hala E przy ul. Wałbrzyskiej 38 dach hali E (membrana PCV, papa)

około 550

10

Hala F przy ul. Wałbrzyskiej 38 dach hali F ( papa)

około 850

11

Hala G przy ul. Wałbrzyskiej 38 dach hali G (membrana)

około 7600

12

Hala H przy ul. Wałbrzyskiej 38 dach hali H (membrana)

około 1800

13

Inkubator

Hala Inkubator przy ul. Strefowej 5a w Świebodzicach

Dach hali (membrana)

około 5800

15.12.2024 – 15.03.2025

3. Okres realizacji Zamówienia.

3.1. Dla terenów utwardzonych

  1. Umowa zostaje zawarta na czas oznaczony i obowiązuje od dnia skierowania pierwszego zlecenia do Oferenta, ale nie wcześniej niż od 01.12.2024 r. do dnia 15.03.2025 r.

  2. W przypadku potrzeby odśnieżania po za terminem wskazanym powyżej obowiązuje stawka za jednorazowe odśnieżanie.

3.2. Dla dachów.

  1. Umowa zostaje zawarta na czas oznaczony i obowiązuje od 15.12.2024 r. do 15.03.2025 r.

4. Cena zamówienia.

Prosimy o wycenę poszczególnych lokalizacji osobno, ponieważ Spółka dopuszcza możliwość zlecenia prac na poszczególnych obiektach różnym oferentom.

a) ODŚNIEŻANIE TERENÓW UTWARDZONYCH – załącznik nr 1 – wzór Umowy;

  • Cena ryczałtowa za miesiąc w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia skierowania pierwszego zlecenia do Oferenta, ale nie wcześniej niż od 01.12.2024 r. do dnia 15.03.2025 r.;
  • Cena za jednorazowe zlecenie odśnieżania terenów utwardzonych po za w/w terminami;

b) ODŚNIEŻANIE DACHÓW – załącznik nr 2 – wzór Umowy

  • Cena za gotowość do podjęcia się usługi odśnieżania dachów w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, kwota jednorazowa za czas związania umową w okresie od 15.12.2024 r. do 15.03.2025 r.;
  • Cena za jednorazową usługę odśnieżania dachów w przypadku takiej potrzeby;

5. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny.

6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są: Dagmara Komendera, tel. 691-324-666, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl

7. Dokumenty składające się na ofertę.

7.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1;

7.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz 2.

8. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

9. Sposób przygotowania ofert.

9.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.

9.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.

9.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.

9.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.

9.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.

10. Terminy składania ofert.

Oferty należy składać:

10.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:

„Odśnieżanie” w terminie do 11 października 2024 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 11 października 2024 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

10.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.:

„Realizacja usługi odśnieżania dachów oraz terenów utwardzonych na obiektach i obszarach będących własnością Spółki.”

11. Warunki uzupełniające.

11.1. Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

11.2. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

11.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

11.4. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

11.5. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

12. Wykaz Załączników i Formularzy:

  1. Formularz nr 1 – Formularz oferty,
  2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
  3. Załącznik nr 1 – Wzór umowy na odśnieżanie terenów,
  4. Załącznik nr 2 – Wzór umowy na odśnieżanie dachów,
  5. Załącznik nr 3 – Mapy z zaznaczonymi zakresami.