W ramach zamówienia zostanie utworzony Park Biznesu z Inkubatorem Przedsiębiorczości w Świebodzicach pod nazwą „BIZNES INKUBATOR”. Obiekt pełnił będzie funkcje centrum powstawania i rozwoju MŚP na terenie Gminy Świebodzice. Projekt zlokalizowany przy ul. Strefowej w Świebodzicach na działce nr 526 obręb 0001 Pełcznica 1. Roboty budowlane obejmują w szczególności wykonanie:
• hali produkcyjno-magazynowej z częścią administracyjno-socjalno-usługową;
• portierni;
• terenów utwardzonych (placu manewrowego, drogi wewnętrznej, parkingów, chodników);
• przyłączy oraz zewnętrznych instalacji: energii elektrycznej, kanalizacji sanitarnej, instalacji wodociągowej, instalacji gazowej, kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem;
• ogrodzenie działki;
• dwa wjazdy/wyjazdy;
• zagospodarowanie terenów zielonych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
– załącznik nr 1 dokumentacja budowlana;
– załącznik nr 2 umowa o roboty budowlane wraz z załącznikami do umowy Załącznikiem nr 1: Wytyczne wykonania robót i Załącznikiem nr 5: Karta gwarancyjna.
„INVEST – PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o. z siedzibą w Wałbrzychu Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych
(dalej Spółka)
Pisemny przetarg nieograniczony dotyczący sprzedaży nieruchomości
1.Samodzielnego Lokalu usytuowanego w budynki mieszkalnym przy ulicy Bolesława Krzywoustego 17 w Świdnicy, oznaczonego numerem 3 (trzy)), złożonego z następujących pomieszczeń: przedpokoju, łazienki + WC, kuchni, dwóch (2) pokoi, o łącznej powierzchni użytkowej 57,18 m2 (dalej jako „Lokal”) oraz związanego z Lokalem udziału wynoszącego 286/10.000 w nieruchomości wspólnej, którą stanowi nieruchomość – działka gruntu nr 437 o powierzchni 0,2177 ha położonej w Świdnicy,obręb 0002 Zawiszów, dla której to nieruchomości dla której Sąd Rejonowy w Świdnicy, V Wydział Ksiąg Wieczystych, prowadzi księgę wieczystą SW1S/00074120/2, oraz części budynku i urządzenia, które nie służą wyłącznie do użytku właścicieli lokali (Nieruchomość oraz części wspólne budynku są zwane łącznie „Nieruchomością Wspólną”).
Data składania ofert: od 29 stycznia 2020 r.
Data zakończenia (data wyboru ofert): 26 luty 2020 r.
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. z siedzibą w Wałbrzychu,
zaprasza do uczestniczenia w I pisemnym przetargu nieograniczonym, dotyczącym sprzedaży nieruchomości wyżej opisanych
I. OZNACZENIE I OPIS NIERUCHOMOŚCI
Samodzielny Lokal usytuowany na pierwszym piętrze budynku mieszkalnego wielorodzinnego, o 24 (dwudziestu czterech ) lokalach mieszkalnych , o pow. zabudowy 680,50 m 2 przy ulicy Bolesława Krzywoustego nr 17 w Świdnicy, oznaczony numerem 3 (trzy), złożony z następujących pomieszczeń: przedpokoju, łazienki z WC, kuchni, dwóch pokoi, o łącznej powierzchni użytkowej 57,18 m2(liczonej wg. Normy PN-ISO 9836:1997). Opis Lokalu wraz z planem pomieszczeń stanowi Załącznik nr 2.
Udział wynoszący 286/10.000 w nieruchomości wspólnej, opisanej w ust. 4 poniżej, którą stanowi działka gruntu nr 437 o powierzchni 0,2177 ha oraz części Budynku i urządzenia, które nie służą wyłącznie do użytku właścicieli lokali.
Budynek, o którym mowa w ust. 1 powyżej posadowiony jest na nieruchomości opisanej w ust. 4 (dalej jako „Budynek”).
Spółka jest w udziale wynoszącym 286/10.000 właścicielem nieruchomości zabudowanej, stanowiącej działkę gruntu 437 o pow. 0,2177 ha, której cześć składową stanowi budynek mieszkalny wielorodzinny, położonej w Świdnicy przy ul. Bolesława Krzywoustego 17-19-21, na podstawie Umowy Przeniesienia Własności Nieruchomości z dnia 18.03.2008r., dla której to nieruchomości Sąd Rejonowy V Wydział Ksiąg Wieczystych w Świdnicy prowadzi Księgę Wieczystą KW numer SW1S/00074120/2 (dalej: Nieruchomość).
Zbycie Lokalu wymaga uzyskania przez Spółkę zgód i/lub opinii organów lub podmiotów wskazanych w umowie Spółki.
Zarząd Spółki jest zobowiązany do uzyskania zgód i/lub opinii, o których mowa w ust. 5 powyżej przed wszczęciem postępowania i/lub po jego zakończeniu.
Nieruchomość, dla której jest prowadzona księga wieczysta SW1S/00074120/2 nie jest obciążona prawami ani roszczeniami osób trzecich, nie jest przedmiotem toczącego się postępowania sądowego, ani postępowania administracyjnego i nie zachodzą ograniczenia w jej rozporządzaniu, poza wynikającymi z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Przetargu oraz umowy spółki.
Dział czwarty księgi wieczystej KW nrSW1S/00074120/2 żadnych wpisów nie zawiera, natomiast w dziale trzecim wpisane są trzy nieodpłatne służebności:
a) na rzecz każdoczesnego właściciela nieruchomości, stanowiącej działkę gruntu numer 293/4 o powierzchni 0,1707 ha położonej w Świdnicy, przy ul. Bolesława Krzywoustego – w postaci prawa korzystania z części działki gruntu nr 293/1, przeznaczonej na cele rekreacyjne oraz prawa przejścia i przejazdu przez działkę gruntu numer 293/1 – celem dostępu do ulicy Bolesława Krzywoustego w Świdnicy, oraz terenów rekreacyjnych, znajdujących się na działce gruntu numer 293/1.
b) na rzecz każdoczesnego właściciela nieruchomości, stanowiącej działkę gruntu numer 293/2 o powierzchni 0,2680 ha, położonej w Świdnicy przy ul. Bolesława Krzywoustego – w postaci prawa korzystania z części działki gruntu numer 293/1, przeznaczonej na cel rekreacyjne orz prawa przejścia i przejazdu przez działkę gruntu 293/1 – celem dostępu do terenów rekreacyjnych znajdujących się na działce gruntu numer 293/1.
c) na rzecz każdoczesnego właściciela nieruchomości, stanowiącej działkę gruntu 293/3 o powierzchni 0,3196 ha, położonej w Świdnicy przy ul. Bolesława Krzywoustego – w postaci prawa korzystania z części działki gruntu numer 293/1, przeznaczonej na cele rekreacyjne oraz prawa przejścia i przejazdu przez działkę gruntu 293/1- celem dostępu do terenów rekreacyjnych, znajdujących się na działce gruntu numer 293/1.
Prawo własności nieruchomości Spółka nabyła na podstawie umowy przeniesienia własności z dnia 18.03.2008 r. od Gminy Miasto Świdnica
Opisana Nieruchomość stanowiąca działkę gruntu numer 293/1 posiada uprawnienie w postaci prawa korzystania z części gruntu numer 293/4, przeznaczone na cele rekreacyjne oraz prawa przejścia i przejazdu przez działkę gruntu nr 293/4 – celem dostępu do ulicy Bolesława Krzywoustego w Świdnicy – oraz do terenów rekreacyjnych, znajdujących się na działce gruntu numer 293/4, ustanowione przez Spółkę w akcie notarialnym z dnia 6 grudnia 2010 r.
Spółka otrzymała decyzję Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego nr 125/10 wydaną w dniu 12.07.2010 r. udzielającą pozwolenia na użytkowanie budynku mieszkalnego na nieruchomości położonej na terenie nieruchomości przy ul. Bolesława Krzywoustego 17-19-21 w Świdnicy.
Spółka nie jest w stanie upadłości lub likwidacji oraz brak jest podstaw prawnych dla zgłoszenia lub otwarcia postępowania upadłościowego, jak również nie toczy się postępowanie o ogłoszenie upadłości Spółki.
W lokalu znajdują się elementy umeblowania pozostawione przez najemcę lokalu, których Spółka nie ma obowiązku usunięcia.
IICENA WYWOŁAWCZA
Cena wywoławcza Lokalu wynosi 285. 900,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt pięć tysięcy dziewięćset złotych 00/100) .
Sprzedaż Lokalu nie jest opodatkowana podatkiem VAT. Kupujący będzie zobowiązany do zapłaty podatku od czynności cywilnoprawnych.
Zaoferowana cena nie może być niższa od ceny wywoławczej, może być równa bądź wyższa.
III. WADIUM
Warunkiem udziału w niniejszym przetargu jest wpłacenie wadium na rzecz Spółki w wysokości 5 % łącznej ceny wywoławczej tj. 14. 295,00 zł (słownie: czternaście tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt pięć złotych 00/100).
Wadium powinno być wpłacone najpóźniej w dniu złożenia oferty na rachunek bankowy Spółki prowadzony przez Bank PKO BP S.A. Oddział Wałbrzych nr 02 1020 5095 0000 5902 0102 5840.
W tytule wpłaty należy wpisać: „Wadium za udział w przetargu dot. sprzedaży Lokalu nr 3 ul. Bolesława Krzywoustego 17 w Świdnicy ”.
Uczestnik przetargu zobowiązany jest załączyć do oferty dowód wniesienia wadium.
IV. SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW PRZETARGU (SIWP)
Specyfikację oraz szczegółowe informacje dotyczące Lokalu można uzyskać codziennie, oprócz sobót, niedziel i świąt w siedzibie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o. w godzinach 8:00 – 15:00; ponadto treść Specyfikacji dostępna jest na stronie internetowej www.ipdevelopment.pl w zakładce Ogłoszenia – Ogłoszenia sprzedażowe. Oferent może obejrzeć Lokal i Miejsce postojowe w terminie wyznaczonym na składanie ofert, po uprzednim ustaleniu ze Spółką terminu dokonania oględzin.
W razie sprzeczności pomiędzy niniejszym ogłoszeniem a Specyfikacją Istotnych Warunków Przetargu pierwszeństwo ma Specyfikacja Istotnych Warunków Przetargu.
V. UCZESTNICTWO W PRZETARGU
W przetargu, jako oferenci, mogą brać udział osoby fizyczne i osoby prawne oraz jednostki organizacyjnie nieposiadające osobowości prawnej, jeżeli wpłacą wadium w wysokości, terminie i w sposób określonych w ogłoszeniu o przetargu oraz specyfikacji istotnych warunków przetargu.
W przetargu jako oferenci nie mogą uczestniczyć:
członkowie zarządu Spółki i jej organu nadzorującego;
podmiot gospodarczy prowadzący przetarg oraz członkowie jego władz i organu nadzorującego;
osoby, którym powierzono wykonanie czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu;
małżonek, dzieci, rodzice i rodzeństwo osób, o których mowa w pkt 1-3;
osoby, które pozostają z prowadzącym przetarg w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności prowadzącego przetarg.
VI. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERTY
Pisemną ofertę należy składać bądź to osobiście w trwale zamkniętej kopercie w siedzibie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o. (58-306 Wałbrzych, ul. Uczniowska 16- I piętro) lub wysyłając pocztą na adres siedziby Spółki w terminie do dnia 26 lutego 2020 r. do godz.10:00.
Oznaczenie koperty: „ Przetarg nieograniczony – Lokal nr 3 Świdnica ul B. Krzywoustego 17.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin, w którym Spółka ofertę faktycznie otrzymała. W przypadku wysłania oferty pocztą istotne znaczenia ma dzień doręczenia przesyłki przez operatora pocztowego, a nie dzień nadania przesyłki.
Oferta złożona po terminie lub niezabezpieczona w sposób opisany powyżej, zostanie zwrócona bez rozpatrywania, po rozstrzygnięciu przetargu.
VII. KRYTERIUM OCENY I WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest wyłącznie zaoferowana cena. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która zawiera najwyższą cenę.
VIII. TERMIN CZĘŚCI JAWNEJ PRZETARGU
Część jawna przetargu odbędzie się w dniu 26 lutego 2020 r. o godz. 10:30 w siedzibie „INVEST- PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o. w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 – I piętro.
IX. ODSTĄPIENIE OD PRZETARGU
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o. z siedzibą w Wałbrzychu może odstąpić od przetargu w dowolnym czasie, bez wyłaniania zwycięzcy, w przypadku, gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o., czego nie można było wcześniej przewidzieć. O odwołaniu lub unieważnieniu przetargu „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o. zawiadomi pisemnie równocześnie wszystkich oferentów. W tych przypadkach nie przysługują jakiekolwiek roszczenia w odniesieniu do „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o. lub Komisji Przetargowej, poza zwrotem wpłaconego wadium.
Informuję, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki w sprawie wykonania czyszczenia przewodów wentylacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów § 34 ust. 2 dla obiektów będących własnością IPD Sp. z o.o, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Zakład Kominiarski „Florianek” Marcin Buciak Ul. Basztowa 33/3
58-316 Wałbrzych
Zapytanie ofertowe na wykonanie czyszczenia przewodów wentylacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów § 34 ust. 2 dla obiektów będących własnością IPD Sp. z o.o.
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie czyszczenia przewodów wentylacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów§ 34 ust. 2 dla następujących obiektów będących własnością IPD Sp. z o.o. :
Lp.
Obiekt
Ilość kotłów gazowych
1
Świdnica ul. Towarowa 28A
4 szt.
2
Świdnica Ul. Towarowa 30
2 szt.
3
Świebodzice ul. Wałbrzyska 38; Budynek biurowo- socjalny przy hali G
1 szt.
4
Świebodzice ul. Wałbrzyska 38; hala G (najemca Ameoli)
1 szt.
5
Świebodzice ul. Wałbrzyska 38; hala A
1 szt.
6
Świebodzice ul. Wałbrzyska 38; hala B i C
4 szt.
7
Świebodzice ul. Wałbrzyska 38; hala D
1 szt.
8
Świebodzice ul. Wałbrzyska 38; hala F
2 szt.
9
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno – techniczną hala H
1 szt.
10
Wałbrzych przy ul. Uczniowskiej 34
3 szt.
11
Dzierżoniów ul. Strefowa 17
1 szt.
12
Dzierżoniów ul. Strefowa 19
2 szt.
13
Żarów przy ul. Zamkowej 1
1 szt.
Wykonawca po dokonanym przeglądzie umieści informację: o nazwie firmy dokonującej kontroli, datę wykonania, datę następnego przeglądu oraz imię i nazwisko osoby kontrolującej.
3. Termin wykonanie zamówienia .
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 09.02.2020 r.
4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania czyszczenia. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
7. Okres związania z ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
8. Terminy składania ofert.
Oferty należy złożyć w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na I piętrze), lub w formie skanu prosimy przesłać na adres e-mailowy ipd@ipdevelopment.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.01.2019 r. do godziny 10.00
9. Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
10. Warunki uzupełniające.
10.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
10.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.
10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
Informuję, iż wyniku zapytania ofertowe umieszczonego na stronie internetowej Spółki, w sprawie „Przeprowadzenie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów § 3 ust. 2 oraz Rozporządzeniem w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych § 10 ust. 13.” dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
“MONEKS” Krzysztof Sadowski Grodziszcze 8 58-112 Grodziszcze
Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów § 3 ust. 2 oraz Rozporządzeniem w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych § 10 ust. 13.
a) Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie zakresu prac zgodnie z 3 ust. 2, Rozporządzenia w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów oraz zgodnie z § 10 ust. 13 Rozporządzenia w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych tj.:
– Wykonanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych gaśnic, hydrantów wewnętrznych, hydrantów zewnętrznych, drzwi pożarowych oraz urządzeń oddymiających (klapy).
– Wykonawca po dokonanym przeglądzie umieści informację: o nazwie firmy dokonującej kontroli, datę wykonania, datę następnego przeglądu oraz imię i nazwisko osoby kontrolującej.
– Obiekt objęty kontrolą:
Lp.
Obiekt
Zakres kontroli
1
Żarów ul. Zamkowa 1
2 szt. hydranty wewnętrzne DN 25
1 szt. hydranty zewnętrzne DN 80
Klapa oddymiająca – okno
2
Świebodzice ul. Wałbrzyska 38 – budynek A
4 szt. hydranty wewnętrzne DN 52
2 szt. drzwi ppoż. EI30
Uzupełnienie/sprawdzenie gaśnic
4 szt. hydranty zewnętrzne naziemne DN 80
3
Świebodzice ul. Wałbrzyska 38 – budynek F
2 szt. hydranty wewnętrzne DN 52
4
Dzierżoniów Ul. Strefowa 17
5 szt. hydrantów wewnętrznych DN 52
4 szt. drzwi ppoż. EI30
2 szt. hydranty zewnętrzne DN80
Uzupełnienie/sprawdzenie gaśnic
5
Dzierżoniów Ul. Strefowa 19
6 szt. hydrantów wewnętrznych DN 52
6 szt. drzwi ppoż. EI30
3 szt. hydranty zewnętrzne DN80
Uzupełnienie/sprawdzenie gaśnic
6
Świdnica ul. Towarowa 28A
9 szt. hydrantów wewnętrznych DN 52
4 szt. drzwi ppoż. EI30
1 szt. hydrant zewnętrzny DN 80
Uzupełnienie/sprawdzenie gaśnic
4. Termin wykonanie zamówienia .
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 31.03.2020 r.
5. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania czyszczenia. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
8. Okres związania z ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
9. Terminy składania ofert.
Oferty należy złożyć w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na I piętrze), lub w formie skanu prosimy przesłać na adres e-mailowy ipd@ipdevelopment.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07.02.2020 r. do godziny 10.00
10. Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
11. Warunki uzupełniające.
Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.
Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
j) Doraźne prace naprawcze niewymagające wymiany części;
k) Diagnostyka i raport uszkodzeń i zużycia eksploatacyjnego;
l) Wycena napraw i wymiany części spoza zakresu wyżej wymienionych prac.
2.3. Zakres prac dla przeglądu z regulacją i konserwacją ramp:
a) Smarowanie, czyszczenie i regulacja zawiasów;
b) Sprawdzenie stanu połączeń spawanych;
c) Sprawdzenie poprawności działania zabezpieczeń;
d) Sprawdzenie poprawności działania hydrauliki;
e) Ocena stanu oleju;
f) Sprawdzenie poprawności działania opcji elektrycznych;
g) Sprawdzenie poprawności działania zabezpieczeń serwisowych;
h) Doraźne prace naprawcze niewymagające wymiany części;
i) Diagnostyka i raport uszkodzeń i zużycia eksploatacyjnego;
j) Wycenia napraw i wymiany części spoza zakresu wyżej wymienionych prac.
2.4. Wykonawca po dokonanym przeglądzie sporządzi stosowne protokoły, w których umieści informacje o: nazwie firmy dokonującej kontroli, dacie wykonania kontroli oraz zakresie stwierdzonych usterek.
3. Termin wykonanie zamówienia .
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 14 dni od daty otrzymania zlecenia, ale nie później niż do 21.02.2020 r.
4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
7. Okres związania z ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
8. Terminy składania ofert.
Oferty należy złożyć w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na I piętrze), lub w formie skanu prosimy przesłać na adres e-mailowy ipd@ipdevelopment.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.01.2020r. do godziny 10.00
9. Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami
10. Warunki uzupełniające.
10.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
10.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.
10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
2. Opis Przedmiotu Zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa krystalicznych fotowoltaicznych modułów krzemowych, trójfazowych beztransformatorowych falowników oraz konstrukcji wsporczych dla instalacji fotowoltaicznej o mocy od 49 kW do 49,9 kW, zgodnie z poniższym zakresem:
Moduły fotowoltaiczne
a) Łączna moc modułów fotowoltaicznych od 49 kW do 49,9 kW
b) Maksymalne wymiary modułu: 1680 x 1010 x 45 mm
c) Maksymalna waga modułu: 20,0 kg
d) Rodzaj ogniwa: polikrystaliczne
e) Przednia powłoka: szkło hartowane, wysoce przepuszczalne, niska zawartość żelaza, gr. min. 3,0 mm
f) Rama: anodowane aluminium
g) Minimalna wydajność modułu: 17,0 %
h) Minimalna moc modułu: 275W
i) Minimum 12 letnia gwarancja produktu
j) 25 letnia gwarancja na linową pracę modułów instalacji:
Minimalnie 97% mocy znamionowej w ciągu pierwszego roku. Następnie spadek o maks. 0.7% na rok
Przynajmniej 90.0% mocy znamionowej po 10 latach
Przynajmniej 80.0% mocy znamionowej po 25 latach
Falowniki
k) Łączna moc falowników: dostosowana do mocy instalacji fotowoltaicznej. Łączna moc znamionowa falowników nie powinna być niższa a niżeli 80% mocy modułów fotowoltaicznych
l) Ilość falowników: jeden falownik na grupę modułów na podkonstrukcji
m) Rodzaj falowników: beztransformatorowy
Podkonstrukcja modułów
n) Kąt nachylenia podkonstrukcji: 30 stopni
o) Materiał: Stal ocynkowana ogniowo / Stal nierdzewna / Stal z powłoką Magnelis / Aluminium
p) Zakotwienie konstrukcji: konstrukcja wbijana, wiercona lub na fundamencie żelbetowym
q) Elementy konstrukcyjne, połączenia oraz zakotwienie powinny być zaprojektowane przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane oraz powinny być dostosowane do obciążeń środowiskowych występujących w lokalizacji montażu (I strefa obciążenia śniegiem, III strefa obciążenia wiatrem) oraz warunków gruntowo-wodnych. Dokumentacja geotechniczna stanowi Załącznik nr 3 do zapytania.
r) Oferta powinna uwzględniać komplet akcesoriów montażowych, kotew i łączników.
Koncepcja rozmieszczenia modułów fotowoltaicznych
s) Zamówienie obejmuje wykonanie koncepcji rozmieszczenia modułów fotowoltaicznych na terenie przeznaczonym pod zabudowę instalacją fotowoltaiczną
t) Teren przeznaczony pod zabudowę instalacją fotowoltaiczną oznaczono w Załączniku nr 4 do zapytania
u) Elementy instalacji fotowoltaicznej należy rozmieścić z zachowaniem skrajni nie mniejszej niż 2.0 m od krawężnika drogowego oraz granic nieruchomości
v) Moduły fotowoltaiczne należy rozmieścić z zachowaniem południowego ustawienia
w) Moduły fotowoltaiczne należy rozmieścić w sposób niepowodujący ich zacieniania
x) Wariant rozmieszczenia modułów fotowoltaicznych na terenie inwestycji przygotowany przez Zamawiającego stanowi załącznik nr 5 do zapytania. Zamawiający dopuszcza inne warianty rozmieszczenia modułów fotowoltaicznych.
Oferta powinna zawierać rysunek zestawczo-montażowy konstrukcji oraz zestawienie wszystkich oferowanych elementów, urządzeń oraz akcesoriów i łączników.
Moduły fotowoltaiczne falowniki oraz podkonstrukcja muszą spełniać wymogi obowiązujących przepisów prawa oraz norm jakościowych, niezbędne do wbudowania tych elementów na terytorium Polski, jak również posiadać wszelkie wymagane polskim prawem certyfikaty.
3. Termin wykonania zamówienia
Wymagany przez Zamawiającego termin dostawy Przedmiotu Zamówienia: do 10 lutego 2020 r.
4. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia
Oferta powinna uwzględniać koszty dostawy przedmiotu zamówienia. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: woj. Dolnośląskie, powiat Dzierżoniowski, adres: 58-200 Dzierżoniów, ul. Strefowa 17.
5. Rozładunek
Rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy odbędzie się na koszt Zamawiającego.
6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
7.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1
7.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2
7.3. Techniczny opis urządzeń będących przedmiotem oferty, zawierający w szczególności:
nazwę producenta
markę model i typ
opis parametrów technicznych
7.4. Szczegółowych warunków gwarancji wraz z wymaganiami jej utrzymania
8. Okres związania ofertą
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Cena oraz waluta oferty
Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za dostawę przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek dostawcy.
10. Sposób przygotowania ofert
10.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
10.2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako dostawca indywidualny i jednocześnie jako dostawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.
10.3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Zaleca się aby wszystkie strony oferty ponumerować i parafować przez osoby podpisujące ofertę.
10.4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
10.5. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
10.6. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
10.7. Dopuszczalne jest złożenie oferty w dwóch lub większej ilości wariantów dla urządzeń różnych producentów, modeli i typu.
11. Terminy składania ofert
11.1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na I piętrze lub za pośrednictwem poczty), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 stycznia 2020 r. do godziny 10.00.
11.2. Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pn.:
„Dostawie krystalicznych fotowoltaicznych modułów krzemowych, trójfazowych beztransformatorowych falowników oraz konstrukcji wsporczej dla instalacji fotowoltaicznej o mocy około 49 kW”
11.3. Oferty złożone po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania niezwłocznie po zakończeniu.
12. Wybór oferenta
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejsza oferta to oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
13. Warunki uzupełniające
13.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
13.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
13.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
13.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia. k
Informuję, iż wyniku zapytania ofertowe umieszczonego na stronie internetowej Spółki, w sprawie wykonania prac polegających na wykonaniu oświetlenia awaryjnego – ewakuacyjnego na obiekcie zlokalizowanym w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 34 w Wałbrzychu, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
„ELIOT-Systemy” Spz z o.o. Ul. Fabryczna 35/1 65-463 Zielona Góra
Przedmiotem Zamówienia są prace instalacyjno-montażowe zgodnie z poniższym zakresem:
wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego – ewakuacyjnego dla obiektu:
hala magazynowo – produkcyjna zlokalizowana w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 34 zgodnie z załączonym projektem wykonawczym.
Dodatkowe wytyczne do projektowania:
wszystkie oprawy muszą posiadać diody sygnalizacyjne LED (sygnalizacja obecności napięcia w sieci oraz wskazanie stanu naładowania baterii/akumulatora),
rozprowadzenie okablowania przewidzieć w korytach kablowych (istnieje możliwość wykorzystania istniejących koryt kablowych),
wysokość montowanych opraw w wolnej przestrzeni (poza ścianami i słupami) należy dobrać tak, aby nie ograniczać możliwości wysokiego składowania,
wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia po wykonaniu rozbudowy instalacji oraz dostarczenie dokumentacji powykonawczej.
Pozostałe parametry zgodnie projektem wykonawczym i obowiązującymi przepisami.
3. Termin wykonanie zamówienia .
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 6 tygodni od podpisania umowy/zlecenia z Zamawiającym.
4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję lokalną dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel. (+48) 74 646 25 77, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl
6. Dokumenty składające się na ofertę.
6.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1
6.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2
7. Okres związania ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
8. Sposób przygotowania ofert.
8.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postepowania.
8.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.
8.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
8.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
8.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
9. Terminy składania ofert.
Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w terminie do 08.01.2020 r. do godziny 12.00 osobiście lub za pośrednictwem poczty. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pn.:
„Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego – ewakuacyjnego na obiekcie zlokalizowanym w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 34 będącym własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.”
10. Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent otrzyma największą ilość punktów wyliczanych według poniższego wzoru. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:
a) cena – 80% wagi:
Maksymalną liczbę punktów: 80, otrzyma oferta o najniższej cenie. Kolejnym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem.
Pc= (najniższa cena spośród badanych ofert / cena badanej oferty)x100x0,8
gdzie: Pc – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za cenę
b) dotychczasowe doświadczenie – 20% wagi:
Maksymalną liczbę punktów: 20, otrzyma oferta (lub oferty), w której Oferent wykaże i udokumentuje co najmniej cztery wykonane i odebrane instalacje oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego w ostatnich 5 latach, spełniające kryteria określone w niniejszym zapytaniu. Punktacja za doświadczenie będzie przyznawana w następujący sposób:
Pd= 20 punktów za udokumentowanie 4 lub więcej wykonanych i odebranych instalacji
Pd= 15 punktów za udokumentowanie 3 wykonanych i odebranych instalacji
Pd= 10 punktów za udokumentowanie 2 wykonanych i odebranych instalacji
Pd= 5 punktów za udokumentowanie 1 wykonanej i odebranej instalacji
Pd= 0 punktów za nieudokumentowanie żadnej wykonanej i odebranej instalacji
gdzie: Pd – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za doświadczenie
Łączna liczba punktów za ofertę będzie wyliczona wg wzoru:
P= Pc + Pd
gdzie: P – oznacza łączną liczbę punktów dla badanej oferty.
11. Warunki uzupełniające.
11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
11.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:
11.2.1. złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert,
11.2.2. gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia,
11.2.3. wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,
11.3. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
„INVEST – PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o. z siedzibą w Wałbrzychu
ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych
(dalej Spółka)
OGŁASZA
Pierwszy pisemny przetarg nieograniczony
dotyczący sprzedaży nieruchomości
1.Samodzielnego Lokalu usytuowanego w budynki mieszkalnym przy ulicy Bolesława Krzywoustego 17 w Świdnicy, oznaczonego numerem 3 (trzy)), złożonego z następujących pomieszczeń: przedpokoju, łazienki + WC, kuchni, dwóch (2) pokoi, o łącznej powierzchni użytkowej 57,18 m2 (dalej jako „Lokal”) oraz związanego z Lokalem udziału wynoszącego 286/10.000 w nieruchomości wspólnej, którą stanowi nieruchomość – działka gruntu nr 437 o powierzchni 0,2177 ha położonej w Świdnicy,obręb 0002 Zawiszów, dla której to nieruchomości dla której Sąd Rejonowy w Świdnicy, V Wydział Ksiąg Wieczystych, prowadzi księgę wieczystą SW1S/00074120/2, oraz części budynku i urządzenia, które nie służą wyłącznie do użytku właścicieli lokali (Nieruchomość oraz części wspólne budynku są zwane łącznie „Nieruchomością Wspólną”).
Data składania ofert: od 21 listopada 2019 r. do 12 grudnia 2019 r.
Data zakończenia (data wyboru ofert): 12 grudnia 2019 r.
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. z siedzibą w Wałbrzychu,
zaprasza do uczestniczenia w I pisemnym przetargu nieograniczonym, dotyczącym sprzedaży nieruchomości wyżej opisanych
I. OZNACZENIE I OPIS NIERUCHOMOŚCI
Samodzielny Lokal usytuowany na pierwszym piętrze budynku mieszkalnego wielorodzinnego, o 24 (dwudziestu czterech ) lokalach mieszkalnych , o pow. zabudowy 680,50 m 2 przy ulicy Bolesława Krzywoustego nr 17 w Świdnicy, oznaczony numerem 3 (trzy), złożony z następujących pomieszczeń: przedpokoju, łazienki z WC, kuchni, dwóch pokoi, o łącznej powierzchni użytkowej 57,18 m2 (liczonej wg. Normy PN-ISO 9836:1997). Opis Lokalu wraz z planem pomieszczeń stanowi Załącznik nr 2.
Udział wynoszący 286/10.000 w nieruchomości wspólnej, opisanej w ust. 4 poniżej, którą stanowi działka gruntu nr 437 o powierzchni 0,2177 ha oraz części Budynku i urządzenia, które nie służą wyłącznie do użytku właścicieli lokali.
Budynek, o którym mowa w ust. 1 powyżej posadowiony jest na nieruchomości opisanej w ust. 4 (dalej jako „Budynek”).
Spółka jest w udziale wynoszącym 286/10.000 właścicielem nieruchomości zabudowanej, stanowiącej działkę gruntu 437 o pow. 0,2177 ha, której cześć składową stanowi budynek mieszkalny wielorodzinny, położonej w Świdnicy przy ul. Bolesława Krzywoustego 17-19-21, na podstawie Umowy Przeniesienia Własności Nieruchomości z dnia 18.03.2008r., dla której to nieruchomości Sąd Rejonowy V Wydział Ksiąg Wieczystych w Świdnicy prowadzi Księgę Wieczystą KW numer SW1S/00074120/2 (dalej: Nieruchomość).
Zbycie Lokalu wymaga uzyskania przez Spółkę zgód i/lub opinii organów lub podmiotów wskazanych w umowie Spółki.
Zarząd Spółki jest zobowiązany do uzyskania zgód i/lub opinii, o których mowa w ust. 5 powyżej przed wszczęciem postępowania i/lub po jego zakończeniu.
Nieruchomość, dla której jest prowadzona księga wieczysta SW1S/00074120/2 nie jest obciążona prawami ani roszczeniami osób trzecich, nie jest przedmiotem toczącego się postępowania sądowego, ani postępowania administracyjnego i nie zachodzą ograniczenia w jej rozporządzaniu, poza wynikającymi z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Przetargu oraz umowy spółki.
Dział czwarty księgi wieczystej KW nr SW1S/00074120/2 żadnych wpisów nie zawiera, natomiast w dziale trzecim wpisane są trzy nieodpłatne służebności:
a/ na rzecz każdoczesnego właściciela nieruchomości, stanowiącej działkę gruntu numer 293/4 o powierzchni 0,1707 ha położonej w Świdnicy, przy ul. Bolesława Krzywoustego – w postaci prawa korzystania z części działki gruntu nr 293/1, przeznaczonej na cele rekreacyjne oraz prawa przejścia i przejazdu przez działkę gruntu numer 293/1 – celem dostępu do ulicy Bolesława Krzywoustego w Świdnicy, oraz terenów rekreacyjnych, znajdujących się na działce gruntu numer 293/1.
b/ na rzecz każdoczesnego właściciela nieruchomości, stanowiącej działkę gruntu numer 293/2 o powierzchni 0,2680 ha, położonej w Świdnicy przy ul. Bolesława Krzywoustego – w postaci prawa korzystania z części działki gruntu numer 293/1, przeznaczonej na cel rekreacyjne orz prawa przejścia i przejazdu przez działkę gruntu 293/1 – celem dostępu do terenów rekreacyjnych znajdujących się na działce gruntu numer 293/1.
c/ na rzecz każdoczesnego właściciela nieruchomości, stanowiącej działkę gruntu 293/3 o powierzchni 0,3196 ha, położonej w Świdnicy przy ul. Bolesława Krzywoustego – w postaci prawa korzystania z części działki gruntu numer 293/1, przeznaczonej na cele rekreacyjne oraz prawa przejścia i przejazdu przez działkę gruntu 293/1- celem dostępu do terenów rekreacyjnych, znajdujących się na działce gruntu numer 293/1.
Prawo własności nieruchomości Spółka nabyła na podstawie umowy przeniesienia własności z dnia 18.03.2008 r. od Gminy Miasto Świdnica
Opisana Nieruchomość stanowiąca działkę gruntu numer 293/1 posiada uprawnienie w postaci prawa korzystania z części gruntu numer 293/4, przeznaczone na cele rekreacyjne oraz prawa przejścia i przejazdu przez działkę gruntu nr 293/4 – celem dostępu do ulicy Bolesława Krzywoustego w Świdnicy – oraz do terenów rekreacyjnych, znajdujących się na działce gruntu numer 293/4, ustanowione przez Spółkę w akcie notarialnym z dnia 6 grudnia 2010 r.
Spółka otrzymała decyzję Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego nr 125/10 wydaną w dniu 12.07.2010 r. udzielającą pozwolenia na użytkowanie budynku mieszkalnego na nieruchomości położonej na terenie nieruchomości przy ul. Bolesława Krzywoustego 17-19-21 w Świdnicy.
Spółka nie jest w stanie upadłości lub likwidacji oraz brak jest podstaw prawnych dla zgłoszenia lub otwarcia postępowania upadłościowego, jak również nie toczy się postępowanie o ogłoszenie upadłości Spółki.
W lokalu znajdują się elementy umeblowania pozostawione przez najemcę lokalu, których Spółka nie ma obowiązku usunięcia.
II CENA WYWOŁAWCZA
Cena wywoławcza Lokalu wynosi 285. 900,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt pięć tysięcy dziewięćset złotych 00/100) .
Sprzedaż Lokalu nie jest opodatkowana podatkiem VAT. Kupujący będzie zobowiązany do zapłaty podatku od czynności cywilnoprawnych.
Zaoferowana cena nie może być niższa od ceny wywoławczej, może być równa bądź wyższa.
III. WADIUM
Warunkiem udziału w niniejszym przetargu jest wpłacenie wadium na rzecz Spółki w wysokości 5 % łącznej ceny wywoławczej 14. 295,00 zł (słownie: czternaście tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt pięć złotych 00/100).
Wadium powinno być wpłacone najpóźniej w dniu złożenia oferty na rachunek bankowy Spółki prowadzony przez Bank PKO BP S.A. Oddział Wałbrzych nr 02 1020 5095 0000 5902 0102 5840.
W tytule wpłaty należy wpisać: „Wadium za udział w przetargu dot. sprzedaży Lokalu nr 3 ul. Bolesława Krzywoustego 17 w Świdnicy ”.
Uczestnik przetargu zobowiązany jest załączyć do oferty dowód wniesienia wadium.
IV. SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW PRZETARGU (SIWP)
Specyfikację oraz szczegółowe informacje dotyczące Lokalu można uzyskać codziennie, oprócz sobót, niedziel i świąt w siedzibie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o. w godzinach 8:00 – 15:00; ponadto treść Specyfikacji dostępna jest na stronie internetowej www.ipdevelopment.pl w zakładce Ogłoszenia – Ogłoszenia sprzedażowe. Oferent może obejrzeć Lokal i Miejsce postojowe w terminie wyznaczonym na składanie ofert, po uprzednim ustaleniu ze Spółką terminu dokonania oględzin.
W razie sprzeczności pomiędzy niniejszym ogłoszeniem a Specyfikacją Istotnych Warunków Przetargu pierwszeństwo ma Specyfikacja Istotnych Warunków Przetargu.
V. UCZESTNICTWO W PRZETARGU
W przetargu, jako oferenci, mogą brać udział osoby fizyczne i osoby prawne oraz jednostki organizacyjnie nieposiadające osobowości prawnej, jeżeli wpłacą wadium w wysokości, terminie i w sposób określonych w ogłoszeniu o przetargu oraz specyfikacji istotnych warunków przetargu.
W przetargu jako oferenci nie mogą uczestniczyć:
członkowie zarządu Spółki i jej organu nadzorującego;
podmiot gospodarczy prowadzący przetarg oraz członkowie jego władz i organu nadzorującego;
osoby, którym powierzono wykonanie czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu;
małżonek, dzieci, rodzice i rodzeństwo osób, o których mowa w pkt 1-3;
osoby, które pozostają z prowadzącym przetarg w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności prowadzącego przetarg.
VI. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERTY
Pisemną ofertę należy składać bądź to osobiście w trwale zamkniętej kopercie w siedzibie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o. (58-306 Wałbrzych, ul. Uczniowska 16- I piętro) lub wysyłając pocztą na adres siedziby Spółki w terminie do dnia 12 grudnia 2019 r. do godz.10:00.
Oznaczenie koperty: „Pierwszy pisemny przetarg nieograniczony – Lokal nr 3 Świdnica ul B. Krzywoustego 17.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin, w którym Spółka ofertę faktycznie otrzymała. W przypadku wysłania oferty pocztą istotne znaczenia ma dzień doręczenia przesyłki przez operatora pocztowego, a nie dzień nadania przesyłki.
Oferta złożona po terminie lub niezabezpieczona w sposób opisany powyżej, zostanie zwrócona bez rozpatrywania, po rozstrzygnięciu przetargu.
VII. KRYTERIUM OCENY I WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest wyłącznie zaoferowana cena. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która zawiera najwyższą cenę.
VIII. TERMIN CZĘŚCI JAWNEJ PRZETARGU
Część jawna przetargu odbędzie się w dniu 12 grudnia 2019 r. o godz. 10:30 w siedzibie „INVEST- PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o. w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 – I piętro.
IX. ODSTĄPIENIE OD PRZETARGU
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o. z siedzibą w Wałbrzychu może odstąpić od przetargu w dowolnym czasie, bez wyłaniania zwycięzcy, w przypadku, gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o., czego nie można było wcześniej przewidzieć. O odwołaniu lub unieważnieniu przetargu „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o. zawiadomi pisemnie równocześnie wszystkich oferentów. W tych przypadkach nie przysługują jakiekolwiek roszczenia w odniesieniu do „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o. lub Komisji Przetargowej, poza zwrotem wpłaconego wadium.
Informujemy, iż postępowanie którego przedmiotem jest „Dostawa krystalicznych fotowoltaicznych modułów krzemowych, trójfazowych beztransformatorowych falowników oraz konstrukcji wsporczej dla instalacji fotowoltaicznej o mocy około 49 kW” zostaje unieważnione.
19 listopada 2019
Zapytanie ofertowe – „Dostawa krystalicznych fotowoltaicznych modułów krzemowych, trójfazowych beztransformatorowych falowników oraz konstrukcji wsporczej dla instalacji fotowoltaicznej o mocy około 49 kW”.
1. Nazwa i adres Zamawiającego
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
2. Opis Przedmiotu Zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa krystalicznych fotowoltaicznych modułów krzemowych, trójfazowych beztransformatorowych falowników oraz konstrukcji wsporczych dla instalacji fotowoltaicznej o mocy od 49 kW do 49,9 kW, zgodnie z poniższym zakresem:
Moduły fotowoltaiczne
a) Łączna moc modułów fotowoltaicznych od 49 kW do 49,9 kW
b) Maksymalne wymiary modułu: 1680 x 1010 x 45 mm
c) Maksymalna waga modułu: 20,0 kg
d) Rodzaj ogniwa: polikrystaliczne
e) Przednia powłoka: szkło hartowane, wysoce przepuszczalne, niska zawartość żelaza, gr. min. 3,0 mm
f) Rama: anodowane aluminium
g)Minimalna wydajność modułu: 17,0 %
h) Minimalna moc modułu: 275W
i) Minimum 12 letnia gwarancja produktu
j) 25 letnia gwarancja na linową pracę modułów instalacji:
Minimalnie 97% mocy znamionowej w ciągu pierwszego roku. Następnie spadek o maks. 0.7% na rok
Przynajmniej 90.0% mocy znamionowej po 10 latach
Przynajmniej 80.0% mocy znamionowej po 25 latach
Falowniki
k) Łączna moc falowników: dostosowana do mocy instalacji fotowoltaicznej. Łączna moc znamionowa falowników nie powinna być niższa a niżeli 80% mocy modułów fotowoltaicznych
l) Ilość falowników: jeden falownik na grupę modułów na podkonstrukcji
m)Rodzaj falowników: beztransformatorowy
Podkonstrukcja modułów
n) Kąt nachylenia podkonstrukcji: 30 stopni
o) Materiał: Stal ocynkowana ogniowo / Stal nierdzewna / Stal z powłoką Magnelis / Aluminium
p) Zakotwienie konstrukcji: konstrukcja wbijana, wiercona lub na fundamencie żelbetowym
q) Elementy konstrukcyjne, połączenia oraz zakotwienie powinny być zaprojektowane przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane oraz powinny być dostosowane do obciążeń środowiskowych występujących w lokalizacji montażu (I strefa obciążenia śniegiem, III strefa obciążenia wiatrem) oraz warunków gruntowo-wodnych. Dokumentacja geotechniczna stanowi Załącznik nr 3 do zapytania.
r) Oferta powinna uwzględniać komplet akcesoriów montażowych, kotew i łączników.
Koncepcja rozmieszczenia modułów fotowoltaicznych
s) Zamówienie obejmuje wykonanie koncepcji rozmieszczenia modułów fotowoltaicznych na terenie przeznaczonym pod zabudowę instalacją fotowoltaiczną
t) Teren przeznaczony pod zabudowę instalacją fotowoltaiczną oznaczono w Załączniku nr 4 do zapytania
u) Elementy instalacji fotowoltaicznej należy rozmieścić z zachowaniem skrajni nie mniejszej niż 2.0 m od krawężnika drogowego oraz granic nieruchomości
v) Moduły fotowoltaiczne należy rozmieścić z zachowaniem południowego ustawienia
w) Moduły fotowoltaiczne należy rozmieścić w sposób niepowodujący ich zacieniania
x) Wariant rozmieszczenia modułów fotowoltaicznych na terenie inwestycji przygotowany przez Zamawiającego stanowi załącznik nr 5 do zapytania. Zamawiający dopuszcza inne warianty rozmieszczenia modułów fotowoltaicznych.
Oferta powinna zawierać rysunek zestawczo-montażowy konstrukcji oraz zestawienie wszystkich oferowanych elementów, urządzeń oraz akcesoriów i łączników.
Moduły fotowoltaiczne falowniki oraz podkonstrukcja muszą spełniać wymogi obowiązujących przepisów prawa oraz norm jakościowych, niezbędne do wbudowania tych elementów na terytorium Polski, jak również posiadać wszelkie wymagane polskim prawem certyfikaty.
3. Termin wykonania zamówienia
Wymagany przez Zamawiającego termin dostawy Przedmiotu Zamówienia: do 23 grudnia 2019 r.
4. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia
Oferta powinna uwzględniać koszty dostawy przedmiotu zamówienia. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: woj. Dolnośląskie, powiat Dzierżoniowski, adres: 58-200 Dzierżoniów, ul. Strefowa 17.
5. Rozładunek
Rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy odbędzie się na koszt Zamawiającego.
6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
7.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1
7.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2
7.3. Techniczny opis urządzeń będących przedmiotem oferty, zawierający w szczególności:
nazwę producenta
markę model i typ
opis parametrów technicznych
7.4. Szczegółowych warunków gwarancji wraz z wymaganiami jej utrzymania
8. Okres związania ofertą
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Cena oraz waluta oferty
Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za dostawę przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek dostawcy.
10. Sposób przygotowania ofert
10.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
10.2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako dostawca indywidualny i jednocześnie jako dostawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.
10.3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Zaleca się aby wszystkie strony oferty ponumerować i parafować przez osoby podpisujące ofertę.
10.4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
10.5. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
10.6. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
10.7. Dopuszczalne jest złożenie oferty w dwóch lub większej ilości wariantów dla urządzeń różnych producentów, modeli i typu.
11. Terminy składania ofert
11.1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na I piętrze lub za pośrednictwem poczty), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 listopada 2019 r. do godziny 10.00.
11.2. Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pn.:
„Dostawie krystalicznych fotowoltaicznych modułów krzemowych, trójfazowych beztransformatorowych falowników oraz konstrukcji wsporczej dla instalacji fotowoltaicznej o mocy około 49 kW”
11.3. Oferty złożone po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania niezwłocznie po zakończeniu.
12. Wybór oferenta
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejsza oferta to oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
13. Warunki uzupełniające
13.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
13.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
13.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
13.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
Działając w imieniu „INVEST-PARK DEVELOPMENT” sp. z o. o. z siedzibą w Wałbrzychu (dalej jako Spółka) uprawnieni do jej reprezentacji, informujemy o planowanym zamówieniu na roboty budowlane pod nazwą:
„BUDOWA HALI PRODUKCYJNO – MAGAZYNOWEJ Z CZĘŚCIĄ ADMINISTRACYJNO – USŁUGOWĄ (INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI) I ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH W CELU UTWORZENIA PARKU BIZNESU W ŚWIEBODZICACH PRZY UL. STREFOWEJ ”
Planowany termin zamieszczenia zapytania ofertowego na stronie Spółki:
grudzień 2019 r. Planowany termin wykonania zamówienia/robót budowlanych:
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.