Zakres usługi obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych dla przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na rozbudowie obiektu w Świdnicy przy ul. Towarowej 30 – Etap II.
Przedsięwzięcie inwestycyjne obejmuje wykonanie hali produkcyjno-magazynowej o powierzchni użytkowej1.076,10 m2 oraz dwukondygnacyjnej części biurowo-socjalnej o powierzchni użytkowej 1.530,30 m2 wraz z instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu.
Rozbudowa realizowana na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 423/2018 oraz decyzji o zmianie pozwolenia na budowę nr 1338/2018.
Przetarg, którego dotyczy zapytanie wraz z projektem budowlanym: Rozbudowa w Świdnicy – Etap II
3. Termin wykonanie zamówienia.
a. Rozpoczęcie pełnienia nadzoru inwestorskiego: 24 października 2018 r.
b. Zakończenie pełnienia nadzoru inwestorskiego: 15 lipca 2019 r.
4. Wizja lokalna terenu budowy.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej terenu budowy. Wizję wykonuje Oferent na koszt własny.
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
a. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1
b. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2
7. Okres związania ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
8. Sposób przygotowania ofert.
a. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postepowania.
b. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.
c. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
d. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
e. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
9. Terminy składania ofert.
Oferty należy przesłać na adres e-mail: jacek.lipicki@ipdevelopment.pl
lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.10.2018r. do godziny 10.00.
10. Wybór oferenta
Zleceniodawca dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, takiej w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
11. Warunki uzupełniające.
a. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
b. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny
c. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
Nazwa i adres Zamawiającego
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
Opis Przedmiotu Zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest usunięcie drzew rosnących przy ul. Zamkowej 1 w Żarowie (działka nr 61 obręb Żarów):
Graby pospolite o obwodach pni 55,56,35 cm;
Dąb czerwony o obwodzie pnia 370 cm.
Zgodnie z Decyzją (nr K.6131.90.2018) w sprawie wydania zezwolenia na usuniecie drzew z dnia 24 września 2018 r.
Przedmiot Zamówienia należy wykonać w terminie od 15 października do 30 listopada 2018 r.
W zakresie Oferenta jest:
– zabezpieczenie/wygrodzenie terenu;
– usunięcie karpiny;
– zagospodarować powstałe drewno,
– uporządkować teren po zakończeniu prac w tym zahumusować i obsiać trawą.
Termin wykonanie zamówienia . a) Rozpoczęcie realizacji: od dnia przekazania zlecenia nie wcześniej niż przed 15 października 2018 roku b) Zakończenie realizacji: 30 listopada 2018 roku.
Wizja lokalna miejsca wykonywania robót. Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót i dokonać pomiarów z natury. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:Dagmara Komendera,tel.(+48)74 646 25 77, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel.(+48)74 646 25 77, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl
Dokumenty składające się na ofertę.
Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1
Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2
Okres związania ofertą. Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
Sposób przygotowania ofert.
Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postepowania.
Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Oferty należy przesłać na adres e-mail: dagmara.komendera@ipdevelopment.pl lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu.
Terminy składania ofert.
Oferty należy przesłać na adres e-mail: dagmara.komendera@ipdevelopment.pl lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.10.2018r. do godziny 10.00.
Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
Warunki uzupełniające.
Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania
w przypadku złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert,
1.2. gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia,
1.3. wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,
Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
„INVEST – PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.
z siedzibą w Wałbrzychu
Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych
(dalej Spółka)
OGŁASZA
Pierwszy pisemny przetarg nieograniczony
dotyczący sprzedaży nieruchomości
Niezabudowana działka gruntu nr 361/2 o powierzchni 1169 m2 położona w Wałbrzychu obręb nr 7 Piaskowa Góra, dla której Sąd Rejonowy w Wałbrzychu, VII Wydział Ksiąg Wieczystych , prowadzi księgę wieczystą o nr SW1W/00067553/7 (dalej: Działka lub Nieruchomość).
Data składania ofert: od 02.10.2018 r. do 16.10.2018 r.
Data zakończenia (data wyboru ofert): 17.10.2018 r.
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. z siedzibą w Wałbrzychu,
zaprasza do uczestniczenia w I pisemnym przetargu nieograniczonym, dotyczącym sprzedaży Nieruchomości stanowiącej własność Spółki.
I. OZNACZENIE I OPIS NIERUCHOMOŚCI
Niezabudowana działka gruntu nr 361/2 o powierzchni 1169 m2, położona w Wałbrzychu, obręb nr 7 Piaskowa Góra, dla której Sąd Rejonowy w Wałbrzychu VII Wydział Ksiąg Wieczystych, prowadzi księgę wieczystą o numerze SW1W/00067553/7, (dalej: Działka lub Nieruchomość).
Zbycie Nieruchomości wymaga uzyskania przez Spółkę zgód i/lub opinii organów lub podmiotów wskazanych w umowie Spółki.
Zarząd Spółki jest zobowiązany do uzyskania zgód i/lub opinii, o których mowa w ust. 2 powyżej przed wszczęciem postępowania i/lub po jego zakończeniu.
Nieruchomość, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego uchwalonym Uchwałą Rady Miejskiej w Wałbrzychu nr LVI/431/06 z dnia 28 września 2006 r. przeznaczona jest pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną (oznaczenie 20 MN)
Nieruchomość wolna jest od wszelkich praw i roszczeń osób trzecich i nie jest przedmiotem toczącego się postępowania sądowego, ani postępowania administracyjnego i nie zachodzą ograniczenia w jej rozporządzaniu, poza wynikającymi z niniejszego ogłoszenia oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Przetargu.
Zgodnie z zapisami z ewidencji gruntów Działka stanowi grunt orne, oznaczenie RIVb.
II. CENA WYWOŁAWCZA
Cena wywoławcza Nieruchomości wynosi 104.000,00 zł (słownie: sto cztery tysiące złotych 00/00), netto plus podatek VAT według stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy sprzedaży.
Wszelkie podatki, opłaty, koszty notarialne oraz inne koszty związane z nabyciem Nieruchomości ponosi kupujący.
Zaoferowana cena nie może być niższa od ceny wywoławczej, może być równa bądź wyższa.
Oferent, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do zapłaty kwoty równej zaoferowanej cenie powiększonej o podatek VAT, pomniejszonej o wniesione wadium, na rachunek bankowy Spółki, do dnia wyznaczonego jako dzień podpisania aktu przeniesienia własności Nieruchomości.
III. WADIUM
Warunkiem udziału w niniejszym przetargu jest wpłacenie wadium na rzecz Spółki w wysokości 5 % ceny wywoławczej netto tj. 5.200,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych 00/00).
Wadium powinno być wpłacone najpóźniej w dniu złożenia oferty na rachunek bankowy Spółki prowadzony przez Bank PKO BP S.A. Oddział Wałbrzych nr 02 1020 5095 0000 5902 0102 5840.
W tytule wpłaty należy wpisać: „Wadium za udział w przetargu dot. sprzedaży działki nr 361/2 w Wałbrzychu”.
IV. SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW PRZETARGU (SIWP)
Specyfikację oraz szczegółowe informacje dotyczące oferowanej nieruchomości można uzyskać codziennie, oprócz sobót, niedziel i świąt w siedzibie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. w godzinach 8:00 – 15:00; ponadto treść Specyfikacji dostępna jest na stronie internetowej www.ipdevelopment.pl w zakładce Ogłoszenia – Ogłoszenia sprzedażowe. Oferent może obejrzeć Nieruchomość w terminie wyznaczonym na składanie ofert, po uprzednim ustaleniu ze Spółką terminu dokonania oględzin.
V. UCZESTNICTWO W PRZETARGU
W przetargu jako oferenci mogą brać udział osoby fizyczne i osoby prawne, jeżeli wpłacą wadium w wysokości, terminie i w sposób określonych w ogłoszeniu o przetargu oraz specyfikacji istotnych warunków przetargu.
W przetargu jako oferenci nie mogą uczestniczyć:
członkowie zarządu Spółki i jej organu nadzorującego;
podmiot gospodarczy prowadzący przetarg oraz członkowie jego władz i organu nadzorującego;
osoby, którym powierzono wykonanie czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu;
małżonek, dzieci, rodzice i rodzeństwo osób, o których mowa w pkt 1-3;
osoby, które pozostają z prowadzącym przetarg w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności prowadzącego przetarg.
VI. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERTY
Pisemną ofertę należy składać bądź to osobiście w trwale zamkniętej kopercie w siedzibie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. (58-306 Wałbrzych, ul. Uczniowska 16- I piętro) lub wysyłając pocztą na adres siedziby Spółki w terminie do dnia 16 października 2018 r. do godz.12:00.
Oznaczenie koperty: „Pierwszy pisemny przetarg nieograniczony – Działa nr 361/2 w Wałbrzychu”.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin, w którym Spółka ofertę faktycznie otrzymała. W przypadku wysłania oferty pocztą istotne znaczenia ma dzień doręczenia przesyłki przez operatora pocztowego, a nie dzień nadania przesyłki.
Oferta złożona po terminie lub niezabezpieczona w sposób opisany powyżej, zostanie zwrócona bez rozpatrywania, po rozstrzygnięciu przetargu.
Szczegółowy sposób przygotowania oferty określa SIWP.
Złożona w ramach niniejszego przetargu oferta jest wiążąca przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
W razie ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało tę samą cenę, prowadzący przetarg informuje oferentów o terminie i miejscu kontynuacji przetargu w formie licytacji. W przypadku obecności wszystkich oferentów w chwili otwarcia ofert, prowadzący przetarg kontynuuje przetarg w formie licytacji. W przypadku licytacji, postąpienie nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej.
VII. KRYTERIUM OCENY I WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest wyłącznie zaoferowana cena. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która zawiera najwyższą cenę.
VIII. TERMIN CZĘŚCI JAWNEJ PRZETARGU
Przetarg odbędzie się (otwarcie i ocena ofert) w dniu 17 października 2018 r. w siedzibie spółki „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. (58-306 Wałbrzych, ul. Uczniowska 16- I piętro), o godz. 10:30.
IX. ODSTĄPIENIE OD PRZETARGU
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. z siedzibą w Wałbrzychu może odstąpić od przetargu w dowolnym czasie, bez wyłaniania zwycięzcy, w przypadku, gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży
w interesie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., czego nie można było wcześniej przewidzieć. O odwołaniu lub unieważnieniu przetargu „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. zawiadomi pisemnie równocześnie wszystkich oferentów. W tych przypadkach nie przysługują jakiekolwiek roszczenia w odniesieniu do „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. lub Komisji Przetargowej, poza zwrotem wpłaconego wadium.
„INVEST – PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.
z siedzibą w Wałbrzychu
Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych
(dalej Spółka)
OGŁASZA
Pierwszy pisemny przetarg nieograniczony
dotyczący sprzedaży nieruchomości
Niezabudowana działka gruntu nr 362/1 o powierzchni 1507 m2 położona w Wałbrzychu obręb nr 7 Piaskowa Góra, dla której Sąd Rejonowy w Wałbrzychu, VII Wydział Ksiąg Wieczystych , prowadzi księgę wieczystą o nr SW1W/00067553/7 (dalej: Działka lub Nieruchomość).
Data składania ofert: od 02.10.2018 r. do 16.10.2018 r.
Data zakończenia (data wyboru ofert): 17.10.2018 r.
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. z siedzibą w Wałbrzychu,
zaprasza do uczestniczenia w I pisemnym przetargu nieograniczonym, dotyczącym sprzedaży Nieruchomości stanowiącej własność Spółki.
I. OZNACZENIE I OPIS NIERUCHOMOŚCI
Niezabudowana działka gruntu nr 362/1 o powierzchni 1507 m2, położona w Wałbrzychu, obręb nr 7 Piaskowa Góra, dla której Sąd Rejonowy w Wałbrzychu VII Wydział Ksiąg Wieczystych, prowadzi księgę wieczystą o numerze SW1W/00067553/7, (dalej: Działka lub Nieruchomość).
Zbycie Nieruchomości wymaga uzyskania przez Spółkę zgód i/lub opinii organów lub podmiotów wskazanych w umowie Spółki.
Zarząd Spółki jest zobowiązany do uzyskania zgód i/lub opinii, o których mowa w ust. 2 powyżej przed wszczęciem postępowania i/lub po jego zakończeniu.
Nieruchomość, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego uchwalonym Uchwałą Rady Miejskiej w Wałbrzychu nr LVI/431/06 z dnia 28 września 2006 r. przeznaczona jest pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną (oznaczenie 16 MN)
Nieruchomość wolna jest od wszelkich praw i roszczeń osób trzecich i nie jest przedmiotem toczącego się postępowania sądowego, ani postępowania administracyjnego i nie zachodzą ograniczenia w jej rozporządzaniu, poza wynikającymi z niniejszego ogłoszenia oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Przetargu.
Zgodnie z zapisami z ewidencji gruntów Działka stanowi grunt orne, oznaczenie RIVb.
II. CENA WYWOŁAWCZA
Cena wywoławcza Nieruchomości wynosi 161.000,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt jeden tysięcy złotych 00/00), netto plus podatek VAT według stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy sprzedaży.
Wszelkie podatki, opłaty, koszty notarialne oraz inne koszty związane z nabyciem Nieruchomości ponosi kupujący.
Zaoferowana cena nie może być niższa od ceny wywoławczej, może być równa bądź wyższa.
Oferent, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do zapłaty kwoty równej zaoferowanej cenie powiększonej o podatek VAT, pomniejszonej o wniesione wadium, na rachunek bankowy Spółki, do dnia wyznaczonego jako dzień podpisania aktu przeniesienia własności Nieruchomości.
III. WADIUM
Warunkiem udziału w niniejszym przetargu jest wpłacenie wadium na rzecz Spółki w wysokości 5 % ceny wywoławczej netto tj. 8.050,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćdziesiąt złotych 00/00).
Wadium powinno być wpłacone najpóźniej w dniu złożenia oferty na rachunek bankowy Spółki prowadzony przez Bank PKO BP S.A. Oddział Wałbrzych nr 02 1020 5095 0000 5902 0102 5840.
W tytule wpłaty należy wpisać: „Wadium za udział w przetargu dot. sprzedaży działki nr 362/1 w Wałbrzychu”.
VI. SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW PRZETARGU (SIWP)
Specyfikację oraz szczegółowe informacje dotyczące oferowanej nieruchomości można uzyskać codziennie, oprócz sobót, niedziel i świąt w siedzibie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. w godzinach 8:00 – 15:00; ponadto treść Specyfikacji dostępna jest na stronie internetowej www.ipdevelopment.pl w zakładce Ogłoszenia – Ogłoszenia sprzedażowe. Oferent może obejrzeć Nieruchomość w terminie wyznaczonym na składanie ofert, po uprzednim ustaleniu ze Spółką terminu dokonania oględzin.
V. UCZESTNICTWO W PRZETARGU
W przetargu jako oferenci mogą brać udział osoby fizyczne i osoby prawne, jeżeli wpłacą wadium w wysokości, terminie i w sposób określonych w ogłoszeniu o przetargu oraz specyfikacji istotnych warunków przetargu.
W przetargu jako oferenci nie mogą uczestniczyć:
członkowie zarządu Spółki i jej organu nadzorującego;
podmiot gospodarczy prowadzący przetarg oraz członkowie jego władz i organu nadzorującego;
osoby, którym powierzono wykonanie czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu;
małżonek, dzieci, rodzice i rodzeństwo osób, o których mowa w pkt 1-3;
osoby, które pozostają z prowadzącym przetarg w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności prowadzącego przetarg.
VI. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERTY
Pisemną ofertę należy składać bądź to osobiście w trwale zamkniętej kopercie w siedzibie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. (58-306 Wałbrzych, ul. Uczniowska 16- I piętro) lub wysyłając pocztą na adres siedziby Spółki w terminie do dnia 16 października 2018 r. do godz.12:00.
Oznaczenie koperty: „Pierwszy pisemny przetarg nieograniczony – Działa nr 362/1 w Wałbrzychu”.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin, w którym Spółka ofertę faktycznie otrzymała. W przypadku wysłania oferty pocztą istotne znaczenia ma dzień doręczenia przesyłki przez operatora pocztowego, a nie dzień nadania przesyłki.
Oferta złożona po terminie lub niezabezpieczona w sposób opisany powyżej, zostanie zwrócona bez rozpatrywania, po rozstrzygnięciu przetargu.
Szczegółowy sposób przygotowania oferty określa SIWP.
Złożona w ramach niniejszego przetargu oferta jest wiążąca przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
W razie ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało tę samą cenę, prowadzący przetarg informuje oferentów o terminie i miejscu kontynuacji przetargu w formie licytacji. W przypadku obecności wszystkich oferentów w chwili otwarcia ofert, prowadzący przetarg kontynuuje przetarg w formie licytacji. W przypadku licytacji, postąpienie nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej.
VII. KRYTERIUM OCENY I WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest wyłącznie zaoferowana cena. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która zawiera najwyższą cenę.
VIII. TERMIN CZĘŚCI JAWNEJ PRZETARGU
Przetarg odbędzie się (otwarcie i ocena ofert) w dniu 17 października 2018 r. w siedzibie spółki „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. (58-306 Wałbrzych, ul. Uczniowska 16- I piętro), o godz. 10:30.
IX. ODSTĄPIENIE OD PRZETARGU
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. z siedzibą w Wałbrzychu może odstąpić od przetargu w dowolnym czasie, bez wyłaniania zwycięzcy, w przypadku, gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży
w interesie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., czego nie można było wcześniej przewidzieć. O odwołaniu lub unieważnieniu przetargu „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. zawiadomi pisemnie równocześnie wszystkich oferentów. W tych przypadkach nie przysługują jakiekolwiek roszczenia w odniesieniu do „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. lub Komisji Przetargowej, poza zwrotem wpłaconego wadium.
Przedmiotem Zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne zgodnie z poniższym zakresem:
– uzupełnienie ubytków w tynku ścian i sufitów; – tynkowanie nowo wymurowanej ściany korytarza,; – szpachlowanie ścian i sufitów; – przygotowanie pod malowanie ścian i sufitów + malowanie; – obróbki otworów drzwiowych i okiennych; – montaż parapetów okiennych wewnętrznych na korytarzu; – prace instalacyjne:
– wykonanie stosownych pomiarów, prób i sprawdzeń; – okres gwarancji na wykonane prace min. 36 miesięcy.
Materiały budowlane niezbędne do wykonania robót dostarcza/finansuje Zamawiający.
3. Termin wykonanie zamówienia .
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do ustalenia z zamawiającym jednak nie później niż do końca 2018 r.
4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót i dokonać pomiarów z natury. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel. (+48) 74 646 25 77, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl
6. Dokumenty składające się na ofertę.
6.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1 6.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2
7. Okres związania ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
8. Sposób przygotowania ofert.
8.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
8.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.
8.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
8.6. Oferty należy składać na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. ul.
Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
lub przesłać skan na adres mailowy: ipd@ipdevelopment.pl.
9. Terminy składania ofert.
Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.10.2018r. do godziny 12.00.
10. Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami
11. Warunki uzupełniające.
11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
11.1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
11.2. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny. 11.3. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
Informuję, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki w sprawieprzeprowadzenia okresowej kontroli systemu detekcji gazu wraz z wykonaniem czynności konserwacyjnych, kalibracji lub wymiany detektorów na halach produkcyjno – magazynowych będących własnością spółki zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynku §3 ust. 3., dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Zakład Elektroniki i Automatyki Explomer Piotr Merta Ul. K. Łowińskiego 54 31-752 Kraków
Zakres okresowej kontroli zgodny zRozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynku §3 ust. 3,polegający na sprawdzeniu stanu technicznego systemu detekcji gazu;
Wykonanie kalibracji detektorów nieposiadających wymiennego modułu sensora powinny być kalibrowane u Producenta lub
Wymiana na nowe z wymiennym modułem sensora z datą ważności kalibracji nie starszą niż 1 miesiąc;
Zamawiający nie zapewnia podnośnika lub rusztowania;
Obiekty objęte kontrolą:
Świdnicki Park Przemysłowy
Lp.
Obiekt
zakres
uwagi
1
Hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 30
kontrola
–
2
Hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 28A
kontrola
–
Dzierżoniowski Park Przemysłowy
Lp.
Obiekt
zakres
uwaga
1
Hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Strefowa 19
kontrola
Kalibracja lub wymiana
2
Hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Strefowa 17
kontrola
Kalibracja lub wymiana
Wałbrzyski Park Przemysłowy
Lp.
Obiekt
zakres
uwaga
1
Hala produkcyjno – wraz z częścią socjalną i budynkiem technicznym – ul. Uczniowska 34
kontrola
–
Świebodzicki Park Przemysłowy ul. Wałbrzyska 38 w Świebodzicach
Lp.
Obiekt
zakres
uwaga
1
Hala produkcyjna – budynek G (kotłowania)
kontrola
Kalibracja lub wymiana
2
Hala produkcyjno – magazynowa – A
kontrola
Kalibracja lub wymiana
3. Cena zamówienia.
Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie:
Kontroli na obiektach Spółki;
Kalibrację detektorów, które tego będą wymagały;
Wymianę obecnych detektorów na nowe;
Pracę z podnośnika lub rusztowania.
4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót i dokonać pomiarów z natury. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny.
5. Termin wykonanie zamówienia.
rozpoczęcie realizacji: – od dnia przekazania zlecenia
zakończenie realizacji – do ustalenia jednak nie później niż do 15 grudnia 2018r.
6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Wojciech Kloc, tel. (+48)74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
7.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1 7.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2
8. Okres związania ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
9. Sposób przygotowania ofert.
9.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postepowania. 9.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. 9.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu. 9.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika. 9.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 9.6. Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w terminie do 15.10.2018r. do godziny 12.00 osobiście lub za pośrednictwem poczty . Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pn.:
„Na przeprowadzenie okresowej kontroli systemu detekcji gazu wraz z wykonaniem czynności konserwacyjnych, kalibracji lub wymiany detektorów na halach produkcyjno – magazynowych będących własnością spółki zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynku §3 ust. 3”.
10. Terminy składania ofert.
Oferty należy przesłać na adres Spółki lub złożyć osobiście w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.10.2018r. do godziny 12.00.
11. Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
12. Warunki uzupełniające.
12.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
12.1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania
w przypadku złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert,
12.1.2. gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia,
12.1.3. wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,
12.2. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
12.3. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
Informuję, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki w sprawieprzeprowadzenia okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego obiektów będących własnością Spółki, zgodnie z Prawem Budowlanym art. 62 ust. 1 punkt 1) ppkt. a ), b), c), dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
BUDSERWIS Dariusz Dzwilewski ul. A. Dulin’a 6/20 80-180 Gdańsk
1. Zakres okresowej kontroli zgodny z art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) Prawa Budowlanego polegający na sprawdzeniu stanu technicznego :
a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, b) Instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, c) Instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych
i wentylacyjnych)
2.Wykonawca po wykonaniu kontroli sporządzi protokół, w którym umieści m.in. informację: o nazwie firmy dokonującej kontroli, datę wykonania, datę następnej kontroli oraz imię i nazwisko osoby kontrolującej, oraz informacje o posiadanych uprawnieniach budowlanych osób przeprowadzających kontrolę.
3. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenie złożenia zawiadomienia o przeprowadzonej kontroli do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 3
4. Obiekt objęty kontrolą
I. Świebodzicki Park Przemysłowy ul. Wałbrzyska 38 w Świebodzicach
Lp.
Obiekt
Powierzchnia zabudowy (m2)
Instalacje
1
Hala produkcyjna 101 – 72
Hala G
7.753,00
-wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
-gazowa
-separator ropopochodnych
II. Świdnicki Park Przemysłowy
Lp.
Obiekt
Powierzchnia zabudowy
( m2)
Instalacje
1
Hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 30
4.988,77
– wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
-gazowa
– separator ropopochodny
2
Hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 28A
4.758,00
– wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
-gazowa
– separator ropopchodnych
III. Wałbrzyski Park Przemysłowy
Lp.
Obiekt
Powierzchnia zabudowy
( m2)
Instalacje
1
Hala produkcyjno – wraz z częścią socjalną i budynkiem technicznym – ul. Uczniowska 34
6.200,23
– wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
-gazowa
– separator ropopochodnych
IV. Dzierżoniowski Park Przemysłowy
Lp.
Obiekt
Powierzchnia zabudowy
( m2)
Instalacje
1
Hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Strefowa 19
4.521,30
– wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
-gazowa
– separator ropopochodnych
2
Hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Strefowa 17
2.354,06
– wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
-gazowa
– separator ropopochodnych
3. Cena zamówienia.
Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie wszystkich kontroli.
4. Termin wykonanie zamówienia.
a. rozpoczęcie realizacji: – od dnia przekazania zlecenia b. zakończenie realizacji – do ustalenia jednak nie później niż do 15 listopada 2018r.
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Wojciech Kloc, tel. (+48)74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1
Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2
Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz 3
7. Okres związania ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
8. Sposób przygotowania ofert.
Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postepowania.
Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w terminie do 05.10.2018r. do godziny 12.00 osobiście lub za pośrednictwem poczty . Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pn.:
„ Przeprowadzenie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego obiektów będących własnością Spółki, zgodnie z Prawem Budowlanym art. 62 ust. 1 punkt 1) ppkt. a ), b), c)”
9. Terminy składania ofert.
Oferty należy przesłać na adres Spółki lub złożyć osobiście w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05.10.2018r. do godziny 12.00.
10. Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
11. Warunki uzupełniające.
11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
11.1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania
w przypadku złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert,
11.1.2. gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia,
11.1.3. wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,
11.2. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
11.3. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
Przedmiotem Zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne zgodnie z poniższym zakresem:
– wykonanie i uzgodnienie z Tauron Dystrybucja S.A. projektu budowlano-wykonawczego (zgodnie z załączonymi warunkami przyłączenia do sieci), – wykonanie wykopów i ułożenie kabla YKY 5x16mm2 o długości ok. 15mb od projektowanego złącza kablowego do budynku (zgodnie z trasą zaznaczoną na załączniku nr 3), – ułożenie taśmy ostrzegawczej,| – wykonanie obsypki i zasypki kabla, – wejście do budynku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, – dostawa i montaż rozdzielni głównej wewnętrznej wraz z wyposażeniem: wyłącznik z wyzwalaczem ppoż., – wykonanie wpięcia do ZK wskazanego przez Zamawiającego, – wykonanie stosownych pomiarów, prób i sprawdzeń, – wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, – okres gwarancji na wykonane prace min. 36 miesięcy.
3. Termin wykonanie zamówienia .
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 8 tygodni od podpisania umowy.
4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót i dokonać pomiarów z natury. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel. (+48) 74 646 25 77, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl
6. Dokumenty składające się na ofertę.
6.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1 6.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2
7. Okres związania ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
8. Sposób przygotowania ofert.
8.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
8.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.
8.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
8.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika. 8.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
8.6. Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pn.: „Wykonanie wewnętrznej linii zasilającej dla budynku zlokalizowanego w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego.”
9. Terminy składania ofert.
9.1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na I piętrze), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.09.2018r. do godziny 10.00.
9.2. Oferty złożone po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania niezwłocznie po zakończeniu
10. Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami
11. Warunki uzupełniające.
11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
11.1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
11.2. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny. 11.3. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
Informuję, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki w sprawie odśnieżania terenów zewnętrznych oraz dachów hal, będących własnością Spółki, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Zakład Budowlany „KIRBUD” Ryszard Zapała z/s Ząbkowice Śląskie – dachy obiektów
w Świdnicy i Dzierżoniowie;
Usługi Ogólnobudowlane Krzysztof Brzeziński z/s Szczawno-Zdrój – dachy obiektów
w Wałbrzychu;
MICRON Sp. z o.o. z/s Kielce – dachy obiektów w Świebodzicach;
PHUP „Marconi” Sp. z o.o. z/s Świdnicy – terenów zewnętrznych utwardzonych
w Świdnicy;
ZGK Świebodzice Sp. z o.o. z/s Świebodzice – terenów zewnętrznych utwardzonych
w Świebodzicach.
– plac manewrowy z kostki betonowej wraz z drogą asfaltową przy parkingu – ok. 3000 m2;
– parking (kostka betonowa) – ok. 1250 m2;
– chodnik wraz ze strefami wejściowymi do budynku – ok. 600 m2;
b) dach hali + biurowca (membrana PCV) – ok. 4500 m2;
c) Obiekt zlokalizowany przy ul. Towarowej 30
– droga dojazdowa do hali (asfalt) – ok. 1400 m2;
– droga wokół hali + place manewrowe (asfalt) – ok. 5800 m2;
– parking ( kostka betonowa) – ok. 740 m2;
– chodniki wraz ze schodami i strefą wejściową do biurowca – ok. 550 m2;
d) dach hali + biurowca (membrana PCV) – ok. 4800 m2 + dobudowana hala – ok. 1100 m2.
II. Dzierżoniowski Park Przemysłowy
e) Obiekt zlokalizowany w Dzierżoniowie przy ul. Strefowej 19
– odśnieżanie dachu hali + biur ( membrana PCV) – ok. 2000 m2
III. Wałbrzyski Park Przemysłowy
f) Obiekt zlokalizowany przy ul. Uczniowskiej 34
– dach hali, biurowca i budynku technicznego ( membrana PCV) – ok. 3200 m2
g) Obiekt zlokalizowany w Wałbrzychu przy ul. Południowej 3 – dach z blachy falistej – ok. 1600 m2
IV. Świebodzicki Park Przemysłowy
h) dach hali A ( membrana PCV) – ok. 1700 m2;
i) dach hali B + C ( membrana PCV, papa) – ok. 650 m2;
j) dach hali D ( membrana PCV) – ok. 400 m2
k) dach hali E (membrana PCV, papa) – ok. 550 m2;
l) dach hali F ( papa) – ok. 850 m2;
ł) dach hali G (membrana) – ok. 7600 m2
m) dach hali H (membrana) – ok. 1800m2
3. Cena zamówienia
Ponadto prosimy o wycenę dla poszczególnych lokalizacji osobno (oznaczonych literami od a do m) ponieważ Spółka dopuszcza możliwość zlecenia prac na poszczególnych obiektach różnym oferentom. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający może przed podpisaniem umowy doszacować zakres usługi zwiększając lub zmniejszając powierzchnię terenu/obiektu.
Cena za jednorazową usługę
Cena ryczałtowa za miesiąc
4. Termin wykonanie zamówienia
Okres realizacji usługi: od podpisania umowy do 15 marca 2019 r.
5. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót i dokonać pomiarów z natury. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny.
6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami
7.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1
7.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2
7.3. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz 3
8. Okres związania ofertą
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
9. Sposób przygotowania ofert
9.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
9.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.
9.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
9.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
9.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
9.6. Oferty należy przesłać na adres e-mail: dagmara.komendera@ipdevelopment.pl lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu.
10. Terminy składania ofert
Oferty należy przesłać na adres e-mail: dagmara.komendera@ipdevelopment.pl lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.09.2018r. do godziny 10.00.
11. Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
12. Warunki uzupełniające
12.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
12.1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert,
12.1.2. gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia,
12.1.3. wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,
12.2. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
12.3. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
„Rozbudowa hali magazynowej, położonej w Świdnicy przy ul. Towarowej 30 na terenie Świdnickiego Parku Przemysłowego dz. gr. 1656/3 – Etap II.”
I. Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia oraz warunków postępowania przetargowego, w tym w szczególności w zakresie przygotowania i złożenia ofert, kryteriów oceny ofert, warunków wyboru wykonawcy, określa Specyfikacja Istotnych Warunków Przetargu (SIWP) dostępna, wyłącznie do wglądu, na stronie internetowej Zamawiającego: www.ipdevelopment.pl w zakładce „OGŁOSZENIA”.
II. Jednym z warunków przyjęcia oferty jest nabycie SIWP od „INVEST – PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. SIWP można nabywać dokonując wpłaty kwoty 615,00 zł brutto (sześćset piętnaście złotych) na rachunek bankowy PKO BP SA 02 1020 5095 0000 5902 0102 5840 – na warunkach szczegółowo opisanych w SIWP.
III. Ofertę należy złożyć w terminie do 21 września 2018 r. do godziny 12.00 w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się przy ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, na I piętrze.
IV. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 września 2018 r. o godzinie 12.30 w siedzibie „INVESTPARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. mieszczącej się przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu (58-306), na I piętrze.
V. Zamawiający zastrzega sobie prawo wybrania oferty zgodnie z SIWP.
VI. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia lub unieważnienia Przetargu bez wybrania oferty, w tym bez podania przyczyny, a w szczególności gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., czego nie można było wcześniej przewidzieć. O odwołaniu lub unieważnieniu Przetargu „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. zawiadomi pisemnie równocześnie wszystkich oferentów. W tych przypadkach nie przysługują jakiekolwiek roszczenia w odniesieniu do „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. lub Komisji Przetargowej.
Pytania i odpowiedzi
Pytanie nr 1
Zgodnie z pkt. 6.3.5 SIWP Wykonawca aby spełnić warunek udziału w postępowaniu, powinien posiadać ubezpieczenie OC na kwotę co najmniej 5.000.000 zł, natomiast w pkt. 9.3.1 j) SIWP (zawartość oferty) wymagane jest załączenie do oferty opłaconej polisy na kwotę nie niższą niż 2.000.000 zł. Proszę o podanie wymaganej wartości polisy OC Wykonawcy.
Odpowiedź nr 1
Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie OC na kwotę co najmniej 5.000.000 zł.
Pytanie nr 2
W pkt. 9.3.1 n) wymagany do oferty jest zaparafowany projekt umowy wraz ze wzorem karty gwarancyjnej (Załącznik nr 5 do umowy). Zamieszczona dokumentacja nie posiada załącznika nr 5. Proszę o udostępnienie wzory karty gwarancyjnej (Załącznik nr 5 do umowy).
Odpowiedź nr 2
Wzór karty gwarancyjnej dostępny do pobrania pod poniższym linkiem. Karta gwarancyjna
Pytanie nr 3
Czy projekty wykonawcze są w zakresie Generalnego Wykonawcy czy zostaną przekazane przez Inwestora?
Odpowiedź nr 3
Projekty wykonawcze, projekty warsztatowe i inne opracowania wykonawcze są w zakresie Generalnego Wykonawcy
Pytanie nr 4
Jaka jest kolejność ważności dokumentów?
Odpowiedź nr 4
W przypadku wątpliwości interpretacyjnych obowiązuje następująca kolejność ważności dokumentów
1) Umowa,
2) Protokół z Negocjacji
3) SIWP,
4) Wytyczne Wykonania Robót
5) Pozwolenie na budowę
6) Oferta Wykonawcy
Pytanie nr 5
Na rzucie parteru ukazano ścianę działową na hali w osi B i w osi 13 jako przeznaczoną do demontażu, w wytycznych wykonania robót ściana nie jest ujęta. Czy należy uwzględnić w ofercie rozbiórkę ściany?
Odpowiedź nr 5
Demontaż ściany działowej z płyt warstwowych jest wyłączony z zakresu przetargu.
Pytanie nr 6
W projekcie budowlanym zaprojektowano instalacje hydrantową dla całego obiektu tymczasem podczas wizji lokalnej zauważyliśmy, że na hali istniejącej jest wykonana instalacja hydrantowa. Czy istniejąca instalacja jest przewidziana do demontażu?
Odpowiedź nr 6
Do demontażu są przewidziane istniejące hydranty. Instalację należy opróżnić. Rury instalacji zostaną pozostawione w hali jako nieczynne instalacje.
Pytanie nr 7
W wytycznych wykonania robót określono odwodnienia dachu biurowca w technologii podciśnieniowej. W projekcie zaprojektowano odwodnienie grawitacyjne. Jakie rozwiązanie zostanie zastosowane.
Odpowiedź nr 7
Odwodnienie dachu wykonujemy jako grawitacyjne zgodnie z Projektem budowlanym.
Pytanie nr 8
W jaki sposób należy wypełnić otwory po zdemontowanych bramach segmentowych i drzwiach?
Odpowiedź nr 8
Otwory należy wypełnić płyta warstwową o kolorze i fakturze zbliżonym do płyt wewnątrz hali oraz wykonać obróbki blacharskie. Oferta powinna uwzględniać również demontaż dwóch mostów przeładunkowych oraz uzupełnienie podwaliny i posadzki.
Pytanie nr 9
W projekcie oznaczono 4 szt. Drzwi dwuskrzydłowych na hali istniejącej jako zmiana. Na czym polegają zmiany?
Odpowiedź 9
Zmiana polega na wymianie drzwi na stolarkę o stalowa o odporności ogniowej EI60
Pytanie nr 10
W projekcie oznaczono elewację budynku technicznego jako zmiany w obiekcie istniejącym. Na czym polega zmiana?
Odpowiedź nr 10
Zmiana polega na wymianie termoizolacji dwóch ścian budynku technicznego między osiami 19 i 20 na wełnę mineralną wraz z odtworzeniem tynku zewnętrznego.
Pytanie nr 11
W projekcie budowlanym ściana zewnętrzna w osi C została przewidziana do rozbiórki, w wytycznych wykonania robót jest przewidziana okładzina ściany. Które rozwiązanie należy uwzględnić w ofercie?
Odpowiedź nr 11
Ściana będzie pozostawiona. Należy w ofercie uwzględnić okładzinę ściany blachą trapezową.
Pytanie nr 12
Czy istnieją wymagania dotyczące rozbicia ceny ofertowej?
Odpowiedź nr 12
Tak. W rozbiciu ceny ofertowej należy ująć roboty w istniejącym biurowcu ( instalacyjne, elektryczne, wykończeniowe) w osobnych pozycjach.
Pytanie nr 13
W punkcie 6.3.3 SIWP, jako spełnienie warunków posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia przez wykonawcę określa, że „Warunek zostanie spełniony, jeżeli w okresie od 01.08.2014 r. do 01.08.2018 r., zostały zrealizowane co najmniej dwie inwestycje polegające na wybudowaniu hali produkcyjno-magazynowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą, gdzie zadanie było o wartości min. 3.000.000,00 zł netto”. Czy w związku z wymienionym zapisem Zamawiający uzna za spełnienie tego kryterium jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował zadania inwestycyjne w podanym czasie i na kwoty przekraczające 3 mln zł obejmujące obiekty użyteczności publicznej, budynki usługowo-handlowe oraz budynki mieszkalne.
Odpowiedź nr 13
Zamawiający dopuszcza i uznaje za spełnienie kryterium posiadanego doświadczenia, wykazanie realizacji budynków mieszkalnych, usługowo-handlowych oraz użyteczności publicznej.
Pytanie nr 14
Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył do oferty kosztorys wraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym zaznaczając przy tym w punkcie 30 SIWP, iż: „Zamawiający nie odpowiada za ewentualne błędy w kosztorysie ofertowym (błędne kalkulacje, błędnie oszacowane koszty) – przyjęte przez Wykonawcę koszty muszą zapewnić kompleksowe wykonanie przedmiotu Zamówienia…”. Czy istnieje możliwość uwzględnienia zapisu w projekcie umowy o możliwości wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych rozliczanych na podstawie protokołu konieczności kosztorysem sporządzonym przez wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego?
Odpowiedź nr 14
Oferta wykonawcy powinna uwzględniać wszystkie niezbędne prace oraz koszty konieczne do kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie odpowiada za błędy w kosztorysie oferowym wykonawcy. Umowa generalnego wykonawstwa uwzględnia ryczałtowe wynagrodzenie za realizacje przedmiotu umowy i nie przewiduje rozliczenia powykonawczego za wykonane roboty budowlane.
Pytanie nr 15
Czy na kanałach wentylacyjnych powinny być zamontowane klapy ppoż.? Jeśli tak to proszę o zaznaczenie na rysunkach gdzie ewentualnie mają być zamontowane i jak mają być wyposażone (ręczne, krańcówki lub siłownik)?
Odpowiedź nr 15
Projekt nie przewiduje potrzeby montażu klap przeciwpożarowych odcinających na kanałach wentylacyjnych.
Pytanie nr 16
Projekt budowlany nie zawiera klimatyzacji dla pomieszczeń biurowych, a w „wytycznych wykonania robót” klimatyzacja jest w zakresie. Czy ten instalacje klimatyzacji należy ująć w ofercie? Jeżeli tak, to proszę o wytyczne Inwestora i Projektanta do wyliczenia zakresu instalacji klimatyzacji.
Odpowiedź nr 16
Instalację klimatyzacji należy wykonać dla pomieszczeń biurowych pierwszego piętra. Zakres pomieszczeń dla których należy wykonać klimatyzację oznaczono na rysunku w załączeniu.
W projekcie przewidziano wykonanie instalacji hydrantowej w budynku. Czy w związku z tym należy w ofercie uwzględnić wykonanie dodatkowego oświetlenia awaryjnego nad hydrantami?
Odpowiedź nr 17
Wzwiązku z przebudową obiektu w zakresie instalacji hydrantowej należy uwzględnić w ofercie wykonanie oświetlenia awaryjnego nad każdym urządzeniem przeciwpożarowym (nad hydrantami).
Pytanie nr 18
Czy w ofercie należy ująć w branży elektrycznej system kontroli czasu pracy, system przeciwpożarowy, system włamania, gniazda internetowe- dostarczony projekt budowlany o tym nie mówi, a na istniejącym obiekcie są takie instalacje?
Odpowiedź nr 18
W ofercie należy uwzględnić instalacje niskoprądowe teletechniczne (instalacja sieci komputerowej, gniazda internetowe oraz okablowanie strukturalne). W ofercie nie należy uwzględniać systemu SSP (SAP), kontroli dostępu i telewizji przemysłowej.
Pytanie nr 19
Gdzie należy wykonać przyłącze wody dla nowobudowanego obiektu?
Odpowiedź nr 19
Sieć wody zasilającą nowobudowane obiekty należy wykonać do kotłowni zgodnie z poniższym rysunkiem. Odcinek sieci należy uwzględnić w ofercie. Rysunek
Pytanie nr 20
Podczas wizji lokalnej omawiano temat przełożenia bram segmentowych. Prosimy o wyjaśnienie.
Odpowiedź nr 20
W zakresie przetargu jest przełożenie 4 bram z istniejącej hali ( dwie bramy 300/300 i dwie bramy 200/250) oraz dostawa i montaż dwóch nowych bram 300/300. Bramy należy dostosować i podłączyć do systemu oddymiania. Bramy należy zamontować w osi F oraz G ( łącznie 6 szt.)
Pytanie nr 21
W projekcie taras przed stołówką zaprojektowano z desek kompozytowych. Podczas wizji lokalnej omawiano wykonanie tarasu z kostki betonowej. Prosimy o uszczegółowienie.
Odpowiedź nr 21
Taras przed stołówka należy wykonać o nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową.
Pytanie nr 22
W projekcie nie przewidziano sufitów podwieszonych dla pomieszczeń parteru. Prosimy o wyjaśnienie.
Odpowiedź nr 22
Sufity podwieszone należy uwzględnić dla wszystkich pomieszczeń w części biurowej ( zarówno parteru oraz piętra) z wyjątkiem pomieszczeń technicznych ( kotłownia 0.10; pom. nr 0.20; pom. nr 0.21)
Pytanie nr 23
Jakie sufity należy uwzględnić w ofercie?
Odpowiedź nr 23
W ofercie należy uwzględnić sufity podwieszone z płyt sufitowych z wełny mineralnej. Cena płyty sufitowej do 30 zł/m2
Pytanie nr 24
Jakie farby zastosować do wykonania powłok malarskich?
Odpowiedź nr 24
Proszę uwzględnić w ofercie farbę akrylową oraz dla „lamperii” farbę lateksową. Kolor zostanie wybrany na etapie realizacji spośród kolorów jasnych.
Pytanie nr 25
Proszę o potwierdzenie terminu wykonania przedmiotu Umowy jaki ma zostać ujęty w formularzu oferty.
Odpowiedź nr 26
Termin wykonania zamówienia to 30 czerwca 2019 r. Termin ten jest zawarta w projekcie umowy i jest poprawny. W formularzu oferty należy wpisać termin 30 czerwca 2019 r.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.