Informuję, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki w sprawie okresowego czyszczenia przewodów spalinowych i dymowych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej §34 obiektów, będących własnością Spółki, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Centrum Kominiarskie Tomasz Harzowski ul. Cedry 15
66-100 Sulechów
Spółka INVEST-PARK DEVELOPMENT Sp. Z o.o. zaprasza do złożenia oferty cenowej na okresową, od sierpnia 2018 do lutego 2019, obsługę czyszczenia przewodów spalinowych oraz dymowych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków § 34 dla następujących obiektów będących własnością IPD Sp. Z o.o.
Lp.
Lokalizacja
Nazwa obiektu
Ilość kotłów gazowych
1
Świdnica
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno – techniczną zlokalizowana przy ul. Towarowej 28 A
4
2
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno – techniczną zlokalizowana przy ul. Towarowej 28 A
1
3
Dzierżoniów
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno – techniczną zlokalizowana przy ul. Strefowej 17
1
4
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno – techniczną zlokalizowana przy ul. Strefowej 19
2
5
Wałbrzych
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno – techniczną zlokalizowana przy ul. Uczniowska 34
3
6
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno – techniczną zlokalizowana przy ul. Południowa 3
1
7
Świebodzice ul. Wałbrzyska 38
Budynek biurowo – socjalny przy hali G
1
8
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno – techniczną hala A
1
9
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno – techniczną hala B i C
4
10
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno – techniczną hala D
1
11
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno – techniczną hala F
2
12
Budynek usługowy (wulkanizacja)
1 (kocioł na paliwo stałe)
13
Świebodzice ul. Szosa Świdnicka 57
Obiekt produkcyjno – usługowy
1 (kocioł na paliwo stałe)
14
Żarów
Budynek biurowo – usługowy ul. Zamkowa
1
– Wykonawca po dokonanym przeglądzie umieści informację: o nazwie firmy dokonującej kontrolę, datę wykonania, datę następnego przeglądu oraz imię i nazwisko osoby kontrolującej.
– Wykonawca zobowiązany jest wykonać okresowe, od sierpnia 2018 r. do lutego 2019 r., czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków § 34, odpowiednio:
a) czyszczenie przewodów spalinowych dwa razy w terminie do 15 sierpnia 2018 r. oraz w terminie do 15 luty 2019 r.
b) czyszczenie przewodów spalinowych trzy razy w terminie do 15 sierpnia 2018 r., 15 listopada 2018 r. oraz 15 luty 2019 r.
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie realizacji: od dnia przekazania zlecenia;
Zakończenie realizacji: 15 luty 2019 roku.
W przypadku stwierdzenia, nieprawidłowości należy pisemnie o tym poinformować Zamawiającego.
W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt z Panem Wojciechem Kloc lub Panią Dagmarą Komendera pod nr tel. 047/646-25-76.
Podpisaną ofertę należy przesłać na adres e-mail: dagmara.komendera@ipdevelopment.pl w terminie do 20.07.2018 roku do godziny 15.00 lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu.
Oferta powinna uwzględnić cenę netto za wykonanie wszystkich przeglądów.
Informuję, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania, którego przedmiotem jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzasadnieniem decyzji pozwolenia na budowę na zadanie pn: „Budowa hali produkcyjno – magazynowej z częścią administracyjno – usługową (Inkubator Przedsiębiorczości) i zagospodarowaniem terenów zewnętrznych w celu utworzenia Parku Biznesu w Świebodzicach przy ul. Strefowej” dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Biuro Planowania Przestrzennego Jerzy Jakimiec Ul. Słowackiego 20 b 58-300 Wałbrzych
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę.
Zakres zamówienia:
Oferta powinna uwzględniać:
– wykonanie projektu budowlanego z elementami projektu wykonawczego, – opracowanie analizy opcji (rozwiązań alternatywnych) dla przedsięwzięcia wraz z uzasadnieniem ekonomiczno-technicznym dla wybranego wariantu realizacji przedsięwzięcia, – opracowanie bilansu działek objętych projektem (nr działki, obręb, powierzchnia, księga wieczysta, prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane w projekcie) – stan aktualny i stan po realizacji przedsięwzięcia, – wykonanie przedmiaru robót, – kosztorysu inwestorskiego, – kosztorysu (według wzoru w załączniku wraz z opisami technicznymi dla poszczególnych kategorii wydatków), uwzględniającego koszty wszystkich robót budowalnych oraz koszty wyposażenia ruchomego, – przeprowadzenie procedury oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (jeżeli będzie wymagana), – materiały promocyjne: wykonanie mapy poglądowej zagospodarowania terenu, wizualizacji oraz „wirtualnego spaceru” dla inwestycji, – uzyskanie ostatecznejdecyzji pozwolenia na budowę, – wykonanie projektu przyłączy wszystkich mediów i ich ewentualne zgłoszenie, – sprawowanie nadzoru autorskiego. – dokumentacja opracowana przez Wykonawcę nie może zawierać znaków towarowych, nazw własnych lub opisów, które wskazywały by na dostawcę towarów i usług lub wykonawcę robót budowlanych.
Materiały udostępnione przez Zamawiającego:
– aktualną mapę zasadniczą (mapa do celów projektowych jest w trakcie opracowania, zostanie udostępniona w późniejszym terminie) – pełnomocnictwo oraz oświadczenie o dysponowaniu nieruchomością na cele budowlane (zostaną przekazane osobiście w dniu podpisania umowy).
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
OPIS ZAMÓWIENIA CHARAKTERYSTYKA FUNKCJONALNO-PRZESTRZENNA.
1.Wprowadzenie
Przedmiotem inwestycji jest zaprojektowanie hali magazynowo – produkcyjnej z budynkiem biurowo-usługowym (inkubator przedsiębiorczości) wraz z niezbędnymi instalacjami a także zagospodarowaniem terenów zewnętrznych.
Budynki należy ukształtować dopasowując ich formę do kształtu dostępnego terenu i zapisów ustanowionego MPZP.
Zakres inwestycji obejmuje działki gruntu nr: 526 obręb Śródmieście 3, przy ul. Strefowej w Świebodzicach, będące własnością Zamawiającego.
Podstawowe założenia:
a) powierzchnia użytkowa projektowanej hali min. 4000 m 2 a budynku biurowo-usługowego ok. 1000 m 2
b) Przewidywana ilość pracowników w poszczególnych budynkach:
– hala magazynowo – produkcyjna ok. 50osób – budynek biurowo – usługowy ok. 40 osób
2. Zagospodarowanie terenu
Przedmiotowe założenie to typowa zabudowa magazynowo – produkcyjna. Oprócz budynku hali, zblokowanego z obiektem biurowo-usługowym niezbędne będzie uwzględnienie w zagospodarowaniu terenu następujących elementów:
a) sieci i przyłącza: b) odprowadzenie wód opadowych i roztopowych np. przy pomocy zbiornika c) wykonanie doziemnej instalacji, d) wykonanie wewnętrznej linii zasilającej, e) odprowadzenie ścieków socjalno-bytowych do istniejącego systemy kanalizacji sanitarnej, f) doprowadzenie instalacji wodociągowej do projektowanego obiektu; g) wykonanie infrastruktury komunikacyjnej i placów utwardzonych, typ nawierzchni i podbudowy jak dla kategorii ruchu KR3, dostosować do warunków gruntowych, nawierzchnia z kostki betonowej; h) wykonanie przejazdu wokół hali dla samochodów ciężarowych, typ nawierzchni i podbudowy jak dla kategorii ruchu KR3, dostosować do warunków gruntowych, nawierzchnia z kostki betonowej; i) wykonanie miejsc parkingowych dla samochodów osobowych przed budynkiem biurowo-usługowym, j) wykonanie oświetlenia zewnętrznego, k) zagospodarowanie terenów zielonych, mała architektura.
3. Projektowana hala magazynowo – produkcyjna
Hala to jednokondygnacyjny obiekt w konstrukcji żelbetowej. Projektowana temperatura na hali >16oC. Dach hali warstwowy. W dachu przewidziany jest montaż świetlików z funkcją przewietrzania. Wysokość w świetle konstrukcji minimum 6,5 m. Hala musi zostać zaprojektowana z możliwością podziału na 4 niezależne moduły przeznaczone dla indywidualnych najemców.
Konstrukcja hali:
a) Obudowa ścian – płyty warstwowe z rdzeniem z wełny mineralnej; b) Pokrycie dachu – płyty termoizolacyjne z wełny mineralnej o odpowiedniej twardości, pokrycie z membrany dachowej o grubości min. 1,5mm; c) Doświetlenie hali za pomocą pasm świetlnych dachowych i elewacyjnych–w ilości jak dla produkcji; d) Posadzka hali przemysłowa, z utwardzeniem powierzchniowym, min. gr. 18cm, o przewidywanej nośności nominalnej 50kN/m2, jednocześnie umożliwiająca wysokie składowanie w obiekcie, posadzka na jednym poziomie dla całej hali;
Wyposażenie hali:
a) brama zewnętrzna segmentowe z napędem elektrycznym (4,5m x 4,5m) –4 szt.; b) brama dokowa (brama segmentowa z napędem elektrycznym, elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy, fartuch uszczelniający, naprowadzacze, odboje) – 4 szt.; c) drzwi stalowe 90×200 –4 szt.;
Instalacje wewnętrzne:
a) system wentylacji grawitacyjnej, b) oświetlenie LED o parametrach jak dla produkcji z podziałem na sekcje, c) elektryczna–wykonanie zestawów remontowych gniazd 400/230V(np.: 1x32A/5P, 1x16A/5P, 3x230V/16A)–4szt., d) grzewcza –nagrzewnice gazowe lub wodne, e) przeciwpożarowa–hydranty wewnętrzne; f) odwodnienie dachu podciśnieniowe, systemowe; g) obciążenie ogniowe hali w klasie C 1000<Qd≤2000MJ/m2 h) system sygnalizacji pożaru (SAP) dla części magazynowo – produkcyjnej oraz pomieszczeń technicznych (np. serwerownia, kotłownia itp.). System bez powiadamiania PSP, przygotowany do podłączenia nadajnika UTA zewnętrznej stacji monitoringu.
4. Budynek biurowo – suługowy
Obiekt dwukondygnacyjny o powierzchni użytkowej ok. 1000 m2. Projektowana temperatura w części biurowo – usługowej >20oC
Budynek biurowo – usługowy:
a) Posadzka –wykończenie: płytki gres, lub panele w pomieszczeniach biurowych; b) Elewacja –lekko-mokra; c) Pokrycie dachu–z zastosowaniem membrany dachowej o grubości minimum 1,5mm, z ociepleniem wełną mineralną; d) Odwodnienie dachu – podciśnieniowe, systemowe; e) Ścianki wewnętrzne działowe –w systemie suchej zabudowy, pomalowane farbą lateksową w kolorze ustalonym z Inwestorem; f) Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna –PCV; g) Stolarka drzwiowa wewnętrzna –płycinowa; h) Sufity – podwieszane rastrowe;
Wyposażenie budynku biurowo-usługowego:
a) umeblowanie części biurowej b) zaplecze higieniczno-sanitarne: płytki ceramiczne na posadzce oraz ścianach (na wys. min. 2m od posadzki), wyposażenie: biały montaż, , umeblowanie + wyposażenie (np. dozowniki na mydło, kosze na śmieci, lustra, podajniki na papier itp.);
Instalacje wewnętrzne:
a) instalacja wodno-kanalizacyjna, b) system wentylacji mechanicznej i klimatyzacji c) instalacja ogrzewania na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej oraz utrzymania odpowiedniej temp. w pomieszczeniach –wymaganej przepisami prawa, d) oświetlenie typu LED, czujniki ruchu w pomieszczeniach w części wspólnych budynku (komunikacja, sanitariaty, itp.), e) instalacja elektryczna: f) słaboprądowa –skrętka kat. 6, g) wysokoprądowa h) instalacja teletechniczna i serwerownia, i) racjonalne usprawnienia dla osób niepełnosprawnych
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie w zakresie świadczenia usługi projektowania.
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca wykaże, iż w trakcie realizacji zamówienia dysponować będzie, na potrzeby prawidłowej realizacji zamówienia przynajmniej:
a) jedną osobą, która pełnić będzie funkcję głównego projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej ico najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień do wykonywania prac projektowych oraz
b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanejico najmniej trzyletnie doświadczenie zawodoweliczone od dnia uzyskania uprawnień do wykonywania prac projektowych, oraz
c) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń wspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnychico najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień do wykonywania prac projektowych, oraz
d) jedną osobą posiadającąuprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeńwspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznychi co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień do wykonywania prac projektowych.
UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).
Opis weryfikacji spełnienia warunku: W związku z powyższym Oferent jest zobowiązany do podpisania oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania . Oferenci, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzuceni. Oferent powinien przedłożyć odpis z właściwego rejestru lub z ewidencji informacji o działalności gospodarczej jako załącznik do Oferty.
Zakres inwestycji obejmuje działki gruntu nr: 526 obręb Śródmieście 3, przy ul. Strefowej w Świebodzicach, będące własnością Zamawiającego.
V. Termin realizacji umowy
przeprowadzenie procedury oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (jeżeli będzie wymagana) oraz opracowanie projektu (w tym opis techniczny planowanego przedsięwzięcia, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, bilans działek, rysunki techniczne, wizualizacja, analiza opcji, materiały promocyjne): nie później do15 sierpnia 2018r.
Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę, wykonanie zgłoszenia przyłączy: nie później niż do 31 sierpnia 2018r.
VI. Kryteria oceny oferty. Wagi punktowe lub procentowe przypisane do poszczególnych kryteriów oceny oferty
Oferty podlegające ocenie będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:
Cena – 50% wagi:
Maksymalną liczbę punktów: 50, otrzyma oferta o najniższej cenie. Kolejnym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem.
Pc= (najniższa cena spośród badanych ofert / cena badanej oferty)x100x0,5
gdzie: Pc – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za cenę
a) Zamawiający przyjmie do oceny podaną przez Wykonawców cenę brutto w złotych.
b) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
c) 1% odpowiada 1 punktowi przyjętemu do oceny.
Termin realizacji umowy – 50% wagi:
Maksymalną liczbę punktów: 50, otrzyma oferta, w której Wykonawca wskaże najkrótszy termin realizacji umowy . Termin ten nie może być krótszy niż 30 dni i dłuższy niż 60 dni.
Pt= (termin realizacji umowy spośród badanych ofert)x100x0,5
gdzie: Pt – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za termin realizacji umowy
a) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
b) 1% odpowiada 1 punktowi przyjętemu do oceny.
Łączna liczba punktów za ofertę będzie wyliczona wg wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie: P – oznacza łączną liczbę punktów dla badanej oferty.
Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 pkt. w Kryterium ,,Cena oferty”. Punkty będą obliczane z zachowaniem dokładności do dwóch miejsc po przecinku ( zasada zaokrąglania: zasada zaokrąglania – poniżej 5 końcówka pomijania, powyżej i równe 5 – zaokrąglenie w górę).
VII. Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych
W celu uniknięcia konfliktów interesów zamówienie nie może być udzielone przez Zamawiającego podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo . Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej ,
posiadaniu co najmniej 10% udziału lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IŻ PO,
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
pozostawaniu w związku małżeńskim , w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie o niepozostawaniu z Zamawiającym w żadnym ze stosunków opisanych powyżej zgodnie z Załącznikiem nr 3
– uchyli się od podpisania umowy z Zamawiającym pomimo wyboru ich oferty.
VIII. Termin składania ofert
1. Oferty należy składać bezpośrednio w siedzibie ,,INVEST – PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. , ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych (w sekretariacie na I piętrze), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.06.2018r. do godziny 14.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie . Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego :
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę na zadanie pn.:
„Budowa hali produkcyjno – magazynowej z częścią administracyjno – usługową (Inkubator Przedsiębiorczości) i zagospodarowaniem terenów zewnętrznych w celu utworzenia Parku Biznesu w Świebodzicach przy ul. Strefowej”
(Nie otwierać przed dniem 27.06.2018r. godz. 14.30).
2. Oferty złożone po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania niezwłocznie po zakończeniu Postępowania.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferta powinna być sporządzona wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1
5. Każda strona ofert powinna być parafowana.
6. Oferty złożone po terminie , niekompletne lub zawierające błędy nie będą rozpatrywane
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
IX. Sposób przygotowania oferty
1. Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Należy do niej załączyć:
a) oświadczenie wg Załącznika nr 2 i Załącznika nr 3 do zapytania ofertowego,
b) aktualny odpis z KRS lub CEIDG, lub inny dokument potwierdzający możliwość wykonywania usług przewidzianych w tym zapytaniu ofertowym w przypadku Oferentów prowadzących działalność gospodarczą .
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej; na komputerze lub odręcznie drukowanymi literami, niebieskim lub granatowym kolorem oraz powinna zawierć datę sporządzenia oraz czytelny podpis Oferenta.
Cena brutto w ofercie uwzględnia wszystkie zobowiązania , obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, w tym podatek VAT w przypadku oferentów prowadzących działalność gospodarczą .
Cena w ofercie powinna zostać podana cyfrowo i słownie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru tylko tych ofert , których wartość nie przekroczy kwoty możliwej do zakontraktowania (kwota wartości zamówienia ) .
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci , którzy złożą kompletną i prawidłowo wypełniona ofertę, na którą składają się dokumenty, o których mowa w pkt. 1 powyżej niniejszego zapytania
Oferta powinna być podpisana przez osoby do tego upoważnione (oferta zawierać powinna stosowne pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik)
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT( składek ZUS i podatku, w przypadku osoby fizycznej) leży po stronie Wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług ( tj. Dz. U. z 2004r. Nr 54, poz. 535 z późn. zm ).
X. Forma i warunki świadczenia usługi
Wykonawca zostanie zatrudniony na podstawie umowy cywilno-prawnej tj. umowy zlecenia.
Wynagrodzenie płatne będzie po zatwierdzeniu protokołu zdawczo-odbiorczego oraz w terminie 30 dni po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku
XI. Inne istotne postanowienia:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzenia zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego opublikowana zostanie na stronie Zamawiającego.
Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub droga elektroniczną Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza .
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny .
Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub uzupełnień.
Wykonawca ponosi wszelkie koszt związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający dopuszcza , oprócz formy pisemnej , porozumiewanie się z Wykonawcą za pomocą poczty elektronicznej.
Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu Wykonawcą nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
Zamawiający informuje, że jeżeli w określonym w pkt. VIII terminie nie wpłyną minimum 2 ważne oferty pochodzące od dwóch różnych Wykonawców, Zamawiający dokonuje wyboru dowolnego Wykonawcy, który spełnia wszystkie kryteria i warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Oferentem, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Oferenta przekracza wysokość środków przeznaczonych w budżecie na usługę objętą niniejszym postępowaniem. W przypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych negocjacji Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od udzielenia zamówienia Oferentowi , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz do podjęcia negocjacji z Oferentem, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
Zamawiający ze swej strony przy opisywaniu przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności.
XII. Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych
XIV. Informacja o ofertach wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych
XV. Określenie warunków zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzenia zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego opublikowana zostanie na stronie Zamawiającego
„INVEST – PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o. z siedzibą w Wałbrzychu ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych
I Pisemny przetarg nieograniczony dotyczący sprzedaży nieruchomości
1. Niezabudowana działka gruntu nr 1377/3, o powierzchni 7 000 m2 położona w Dzierżoniowie, obręb nr 0003 Dolny, dla której Sąd Rejonowy w Dzierżoniowie, VI Wydział Ksiąg Wieczystych , prowadzi księgę wieczystą o nr SW1D/00045423/0 (dalej: Działka nr 1377/3)
2. Udział w niezabudowanej działce gruntu nr 1372/3, o powierzchni 240,00 m2, położonej w Dzierżoniowie, Obręb nr 3, dla której Sąd Rejonowy w Dzierżoniowie VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi Księgę Wieczystą o nr SW1D/00049433/1, w wysokości 68/144 (dalej: Działka nr 1372/3)
Data rozpoczęcia: 05.06.2018 r.
Data zakończenia: 25.06.2018 r.
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. z siedzibą w Wałbrzychu, 58-306 Wałbrzych, ul. Uczniowska 16, Tel. ( +48) 74 646-25-70; fax ( + 48) 74 646-25-74, email: ipd@ipdevelopment.pl www.ipdevelopment.pl zaprasza do uczestniczenia w I pisemnym przetargu nieograniczonym, dotyczącym sprzedaży Nieruchomości stanowiącej własność Spółki.
I. OZNACZENIE I OPIS NIERUCHOMOŚCI
1. Niezabudowana działka gruntu nr 1377/3, o powierzchni 7 000 m2 , położona
w Dzierżoniowie, obręb nr 0003 Dolny, dla której Sąd Rejonowy w Dzierżoniowie, VI Wydział Ksiąg Wieczystych , prowadzi księgę wieczystą o nr SW1D/00045423/0 (dalej: Działka nr 1377/3),
2. Udział w niezabudowanej działce gruntu nr 1372/3, o powierzchni 240,00 m2, położonej w Dzierżoniowie, Obręb nr 3, dla której Sąd Rejonowy w Dzierżoniowie VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi Księgę Wieczystą o nr SW1D/00049433/1, w wysokości 68/144 (dalej: Działka nr 1372/3), (dalej łącznie: Nieruchomości).
3. Gminie Miejskiej Dzierżoniów w stosunku do Nieruchomości przysługuje prawo pierwokupu zgodnie z art. 109 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r.
o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2018.121 t.j. z dnia 2018.01.15).
4. Zbycie Nieruchomości jako składników aktywów trwałych wymaga uzyskania przez Spółkę zgód i/lub opinii wynikających z Umowy Spółki.
5. Zarząd Spółki jest zobowiązany do uzyskania zgód i/lub opinii, o których mowa powyżej przed wszczęciem postępowania i/lub po jego zakończeniu.
6. Nieruchomości zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego ustalonym Uchwałą Rady Miejskiej Dzierżoniowa nr XXXI/190/08 z dnia
06 października 2008 r. przeznaczone są pod zabudowę mieszkaniową wielorodzinną z dopuszczeniem jednorodzinnej.
7. Nieruchomości wolne są od wszelkich praw i roszczeń osób trzecich i nie są przedmiotem toczącego się postępowania sądowego, ani postępowania administracyjnego i nie zachodzą ograniczenia w jego rozporządzaniu,
z zastrzeżeniem pkt 9 poniżej.
8. Z Nieruchomościami związane są następujące ograniczone prawa rzeczowe:
1) służebność gruntowa w postaci przejścia i przejazdu przez działkę gruntu numer 1372/4 w celu dostępu do drogi publicznej z działki gruntu numer 1372/3, ustanowiona na nieruchomości stanowiącej działkę gruntu numer 1372/4 na rzecz każdoczesnego właściciela bądź użytkownika wieczystego działki gruntu numer 1372/3;
2) służebność gruntowa w postaci przejścia i przejazdu przez działkę nr 1372/2 w celu dostępu do drogi publicznej z działki nr 1372/3, ustanowiona na nieruchomości stanowiącej działkę nr 1372/2 na rzecz każdoczesnego właściciela bądź użytkownika wieczystego działki nr 1372/3;
3) służebność gruntowa w postaci przejścia i przejazdu przez działkę nr 1372/4 w celu dostępu do drogi publicznej z działki nr 1372/2, ustanowiona na nieruchomości stanowiącej działkę nr 1372/4 na rzecz każdoczesnego właściciela bądź użytkownika wieczystego działki nr 1372/2.
9. Na Działce nr 1377/3 znajduje się część chodnika oraz elementy infrastruktury takie jak: ławki, kosze na śmieci, lampy, stojaki na rowery, z których korzystają mieszkańcy budynku wielorodzinnego znajdującego się na nieruchomości zabudowanej stanowiącej działkę nr 1372/2, znajdującej się przy ul. Lawendowej 1 w Dzierżoniowie, dla której Sąd Rejonowy w Dzierżoniowie, VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi Księgę Wieczystą nr SW1D/00049360/8.
10. Na Działce nr 1372/3 znajduje się plac zabaw, z którego korzystają mieszkańcy budynku wielorodzinnego znajdującego się na nieruchomości zabudowanej stanowiącej działkę nr 1372/2, znajdującej się przy ul. Lawendowej 1
w Dzierżoniowie, dla której Sąd Rejonowy w Dzierżoniowie, VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi Księgę Wieczystą nr SW1D/00049360/8, posiadający udziały w Działce nr 1372/3.
11. Działka nr 1377/3 składa się z następujących użytków gruntowych:
– Tereny mieszkaniowe oznaczone jako B o pow. 1303 m2
– Grunty orne oznaczone jako RIVa o pow. 5607 m2
– Grunty orne oznaczone jako RIVb o pow. 90 m2
Działka nr 1372/3 składa się z następujących użytków gruntowych:
– Tereny mieszkaniowe oznaczone jako B o pow. 240 m2
12. Obecnie na działce 1377/3 znajdują się zasiewy , których dokonanie nastąpiło bez wiedzy i zgody Spółki.
II. CENA WYWOŁAWCZA
Cena wywoławcza Nieruchomości wynosi: 831 720,00 zł (słownie: osiemset trzydzieści jeden tysięcy siedemset dwadzieścia złotych 00/00), netto plus podatek VAT według stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy sprzedaży.
III. WADIUM
1. Warunkiem udziału w niniejszym przetargu jest wpłacenie wadium na rzecz „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. w wysokości 5 % ceny wywoławczej netto tj. 41 586,00 zł] (słownie: czterdzieści jeden tysięcy pięćset osiemdziesiąt sześć złotych 00/00);
2. Wadium powinno być wpłacone najpóźniej do dnia 22 czerwca 2018 r. na rachunek bankowy Spółki w Banku PKO BP S.A. Oddział Wałbrzych nr 02 1020 5095 0000 5902 0102 5840, przy czym liczy się data wpływu na konto Spółki.
3. W tytule wpłaty proszę wpisać: WADIUM – PRZETARG – Działki nr 177/3 i 1372/3 w Dzierżoniowie.
IV. SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW PRZETARGU (SIWP)
Specyfikację oraz szczegółowe informacje dotyczące oferowanej nieruchomości można uzyskać codziennie, oprócz sobót, niedziel i świąt w siedzibie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. w godzinach 8:00 – 15:00; ponadto treść Specyfikacji dostępna jest na stronie internetowej www.ipdevelopment.pl w zakładce Ogłoszenia – Ogłoszenia sprzedażowe oraz na stronie portalu: www.biznes-polska.pl.
V. UCZESTNICTWO W PRZETARGU
W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne, prawne i cudzoziemcy na zasadach określonych w ustawie z dnia 24 marca 1920 roku o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. nr 167, poz. 1758). Pełnomocnik działający w przetargu w imieniu mocodawcy winien wylegitymować się pełnomocnictwem w formie aktu notarialnego.
VI. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERTY
1. Pisemną ofertę należy składać w trwale zamkniętej kopercie w siedzibie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. (58-306 Wałbrzych, ul. Uczniowska 16- I piętro) w terminie do dnia 25 czerwca 2018 r. do godz. 10:00.
2. Oznaczenie koperty: I pisemny przetarg nieograniczony – Działki nr 177/3 i 1372/3 w Dzierżoniowie.
3. Sposób przygotowania oferty określa SIWP.
VII. KRYTERIUM OCENY I WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest wyłącznie zaoferowana cena. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która zawiera najwyższą cenę.
VIII. TERMIN CZĘŚCI JAWNEJ PRZETARGU
Przetarg odbędzie się w dniu 25 czerwca 2018 r. w siedzibie spółki „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. (58-306 Wałbrzych, ul. Uczniowska 16- I piętro), o godz. 10:30.
IX. ODSTĄPIENIE OD PRZETARGU
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. z siedzibą w Wałbrzychu może odstąpić od przetargu w dowolnym czasie, bez wyłaniania zwycięzcy, w przypadku, gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., czego nie można było wcześniej przewidzieć. O odwołaniu lub unieważnieniu przetargu „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. zawiadomi pisemnie równocześnie wszystkich oferentów. W tych przypadkach nie przysługują jakiekolwiek roszczenia w odniesieniu do „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. lub Komisji Przetargowej, poza zwrotem wpłaconego wadium.
1/ działka gruntu nr 39/8, o powierzchni 33.199 m2, położonej w Dzierżoniowie, Obręb nr 0005 Zachód, w rejonie ulicy Strefowej, dla której Sąd Rejonowy w Dzierżoniowie VI Wydział Ksiąg Wieczystych, prowadzi księgę wieczystą o nr SW1D/00054776/5.
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. z siedzibą w Wałbrzychu, 58-306 Wałbrzych, ul. Uczniowska 16, Tel. ( +48) 74 646-25-70; fax ( + 48) 74 646-25-74, email: ipd@ipdevelopment.plwww.ipdevelopment.pl
zaprasza do uczestniczenia w I pisemnym przetargu nieograniczonym, dotyczącym sprzedaży nieruchomości gruntowej, wyżej wymienionej, stanowiącej własność Spółki, zwanej dalej „nieruchomość”.
1/ OZNACZENIE NIERUCHOMOŚCI
1/ działka gruntu nr 39/8, o powierzchni 33 199 m2 , położona w Dzierżoniowie, Obręb nr 0005 Zachód, dla której Sąd Rejonowy w Dzierżoniowie, VI Wydział Ksiąg Wieczystych, prowadzi księgę wieczystą o nr SW1D/00054776/5.
2/ OPIS I PRZEZNACZENIE NIERUCHOMOŚCI
1/ Nieruchomość położona jest na obszarze, na którym obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego (Uchwała Rady Miejskiej Dzierżoniowa Nr XLIV/425/06 z dnia 23.10.2006 r.; przeznaczonym pod zabudowę przemysłową, składy i magazyny (symbol P1). 2/ Względem Nieruchomości przepisy o kształtowaniu ustroju rolnego nie mają zastosowania. 3/ Nieruchomość stanowią użytki – łąki trwałe, w tym: klasa III – 32 755 m 2, klasa IV- 444 m2 posiada dostęp do drogi publicznej. 4/ Nieruchomość w kształcie regularnego wieloboku położona jest na obszarze Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, otoczona jest zabudową przemysłową, składową i produkcyjną, oraz terenami inwestycyjnymi. 5/ Przez Nieruchomość przebiega trasa gazociągu przesyłowego podwyższonego średniego ciśnienia posiadająca strefę ochronną wyłączoną z zabudowy kubaturowej o szerokości 25m w każdą stronę licząc od gazociągu. Zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego nieprzekraczalna linia zabudowy znajduje się w odległości 25m od sieci gazowej zgodnie ze strefą ochronną tej sieci. 6/ Gminie Miejskiej Dzierżoniów w stosunku do Nieruchomości przysługuje prawo pierwokupu zgodnie z Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, tekst jednolity Dz. U. z 2015r. nr 1774 z późn. zm. 7/ Wałbrzyskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej „INVEST-PARK” Sp. z o.o. przysługuje prawo pierwokupu, zgodnie z Ustawą o specjalnych strefach ekonomicznych (Ustawa z 20.10.1994 r. Art. 8. Ust.2. 8/ Zgodnie z Umową Spółki wymagane jest uzyskanie akceptacji organów nadrzędnych Spółki odnośnie wyboru nabywcy.
3/ CENA WYWOŁAWCZA
1/ Cena wywoławcza Nieruchomości wynosi: 1 742 947,50 zł (słownie: jeden milion siedemset czterdzieści dwa tysiące dziewięćset czterdzieści siedem złotych 50/100 ), netto plus podatek VAT według stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy sprzedaży.
4/ VADIUM
1/ Warunkiem udziału w niniejszym przetargu jest wpłacenie wadium na rzecz „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. w wysokości 5 % ceny wywoławczej netto tj. 87 147,38 zł (słownie: osiemdziesiąt siedem tysięcy sto czterdzieści siedem złotych, 38/100 ); 2/ Wadium powinno być wpłacone najpóźniej do dnia 20 czerwca 2018 r. na rachunek bankowy Spółki w Banku PKO BP S.A. Oddział Wałbrzych nr 02 1020 5095 0000 5902 0102 5840, przy czym liczy się data wpływu na konto Spółki. 3/ W tytule wpłaty proszę wpisać: Wadium – przetarg na nieruchomość w Dzierżoniowie nr 39/8
4/ SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW PRZETARGU (SIWP)
1/ Specyfikację oraz szczegółowe informacje dotyczące oferowanej nieruchomości można uzyskać codziennie, oprócz sobót, niedziel i świąt w siedzibie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. w godzinach 8:00 – 15:00; ponadto treść Specyfikacji dostępna jest na stronie internetowej www.ipdevelopment.pl w zakładce Ogłoszenia – Ogłoszenia sprzedażowe oraz na stronie portalu: www.biznes-polska.pl
5/ UCZESTNICTWO W PRZETARGU
1/ W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne, prawne i cudzoziemcy na zasadach określonych w ustawie z dnia 24 marca 1920 roku o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. nr 167, poz. 1758). Pełnomocnik działający w przetargu w imieniu mocodawcy winien wylegitymować się pełnomocnictwem w formie aktu notarialnego.
6/ SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERTY
1/ Pisemną ofertę należy składać w trwale zamkniętej kopercie w siedzibie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. (58-306 Wałbrzych, ul. Uczniowska 16- I piętro) w terminie do dnia 21 czerwca 2018 r. do godz.10:00. 2/ Oznaczenie koperty: I pisemny przetarg nieograniczony – 21 czerwca 2018r. 3/ Sposób przygotowania oferty określa SIWP.
7/ KRYTERIUM OCENY I WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.
1/ Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest wyłącznie zaoferowana cena. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która zawiera najwyższą cenę.
8/ TERMIN CZĘŚCI JAWNEJ PRZETARGU.
PRZETARG ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 21 czerwca 2018 r. w SIEDZIBIE SPÓŁKI „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. W WAŁBRZYCHU, UL. UCZNIOWSKA 16, O GODZ. 10: 30
9/ ODSTĄPIENIE OD PRZETARGU.
1/ „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. może odstąpić od przetargu, w przypadku, gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., czego nie można było wcześniej przewidzieć. O odwołaniu lub unieważnieniu przetargu „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. zawiadomi pisemnie równocześnie wszystkich oferentów. W tych przypadkach nie przysługują jakiekolwiek roszczenia w odniesieniu do „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. lub Komisji Przetargowej, poza zwrotem wpłaconego wadium.
10/ NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
1/ Zaświadczenie odnośnie wód śródlądowych stojących
Spółka złożyła wniosek do Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu o wydanie zaświadczenia że nieruchomość gruntowa nr 39/8 nie jest pokryta śródlądowymi wodami stojącymi. Dokumentacja zostanie uzupełniona o przedmiotowe zaświadczenie po jego otrzymaniu.
2/ Czy istnieją jakiekolwiek umowy, które upoważniałyby podmioty trzecie do korzystania z nieruchomości 39/8 wystawionej do przetargu?
Nie ma takich umów
3/ Czy IPD wiążą obecnie jakiekolwiek zobowiązania w stosunku do nieruchomości? Czy wiadomo o możliwości powstania takich zobowiązań w przyszłości? Jeżeli tak – proszę podać szczegóły.
IPD nie posiada zobowiązań i nie posiada wiedzy o możliwości ich powstania w przyszłości.
4/ Czy zostały zgłoszone jakiekolwiek wnioski do sądu wieczystoksięgowego, których treść nie jest ujawniona w księgach wieczystych nieruchomości?
Nie zostały
5/ dokument nabycia tytułu prawnego do nieruchomości
Akt notarialny nabycia nieruchomości przez IPD nie będzie prezentowany potencjalnym Klientom
6/ Czy oferent, aby spełnić warunki specyfikacji dot. ogłoszonego przetargu, może zaoferować cenę równą cenie wywoławczej ?
Zaoferowana cena nie może być niższa od ceny wywoławczej, może być równa/wyższa od ceny wywoławczej.
7/ Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z §5 ust. 1 lit. g oferent zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez IPD na podstawie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ustawa ta w podanym w specyfikacji zakresie utraciła jednak moc z dniem 25 maja 2018 r. Czy wobec tego oferent powinien złożyć oświadczenie na gruncie nieobowiązujących przepisów, czy też na podstawie innych tj. aktualnie obowiązujących, jeśli tak – to prosimy o wskazanie treści oświadczenia jakie powinien złożyć oferent na gruncie aktualnie obowiązujących przepisów.
Podmioty deklarujące zamiar udziału w postępowaniu przetargowym godzą się na określone prawem uwarunkowania związane z ich udziałem w postępowaniu, w tym na upublicznienie informacji zawierających ich dane osobowe. TREŚĆ OŚWIADCZENIA Oferent wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Spółkę zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w dniu złożenia oferty
8/ Warunki udziału w przetargu i wymagane dokumenty
W § 5 SIWP zmianie ulega zapis :
„zapoznał się ze stanem prawnym i faktycznym przedmiotowej nieruchomości oraz z regulaminem przetargu, który przyjmuje jako obowiązujący oraz że wyraża zgodę na wyłączenie rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego”
I otrzymuje nowe brzmienie:
zapoznał się ze stanem prawnym i faktycznym Nieruchomości oraz z regulaminem przetargu, który przyjmuje jako obowiązujący oraz wyraża zgodę na ograniczenie odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi do czterech lat od dnia zawarcia umowy sprzedaży Nieruchomości,
9/ W załączniku nr 1 do SIWP – Formularzu Oferty
Zmienia się zapis w pkt. 6 na :
– zapoznałem się ze stanem prawnym i faktycznym Nieruchomości będącej przedmiotem sprzedaży oraz z treścią specyfikacji przetargowej, którą przyjmuję jako obowiązującą, oraz wyrażam zgodę na ograniczenie odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi do czterech lat od dnia zawarcia umowy sprzedaży Nieruchomości.
Zmodyfikowany formularz oferty – załącznik nr 10
10/ Kancelaria notarialna
Spółka wyraża zgodę na wybór kancelarii notarialnej przez klienta , z zastrzeżeniem , że IPD uzyska projekty (umowy warunkowej oraz umowy przeniesienia własności) przynajmniej na dwa tygodnie wcześniej przed wyznaczonymi i potwierdzonymi przez strony datami ich podpisania i kancelaria znajduje się w odległości do 100 km od siedziby Spółki.
Informujemy, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania, którego przedmiotem jest „Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” systemu sygnalizacji pożaru (SAP) dla budynku zlokalizowanego w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego” dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
SETIA INVEST Andrzej Ostrowski ul. Witosa 1 56-100 Wołów
Przedmiotem Zamówienia są roboty instalacyjno-montażowe w systemie „zaprojektuj i wybuduj” polegające na zaprojektowaniu (wykonanie prac projektowych uzgodnionych i zaakceptowanych przez Zamawiającego i wskazanego ubezpieczyciela) i wykonaniu robót instalacyjno-montażowych zgodnie z wymaganiami prawa polskiego oraz obowiązującymi normami oraz wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej
3. Termin wykonanie zamówienia
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 8 tygodni od podpisania umowy.
4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję lokalną dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
1.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Załącznik nr 1
1.2. Oświadczenie o braku zastrzeżeń, co do zakresu i terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia.
7. Okres związania ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
8. Sposób przygotowania ofert.
1.3. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postepowania.
1.4. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.
1.5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
1.6. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
1.7. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
1.8. Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pn.:
„Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” systemu sygnalizacji pożaru (SAP) dla budynku zlokalizowanego w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego.”
(Nie otwierać przed dniem 18.05.2018r. godz. 1430)
9. Terminy składania ofert.
1.9. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na I piętrze), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.05.2018r. do godziny 1400.
1.10. Oferty złożone po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania niezwłocznie po zakończeniu Postępowania.
10. Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
11. Warunki uzupełniające.
1.11. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
1.12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:
1.12.1. złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert,
1.12.2. gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia,
1.12.3. wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,
1.13. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.
1.14. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
Przedmiotem Zamówienia są roboty instalacyjno-montażowe polegające na wykonaniu wewnętrznej instalacji wentylacji grawitacyjnej tj. • wykonanie wyrzutni w ilości 28szt. o średnicy od Ø200 do 315mm. Wyciąg bez przepustnic z nasadą kominową obrotową, podstawa B/II i rurą spiro. • dla pomieszczenia nr 3 należy przewidzieć 5szt czerpni + podstaw dachowych B/II + rura spiro + przepustnica + nawietrzak wyporowy. Nawiew (oprócz pomieszczenia nr 3) będzie realizowany poprzez istniejące czerpnie zamontowane w elewacji budynku. • zapewnienie kierownika robót oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. W załączeniu koncepcja rozmieszczenia wyrzutni będąca załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego. Przyjęto jednokrotność wymiany powietrza na godzinę.
3. Termin wykonanie zamówienia .
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję lokalną dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel. (+48) 74 646 25 77, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl
6. Dokumenty składające się na ofertę.
6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Załącznik nr 1 6.2. Oświadczenie o braku zastrzeżeń, co do zakresu i terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia.
7. Okres związania z ofertą.
Oferent związany jest swoją Ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
8. Sposób przygotowania ofert.
8.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
8.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. 8.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu. 8.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika. 8.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8.6. Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie – przy czym: • Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
„Wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji grawitacyjnej dla obiektu zlokalizowanego w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego – hala G.”
(Nie otwierać przed dniem 21.05.2018r. godz. 1230)
9. Terminy składania ofert.
9.1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na I piętrze), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.05.2018r. do godziny 1200.
9.2. Oferty złożone po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania niezwłocznie po zakończeniu Postępowania.
10. Wybór Oferenta.
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
11. Warunki uzupełniające.
11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
11.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: • złożenia mniej niż dwóch ofert, • gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia, • wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,
11.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.
11.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
Przedmiotem Zamówienia są roboty instalacyjno-montażowe polegające na wykonaniu (wybudowaniu) wewnętrznej instalacji hydrantowej zgodnie z dokumentacją projektową będącą załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego, wymaganiami prawa polskiego oraz obowiązującymi normami, zapewnienie uprawnionego kierownika robót i dokonywanie wpisów do dziennika budowy oraz wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej.
3. Termin wykonanie zamówienia .
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 6 tygodni od podpisania umowy.
4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję lokalną dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel. (+48) 74 646 25 77, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl
6. Dokumenty składające się na ofertę.
1.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Załącznik nr 1
1.2. Oświadczenie o braku zastrzeżeń, co do zakresu i terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia.
7. Okres związania ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
8. Sposób przygotowania ofert.
1.3. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postepowania.
1.4. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.
1.5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
1.6. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
1.7. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
1.8. Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pn.: „Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej dla obiektu zlokalizowanego w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego – hala G.”
(Nie otwierać przed dniem 18.05.2018r. godz. 1230)
9. Terminy składania ofert.
1.9. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na I piętrze), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.05.2018r. do godziny 1200.
1.10. Oferty złożone po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania niezwłocznie po zakończeniu Postępowania.
10. Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
11. Warunki uzupełniające.
1.11. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
1.12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:
1.12.1. złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert,
1.12.2. odrzucenia wszystkich ofert,
1.12.3. gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia,
1.12.4. wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,
1.13. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.
1.14. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
Spółka „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty cenowej na wymianę detektorów na nowe w wersji z wymiennym modułem sensora
Rodzaj detektorów zamontowanych
Lp.
TYP
ILOŚĆ
1.
DETEKTOR
DEM-08
15
Systemy detekcji gazu zlokalizowany jest na obiekcie :
a) Wałbrzyski Park Przemysłowy:
– hala przy ul. Uczniowskiej 34 w Wałbrzychu.
Zakres Prac obejmuje:
Wymianę 15 sztuk detektorów gazu typu Alkaster DEM – 08 na detektory nowe w wersji z wymiennym modułem.
Wysokość montażu detektorów ok. 8 m.
Termin wykonania w/w prac do 30.05.2018 r.
Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w terminie do 17.05.2018r. do godziny 12.00 osobiście lub za pośrednictwem poczty. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. ul. Uczniowska 16 58-306 Wałbrzych
Przedmiotem Zamówienia są roboty instalacyjno-montażowe zgodnie z poniższym zakresem:
1. Zaprojektowanie przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia oraz wykonanie zasilania dla części hali G – między osiami 10-17/F-K (kaseta odpływowa z szynoprzewodu ETI KXP 6350, koryto kablowe, kabel zasilający, dostawa rozdzielni głównej wyposażonej zgodnie z załącznikiem do zapytania ofertowego),
2. Zaprojektowanie przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia oraz wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego dla parteru hali G (drogi ewakuacji w załączniku do zapytania ofertowego),
3. Wykonanie zasilania podgrzewanych wpustów dachowych 22 szt. (lokalizacja wpustów dachowych w załączniku do zapytania ofertowego),
5. Zaprojektowanie przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia oraz wykonanie zasilana urządzeń grzewczych: centrale wentylacyjne, destryfikatory oraz zasilenie centrali systemu detekcji gazu (rozmieszczenie urządzeń zgodnie załącznikiem do zapytani ofertowego),
6. Wykonanie zasilania 2 wentylatorów dla jednego z najemców,
7. Zasilenie istniejących tablic oświetlenia podstawowego oraz central pogodowych,
3. Termin wykonanie zamówienia .
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 6 tygodni od podpisania umowy.
4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję lokalną dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel. (+48) 74 646 25 77, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl
6. Dokumenty składające się na ofertę.
6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Załącznik nr 1
6.2. Oświadczenie o braku zastrzeżeń, co do zakresu i terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia
7. Okres związania ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
8. Sposób przygotowania ofert.
8.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postepowania.
8.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.
8.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
8.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
8.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
8.6. Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. ul.
Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pn.: „Wykonanie robót elektrycznych na obiekcie zlokalizowanym w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego – hala G.”
(Nie otwierać przed dniem 18.05.2018r. godz. 1030)
9. Terminy składania ofert.
9.1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na I piętrze), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.05.2018r. do godziny 1000.
9.2. Oferty złożone po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania niezwłocznie po zakończeniu
10. Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najkorzystniejsze warunki. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami
11. Warunki uzupełniające.
11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
11.1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert,
11.1.2. gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia,
11.1.3. wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,
11.2. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.
11.3. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
Informujemy, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania, którego przedmiotem jest przeprowadzenie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego obiektów będących własnością Spółki, zgodnie z Prawem Budowlanym art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
BUDSERWIS DARIUSZ DZWILEWSKI UL. A. Dulina 6/20 80-180 Gdańsk
Spółka ,,INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty na przeprowadzenie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego obiektów będących własnością Spółki, zgodnie z Prawem Budowlanym art. 62 ust. 1 punkt 1) ppkt. a ), b), c).
Zakres okresowej kontroli zgodny zart. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) Prawa Budowlanego polegający na sprawdzeniu stanu technicznego :
a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
b) Instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
c) Instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych )
2. Wykonawca po wykonaniu kontroli sporządzi protokół, w którym umieści m.in. informację : o nazwie firmy dokonującej kontroli , datę wykonania , datę następnej kontroli oraz imię i nazwisko osoby kontrolującej, oraz informacje o posiadanych uprawnieniach budowlanych osób przeprowadzających kontrolę.
3. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenie złożenia zawiadomienia o przeprowadzonej kontroli do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 3
4. Obiekt objęty kontrolą
Świebodzicki Park Przemysłowy ul. Wałbrzyska 38 w Świebodzicach
Lp.
Obiekt
Powierzchnia zabudowy
( m2)
Instalacje
1
Budynek magazynowy 104-75 (bunkier)
52,00
– wentylacja grawitacyjna
2
Budynek magazynowy 104 – 80 (bunkier)
52,00
– wentylacja grawitacyjna
3
Budynek straży + biura 109 -22 (wulkanizacja)
172,00
– grzewcza – opalana paliwem ciekłym,
– wentylacja grawitacyjna
4
Hala produkcyjna 101 – 72
Hala G
7.753,00
-wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
-gazowa
-separator ropopochodnych
5
Hala produkcyjno-magazynowa z częścią administracyjno – socjalną
Obiekt A
1.770,89
– wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
-gazowa
– separator ropopochodnych
6
Budynek E
553,60
– wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
-gazowa
7
Budynek D
101-70
393,7
– wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
-gazowa
8
Budynek Bi C
621,55
– wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
-gazowa
9
Budynek magazynu głównego 104-24
Obiekt F
855,00
– wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
-gazowa
10
Budynek socjalny G
105 -71
1430,00
– wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
-gazowe
II.Świebodzice, Szosa Świdnicka 57
Lp.
Obiekt
Powierzchnia zabudowy
( m2)
Instalacje
1
Budynek socjalny
824,00
– wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
– kotłownia opalana paliwem stałym
III. Świdnicki Park Przemysłowy
Lp.
Obiekt
Powierzchnia zabudowy
( m2)
Instalacje
1
Hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 30
4.988,77
– wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
-gazowa
– separator ropopochodny
2
Hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 28A
4.758,00
– wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
-gazowa
– separator ropopchodnych
IV. Wałbrzyski Park Przemysłowy
Lp.
Obiekt
Powierzchnia zabudowy
( m2)
Instalacje
1
Hala produkcyjno – wraz z częścią socjalną i budynkiem technicznym – ul. Uczniowska 34
6.200,23
– wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
-gazowa
– separator ropopochodnych
2
Hala produkcyjno z częścią socjalną i magazynową – ul. Południowa 3
1.734,00
– wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
-gazowa
V. Dzierżoniowski Park Przemysłowy
Lp.
Obiekt
Powierzchnia zabudowy
( m2)
Instalacje
1
Hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Strefowa 19
4.521,30
– wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
-gazowa
– separator ropopochodnych
2
Hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Strefowa 17
1364,06
– wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
-gazowa
– separator ropopochodnych
VI. Żarów, ul. Zamkowa 1
Lp.
Obiekt
Powierzchnia zabudowy
( m2)
Instalacje
1
Budynek usługowo – biurowy
493,71
– wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
-gazowa
Termin wykonania zamówienia :
rozpoczęcie realizacji: – od dnia przekazania zlecenia
zakończenie realizacji – do ustalenia jednak nie później niż do 28 maja 2018r.
W przypadku stwierdzenia, nieprawidłowości należy pisemnie poinformować Zamawiającego.
.
W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt z Panem Wojciechem Kloc pod nr telefonu 74 646 25 76.
Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w terminie do 17.05.2018r. do godziny 12.00 osobiście lub za pośrednictwem poczty . Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.