Zapytanie ofertowe – na wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Informuje, iż w wyniku przeprowadzone postępowania, którego przedmiotem jest wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu w Świebodzickim Parku Przemysłowym przy ul. Wałbrzyskiej 38 – hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną wraz z przyziemiem ( Hala G ) dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

SOLIDO BHP
UL. Biskupa Czesława Kaczmarka 4/6
25-002 Koelce

 

Informacja o udzieleniu zamówienia

 


 

Spółka ,,INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty na wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu poniżej :

 

  • Świebodzicki Park Przemysłowy ul. Wałbrzyska 38

– hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną wraz z przyziemiem (Hala G)

 

Termin wykonania zamówienia :

  1. rozpoczęcie realizacji: – od dnia przekazania zlecenia

  2. zakończenie realizacji – nie później niż do 31 maja 2018r.

 

W załączeniu rzut hali z podziałem funkcjonalno-użytkowym .

Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania uzasadnienia, w szczególności gdy koszt realizacji zamówienia przekroczy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia

 

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt z Robertem Strzeleckim pod nr telefonu 74 646 25 76.

 

Podpisaną ofertę  należy przesłać na adres email: robert.strzelecki@ipdevelopment.pl w terminie do 16.05.2018 r. do godziny 15.00 lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu.

 

Załączniki:

1. Zapytanie ofertowe
2. Załącznik 1
3. Załącznik 2

I Pisemny przetarg nieograniczony dotyczący sprzedaży nieruchomości gruntowej zabudowanej – 1/ działka ew. nr 4/7, o powierzchni 5386 m2, położona w Wałbrzychu, Obręb nr 0033 Podgórze, AM1, na ulicy Południowej 3, dla której Sąd Rejonowy w Wałbrzychu VII Wydział Ksiąg Wieczystych, prowadzi księgę wieczystą o nr SW1W/00023001/3.

INVEST – PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.

ul. Uczniowska 16, 58-306 WAŁBRZYCH

Ogłasza

I Pisemny przetarg nieograniczony

dotyczący sprzedaży nieruchomości gruntowej zabudowanej

na którą składają się:

1/ działka ew. nr 4/7, o powierzchni 5386 m2, położona w Wałbrzychu, Obręb nr 0033 Podgórze, AM1, na ulicy Południowej 3, dla której Sąd Rejonowy w Wałbrzychu VII Wydział Ksiąg Wieczystych, prowadzi księgę wieczystą o nr SW1W/00023001/3.

2/ hala magazynowo- produkcyjna z zapleczem socjalnym o powierzchni użytkowej 1619,10 m2.

 

Data rozpoczęcia: 2018-04- 23
Data zakończenia: 2018-05- 25

 

INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. z siedzibą w Wałbrzychu,

ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych

Tel. ( +48) 74 646-25-70; fax ( + 48) 74 646-25-74, email: ipd@ipdevelopment.pl

www.ipdevelopment.pl

zaprasza do uczestniczenia w I pisemnym przetargu nieograniczonym, dotyczącym sprzedaży nieruchomości zabudowanej, wyżej wymienionej, stanowiącej własność Spółki, zwanej dalej „Halą”.

OZNACZENIE HALI

1/ Hala magazynowo -produkcyjna z zapleczem socjalnym o powierzchni 1619,10 m2 usytuowana na działce o nr. ew. 4/7, o powierzchni 5386 m2, położonej w Wałbrzychu, Obręb nr 0033 Podgórze, AM1, na ulicy Południowej 3, dla której Sąd Rejonowy w Wałbrzychu VII Wydział Ksiąg Wieczystych, prowadzi księgę wieczystą o nr SW1W/00023001/3.

 

OPIS I PRZEZNACZENIE NIERUCHOMOŚCI

1/ Hala położona jest w południowej części Wałbrzycha, na obszarze zabudowy usługowej i mieszkaniowej wielorodzinnej, zapewniony bardzo dobry zjazd z drogi krajowej nr 35 (ulicy gen. Wł. Sikorskiego bezpośrednio w ulicę Moniuszki, dojazd do hali, ok 300m.

2/ Działka, na której posadowiona jest Hala ma kształt regularny, teren płaski, obszar wolny od zabudowy, zagospodarowany na miejsca parkingowe, ciągi komunikacyjne. Całość ogrodzona.

3/ Hala to obiekt wolnostojący, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, z dwuspadowym dachem, wybudowany w konstrukcji stalowej w 1998 roku.

4/ Na powierzchnię użytkową budynku (1619,10 m 2) składają się pomieszczenia usługowe, magazynowe, biurowe oraz pomieszczenia socjalno-sanitarne.

5/ Długość hali: 40 m, szerokość 40 m, wysokość hali w najwyższym punkcie: 3,5 m do 4,5 m.

5/ W rejonie lokalizacji Hali znajdują się następujące sieci infrastruktury technicznej: energii elektrycznej, wody, kanalizacji sanitarnej, gazowej, telefonu.

6/ Dla działki 4/7 Obręb nr 33 Podgórze przy ulicy Południowej 3 w Wałbrzychu, na której usytuowana jest Hala nie ma obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania terenu.

7/ Obecnie obiekt jest nieużytkowany i nie jest przedmiotem umów zobowiązaniowych.

 

CENA WYWOŁAWCZA

1/ Cena wywoławcza Hali wynosi: 979 000,00 zł (słownie: dziewięćset siedemdziesiąt dziewięć tysięcy złotych), netto plus podatek VAT według stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy sprzedaży.

VADIUM

1/ Warunkiem udziału w niniejszym przetargu jest wpłacenie wadium na rzecz „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. w wysokości 5 % ceny wywoławczej netto tj. 48 950,00 zł (słownie: czterdzieści osiem tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt złotych );

2/ Wadium powinno być wpłacone najpóźniej do dnia 25. 05. 2018 r. na rachunek bankowy Spółki w Banku PKO BP S.A. Oddział Wałbrzych

nr 02 1020 5095 0000 5902 0102 5840, przy czym liczy się data wpływu na konto Spółki.

3/ W tytule wpłaty proszę wpisać: Wadium – przetarg na Halę – Wałbrzych ul Południowa 3.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW PRZETARGU (SIWP)

1/ Specyfikację oraz szczegółowe informacje dotyczące powyższej sprawy można uzyskać codziennie oprócz sobót, niedziel i świąt w siedzibie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. w godzinach 8:00 – 15:00; ponadto treść Specyfikacji dostępna jest na stronie internetowej www.ipdevelopment.pl w zakładce Ogłoszenia- Ogłoszenia sprzedażowe oraz na stronie portalu: www.biznes-polska.pl

UCZESTNICTWO W PRZETARGU

1/ W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne, prawne i cudzoziemcy na zasadach określonych w ustawie z dnia 24 marca 1920 roku o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. nr 167,poz. 1758). Pełnomocnik działający w przetargu w imieniu mocodawcy winien wylegitymować się pełnomocnictwem w formie aktu notarialnego.

 

SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERTY

1/ Pisemną ofertę należy składać w trwale zamkniętej kopercie w siedzibie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. (58-306 Wałbrzych, ul. Uczniowska 16- I piętro) w terminie do dnia 25. 05 2018 r. do godz.10:00.

2/ Oznaczenie koperty: I pisemny przetarg nieograniczony -25 maja 2018r.

3/ Sposób przygotowania oferty określa SIWP.

 

KRYTERIUM OCENY I WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.

1/ Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest wyłącznie zaoferowana cena. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która zawiera najwyższą cenę.

TERMIN CZĘŚCI JAWNEJ PRZETARGU.

PRZETARG ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 25 maja 2018 r. w SIEDZIBIE SPÓŁKI

INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. W WAŁBRZYCHU, UL. UCZNIOWSKA 16,

O GODZ. 10,30

 

ODSTĄPIENIE OD PRZETARGU.

1/INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. może odstąpić od przetargu, w przypadku, gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., czego nie można było wcześniej przewidzieć. O odwołaniu lub unieważnieniu przetargu „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. zawiadomi pisemnie równocześnie wszystkich oferentów. W tych przypadkach nie przysługują jakiekolwiek roszczenia w odniesieniu do „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. lub Komisji Przetargowej, poza zwrotem wpłaconego wadium

 

ZAŁĄCZNIKI.

1/ Specyfikacja istotnych warunków przetargu

2/ Załącznik nr 1 – Formularz Oferty

3/ Dokumentacja zdjęciowa

 

Przetarg pisemny nieograniczony dwustopniowy (ofertowanie – negocjacje) – postępowanie dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa hali magazynowej, położonej w Świdnicy przy ul. Towarowej 30 na terenie Świdnickiego Parku Przemysłowego dz. gr. 1656/3 – Etap I.”

INVEST – PARK DEVELOPMENT”
Spółka z o.o. z siedzibą w Wałbrzychu (58-306), ul. Uczniowska 16
tel.: (+ 48 74 ) 646 25 70, fax: ( + 48 74 ) 646 25 74
e-mail: ipd@ipdevelopment.pl, www.ipdevelopment.pl

Ogłasza przetarg pisemny nieograniczony dwustopniowy (ofertowanie – negocjacje) – postępowanie dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa hali magazynowej, położonej w Świdnicy przy ul. Towarowej 30 na terenie Świdnickiego Parku Przemysłowego dz. gr. 1656/3 – Etap I.”

 

I.     Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia oraz warunków postępowania przetargowego, w tym w szczególności w zakresie przygotowania i złożenia ofert, kryteriów oceny ofert, warunków wyboru wykonawcy, określa Specyfikacja Istotnych Warunków Przetargu (SIWP) dostępna, wyłącznie do wglądu, na stronie internetowej Zamawiającego: www.ipdevelopment.pl w zakładce „OGŁOSZENIA”.

II.     Jednym z warunków przyjęcia oferty jest nabycie SIWP od „INVEST – PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. SIWP można nabywać dokonując wpłaty kwoty 615,00 zł brutto (sześćset piętnaście złotych) na rachunek bankowy PKO BP SA 02 1020 5095 0000 5902 0102 5840 – na warunkach szczegółowo opisanych w SIWP.

III.     Ofertę należy złożyć w terminie do 24 kwietnia 2018 r. do godziny 12.00 w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się przy ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, na I piętrze.

IV.     Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 kwietnia 2018 r. o godzinie 12.30 w siedzibie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. mieszczącej się przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu (58-306), na I piętrze.

V.     Zamawiający zastrzega sobie prawo wybrania oferty zgodnie z SIWP.

VI.   Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia lub unieważnienia Przetargu bez wybrania oferty, w tym bez podania przyczyny, a w szczególności gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., czego nie można było wcześniej przewidzieć. O odwołaniu lub unieważnieniu Przetargu „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. zawiadomi pisemnie równocześnie wszystkich oferentów. W tych przypadkach nie przysługują jakiekolwiek roszczenia w odniesieniu do „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. lub Komisji Przetargowej.

 

Pytania i odpowiedzi

  1. Czy Wykonawca ma kalkulować koszt projektu wykonawczego ( fundamenty, konstrukcja, posadzka, instalacje.) czy projekt będzie dostarczony przez Zamawiającego?
    1. Projekty wykonawcze, warsztatowe oraz inne opracowania niezbędne do celów wykonawczych w zakresie oferty wykonawcy. Zostało to opisane szczegółowo w projekcie umowy
  2. Czy zapisy z przedmiaru są wiążące, czy należy wyceniać wg projektu i wytycznych wykonania robót ( docieplenie podwalin wełną, drzwi zewnętrzne PCV.)?
    1. Kolejność ważności dokumentów jest opisana w Projekcie Umowy

1) Umowa
2) Protokół z Negocjacji
3) SIWP
4) Wytyczne Wykonania Robót
5) Pozwolenie na budowę wraz z projektem budowlanym
6) Oferta Wykonawcy

 

Przykład: Dla izolacji termicznej podwalin należy zastosować polistyren ekstrudowany XPS. Drzwi zewnętrzne stalowe. Drzwi w ścianie murowanej stalowe o odporności REI 60

 

Załączniki:

  1. Świdnica Etap I – Ogłoszenie
  2. Świdnica Etap I – SIWP Cz. I – Instrukcja
  3. Świdnica Etap I – SIWP Cz. II – Projekt Umowy
  4. Świdnica Etap I – SIWP Cz. III – Wytyczne wykonania
  5. Załącznik-nr-1-SIWP
  6. Załącznik-nr-2-SIWP
  7. Załącznik-nr-3-SIWP
  8. Załącznik-nr-4-SIWP
  9. Załącznik-nr-5-SIWP
  10. Załącznik A – Projekt Budowlany I Etap
  11. Załącznik B – Wizualizacje
  12. Przedmiar robót
  13. Pozwolenie na budowe

Zapytanie ofertowe na złożenie oferty cenowej na „Dostawę i montaż bram segmentowych na hali G zlokalizowanej w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na terenie Świebodzickiego Parku Przemysłowego.”

Spółka INVEST-PARK DEVELOPMENT Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty cenowej na „Dostawę i montaż bram segmentowych na hali G zlokalizowanej w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na terenie Świebodzickiego Parku Przemysłowego.”  

 

Zakres prac obejmuje:

demontaż i utylizację istniejących bram
dostawę i montaż nowych bram segmentowych oznaczonych na załączonych rzutach symbolami B1:DTI, B2, B3, B5, B6, B7, B8, o następujących parametrach:

– kolor zewnętrzny standardowy, zbliżony do koloru elewacji np. RAL9006;
– kolor wewnętrzny standardowy np. RAL 9002;
– sterowanie bram automatyczne oraz ręczne przy pomocy łańcucha;
– sensor optyczny z zabezpieczeniem krawędziowym;
– fotokomórki listwy dolnej;
– parametry przenikania ciepła U< 1,5 W/(m2 · K);
– wymiary bram w świetle otworów:

  • B1:DTI, B2, B5: szerokość: 3500mm , wysokość: 3500mm;
  • B6, B7, B8: szerokość: 3000mm , wysokość: 3500mm;
  • B3: szerokość: 4000mm , wysokość: 4700mm;

 

dostawę i montaż nowej bramy rolowanej wewnętrznej, oznaczonej na załączonym rzucie symbolem B4, o następujących parametrach:

– kolor standardowy np. RAL9002
– sterowanie bramy automatyczne oraz ręczne przy pomocy łańcucha;
– sensor optyczny z zabezpieczeniem krawędziowym;
– fotokomórki listwy dolnej;
– dostawa i montaż podkonstrukcji stalowej.

 

Termin składania ofert: 07.03.2018 r. godz. 12.00

 

Przed złożeniem oferty należy obowiązkowo przeprowadzić wizję lokalną miejsca wykonywania robót po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.


Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

 

INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.:

Dostawa i montaż bram segmentowych na hali G zlokalizowanej w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na terenie Świebodzickiego Parku Przemysłowego.”  

(Nie otwierać przed dniem 07.03.2018r. godz. 12:30)

 

 

 Termin wykonania zamówienia : do ustalenia z Zamawiającym

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt z Panem Wojciechem Kloc lub Panem Robertem Strzeleckim pod nr telefonu 74 646 25 77.

Ofertę  należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu (1 piętro).

 

Załączniki:
1. Zapytanie ofertowe
2. Formularz oferty
3. Rzut hali z zaznaczonymi bramami do wymiany
4. Rzut przyziemia z zaznaczonymi bramami do wymiany

Zapytanie ofertowe na wykonanie robót budowlano-instalacyjnych na terenie hali G zlokalizowanej w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego.

Spółka INVEST-PARK DEVELOPMENT Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie zabudowy biurowo-socjalnej wraz z instalacjami wewnątrz hali. Po stronie Oferenta – robocizna, po stronie Zamawiającego dostawa wszystkich materiałów.

 

Zakres prac do wykonania


Branża budowlana

1. Prace rozbiórkowe – rozebranie istniejącej zabudowy z płyt g-k, istniejących instalacji, płyt warstwowych, okładzin ceramicznych, blachy trapezowej, papy termozgrzewalnej, w osiach 56’/A-B’. Materiały z rozbiórek należy złożyć w wyznaczonym miejscu na hali

2. Wykonanie wewnętrznych podziałów – ścian z płyt g-k na ruszcie stalowym gr. 12,5 cm (pojedyńcze płytowanie płytą typ A, wełna 10cm), pomieszczenie P05 należy wydzielić płytą F, w pomieszczeniach sanitarnych(wilgotnych) należy zastosować płytę H2. Ścianki należy wykonać na wysokość 360cm. W otworach drzwiowych stosować profile wzmocnione UA. Wykończenie ścian gk – szpachlowanie, gruntowanie i jednokrotne malowanie farbą akrylową oraz akrylowanie.

3. Tynkowanie (tynk gipsowy) ściany w osi C/7-10, B’/4-6′, 4/A-B’ tylko od strony pomieszczeń

4. Ułożyć izolację przeciwwodną na posadzce z wywinięciem na ściany w pomieszczeniach wilgotnych (P11-P12, P14-P18, P21-P22)

5. Ułożenie płytek gresowych na posadzce (gres techniczny) wraz fugowaniem i cokolikiem w pomieszczeniach P03, P05-P12, P14-P18, P21-P22

6. Ułożenie płytek na wszystkich ścianach w pomieszczeniach wilgotnych (P11-P12, P14-P18, P21P22) na wysokość 2,1 m wraz z fugowaniem i silikonowaniem

7. Ułożenie fartuchów z płytek w pomieszczeniu P10, P19 wraz z fugowaniem i silikonowaniem

8. Montaż stolarki drzwiowej wraz z wykończeniem ościeży, ościeżnica kątowa.

9. Ułożenie i zamocowanie blachy trapezowej jako przykrycie wszystkich pomieszczeń biurowosocjalnych

10. Montaż sufitów podwieszanych typu termaflex w pomieszczeniach P03, P05-P12, P14-P18, P21-P22

11. Domurowanie ścian klatki schodowej z bloczka Ytong gr 24cm na pełną wysokość pod blachę (7,2m) w tym wykonanie dwóch wieńców 24cmx24cm, uszczelnienie połączenia między murem, a blachą. Tynkowanie i malowanie ścian klatki schodowej. Obecnie ściany są wyprowadzone na wysokość 3,4m.

12. Wykonanie zabudów szachtów instalacyjnych w osiach 5,6,8,9/A z płyt g-k


Branża elektryczna

13. Rozprowadzenie instalacji elektrycznej we wszystkich pomieszczeniach, montaż opraw, montaż włączników/wyłączników, montaż gniazd (po dwa podwójne na każde pomieszczenie), montaż rozdzielni wraz z wpięciem wszystkich obwodów, doprowadzenie zasilania do kotła gazowego, przeprowadzenie prób i pomiarów.


Branża sanitarna

14. Rozprowadzenie ciepłej i zimnej wody oraz instalacji cyrkulacyjnej do wszystkich punktów czerpalnych (tj. do pomieszczeń: P10-P12, P14-P18, P19, P21-P22). Kocioł gazowy dwufunkcyjny jest zamontowany w pomieszczeniu P19.

15. Rozprowadzenie instalacji kanalizacji sanitarnej do pomieszczeń: P10-P12, P14-P18, P19, P21P22)

16. Wykonanie instalacji CO wraz z montażem grzejników, wykonanie prób szczelności

17. Rozprowadzenie instalacji do central wentylacyjnych wraz z montażem i podłączeniem central 18 zamontowanie i podłączenie białego montażu (umywalki nad szafkowe, ustępy kompaktowe, brodzki z kabinami, zlewozmywaki, baterie)


 

Przed złożeniem oferty należy obowiązkowo przeprowadzić wizję lokalną miejsca wykonywania robót po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.


Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

 

INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.:

Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych na terenie hali G zlokalizowanej w Świebodzicach przy ul Wałbrzyskiej 38 na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego.”

(Nie otwierać przed dniem 07.03.2018r. godz. 12:30)

Termin wykonania zamówienia : do ustalenia z Zamawiającym

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt z Panem Wojciechem Kloc lub Panem Robertem Strzeleckim pod nr telefonu 74 646 25 77.

Ofertę  należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu (1 piętro).

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Zakres prac
Załącznik nr 2 –  Rzut hali z zaznaczonymi pomieszczeniami biurowo-socjalnymi
Załącznik nr 3 – Instalacje wodno-kanalizacyjne
Załącznik nr 4 – Instalacje C.O.

Formularze:

Formularz nr 1 – informacja o oferencie
Formularz nr 2 – formularz oferty

Zapytanie ofertowe na wykonanie posadzki przemysłowej na terenie hali G zlokalizowanej w Świebodzicach przy ul Wałbrzyskiej 38 na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego.

Spółka INVEST-PARK DEVELOPMENT Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie posadzki przemysłowej wewnątrz hali o powierzchni około 2.160 m2

 

Zakres prac obejmuje:

– wykonanie projektu posadzki przemysłowej o obciążeniu użytkowym 50kN/m2,
– powierzchnia przeznaczona pod wykonanie posadzki: około 2160m2
– nowa posadzka będzie układana na istniejącej posadzce przemysłowej
– nowa posadzka musi zostać zaimpregnowana, utwardzona powierzchniowo i zatarta na gładko,
należy przewidzieć dylatacje obwodowe wokół ścian i słupów,
– należy zaprojektować dozbrojenia okolic słupów,
należy wykonać mechaniczne nacięcie, fazowania i wypełnienia dylatacji
– w obszarze istniejących otworów drzwiowych oraz otworu bramowego należy zaprojektować i wykonać zaniżenia posadzki, tak aby nawiązać wysokość nowej posadzki z istniejącymi otworami.

Przed złożeniem oferty należy obowiązkowo przeprowadzić wizję lokalną miejsca wykonywania robót po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.


Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.:

Wykonanie posadzki przemysłowej na terenie hali G zlokalizowanej w Świebodzicach przy ul Wałbrzyskiej 38 na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego.

(Nie otwierać przed dniem 15.02.2018r. godz. 15:00)

 

 

Termin wykonania zamówienia : do ustalenia z Zamawiającym jednak nie później niż do 05.03.2018 r.

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt z Panem Wojciechem Kloc lub Panem Robertem Strzeleckim pod nr telefonu 74 646 25 77.

Ofertę  należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu (1 piętro).

 

Załączniki

  1. Zapytanie ofertowe
  2. Rzut hali
  3. Formularz oferty

 

Zapytanie ofertowe – wykonanie przedsięwzięcia inwestycyjnego, pn. „Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej dla obiektu zlokalizowanego w Dzierżoniowie przy ul. Strefowej 19 na obszarze Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego oraz dla obiektu zlokalizowanego w Świdnicy przy ul. Towarowej 28A na obszarze Świdnickiego Parku Przemysłowego.”

1. Nazwa i adres Zamawiającego

1.1. Zamawiający

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Oznaczenie Wykonawcy

1.2. Za Wykonawcę uważa się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenia Zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie realizacji Przedmiotu Zamówienia.

3. Opis Przedmiotu Zamówienia:

Przedmiotem Zamówienia są roboty instalacyjno-montażowe polegające na wykonaniu (wybudowaniu) wewnętrznej instalacji hydrantowej zgodnie z dokumentacją projektową będącą załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego, wymaganiami prawa polskiego oraz obowiązującymi normami, zapewnienie kierownika budowy i prowadzenie dziennika budowy oraz wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej dla przedsięwzięcia inwestycyjnego:

„Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej dla obiektu zlokalizowanego w Dzierżoniowie przy ul. Strefowej 19 na obszarze Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego oraz dla obiektu zlokalizowanego w Świdnicy przy ul. Towarowej 28A na obszarze Świdnickiego Parku Przemysłowego.”

4. Termin wykonanie zamówienia .

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: od podpisania umowy do dnia 14.04.2018 r. to jest do tego dnia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty instalacyjno-montażowe objęte zamówieniem oraz protokolarnie doręczyć Zamawiającemu wykonaną pełną i kompletną dokumentację powykonawczą.
Wykonawca może zaproponować w ofercie krótszy termin realizacji Zamówienia, niż przedstawiony powyżej, przy czym zaoferowany krótszy termin będzie wiążący dla Wykonawcy.

5. Firmy wykluczone z udziału w postępowaniu.

1.3. Z ubiegania się o udzielenie Zamówienia wyklucza się:

1.3.1. Oferentów, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je z nienależytą starannością.
1.3.2. Oferentów, w odniesieniu do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub których upadłość ogłoszono, wszczęto postępowanie naprawcze, układowe, likwidacyjne.
1.3.3. Oferentów, którzy złożą oferty częściowe lub wariantowe.
1.3.4. Oferentów, którzy złożą więcej niż jedną ofertę.

1.4. Zamawiający wykluczy Oferenta, jeśli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje są nieprawdziwe.

6. Warunki zakwalifikowania Oferenta do Postępowania.

1.5. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej ilości ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Oferenta.
1.6. Oferent winien złożyć ofertę obejmującą całość Zamówienia; nie dopuszcza się do postępowania ofert wariantowych.
1.7. Do postępowania zostaną zakwalifikowani wyłącznie Oferenci:

1.7.1. uprawnieni do występowania w obrocie gospodarczym.
1.7.2. posiadający uprawnienia niezbędne do wykonania Zamówienia, przy uwzględnieniu postanowień punktu 5 niniejszego zapytania ofertowego.
1.7.3. posiadający niezbędną wiedzę i udokumentowane doświadczenie.
1.7.4. którzy są zdolni organizacyjnie i finansowo do wykonania Przedmiotu Zamówienia.

1.8. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku niniejszego postępowania.

7. Wymagane świadectwa i dokumenty.

W celu udokumentowania swojego doświadczenia objętego Zamówieniem oraz wiarygodności Oferent powinien załączyć do oferty następujące dokumenty:

1.9. wykaz co najmniej dwóch realizowanych przedsięwzięć, porównywalnych z Zamówieniem, a zrealizowanych przez Oferenta w okresie ostatnich trzech lat (wg Formularza nr 2),
1.10. dokumenty potwierdzające (referencje), że roboty wskazane zgodnie z pkt 7.1. zostały wykonane z należytą starannością.
1.11. odpis aktualny z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu, np. krajowego rejestru sądowego, centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
1.12. oświadczenie Oferenta, że nie zalega z opłacaniem podatków,
1.13. oświadczenie Oferenta, że nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
1.14. aktualne informacje o Oferencie (wg Formularza nr 1),
1.15. stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania umowy lub innych dokumentów nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

8. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

1.16. Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót.
1.17. Wizję lokalną dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

9. Sposób udzielania wyjaśnień dotyczących niniejszego postepowania.

1.18. Każdy Oferent może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o udzielenie wyjaśnień w terminie do 13.02.2018 r. do godz. 12.00 (liczy się data wpływu wniosku).
1.19. Zamawiający bez podawania źródła zapytania, udostępni treść zapytań wraz z wyjaśnieniami na swojej stronie internetowej.
1.20. Wszelkie oświadczenia, zawiadomienia i pytania składane przez Zamawiającego i Oferentów wymagają formy pisemnej.

10. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

1.21. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel. (+48) 74 646 25 77, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl

1.22. Zamawiający podaje numer faksu do kontaktów: (+48) 74 646 25 74.
1.23. Ze względu na obowiązkową pisemność postępowania wszystkie ewentualne wyjaśnienia ustne nie są dla Oferentów i Zamawiającego wiążące.

11. Dokumenty składające się na ofertę.

1.24. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

1.24.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Załącznik nr 1
1.24.2. Dokumenty wyszczególnione w punkcie 7 niniejszego zapytania.
1.24.3. Oświadczenie o braku zastrzeżeń, co do zakresu i terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia.

12. Waluta oferty.

1.25. Ceny jednostkowe i całkowite winny być podane przez Oferenta wyłącznie w złotych (PLN) netto i brutto.
1.26. Wszystkie płatności Umowne będą realizowane jedynie w złotych (PLN).

13. Opis sposobu obliczania ceny.

1.27. Zamawiający wymaga określenia w ofercie ceny ryczałtowej za realizację Przedmiotu Zamówienia w złotych polskich z dokładnością do jednego grosza, tj. do dwóch miejsc po przecinku, podając je w zapisie liczbowym i słownym.
1.28. Pod pojęciem „cena ryczałtowa” należy rozumieć wynagrodzenie na warunkach określonych w art. 632 ustawy Kodeks cywilny.
1.29. Pojęcia netto i brutto odnoszące się do ceny ryczałtowej oznaczają odpowiednio: cena ryczałtowa bez uwzględnienia VAT (netto) lub cena ryczałtowa zawierająca obowiązujący VAT (brutto).
1.30. Cena ryczałtowa musi zawierać wszystkie koszty i prace związane z pełną i prawidłową realizacją Przedmiotu Zamówienia, wynikające wprost z opisu Zamówienia oraz wszelkie inne koszty, jeżeli dobra praktyka, należyta staranność, pozwalają je przewidzieć, a są one niezbędne do wykonania Przedmiotu Zamówienia zgodnie z warunkami Umowy, obowiązującymi przepisami.
1.31. Wszystkie obliczenia, oraz wpisywanie ich wyników do dokumentów stanowiących ofertę należy wykonać ze szczególną starannością i poddać sprawdzeniu w celu uniknięcia omyłek rachunkowych i pisarskich.

14. Okres związania z ofertą.

Oferent związany jest swoją Ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

15. Sposób przygotowania ofert.

1.32. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
1.33. Oferenci nie mogą zmieniać treści formularzy, które stanowią załączniki.
1.34. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta – wszystkie strony oferty, w których zostaną dokonane poprawki, korekty błędów lub zmiany winny być parafowane przez osoby podpisujące ofertę.
1.35. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
1.36. Oferta winna mieć formę pisemną i format nie większy niż A4.
1.37. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
1.38. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
1.39. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach – należy stosować zewnętrzną i wewnętrzną kopertę, przy czym:

1.39.1. Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych

i opisane:

Oferta na wykonanie usługi pn.:
„Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej dla obiektu zlokalizowanego w Dzierżoniowie przy ul. Strefowej 19 na obszarze Dzierżoniowskiego Parku Przemysłowego oraz dla obiektu zlokalizowanego w Świdnicy przy ul. Towarowej 28A na obszarze Świdnickiego Parku Przemysłowego.”
(Nie otwierać przed dniem 15.02.2018r. godz. 1230)

1.39.2. Koperta wewnętrzna powinna być oznakowana jak koperta zewnętrzna oraz posiadać nazwę i adres Oferenta.

16. Terminy składania ofert.

1.40. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na I piętrze), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.02.2018r. do godziny 1200.
1.41. Oferty złożone po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania niezwłocznie po zakończeniu Postępowania.

17. Otwarcie ofert.

1.42. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.02.2018 r., o godzinie 1230 w siedzibie Zamawiającego, tj. „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. w Wałbrzychu, ulica Uczniowska 16.

18. Kryteria oceny Ofert.

18.1 Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:

1) zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;

18.2 Oferty podlegające ocenie będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:

1) cena – 90% wagi:

Maksymalną liczbę punktów: 90, otrzyma oferta o najniższej cenie. Kolejnym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem.

Pc= (najniższa cena spośród badanych ofert / cena badanej oferty)x100x0,9
gdzie: Pc – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za cenę
a) Zamawiający przyjmie do oceny podaną przez Wykonawców cenę netto w złotych.
b) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
c) 1% odpowiada 1 punktowi przyjętemu do oceny.

2) dotychczasowe doświadczenie – 10% wagi:

Maksymalną liczbę punktów: 10, otrzyma oferta, w której Wykonawca wykaże i udokumentuje największą liczbę zrealizowanych robót, spełniających kryteria określone w Zapytaniu Ofertowym. Kolejnym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem.

Pd= (liczba zrealizowanych robót badanej oferty / największa liczba robót spośród badanych ofert)x100x0,1
gdzie: Pd – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za doświadczenie
a) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
b) 1% odpowiada 1 punktowi przyjętemu do oceny.

18.3 Łączna liczba punktów za ofertę będzie wyliczona wg wzoru:

P = Pc + Pd
gdzie: P – oznacza łączną liczbę punktów dla badanej oferty.

18.4 Po zakończeniu oceny ofert, przeprowadzone zostaną negocjacje z Oferentami.

18.4.1 Do negocjacji zaproszonych zostanie maksymalnie trzech Oferentów, których oferty uzyskały największą ilość punktów przy ocenie ofert.

19. Wybór Oferenta.

1.43. Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaoferuje najkorzystniejsze warunki w negocjacjach.
1.44. O wyborze oferty, Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkich Oferentów, poprzez umieszczenie takiej informacji na stronie internetowej Zamawiającego.
1.45. Oferent, którego ofertę wybrano, zostanie poinformowany odrębnym pismem o miejscu i terminie podpisania Umowy.

20. Warunki uzupełniające.

1.46. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
1.47. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:

1.47.1. złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert,
1.47.2. odrzucenia wszystkich ofert,
1.47.3. gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia,
1.47.4. wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,

1.48. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.
1.49. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

21. Wykaz Załączników i Formularzy:

1. Formularz nr 1 – Informacje o Oferencie.
2. Formularz nr 2 – Doświadczenie.
3. Załącznik nr 1 – Formularz Oferty.
4. Załącznik nr 2 – Dokumentacja projektowa Dzierżoniow.
5. Załącznik nr 3 – Dokumentacja projektowa Świdnica.
6. Zapytanie ofertowe

 

Pytania i odpowiedzi

Pytanie 1. Czy można zastosować zawory kulowe gwintowane?

Odp. Tak, można zastosować zawory kulowe gwintowane.

 

Pytanie 2.  Czy w przypadku hali w Świdnicy, możliwe jest przeprowadzenie przyłącza na hali trasą jak na załączonym rysunku.

Odp. Tak, ale przyłącze musi się wpinać do istniejącej sieci przed hydrantem a nie za hydrantem jak to jest pokazane na rysunku.

 

Pytanie 3.  W przypadku hali w Dzierżoniowie niemożliwe jest poprowadzenie rurociągu wzdłuż hali gdyż znajdują się tam stanowiska szwaczek. Czy możliwe jest poprowadzenie rurociągu trasą jak na rysunku.

Odp. Tak, trasa instalacji hydrantowej może przebiegać wzdłuż osi 9 tak aby nie kolidowała z innymi instalacjami istniejącymi na obiekcie.

 

Pytanie 4. Czy w w/w przypadkach wystarczy rzeczowe zmiany nanieść na dokumentacje powykonawczą czy jest konieczność poprawy projektu?

Odp. Jeśli zajdzie konieczność dokonania zmiany projektu Inwestor wykona to we własnym zakresie.

 

Pytanie 5. Obiekt w Świdnicy. Prosimy o wskazanie miejsca wprowadzenia przyłącza wodociągowego do hali. Obecnie kontener koliduje z planowanym miejscem wprowadzenia nowej instalacji.

Odp. Inwestor zapewni swobodny dostęp do zaprojektowanego miejsca wpięcia instalacji wodociągowej.

 

Pytanie 6. Obiekt w Świdnicy i Dzierżoniowie. Prosimy o podanie wysokości montażu instalacji (rur) wewnątrz hali.

Odp. Instalację należy prowadzi poniżej istniejącej instalacji gazowej i powyżej istniejących bram znajdujących się w obiektach.

 

Pytanie 7. Obiekt w Świdnicy i Dzierżoniowie. Prosimy o wskazanie miejsca podwieszenia instalacji (konstrukcja, blacha).

Odp. Instalacje należy podwieszać do konstrukcji stalowej hali. 

 

Pytanie 8. Obiekt w Świdnicy i Dzierżoniowie. Czy instalacja będzie izolowana? Jeśli tak to prosimy o podanie rodzaju i grubości izolacji.

 Odp. Należy zaizolować instalację antyroszeniowo np. otuliną grubości 9mm firmy Thermaflex typ FRZ. 

 

Pytanie 9. Obiekt w Świdnicy i Dzierżoniowie. Jaki ma być kolor hydrantów?

Odp. Należy zastosować hydranty w kolorze czerwonym, standardowym.

 

Pytanie 10. Obiekt w Dzierżoniowie. W trakcie wizji na miejscu stwierdziliśmy, że proponowana lokalizacja ciągu instalacji hydrantowej biegnącej w okolicy osi 10 mocno koliduje ze stanowiskami roboczymi w hali. Czy istnieje możliwość zmiany lokalizacji tego odcinak na oś nr 9. Taka zmiana nie spowoduje zmiany ilości materiałów, w znacznym stopniu usprawni koordynację wykonywanych robót na nowej instalacji i prowadzona działalność użytkowania hali.

Odp. Tak jak w odpowiedzi do pytania nr 3. Trasa instalacji hydrantowej może przebiegać wzdłuż osi 9 tak aby nie kolidowała z innymi instalacjami istniejącymi na obiekcie.

 

Pytanie 11. Czy inwestor dopuszcza montaż rur i kształtek stalowych zaciskowych np. Firmy geberit?

Odp. Inwestor dopuszcza zastosowanie systemu zaciskowego pod warunkiem, iż spełnia on warunki ppoż. i jest dostosowany do wykonywania instalacji hydrantowych.

 

Pytanie 12. Czy inwestorowi chodziło o rury dwustronnie ocynkowane ( w dokumentacji jest podwójnie cynkowane)?

Odp. Należy zastosować rury podwójnie ocynkowane ze względu na korozję. 

 

Załączniki do pytań i odpowiedzi:
1. Pytania i odpowiedzi
2. Rysunek Dzierżoniów
3. Rysunek Świdnica
 

Zapytanie ofertowe na wykonanie przeglądu bram segmentowych zewnętrznych firmy Hormann (kurierskich, dokowych) zamontowanych na obiekcie będącym własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 34.

Spółka INVEST-PARK DEVELOPMENT Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie przeglądu/serwisu bram w ilości zgodnie z poniższą tabelą:

 

Rodzaj bram segmentowych Ilość
Bramy segmentowe kurierskie ręczne 22 szt.
Bramy dokowe wraz z rampami z napędem elektrycznym 6 szt.
Pozostałe bramy segmentowe z napędem elektrycznym 4 szt.

 

Wykonawca po dokonanym przeglądzie sporządzi stosowne protokoły, w których umieści informacje o: nazwie firmy dokonującej kontroli, dacie wykonania kontroli oraz zakresie stwierdzonych usterek.

Termin wykonania zamówienia : do 7 dni od daty przekazania zlecenia.

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt z Panem Wojciechem Kloc pod nr telefonu 74 646 25 76.

Podpisaną ofertę  należy przesłać na adres email: wojciech.kloc@ipdevelopment.pl w terminie do 24 stycznia 2018r. do godziny 15.00 lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu.

Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przeglądu wszystkich wskazanych w zapytaniu urządzeń.

Załączniki:

  1. Zapytanie ofertowe
  2. Formularz oferty
  3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Zapytanie ofertowe dotyczące wykonania czynności konserwacyjnych systemu detekcji gazu- kalibracja detektorów

Spółka „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty cenowej na przeprowadzenie kalibracji detektorów gazu na halach produkcyjno – magazynowych będących własnością IPD sp. z o.o. zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków paragraf 3 ust. 2.
 Systemy detekcji gazu zlokalizowane są na obiektach:

a) Świdnicki Park Przemysłowy: hala przy ul. Towarowej 30 w Świdnicy.
b) Wałbrzyski Park Przemysłowy: hala przy ul. Uczniowskiej 34 w Wałbrzychu.

Zakres Prac obejmuje:

Wykonanie kalibracji detektorów gazu oraz wymiana akumulatora zasilającego centralę CS-4X, zgodnie z poniższą tabelą:

Lp. Lokalizacja Typ detektora Ilość
1. Świdnicki Park Przemysłowy Ul. Towarowa 30 DEX/F4
EXGAZ GP-1
1
14
2. Wałbrzyski Park Przemysłowy Ul. Uczniowska 34 Alcaster DEM-08
Akumulator zasilający centralę CS-4x
16
1

 

 

Termin wykonania w/w prac do 02.02.2018 r.

Podpisaną ofertę  należy przesłać na adres email: wojciech.kloc@ipdevelopment.pl w terminie do 19.01.2018 r. do godziny 10.00 lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu.

Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie całego zakresu zapytania ofertowego.

Przed złożeniem oferty wymagane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu wykonywania czynności związanych z kalibracją detektorów gazu. W tym celu proszę o kontakt pod numerem telefonu tel. 74 646 25 77.

 

Załączniki:

1. Zapytanie ofertowe
2. Formularz oferty
3. Oświadczenie

Zapytanie ofertowe na wykonanie czyszczenia przewodów spalinowych oraz dymowych , zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków § 34 dla obiektów będących własnością IPD Sp. z o.o.

Spółka INVEST-PARK DEVELOPMENT Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie czyszczenia przewodów spalinowych oraz dymowych, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków § 34 dla następujących obiektów będących własnością IPD Sp. z o.o. :

 

  • Świdnicki Park Przemysłowy
Nazwa obiektu Ilość kotłów gazowych
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno- techniczną zlokalizowana przy ul. Towarowej 28 A 4
Hala magazynowo – produkcyjna z częścią socjalno – techniczną zlokalizowana przy ul. Towarowej 30 1

 

  • Świebodzicki Park Przemysłowy
Nazwa obiektu Ilość kotłów gazowych
Budynek biurowo- socjalny przy hali G 1
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno- techniczną hala A 1
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno- techniczną hala B i C 4
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno- techniczną hala D 1
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno- techniczną hala F 2
Budynek usługowy (wulkanizacja) 1 (kocioł na paliwo ciekłe)

 

  • Świebodzice, Szosa Świdnicka 57
Nazwa obiektu Ilość kotłów gazowych
Obiekt produkcyjno – usługowy 1 (kocioł na paliwo stałe)

 

  • Wałbrzyski Park Przemysłowy
Nazwa obiektu Ilość kotłów gazowych
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno- techniczną zlokalizowana przy ul. Uczniowska 34 3
Hala magazynowo – produkcyjna z częścią socjalno – techniczną zlokalizowana przy ul. Południowa 3 1

 

  • Dzierżoniowski Park Przemysłowy
Nazwa obiektu Ilość kotłów gazowych
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno- techniczną zlokalizowana przy ul. Strefowej 17 1
Hala magazynowo – produkcyjna z częścią socjalno – techniczną zlokalizowana przy ul. Strefowa 19 2

 

  • Żarów
Nazwa obiektu Ilość kotłów gazowych
Budynek biurowo – usługowy ul. Zamkowa 1 1

 

 

Wykonawca po dokonanym przeglądzie umieści informację : o nazwie firmy dokonującej kontroli , datę wykonania , datę następnego przeglądu oraz imię i nazwisko osoby kontrolującej.

 

Termin wykonania zamówienia :
a) rozpoczęcie realizacji: – od dnia przekazania zlecenia
b) zakończenie realizacji – w terminie 10 dni od dnia otrzymania zlecenia

 

W przypadku stwierdzenia, nieprawidłowości należy pisemnie poinformować Zamawiającego.

 

 

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt z Panem Wojciechem Kloc pod nr telefonu 74 646 25 76.

Podpisaną ofertę  należy przesłać na adres email: wojciech.kloc@ipdevelopment.pl w terminie do 19 stycznia 2018r. do godziny 15.00 lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu.
Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie wszystkich przeglądów

 

Załączniki

  1. Zapytanie ofertowe
  2. Oferta
  3. Oświadczenie