Spółka „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym dotyczącym zaprojektowania wewnętrznej instalacji wodnej do celów przeciwpożarowych dla obiektów zlokalizowanych w Świdnicy przy ul. Towarowej 28A oraz w Dzierżoniowie przy ul. Strefowej 19.
Zakres prac obejmuje:
Opracowanie koncepcji, które muszą zostać uzgodnione przez Zamawiającego i ubezpieczyciela obiektów;
Opracowanie projektów budowlanych uzgodnionych przez rzeczoznawcę do spraw p.poż.;
Uzyskanie decyzji pozwoleń na budowę.
Wynagrodzenie Oferenta za wykonanie przedmiotu umowy stanowi kwota ryczałtowa. Oferta powinna zawierać wszystkie niezbędne elementy wpływające na zaproponowaną przez Oferentów cenę.
W przypadku pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości przy sporządzaniu oferty bądź też konieczności uzyskania dodatkowych informacji, uprzejmie proszę o kontakt z:
Przed złożeniem ofert możliwe jest przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie przedmiotowych hal, po wcześniejszym umówieniu się.
Oferty prosimy składać do 30.11.2017 r. do godziny 10.00 w formie papierowej w siedzibie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu – sekretariat (I piętro) lub w formie skanu prosimy przesłać na podany wyżej adres e-mailowy. Preferowany termin wykonania pkt. 1 i 2 z w/w zakresu prac do końca stycznia 2018r.
Załączniki:
1. Mapy z zaznaczonymi przebiegami sieci wodociągowych.
2. Rzuty hal (bez wydzieleń wewnętrznych) w wersji pdf. i dwg. Towarowa 28A Strefowa 19
3. Załącznik nr 1 (docx)
4. Załącznik nr 2 (docx)
zaprasza uprawnione podmioty do składania ofert w postępowaniu na:
„Badanie sprawozdań finansowych „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o. za rok obrotowy 2017 i rok obrotowy 2018 i sporządzenie opinii i raportów z badania przedmiotowych sprawozdań”
Termin i miejsce składania ofert
Pisemne oferty z dopiskiem „Badanie sprawozdań finansowych „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o. za rok obrotowy 2017 i rok obrotowy 2018 i sporządzenie opinii i raportów z badania przedmiotowych sprawozdań”
w zamkniętych, nieprzezroczystych kopertach należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Uczniowskiej 16, 58-306 Wałbrzych, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 listopada 2017 r. do godz. 10.00
Termin i miejsce wyboru oferty
Oferty zostaną otwarte w siedzibie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16, 58-306 Wałbrzych w terminie do dnia 27 listopada 2017 r.
Otwarcie ofert jest niejawne. O wynikach postępowania oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań sprawozdań finansowych Spółki za rok obrotowy 2017 oraz rok obrotowy 2018 i sporządzenie opinii i raportów z badania przedmiotowych sprawozdań, w tym badaniu metodą pełną będą podlegać wszystkie dokumenty z następujących obszarów:
działalności operacyjnej,
pozostałych kosztów i przychodów operacyjnych,
kosztów i przychodów finansowych,
zysków i strat nadzwyczajnych,
rezerw i odpisów aktualizacyjnych,
umów różnego rodzaju pośrednictwa,
o poziomie istotności powyżej kwoty 10.000 zł w szacunkowej ilości dokumentów ok. 1000 szt.
Szczegółowe informacje o ilości dokumentów w obszarach, które mają być zbadane metodą pełną można uzyskać pod numerem telefonu 74 646 25 70 w ciągu 5 dni od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia.
Uczestniczenie osób, które przeprowadzą badanie sprawozdania Spółki w posiedzeniach organów Spółki (Zarządu, Rady Nadzorczej, Zgromadzenia Wspólników) dotyczących przedmiotu zamówienia.
Termin realizacji zamówienia
Zamówienie w postaci przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego Spółki za rok obrotowy 2017 i sporządzenie opinii i raportu z badania przedmiotowego sprawozdania należy zrealizować w nie później niż do dnia 15 lutego 2018 r.
Zamówienie w postaci przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego Spółki za rok obrotowy 2018 i sporządzenie opinii i raportu z badania przedmiotowego sprawozdania należy zrealizować w nie później niż do dnia 15 lutego 2019 r.
Sposób przygotowania oferty
Oferta musi zawierać co najmniej:
nazwę firmy i jej siedzibę;
numer wpisu na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych z podaniem numeru i daty wpisu;
informacji o liczbie zatrudnionych biegłych rewidentów wraz z podaniem nr wpisów do rejestru biegłych rewidentów;
oświadczenie o spełnieniu przez biegłego rewidenta ustawowo określonych warunków do wyrażenia bezstronnej i niezależnej opinii o badanym sprawozdaniu finansowym.
oświadczenie o 60 – dniowym terminie związania złożoną ofertą;
cenę za badanie sprawozdania finansowego oraz sporządzenie pisemnej opinii o badanym sprawozdaniu wraz z raportem z badania sprawozdania, uwzględniającą wszystkie koszty jakie musi ponieść oferent w wyszczególnieniem ceny za badanie sprawozdań finansowych Spółki za rok obrotowy 2017 oraz rok obrotowy 2018
i sporządzenie opinii i raportów z badania przedmiotowych sprawozdań;
określenie składu zespołu prowadzącego badanie, z wyszczególnieniem osób posiadających uprawnienia biegłego rewidenta;
wskazanie metod i terminów badania sprawozdania finansowego;
wykaz badanych podmiotów w okresie ostatnich trzech lat oraz ewentualne dodatkowe informacje o doświadczeniu i pozycji na rynku audytorskim.
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty
Cena ofertowa za badanie sprawozdań finansowych oraz sporządzenie pisemnej opinii wraz z raportami z badania sprawozdań finansowych uwzględniająca nakład pracy biegłego rewidenta.
Doświadczenie w badaniu sprawozdań spółek prawa handlowego, w szczególności spółek o podobnym profilu działalności oraz podobnej skali działalności.
Skład zespołu prowadzącego badanie, z wyszczególnieniem osób posiadających uprawnienia biegłego rewidenta
Spółka zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, przedłużenia terminu składania ofert, negocjacji warunków umowy oraz odstąpienia od wyboru oferty, bez podania przyczyn. Oferta i dokumenty dostarczone z ofercie nie podlegają zwrotowi. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania. Złożenie oferty jest równoznaczne ze zobowiązaniem się przez Wykonawcę do nie wnoszenia jakichkolwiek roszczeń z powyższych tytułów względem Spółki.
Warunki udziału w postepowaniu
Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia.
Złożenie oferty w wyznaczonym przez Spółkę miejscu i terminie.
Złożenie kompletnej oferty zgodnie z wymaganiami Spółki.
Sposób oceny złożonych ofert
Oferty złożone po upływie terminu określonego do ich przyjmowania oraz niespełniające określonych w niniejszym ogłoszeniu warunków nie podlegają rozpatrzeniu na etapie oceny i porównania ofert.
Oferty spełniającej warunki udziału w postępowaniu zostaną poddane ocenie pod kątem kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty.
Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w trakcie oceny ofert.
Spółka “INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. z siedzibą w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16, 58-306 Wałbrzych zaprasza do złożenia oferty w ramach postępowania:
„Dostawa i montaż zewnętrznego systemu CCTV na obiektach INVEST-PARK DEVELOPMENT Sp. z o.o. przy ul. Wałbrzyskiej 38 w Świebodzicach”
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zewnętrznego systemu CCTV na obiektach INVEST-PARK DEVELOPMENT Sp. z o.o. przy ul. Wałbrzyskiej 38 w Świebodzicach.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do zamontowania urządzeń wymienionych w tab. 1. z dostępem drogą GSM w systemie całodobowym wraz z ich podłączeniem i uruchomieniem. Zamawiający dopuszcza możliwość modyfikowania zestawienia i usytuowania urządzeń wymienionych w tab. 1. jeśli będzie to korzystne dla Zamawiającego i wpłynie na podniesienie jakości usługi, która będzie świadczona w oparciu o zamontowany system. Sugerowane rozmieszczenie urządzeń przedstawia załącznik graficzny nr 1.
2. Miejsce publikacji ogłoszenia: strona internetowa Spółki, portal Biznes Polska.
3. Tryb wyboru wykonawcy: zapytanie ofertowe.
4. Termin publikacji ogłoszenia: do 15.11.2017 r.
5. Termin realizacji zamówienia: nie więcej niż 30 dni od dnia zawarcia umowy.
6. Warunki udziału w postępowaniu: posiadanie uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. Posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50 000,00 zł. Niespełnienie warunku będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
7. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
1) 50% – cena [zł netto/miesiąc]
2) 50% – jakość świadczonej usługi. W ramach przedmiotowego kryterium, na podstawie informacji przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie, zostaną ocenione: rynkowe opinie usługobiorców, zasoby przewidziane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz termin realizacji.
8. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę wraz z niezbędnymi załącznikami, należy złożyć na formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania, w nieprzezroczystej kopercie zabezpieczonej przed otwarciem, opisanej:
Oferta „Dostawa i montaż zewnętrznego systemu CCTV na obiektach INVEST-PARK DEVELOPMENT Sp. z o.o. przy ul. Wałbrzyskiej 38 w Świebodzicach”
9. Miejsce i termin składania ofert:
1) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, I piętro, sekretariat Spółki ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych w nieprzekraczalnym terminie do godz. 10.00, dnia 15.11.2017 r.
10. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, I piętro, sekretariat Spółki ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych o godz. 10.30, dnia 15.11.2017 r.
11. Osoby do kontaktu: Marcin Bernat, tel. 74 646 2572
12. Pozostałe postanowienia:
1) Oferty złożone po terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
2) Po zakończeniu analizy i oceny złożonych ofert, Zamawiający może podjąć decyzję o przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcami.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania ogłoszenia i treści postępowania, a także możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od niego w każdym czasie bez podania przyczyn.
4) Oferta i dokumenty dostarczone z ofercie nie podlegają zwrotowi. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania. Wykonawcy zobowiązują się nie wnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
5) Spółka zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, przedłużenia terminu składania ofert, negocjacji warunków umowy oraz odstąpienia od wyboru oferty, bez podania przyczyn. Oferta i dokumenty dostarczone z ofercie nie podlegają zwrotowi. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania. Złożenie oferty jest równoznaczne ze zobowiązaniem się przez Wykonawcę do nie wnoszenia jakichkolwiek roszczeń z powyższych tytułów względem Spółki.
Spółka ,,INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty na poniższy zakres prac.
Robocizna
A. Opracowanie dokumentacji.
B. Montaż kasety zasilającej na istniejącym szynoprzewodzie 1600 A dla Firm Urban i DTI
C. Montaż profili wzmocnionych do słupów na ścianach i montaż profili wzmocnionych do legarów sufitowych (wykonanie trasy do montażu szynoprzewodu) -156 mb
D. Montaż szynoprzewodów 1600 a – 78 mb
E. Ułożenie kabli 4 x 2 YAKXS 1 x 240 mm2 + YAKXS 1 x 240 mm2 na odcinku kaseta odpływy, Kierunek RG Urban – 200 mb
F. Montaż koryt kablowych E – 200 – 64 mb
G. Dostawa i montaż rozdzielnicy R – 50 kW
H. Ułożenie kabla YAKXS 5 x 25 mm2 od RG do R(50 kW) – 55 mb
I. Montaż rozdzielnicy Głównej o mocy 1 x 400 kW z podłączeniem kabli zasilających i odpływowych Firma Urban
J. Montaż rozdzielnicy Głównej o mocy 1 x 250 kW z podłączeniem kabli zasilających i odpływowych Firma Urban
K. Ułożenie kabli 4 x 2 x YAKXS 1 x 240 mm2 + 1 x 120 mm2 na odcinku kaseta odpływowa Kierunek RG DTI – 200 mb
L. Montaż rozdzielnicy Głównej o mocy 1 x 400 kW z podłączeniem kabli zasilających i odpływowych Firma DTI
M. Montaż koryt kablowych 200 – 86 mb
N. Dostawa i montaż 4 rozdzielnic wyposażonych wraz z podłączeniem kabli YAKXS 5 x 25 mm2
O. Ułożenie kabli YAXS 5 x 25 mm2 do rozdzielnic nr 1, 2, 3, 4, 120 mb
P. Montaż kasety zasilającej na istniejącym szynoprzewodzie 1600 A dla Firmy Alu Cast
Q. Montaż profili wzmocnionych do słupów na ścianach i montaż profili wzmocnionych do legarów sufitowych oraz prętów fi ( wykonanie trasy do montażu szynoprzewodu ) – 222mb
R. Montaż szynoprzewodu 1600 A – 114 mb
S. Montaż rozdzielnicy Głównej o mocy 2 x 400 kW z podłączeniem kabli zasilających i odpływowych – 2 kpl
T. Ułożenie kabli 4 x 2 x YKXS 1 x 240 mm2 + YAKXS 1 x 240 mm2 na odcinku kaseta odpływowe Kierunek RG – 250 mb
U. Ułożenie bednarki do rozdzielnic Głównych – 250 mb
V. Montaż wyłączników DPX 250 A – 2 szt
W. Pomiary elektryczne dla Urban, DTI, Alu Cast
Profile wzmocnione 6 m + pręt fi 8 do podwieszenia i mocowania szynoprzewodu
Rozdzielnica Firmy Urban 400 kW wyposażona wyłącznik główny 630 A ochronniki przeciwprzepięciowe analizator sieci licznik energii oraz rozłączniki bezpiecznikowe 2 x 400 A, 2 x 250 A , 2 x 160 A, 2 x100 A
Rozdzielnica Firmy Urban 250 kW wyposażona wyłącznik główny 400 A ochronniki przeciwprzepięciowe analizator sieci licznik energii oraz rozłączniki bezpiecznikowe 2 x 250 A, 2 x 160 A , 2 x 100 A, 2 x63 A
Kabel 4 x 2 x YAKXS 1 x 240 mm2+ YAKXS 1 x 240 mm2 na odcinku kaseta odpływa – 200 mb
Kabel YKXS 5 x 25 mm2 – 55 mb
Rozdzielnica Firmy Urban 50 kW wyposażona Rozłącznik główny 160 A oraz rozłączniki bezpiecznikowe 100 A, 63 A, 32 A
Koryta kablowe E- 200 – 64 mb
Pręty zawiesia profile do koryt
Rozdzielnica Główna o mocy 400 kW Firma DTI wyłącznik główny 630 A ochronniki przeciwprzepięciowe analizator sieci licznik energii oraz rozłączniki bezpiecznikowe 2 x 400 A, 2 x 250 A , 2 x 160 A, 2 x 100A,
1 szt. Kasety odpływowa z rozłącznikiem bezpieczn. 630 A Firma DTI
Kabel YAKXS 5 x 25 mm2 DTI – 120 mb
Szynoprzewód 800 kW (Alu Cast moc 800 kW)
1.szt. Kaseta zasilająca 1600 A
Szynoprzewodów 1600 A – 114 mb
Profile wzmocnione 6 m + pręt fi 8 do podwieszenia i mocowania szynoprzewodu
2 szt. Rozdzielnice Firmy AluCast 2 x 400 kW wyposażona wyłącznik główny 630A ochronniki przeciwprzepięciowe analizator sieci licznik energii oraz rozłączniki bezpiecznikowe 400 A, 250 A, 160 A
2 szt. Kasety odpływowe 630 A z bezpiecznikami
Kabel 4 x 2 x YAKXS 1 x 240 mm2 + YAKXS 1 x 240 mm2 na odcinku kaseta odpływa Kierunek RG Alu Cast – 250 mb
Bednarka ocynkowana Fe Zn 30 x 4 – 250 mb
Uchwyty + kołki rozporowe do bednarki
POWIERZCHNIA HALI NIE WYNAJĘTA
2 szt. Wyłączniki DPX 250 A (Rozdzielnice dostarcza Zamawiający)
Spółka ,,INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty na prace murarskie – polegająca na murowaniu ścian wewnętrznych o grubości 24cm (beton komórkowy) na zaprawie cienkowarstwowej na obiekcie w Świebodzicach. Prace będą realizowane „pod dachem”.
Łączna ilość ścian do wymurowania ponad 1600 m2. Istnieje możliwość zlecenia mniejszego zakresu prac.
Wysokość murowania do ok. 6m (od istniejącej posadzki betonowej do blachy trapezowej na dachu lub do dźwigara żelbetowego)
Do wykonania również trzpienie i wieńce żelbetowe w powstających ścianach. Projektuje się realizację trzpieni (24cm x 24cm) co 6m, a wieńców (24cm x 24cm) w połowie wysokości ściany na wysokości ok. 3m.
Po stronie Wykonawcy – robocizna, rusztowania, szalunki, elektronarzędzia.
Po stronie Zamawiającego – materiał tj.: bloczki, zaprawa murarska, klej, zbrojenie, beton.
Prosimy o podanie w ofercie ceny netto robocizny za:
Spółka ,,INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty na realizację usługi polegającej na uporządkowaniu chodników wraz z koszeniem poboczy przyległych do ulicy Orzechowej i Brzoskwiniowej w Wałbrzychu.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na uporządkowaniu chodników wraz z koszeniem poboczy przyległych do ulicy Orzechowej i Brzoskwiniowej w Wałbrzychu w następującym zakresie:
– opryski randapem
– odchwaszczanie powierzchni chodników,
– koszenie poboczy (0,5 m od krawężnika),
– koszenie pasów zieleni przyległych do chodnika,
– grabienie,
– wywóz pokosu
Powyższe prace należy wykonywać z taką częstotliwością, która świadczyła będzie o właściwym uporządkowaniu chodników i wykoszeniu poboczy, jednak nie rzadziej nie 1 raz w miesiącu.
Prosimy o podanie w ofercie ceny netto :
Cena ryczałtowa za miesiąc
Okres realizacji usługi: od 1.03.2018r. do 31 października 2018r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania uzasadnienia, w szczególności gdy koszt realizacji zamówienia przekroczy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Spółka ,,INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty na realizację jednorazowej usługi polegającej na uporządkowaniu chodników wraz z koszeniem poboczy przyległych do ulicy Orzechowej i Brzoskwiniowej w Wałbrzychu .
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa usługa polegająca na uporządkowaniu chodników wraz z koszeniem poboczy przyległych do ulicy Orzechowej i Brzoskwiniowej w Wałbrzychu w następującym zakresie:
– opryski randapem
– odchwaszczanie powierzchni chodników,
– koszenie poboczy (0,5 m od krawężnika),
– koszenie pasów zieleni przylegających do chodników,
– grabienie,
– wywóz pokosu
Prosimy o podanie w ofercie ceny netto :
Cena za jednorazową usługę
Okres realizacji usługi: do 17 listopada 2017r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania uzasadnienia, w szczególności gdy koszt realizacji zamówienia przekroczy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
” INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o uprzejmie informuje, że unieważniono postępowanie zamieszczone na stronie internetowej Spółki w dniu 25 października 2017r. na realizację jednorazowej usługi polegającej na uporządkowaniu chodników wraz z koszeniem poboczy przyległych do ulicy Orzechowej i Brzoskwiniowej w Wałbrzychu. Powodem unieważnienia jest odstąpienie Zleceniobiorcy od realizacji zlecenia.
Spółka „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie czynność związanych z okresowym przeglądem systemu detekcji gazu na halach produkcyjno – magazynowych będących własnością IPD zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków paragraf 3 ust. 2:
Lp.
TYP
ILOŚĆ
SUMA
1
Centrala:
MD2Z
8
24
MD4Z
4
MD8Z
1
CS4X
8
CS8X
1
WGT-06
2
2
Sygnalizator:
SL-32
12
22
SL-21
3
SOA-08
7
3
Detektor:
DEX
31
78
DEM-08
17
GP
14
INNE
16
4
Zawór:
ZBK-50
17
23
ZBK-100
2
ZB-65K
2
MAG-2000
2
5
Inne:
Koncentrator
1
10
STZ-8
9
Systemy detekcji gazu zlokalizowane są na obiektach:
a) Świdnicki Park Przemysłowy:
– hala przy ul. Towarowej 28A w Świdnicy;
– hala przy ul. Towarowej 30 w Świdnicy.
b) Dzierżoniowski Park Przemysłowy:
– hala przy ul. Strefowej 17 w Dzierżoniowie;
– hala przy ul. Strefowej 19 w Dzierżoniowie.
c) Wałbrzyski Park Przemysłowy:
– hala przy ul. Uczniowskiej 30 w Wałbrzychu.
d) Świebodzicki Park Przemysłowy przy ul. Wałbrzyskiej 38 w Świebodzicach:
– budynek socjalno-biurowy G;
– hala i budynek A;
Zakres Prac obejmuje:
Wykonanie czynności konserwacyjnych systemu detekcji gazu wraz z całym układem zasilania zgodnie z Rozporządzeniem sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków paragraf 3 ust. 2: „ Urządzenia przeciwpożarowe oraz gaśnice przenośne i przewoźne, zwane dalej “gaśnicami”, powinny być poddawane przeglądom technicznym i czynnościom konserwacyjnym, zgodnie z zasadami i w sposób określony w Polskich Normach dotyczących urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic, w dokumentacji techniczno-ruchowej oraz w instrukcjach obsługi, opracowanych przez ich producentów.”.
Termin wykonania w/w prac do 17.11.2017 r.
Podpisaną ofertę należy przesłać na adres email: wojciech.kloc@ipdevelopment.pl w terminie do 06.11.2017 r. do godziny 10.00 lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu.
Oferta powinna uwzględniać cenę netto za komplet.
Przed złożeniem oferty wymagane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu wykonywania czynności konserwacyjnych systemu detekcji gazu. W tym celu proszę o kontakt pod numerem telefonu tel. 74 646 25 77.
Informuję, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania na wykonanie czynności związanych z okresowym przeglądam systemu detekcji gazu na halach produkcyjno – magazynowych będących własnością Spółki zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynku paragraf 3 ust. 2
dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Zakład Elektroniki i Automatyki Explomer Il. K.Łowińskiego 54 31-752 Kraków
Spółka INVEST-PARK DEVELOPMENT Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie kontroli systemu ogrzewania z uwzględnieniem efektywności energetycznej kotłów, zgodnie z Ustawą o charakterystyce energetycznej art. 23.1.1 lit. a), c) dla następujących obiektów będących własnością IPD Sp. z o.o. :
Świdnicki Park Przemysłowy
Nazwa obiektu
Ilość kotłów gazowych
Moc kotłów
Powierzchnia ogrzewana (m2)
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno- techniczną zlokalizowana przy ul. Towarowej 28 A
4 szt.
43 kW
225 dla 1 kotła
Hala magazynowo – produkcyjna z częścią socjalno – techniczną zlokalizowana przy ul. Towarowej 30
1 szt.
115 kW
526
Świebodzicki Park Przemysłowy
Nazwa obiektu
Ilość kotłów
Moc kotłów
Powierzchnia ogrzewana (m2)
Budynek biurowo- socjalny przy hali G
1szt.
400 kW
4230
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno- techniczną hala A
1szt.
61 kW
628
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno- techniczną hala B i C
3szt.
24,1 kW
386
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno- techniczną hala F
2 szt.
20-100 kW
800
Wałbrzyski Park Przemysłowy
Nazwa obiektu
Ilość kotłów gazowych
Moc kotłów
Powierzchnia ogrzewana (m2)
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno- techniczną zlokalizowana przy ul. Uczniowska 34
3szt.
26 kW
80 kW
24 kW
779,54
Dzierżoniowski Park Przemysłowy
Nazwa obiektu
Ilość kotłów gazowych
Hala magazynowo produkcyjna z częścią socjalno- techniczną zlokalizowana przy ul. Strefowej 17
1 szt.
114 kW
170,62
Hala magazynowo – produkcyjna z częścią socjalno – techniczną zlokalizowana przy ul. Strefowa 19
2szt.
110 kW
666,06
Wykonawca po dokonanym przeglądzie umieści informację : o nazwie firmy dokonującej kontroli , datę wykonania , datę następnego przeglądu oraz imię i nazwisko osoby kontrolującej.
Termin wykonania zamówienia :
rozpoczęcie realizacji: – od dnia przekazania zlecenia
zakończenie realizacji – w okresie grzewczym jednak nie później niż 15.01.2018r.
W przypadku stwierdzenia, nieprawidłowości należy pisemnie poinformować Zamawiającego.
W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt z Panem Wojciechem Kloc pod nr telefonu 74 646 25 76.
Podpisaną ofertę należy przesłać na adres email: wojciech.kloc@ipdevelopment.pl w terminie do 31 października 2017r. do godziny 15.00 lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Spółki przy ul. Uczniowskiej 16 w Wałbrzychu.
Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie wszystkich przeglądów .
Informuję, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania, którego przedmiotem jest wykonanie kontroli systemu ogrzewania z uwzględnieniem efektywności energetycznej kotłów, zgodnie z Ustawą o charakterystyce energetycznej art. 23. 1.1 lit a), c) dla obiektów będących własnością Spółki, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
zaprasza uprawnione podmioty do składania ofert w postępowaniu na:
„Badanie sprawozdania finansowego „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o. za rok 2017 i sporządzenie opinii i raportu z badania przedmiotowego sprawozdania”
Pisemne oferty z dopiskiem „Badanie sprawozdania finansowego „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o. za rok 2017 i sporządzenie opinii i raportu z badania przedmiotowego sprawozdania” w zamkniętych, nieprzezroczystych kopertach należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Uczniowskiej 16, 58-306 Wałbrzych, w nieprzekraczalnym terminie do godz. 15.00 dnia 20.10. 2017 r.
Od biegłego rewidenta Spółka oczekuje, w szczególności:
1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia.
2. Przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego Spółki, w tym badaniu metodą pełną będą podlegać wszystkie dokumenty z następujących obszarów:
– działalności operacyjnej,
– pozostałych kosztów i przychodów operacyjnych,
– kosztów i przychodów finansowych,
– zysków i strat nadzwyczajnych,
– rezerw i odpisów aktualizacyjnych,
– umów różnego rodzaju pośrednictwa,
o poziomie istotności powyżej kwoty 10.000 zł w szacunkowej ilości dokumentów ok. 1000 szt.
Szczegółowe informacje o ilości dokumentów w obszarach, które mają być zbadane metodą pełną można uzyskać pod numerem telefonu 74 646 25 70 w ciągu 7 dni od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia.
3. Uczestniczenia w posiedzeniach organów Spółki dotyczących przedmiotu zamówienia.
2. Termin realizacji zamówienia: do dnia 15 lutego 2018 r.
3. Sposób przygotowania oferty. Oferta musi zawierać co najmniej:
1. Informacje o oferencie (określenie firmy i siedziby, forma prowadzenia działalności, wpis do rejestru biegłych rewidentów z podaniem numeru i daty wpisu, wpis na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych z podaniem numeru i daty wpisu, liczba zatrudnionych biegłych rewidentów).
2. Oświadczenie o spełnieniu przez biegłego rewidenta ustawowo określonych warunków do wyrażenia bezstronnej i niezależnej opinii o badanym sprawozdaniu finansowym.
3. Oświadczenie o 60 – dniowym terminie związania złożoną ofertą.
4. Cenę za badanie sprawozdania finansowego oraz sporządzenie pisemnej opinii o badanym sprawozdaniu wraz z raportem z badania sprawozdania, uwzględniającą wszystkie koszty jakie musi ponieść oferent.
5. Określenie składu zespołu prowadzącego badanie, z wyszczególnieniem osób posiadających uprawnienia biegłego rewidenta.
6. Wskazanie metod i terminów badania sprawozdania finansowego.
7. Wykaz badanych podmiotów w okresie ostatnich trzech lat oraz ewentualne dodatkowe informacje o doświadczeniu i pozycji na rynku audytorskim.
4. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Spółki w terminie do 5 dni od dnia składania ofert.
5. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
1) Cena ofertowa za badanie sprawozdania finansowego oraz sporządzenie pisemnej opinii wraz z raportami z badania sprawozdania finansowego uwzględniająca nakład pracy biegłego rewidenta.
2) Doświadczenie w badaniu sprawozdań spółek o podobnym profilu działalności oraz o podobnej skali działalności tj. przychody, itp.
3) Liczba zatrudnionych biegłych rewidentów.
4) Wartość sumy gwarancyjnej ubezpieczenia OC.
Spółka zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, przedłużenia terminu składania ofert, negocjacji warunków umowy oraz odstąpienia od wyboru oferty, bez podania przyczyn. Oferta i dokumenty dostarczone z ofercie nie podlegają zwrotowi. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania. Złożenie oferty jest równoznaczne ze zobowiązaniem się przez Wykonawcę do nie wnoszenia jakichkolwiek roszczeń z powyższych tytułów względem Zamawiającego.
1. Warunki udziału w postepowaniu.
1) Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia.
2) Złożenie oferty w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu i terminie.
3) Złożenie kompletnej oferty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
2. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty.
1) Cena ofertowa za badanie sprawozdania finansowego oraz sporządzenie pisemnej opinii wraz z raportami z badania sprawozdania finansowego uwzględniająca nakład pracy biegłego rewidenta.
2) Doświadczenie w badaniu sprawozdań spółek o podobnym profilu działalności oraz o podobnej skali działalności tj. przychody, itp.
3) Liczba zatrudnionych biegłych rewidentów.
4) Wartość sumy gwarancyjnej ubezpieczenia OC.
3. Sposób oceny złożonych ofert.
1) Oferty nie spełniające warunków udziału w postępowaniu nie będą rozpatrywane na etapie oceny i porównania ofert.
2) Oferty spełniającej warunki udziału w postępowaniu zostaną poddane ocenie pod kątem kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty.
3) Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w trakcie oceny ofert.
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.