Opracowanie, wydruk i dostarczenie do siedziby zamawiającego folderu informacyjnego
ZAPYTANIE OFERTOWE Z DNIA 14.09.2020 r.
na realizację usługi:
„Opracowanie, wydruk i dostarczenie do siedziby zamawiającego folderu informacyjnego”
I. Zamawiający:
,,INVEST – PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
REGON: 020686631
NIP: 8862887034
e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
adres strony internetowej : https://www.ipdevelopment.pl
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Oferentami i udzielania wyjaśnień są:
Marcin Bernat
Tel: 74 646 25 72
e-mail: marcin.bernat@ipdevelopment.pl
II. Przedmiot i zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, wydruk i dostarczenie do siedziby zamawiającego folderu informacyjnego w ilości 500 szt.
Opracowanie graficzne polega na profesjonalnym opracowaniu w oparciu o wzór sporządzony przez zamawiającego (stanowiący załącznik do niniejszego zapytania), propozycji wydruku. Zamawiający dopuszcza dodanie koloru, gradientu tła, zmianę rozmieszczenia zdjęć i grafik, zmianę rozmieszczenia, wielkości i kroju czcionki oraz dodanie/usunięcie elementów do wzoru folderu, które wpłyną na jego atrakcyjność.
Wymagania Zamawiającego:
- Format ulotki: kwadrat o boku 160 mm, po rozłożeniu prostokąt o wymiarach 160 mm na 320 mm orientacja pozioma.
- Gramatur papieru nie mniej niż 250 g/m2.
- Papier kredowy matowy, w wycenie opcjonalnej lakier selektywny.
- W komplecie dopasowana koperta – wraz z usługą pakowania ulotek do kopert.
- Ilość: 500 szt. ulotek w komplecie z kopertami.
Przed wydrukiem folderu, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić egzemplarz folderu do zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega przed zaakceptowaniem ostatecznej treści i wyglądu folderu możliwość zmiany treści oraz dodania lub usunięcia zdjęć lub grafik, zarówno w stosunku do sporządzonego przez Zamawiającego wzoru, jak i folderu przedstawionego przez Wykonawcę do zaakceptowania Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego dla uzyskania najlepszych efektów, optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonego celu, którym jest opracowanie i wydruk folderu informacyjnego o tematyce zawartej we wzorze Zamawiającego.
III. Podmioty uprawnione do udziału w postępowaniu
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza oferty.
IV. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy
Lp. | Nazwa (rodzaj) dokumentu |
1 | Formularz oferty – załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego |
2 | Wzór zamawiającego – załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego |
V. Termin realizacji umowy:
Nie później niż do 22 września 2020 r.
VI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
Oferty podlegające ocenie będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:
Cena = 100%
VII. Termin składania ofert
Oferty należy składać w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl w terminie do 17.09.2020 r. do godziny: 14:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum.ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 17.09.2020 r. w godzinach od 14:10 do 14:30.
VIII. Sposób przygotowania oferty
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta powinna być sporządzona wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania.
- Każda strona ofert powinna być parafowana.
- Oferta złożona po terminie będzie odrzucona.
- Wykonawca niespełniający wymagań/warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony.
- Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania, niekompletne, niepodpisane, podpisane przez osoby nieupoważnione odrzuca się.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Okres związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej; na komputerze lub odręcznie drukowanymi literami, niebieskim lub granatowym kolorem oraz powinna zawierć datę sporządzenia oraz czytelny podpis Oferenta.
- Cena brutto w ofercie uwzględnia wszystkie zobowiązania, obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, w tym podatek VAT w przypadku oferentów prowadzących działalność gospodarczą.
- Cena w ofercie powinna zostać podana cyfrowo i słownie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru tylko tych ofert, których wartość nie przekroczy kwoty możliwej do zakontraktowania (kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia).
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy złożą kompletną i prawidłowo wypełniona ofertę, na którą składają się dokumenty, o których mowa w pkt. 1 powyżej niniejszego zapytania
- Oferta powinna być podpisana przez osoby do tego upoważnione (oferta zawierać powinna stosowne pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik)
- Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT ( składek ZUS i podatku, w przypadku osoby fizycznej) leży po stronie Wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług ( tj. Dz. U. z 2004r. Nr 54, poz. 535 z późn. zm ).
IX. Forma i warunki świadczenia usługi
- Z wykonawcą zostanie zawarta umowa cywilno-prawna tj. umowy zlecenia.
- Wynagrodzenie płatne będzie po zatwierdzeniu protokołu zdawczo-odbiorczego oraz w terminie 30 dni po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
X. Inne istotne postanowienia:
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzenia zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego opublikowana zostanie na stronie Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania na dowolnym etapie bez podania przyczyn.
- Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub droga elektroniczną Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny .
- Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub uzupełnień.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszt związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Zamawiający dopuszcza, oprócz formy pisemnej, porozumiewanie się z Wykonawcą za pomocą poczty elektronicznej.
- Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu Wykonawcą nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający informuje, że jeżeli w określonym w pkt. VIII terminie nie wpłyną minimum 2 ważne oferty pochodzące od dwóch różnych Wykonawców, Zamawiający dokonuje wyboru dowolnego Wykonawcy, który spełnia wszystkie kryteria i warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Oferentem, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Oferenta przekracza wysokość środków przeznaczonych w budżecie na usługę objętą niniejszym postępowaniem. W przypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych negocjacji Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od udzielenia zamówienia Oferentowi , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz do podjęcia negocjacji z Oferentem, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
- Zamawiający ze swej strony przy opisywaniu przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności.
XI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
XII. Informacja o ofertach wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych
XIII. Określenie warunków zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzenia zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego opublikowana zostanie na stronie Zamawiającego.
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego
Formularz ofertowy
ZAMAWIAJĄCY
,,INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o. z siedzibą w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16, 58-306 Wałbrzych
Dane Wykonawcy/Wykonawców wspólnie składających ofertę | |
Pełna nazwa: | |
Adres: | |
Telefon: | |
NIP | |
REGON | |
Reprezentacja Wykonawcy
(imię i nazwisko, stanowisko osoby uprawnionej do reprezentacji Wykonawcy ) |
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe na realizację usługi „Opracowanie, wydruk i dostarczenie do siedziby zamawiającego folderu informacyjnego” składam/y ofertę zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym:
Lp | Rodzaj papieru | Cena netto | Cena netto słownie | VAT | Cena brutto |
[zł] | [zł] | [zł] | [zł] | ||
1 | Papier kredowy matowy | ||||
2 | Papier kredowy matowy lakier selektywny |
Jednocześnie oświadczam/my, że:
- zobowiązuję/my się wykonać zakres oferty na usługę zgodnie z warunkami zawartymi w zapytaniu ofertowym.
- Przedstawiam/my pełną ofertę cenową uwzględniającą wszystkie koszty niezbędnie do realizacji oferty.
- akceptuję bez zastrzeżeń warunki zawarte w zapytaniu ofertowym.
- przyjmuję termin związania niniejsza ofertą na czas 30 dni.
- w przypadku uznania mojej oferty za najkorzystniejszą zobowiązuję/my się zawrzeć umowę o treści oraz w miejscu i terminie wskazanych przez Zamawiającego.
- spełniam warunki udziału w postepowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
- wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego w zakresie podatku od towarów i usług.
L.p. | Nazwa Oferenta | Nazwisko i imię osoby ( osób) upoważnionej (ych) do podpisania niniejszej oferty w imieniu Oerenta | Podpis (y) osoby ( osób) upoważnionej (ych) do podpisania niniejszej oferty w imieniu Oferentay (ów) | Pieczęć(cie) Oferentay (ów) | Miejscowość
i data |
Załączniki: