Zapytanie ofertowe – „Dostawa i montaż bramy segmentowej zewnętrznej o wymiarach szer. 350cm x wys. 450cm w budynku inkubatora w Świebodzicach przy ul. Strefowej 5a.”

1. Nazwa i adres Zamawiającego

1.1. Zamawiający

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

2.1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” robót budowlano-montażowych zgodnie z poniższymi wytycznymi:

a) wykonanie przez uprawnionego projektanta konstruktora i przedłożenie do akceptacji IPD Sp. z o.o. projektu montażu większej bramy segmentowej zewnętrznej w osi „4-5/h” o wymiarach szer. 350 cm x wys. 450 cm w miejsce istniejącej o wymiarach szer. 280 cm x wys. 450 cm;

b) dostawa i montaż bramy segmentowej o wymiarach szer. 350 cm x wys. 450 cm z napędem elektrycznym. Producent bramy oraz parametry charakterystyczne identyczne jak brama istniejąca;

c) dostawa i montaż podkonstrukcji stalowej pod bramę;

d) wykonanie prac rozbiórkowych: demontaż istniejącej bramy o wymiarach szer. 280 cm x wys. 450 cm i przekazanie jej Zamawiającemu, demontaż płyt warstwowych elewacyjnych w zakresie niezbędnym do montażu większej bramy segmentowej, cięcie podwaliny żelbetowej;

e) wykonanie obróbek blacharskich bramy segmentowej, uzupełnienie posadzki, zastosowanie kątownika pod panelem bramy, uzupełnienie kostki brukowej;

f) uruchomienie zasilania bramy;

g) utylizacja materiałów powstałych podczas prowadzenia prac w tym płyt warstwowych i betonu;

3. Termin wykonanie zamówienia .

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 12  tygodni od momenty przyjęcia Zamówienia.

4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl
Jacek Lipicki, tel. (+48) 537 980 908, jacek.lipicki@ipdevelopment.pl

6. Dokumenty składające się na ofertę.

6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1

6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2

7. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

8. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

8.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:

„Oferta – montaż bramy”

w terminie do 14 kwietnia 2022 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 14 kwietnia 2022 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

8.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 14 kwietnia 2022 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul . Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:

„Dostawa i montaż bramy segmentowej zewnętrznej o wymiarach szer. 350cm x wys. 450cm w budynku inkubatora w Świebodzicach przy ul. Strefowej 5a.”

9. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

10. Warunki uzupełniające.

10.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

10.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

10.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

10.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

Załączniki:

  1. Formularz nr 1 – Formularz oferty
  2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu