Zapytanie ofertowe – „Dostawa i montaż pakietu akumulatorów zasilających instalację oświetlenia awaryjnego w stacji nN zlokalizowanej w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na terenie Świebodzickiego Parku Przemysłowego.”
Zapytanie ofertowe – „Dostawa i montaż
pakietu akumulatorów zasilających
instalację oświetlenia awaryjnego w stacji
nN zlokalizowanej w Świebodzicach
przy ul. Wałbrzyskiej 38
na terenie Świebodzickiego Parku Przemysłowego.”
1. Nazwa i adres Zamawiającego
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
2. Opis Przedmiotu Zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest demontaż wraz z utylizacją istniejącego pakietu 9 akumulatorów kwasowych oraz dostawa i montaż nowego pakietu akumulatorów o następujących parametrach:
– napięcie nominalne każdego z akumulatorów w pakiecie: 12 V,
– pojemność nominalna każdego akumulatora w pakiecie: 150 Ah,
– minimalna żywotność akumulatorów: 5 lat (potwierdzone odpowiednim dokumentem np. deklaracja producenta).
Pakiet składa się z 9 akumulatorów połączonych szeregowo. Nowy pakiet akumulatorów musi posiadać takie wymiary, aby zmieścić się w miejscu ich montażu o wymiarach: 172 cm x 68 cm. Po stronie Oferenta leży dostawa odpowiednich akcesoriów (np. mostki połączeniowe) niezbędnych do podłączenia i uruchomienia pakietu akumulatorów. Okres gwarancji na wykonane prace i dostarczone urządzenia: min. 24 miesiące.
3. Termin wykonanie zamówienia .
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 6 tygodni od podpisania umowy/zlecenia z Zamawiającym.
4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Zamawiający umożliwi dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję lokalną dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Wojciech Kloc, tel.791 147 666, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Arkadiusz Kawałko, tel. 605 615 503, arkadiusz.kawałko@ipdevelopment.pl
6. Dokumenty składające się na ofertę.
6.1. Wypełniony formularz – informacje o ofercie – Formularz nr 1
6.2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2
7. Okres związania ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
8. Sposób przygotowania ofert.
8.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
8.2. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.
8.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
8.4. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
8.5. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
9. Terminy składania ofert.
Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w terminie do 18.03.2020 r. do godziny 12.00 osobiście lub za pośrednictwem poczty. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pn.:
„Dostawa i montaż pakietu akumulatorów zasilających instalację oświetlenia awaryjnego w stacji nN zlokalizowanej w Świebodzicach przy ul. Wałbrzyskiej 38 na terenie Świebodzickiego Parku Przemysłowego.”
10. Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka, w której oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie zakresu zapytania ofertowego.
11. Warunki uzupełniające.
11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
11.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:
11.2.1. złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert,
11.2.2. gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia,
11.2.3. wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,
11.3. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
12. Wykaz Załączników i Formularzy