Zapytanie ofertowe – „Na przeprowadzenie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego obiektów będących własnością Spółki, zgodnie z Prawem Budowlanym art. 62 ust. 1 punkt 1) ppkt. a), b), c) oraz zgodnie z art. 62 ust. 1 punkt 3)”.
1. Nazwa i adres Zamawiającego
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
2. Opis Przedmiotu Zamówienia:
2.1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie:
2.1.1. okresowej kontroli zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) Prawa Budowlanego polegający na sprawdzeniu stanu technicznego:
a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
c) instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych);
2.2.2. oraz okresowej kontroli zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 3) Prawa Budowlanego.
2.2. Protokół:
Wykonawca po wykonaniu kontroli sporządzi protokół, który powinien zawierać co najmniej zgodnie z art. 62a Prawa Budowlanego:
a) datę przeprowadzenia kontroli;
b) imię i nazwisko, a także numer uprawnień budowlanych wraz ze specjalnością, w której zostały wydane, osoby przeprowadzającej kontrolę oraz jej podpis;
c) imię i nazwisko albo nazwę właściciela lub zarządcy użytkowanego obiektu budowlanego;
d) określenie kontrolowanego obiektu budowlanego umożliwiające jego identyfikację;
e) zakres kontroli;
f) ustalenia dokonane w zakresie kontroli, w tym wskazanie nieprawidłowości, jeżeli zostały stwierdzone;
g) zalecenia, jeżeli zostały stwierdzone nieprawidłowości;
h) metody i środki użytkowania elementów obiektów budowlanych narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników, w przypadku kontroli tych elementów;
i) zakres niewykonanych zaleceń określonych w protokołach z poprzednich kontroli.
2.3. Zawiadomienie PINB:
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenie złożenia zawiadomienia o przeprowadzonej kontroli do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo Budowlane.
2.4. Obiekty podlegające kontroli:
lp. | Obiekt | powierzchnia zabudowy (m2) | instalacje | zakres kontroli | |
1 | Świdnicki Park Przemysłowy | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 30 | 8083,00 | wentylacja grawitacyjna i mechaniczna; – gazowa; – separator ropopochodny | – art. 62 ust. 1 pkt. 3 |
2 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 28 A | 4758,00 | wentylacja grawitacyjna i mechaniczna; – gazowa; – separator ropopochodny | – art. 62 ust. 1 pkt. 3 | |
3 | Dzierżoniowski Park Przemysłowy | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Strefowa 17 | 2354,06 | wentylacja grawitacyjna i mechaniczna; – gazowa; – separator ropopochodny | – art. 62 ust. 1 pkt. 3 |
4 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Strefowa 19 | 4521,30 | wentylacja grawitacyjna i mechaniczna; – gazowa; – separator ropopochodny | – art. 62 ust. 1 pkt. 3 | |
5 | Wałbrzyski Park Przemysłowy | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Uczniowska 34 | 6200,23 | wentylacja grawitacyjna i mechaniczna; – gazowa; – separator ropopochodny | – art. 62 ust. 1 pkt. 3 |
6 | Żarów | Budynek mieszkalny z częścią biurową – Zamkowa 1 | 493,71 | wentylacja grawitacyjna i mechaniczna; – gazowa; | – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) |
7 | Świebodzicki Park Przemysłowy | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala A | 1770,89 | wentylacja grawitacyjna i mechaniczna; – gazowa; – separator ropopochodny | – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) |
8 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala B i C | 621,55 | wentylacja grawitacyjna i mechaniczna; – gazowa; | – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) | |
9 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią socjalną i techniczną – hala D | 421,81 | wentylacja grawitacyjna i mechaniczna; – gazowa; | – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) | |
10 | hala magazynowa z częścią socjalną – hala E | 553,60 | wentylacja grawitacyjna i mechaniczna; – gazowa; | – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) | |
11 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną – hala F | 790,42 | wentylacja grawitacyjna i mechaniczna; – gazowa; | – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) | |
12 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala G | 7753,00 | wentylacja grawitacyjna i mechaniczna; – gazowa; – separator ropopochodny | – art. 62 ust. 1 pkt. 3 | |
13 | budynek administracyjno – socjalny przy hali G | 1430,00 | wentylacja grawitacyjna i mechaniczna; – gazowa; | – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) | |
14 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala H | 1989,41 | wentylacja grawitacyjna i mechaniczna; – gazowa; – separator ropopochodny | – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) | |
15 | budynek magazynowy – bunkier 104-75 | 52,00 | wentylacja grawitacyjna | – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) | |
16 | budynek magazynowy – bunkier 104-80 | 52,00 | wentylacja grawitacyjna | – art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a), b), c) | |
17 | Świebodzicki Park Biznesu | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną ul. Strefowa 5a |
4941,38 | wentylacja grawitacyjna i mechaniczna; – gazowa; – separator ropopochodny | – art. 62 ust. 1 pkt. 3 |
3. Termin wykonanie zamówienia .
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia:
a) do 20.05.2022 r. (dotyczy wszystkich obiektów wskazanych w tabeli z pkt. 2.4);
b) do 15.11.2022 r. (dotyczy obiektów kolejno lp. 1, 2, 3, 4, 5, 12 i 17 z tabeli w pkt. 2.4)
Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywania kontroli.
4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Dagmara Komendera, tel. (+48) 74 6462577, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl
6. Dokumenty składające się na ofertę.
6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
7. Okres związania ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
8. Terminy składania ofert.
Oferty należy składać:
8.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:
„Oferta – Przeglądy budowlane”
w terminie do 08 kwietnia 2022 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 08 kwietnia 2022 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.
8.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 08 kwietnia 2022 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:
„Na przeprowadzenie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego obiektów będących własnością Spółki, zgodnie z Prawem Budowlanym art. 62 ust. 1 punkt 1) ppkt. a), b), c) oraz zgodnie z art. 62 ust. 1 punkt 3)”.
9. Warunki uzupełniające.
9.1. Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
9.2. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
9.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
9.4. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
9.5. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
10. Wykaz Załączników i Formularzy