Zapytanie ofertowe – „Przebudowa pomieszczeń części administracyjno–socjalnej zakładu przemysłowego przy ul. Strefowej 19 w Dzierżoniowie dz. gruntu nr 188/3, 51/5”
INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
- Opis Przedmiotu Zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie przebudowy pomieszczeń części administracyjno – socjalnej zakładu przemysłowego przy ul. Strefowej 19 w Dzierżoniowie dz. gruntu nr 188/3, 51/5, zgodnie z poniższym zakresem i warunkami:
- Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z Decyzją Pozwolenia na budowę nr 869/2019 z dnia 29 sierpnia 2019 r. (Załącznik nr 3) oraz projektem budowlanym (Załącznik nr 4);
- Zakup oraz dostawa materiałów budowlanych i urządzeń;
- Wykonanie kompletu robót budowlanych, w tym zakresu architektoniczno-budowlanego, instalacji elektrycznych oraz instalacji sanitarnych;
Branża architektoniczno-budowlana
- Wykonanie ścian działowych w systemie suchej zabudowy na pełną wysokość pomieszczenia z wypełnieniem z wełny mineralnej. Podwójne płytowanie;
- Standard wykończenia szatni: płytki ceramiczne do wys. 2m, powyżej powłoka malarska, płytki w cenie do 50 zł/m2;
- Standard wykończenia toalet, umywalni i pryszniców: płytki ceramiczne na pełną wysokość pomieszczenia, płytki w cenie do 50 zł/m2;
- Standard wykończenia sufitów podwieszonych: typ i rodzaj odpowiedni do sufitu istniejącego;
- Standard wykończenia podłóg: wykończenie płytkami gres w toaletach, umywalniach i prysznicach, płytki w cenie do 60 zł/m2. Wykończenie wykładziną dywanową w sali konferencyjnej w cenie do 80 zł/m2;
- Drzwi wewnętrzne drewniane płycinowe, kolorystyka zgodna z istniejącą;
- Wyposażenie toalet w lustra ścienne;
Branża instalacji elektrycznych
- Wykonanie instalacji elektrycznych zasilających oraz oświetlenia podstawowego i awaryjnego;
- Wykonanie zestawów gniazd elektrycznych umożliwiających montaż i podłączenie suszarek do rąk;
- Wykonanie gniazda podłogowego typu Floorbox w sali konferencyjnej;
- Wykonanie zestawu gniazd do podłączenia telewizora na ścianie w sali konferencyjnej;
Branża instalacji sanitarnych
- Przebudowa instalacji c.o. ogrzewania grzejnikowego;
- Wykonania zasilania w ciepło do nagrzewnicy wentylacyjnej z kotłowni;
- Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej;
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, w tym zakup oraz dostawa centrali wentylacyjnej;
- Wykonanie instalacji klimatyzacji dla Sali konferencyjnej, w tym zakup oraz dostawa urządzeń;
- Wyposażenie toalet w ceramikę sanitarną i armaturę czerpalną;
Warunki uzupełniające
- Zapewnienie kierowania robotami przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane i inne wymagane kwalifikacje;
- Prowadzenie robót na czynnym obiekcie w sposób niepowodujący utrudnień użytkowania;
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
- Uzyskanie dokumentu urzędowego zezwalającego na użytkowanie obiektu;
- Termin wykonania zamówienia
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 12 tygodni od podpisania umowy lub zlecenia z Zamawiającym.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli w okresie od 01.07.2018 r. do 24.08.2021 r., została zrealizowana w charakterze wykonawcy minimum jedno zlecenie wykonania robót budowlanych o wartości min. 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) potwierdzone referencjami lub protokołem odbioru końcowego.
- Miejsce wykonania robót
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: woj. Dolnośląskie, powiat dzierżoniowski, adres: 58‑200 Dzierżoniów, ul. Strefowa 19.
- Wizja lokalna miejsca wykonywania robót
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję lokalną dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
- Dostawa i rozładunek materiałów
Dostawę i rozładunek materiałów i elementów zamówienia dokonuje Oferent na koszt własny.
- Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Jacek Lipicki, tel. (+48) 537 980 908, jacek.lipicki@ipdevelopment.pl
Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl
- Dokumenty składające się na ofertę
- Wypełniony formularz – informacje o oferencie – Formularz nr 1
- Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 2
- Referencje/protokół odbioru końcowego dla zrealizowanych robót budowlanych
- Okres związania ofertą
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Cena oraz waluta oferty
Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.
- Sposób przygotowania ofert
- Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
- Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.
- Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Zaleca się aby wszystkie strony oferty ponumerować i parafować przez osoby podpisujące ofertę.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
- Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
- Terminy składania ofert
- W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl w terminie do 24 sierpnia 2021 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 24 sierpnia 2021 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.
- W formie papierowej w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, (w sekretariacie na II piętrze lub za pośrednictwem poczty), w nieprzekraczalnym terminie do 24 sierpnia 2021 r.do godziny 10.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pn.: „Przebudowa pomieszczeń części administracyjno–socjalnej zakładu przemysłowego przy ul. Strefowej 19 w Dzierżoniowie dz. gruntu nr 188/3, 51/5”
- Oferty złożone po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania niezwłocznie po zakończeniu.
- Wybór oferenta
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent otrzyma największą ilość punktów wyliczanych według poniższego wzoru. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:
a) cena – 100% wagi:
Maksymalną liczbę punktów: 100, otrzyma oferta o najniższej cenie. Kolejnym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem.
Pc= (najniższa cena spośród badanych ofert / cena badanej oferty)x100
gdzie: Pc – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za cenę.
Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, który uzyska najwyższą liczbę punktów.
- Gwarancja jakości
Okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia oferowany przez oferenta nie może być krótszy niż 60 miesięcy.
- Warunki uzupełniające
- Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
- Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
- Wykaz Załączników i Formularzy
1. Zapytanie – Dzierżoniów Pom Socjalne
2. Załącznik Nr 1 Informacje O Oferencie
3. Załącznik Nr 2 Formularz Oferty
4. Załącznik Nr 3 Decyzja Pozwolenia Na Budowę
5. Załącznik Nr 4 Projekt Budowlany