Zapytanie ofertowe – „Przeprowadzenie okresowej kontroli systemu detekcji gazu wraz z wykonaniem czynności konserwacyjnych na halach produkcyjno – magazynowych będących własnością Spółki zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków §3 ust. 3”.

Zapytanie ofertowe – „Przeprowadzenie okresowej kontroli systemu detekcji gazu wraz z wykonaniem czynności konserwacyjnych na halach produkcyjno – magazynowych będących własnością Spółki zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków §3 ust. 3”.

1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

2. Opis Przedmiotu Zamówienia:

2.1. Przedmiotem Zamówienia jest przeprowadzenie okresowej kontroli systemu detekcji gazu wraz z wykonaniem czynności konserwacyjnych na halach produkcyjno – magazynowych będących własnością Spółki zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków 3 ust. 3;

2.2. Obiekty objęte kontrolą:

Lp. Obiekt Zakres kontroli Urządzenie
1 Świdnicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Towarowa 30 a)Kontrola;

b)Kalibracja  modułu sensora (detektora)/wymiana – jeśli zachodzi taka konieczność,

c) Wymiana pakietu akumulatorów – jeśli zachodzi taka konieczność

– centrala MD-X.ZA24/2 – szt. 1 (hala str. prawa)

– centrala MD-8.A – 1 szt.  (hala str. lewa)

– centrala MD-16.A – 1 szt.  (hala główna)

– centrala MD-2.Z/A – 1 szt.  (dwie kotłownie)

– sygnalizator SL-32 – szt. 8

– detektor DG-14.EN/M – szt. 5 (hala str. prawa)

– detektor DEX/F12 – szt. 5 (hala str. lewa)

– detektor DEX/F12 – szt. 13 (hala główna)

– detektor DEX/F12 – szt. 2 (dwie kotłownie)

2 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Towarowa 28 A a)Kontrola;

b)Wymiana  modułu sensora (detektora) – jeśli zachodzi taka konieczność

c) Wymiana pakietu akumulatorów – jeśli zachodzi taka konieczność

 

 

– centrala Alkaster CS-4x – szt. 5

– sterownik STZ-08 – szt. 5

– sygnalizator SOA-08 – szt. 5

– detektor – Alkaster DEM-08W – szt. 17

3 Dzierżoniowski Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Strefowa 17 a)Kontrola;

b)Kalibracja  modułu sensora (detektora)/wymiana

c) Wymiana pakietu akumulatorów – jeśli zachodzi taka konieczność

– centrala MD-8z – szt. 1

– sygnalizator SL-21 – szt. 1

– detektor – DEX/F4 – szt. 5 szt.

4 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Strefowa 19 a)Kontrola;

b)Kalibracja  modułu sensora (detektora)/wymiana

c) Wymiana pakietu akumulatorów – jeśli zachodzi taka konieczność

 

– centrala MD-2.z – szt. 6

– centrala MD-4.z – szt. 2

– sygnalizator SL-32 – szt. 8

– detektor DEX/F4 – szt. 18 szt.

5 Wałbrzyski Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Uczniowska 34 a)Kontrola;

b)Wymiana modułu sensora (detektora) – jeśli zachodzi taka konieczność

c) Wymiana pakietu akumulatorów – jeśli zachodzi taka konieczność

 

– centrala Alkaster CS-8X – szt. 4

– sygnalizator SOA-08 – szt. 4

– detektor Alkaster DEM-08W – szt. 16

6 Świebodzicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala G (główna hala i kotłownia) a)Kontrola;

b)Kalibracja  modułu sensora (detektora)/wymiana

c) Wymiana pakietu akumulatorów – jeśli zachodzi taka konieczność

 

– centrala CS4X – szt. 2 (hala główna)

– centrala CS8X – szt. 1 (hala główna)

– centrala MD-2.z – szt. 1 (kotłownia)

– sygnalizator SOA-08 – szt. 2 (hala główna)

– sygnalizator SL-32 – szt. 1(kotłownia)

– detektor DEX/F4 – szt. 1 (kotłownia)
– detektor DEM-08W – szt. 14 (hala główna)

7 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala A a)Kontrola;

b)Kalibracja  modułu sensora (detektora)/wymiana

c) Wymiana pakietu akumulatorów – jeśli zachodzi taka konieczność

 

– centrala MD-2.z – szt. 1

– centrala MD-4.z – szt. 2

– sygnalizator SL-32 – szt. 3

– detector DEX/F4 – szt. 9

8 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala H a)Kontrola;

b)Kalibracja  modułu sensora (detektora)/wymiana

c) Wymiana pakietu akumulatorów – jeśli zachodzi taka konieczność

 

– centrala MDP-8 – szt. 1

– sterownik K-8P – szt. 1

– sygnalizator SL-32 – szt. 1

– detektor – DEX-12N2F – szt. 4

2.3. Uwaga:

a) Podczas kontroli należy zweryfikować stan pakietów akumulatorów w każdej centrali. Jeśli zajdzie konieczność ich wymiany z uwagi na zużycie lub koniec terminu użytkowania zgodnie z DTR należy to uwzględnić w ofercie, podając kwotę jednostkową za wymianę pakietu akumulatorów (zgodnie z formularzem oferty – Załącznik nr 1);

b) Dla urządzeń firmy Alkaster, jeśli zajdzie taka konieczność, należy uwzględnić wymianę modułów sensorów na nowe z okresem ważności kalibracji 36 miesięcy (+/- jeden miesiąc). W ofercie należy wskazać kwotę jednostkową za wymianę modułu sensora (zgodnie z formularzem oferty – Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).

c) W przypadku urządzeń firmy Gazex, dopuszczalna jest kalibracja modułów sensorów na miejscu. Do oferty należy dołączyć stosowny certyfikat zaświadczający o posiadaniu statusu autoryzowanego serwisu Gazex.

d) Rozliczenie za wykonane prace nastąpi powykonawczo w oparciu o faktyczną ilość wymienionych/skalibrowanych detektorów oraz wymienionych pakietów akumulatorów.

2.4. Protokół:

Wykonawca po wykonaniu kontroli sporządzi protokół, w którym umieści m.in. informacje o: nazwie firmy dokonującej kontroli, dacie wykonania kontroli, dacie następnej kontroli, imię i nazwisko osoby kontrolującej oraz informacje o posiadanych uprawnieniach osób przeprowadzających kontrolę. Lokalizacji obiektu na którym będzie przeprowadzana kontrola. Ponadto protokół powinien zawierać zestawienie elementów przeprowadzonego przeglądu (centrala – typ, nr fabryczny, głowica – typ , nr fabryczny, nazwę gazu którym wykonano test, wartości stężenia, wskazywania głowicy, wynik próby).

3. Cena zamówienia

Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie:

a) Okresowej kontroli systemu detekcji gazu na obiektach Spółki;

b) Niezbędne czynności konserwacyjne systemu detekcji gazu;

c) Pracę podnośnika lub rusztowania. Poza Świebodzickim Parkiem Przemysłowym Zamawiający nie zapewnia podnośnika lub rusztowania. W Świebodzicach Zamawiający udostępni podnośnik nożycowy wraz z operatorem.

4. Termin wykonanie zamówienia.

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia:
do 30.12.2021 r.

5. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

5.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:

„Kontrola detekcji gazu”,

w terminie do 15 listopada 2021 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 15 listopada 2021 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

5.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 15 listopada 2021 r. do godziny: 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pn.:

Przeprowadzenie okresowej kontroli systemu detekcji gazu wraz z wykonaniem czynności konserwacyjnych na halach produkcyjno – magazynowych będących własnością Spółki zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków §3 ust. 3”.

 

6. Kryteria oceny oferty oraz informacje o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty

Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:

a) cena – 90% wagi:

Maksymalną liczbę punktów: 90, otrzyma oferta o najniższej cenie. Kolejnym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem.

Pc= (najniższa cena spośród badanych ofert / cena badanej oferty)x100x0,9

gdzie: Pc – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za cenę

b) dotychczasowe doświadczenie – 10% wagi:

Maksymalną liczbę punktów: 10, otrzyma oferta (lub oferty), w której Oferent wykaże i udokumentuje co najmniej cztery zrealizowane usługi, spełniające kryteria określone w niniejszym zapytaniu. Punktacja za doświadczenie będzie przyznawana w następujący sposób:

Pd= 10 punktów za udokumentowanie 4 lub więcej zrealizowanych usług

Pd= 7,5 punktów za udokumentowanie 3 zrealizowanych usług

Pd= 5 punktów za udokumentowanie 2 zrealizowanych usług

Pd= 2,5 punktu za udokumentowanie 1 zrealizowanej usługi

Pd= 0 punktów za nieudokumentowanie żadnej usługi

gdzie: Pd – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za doświadczenie

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:

P= P+ Pd

gdzie: P – oznacza łączną liczbę punktów dla badanej oferty,

Pc – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za cenę

Pd – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za doświadczenie

Warunek konieczny wzięcia udziału w postępowaniu to załączenie do oferty stosownego dokumentu potwierdzającego posiadanie statusu autoryzowanego serwisu Gazex.

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców.

7.  Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Wojciech Kloc, tel. (+48) 74 646 25 77, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Dagmara Komendera, tel.(+48) 74 6462577, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl

8. Dokumenty składające się na ofertę.

8.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – stanowiący załącznik nr 1

8.2. Wypełnione oświadczenie wykonawcy – stanowiące załącznik nr 2

9. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

10. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w zakresie:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

4) zdolności technicznej lub zawodowej.

Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.

11. Informacje uzupełniające.

11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

11.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.

11.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

12. Wykaz Załączników i Formularzy

1. Formularz nr 1 – Formularz oferty,

2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,