Zapytanie ofertowe – „Przeprowadzenie okresowej – kontroli systemu ogrzewania z uwzględnieniem efektywności energetycznej kotłów, zgodnie z Ustawą o charakterystyce energetycznej budynków art. 23.1.1) lit. a) i d) (Dz.U.2022.2206)”.
- Nazwa i adres Zamawiającego
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl - Opis Przedmiotu Zamówienia:
- Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli zgodnie z art. 23.1.1) lit. a) i d) Ustawy o charakterystyce energetycznej budynków w zakresie kontroli systemu ogrzewania z uwzględnieniem efektywności energetycznej kotłów (U.2022.2206), zlokalizowanych na obiektach będących własnością Spółki.
- Obiekty podlegające kontroli:
lp. Obiekt Rodzaj źródła Ilość kotłów Moc kotłów Powierzchnia ogrzewana (m2) 1 Świebodzicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala G Nagrzewnica gazowa Mark typu GSD Q = 54,5 kW (11 szt.), Q = 27,2 kW (1 szt.)
Nagrzewnica gazowa Mark typu GCD Q = 54,5 kW (2 szt.)14 szt. 54,5 kW * 13 szt. + 27,2 kW = 735,7 kW około 7753,00 2 TERMET EcoCondens SILVER 25kw 1 szt. 25 kW około 350,00 3 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala H Red by TERMET 25/30 1 szt. 25 kW około 143,00 4 Aparat grzewczo wentylacyjny gazowy Q = 30,7 kW 4 szt. 30,7 kW * 4 szt. = 122,8 około 1785,00 - Protokół:
Wykonawca po wykonaniu kontroli sporządzi protokół, w którym umieści m.in. informacje o: nazwie firmy dokonującej kontroli, dacie wykonania kontroli, dacie następnej kontroli, imię i nazwisko osoby kontrolującej oraz informacje o posiadanych uprawnieniach osób przeprowadzających kontrolę.
- Termin wykonanie zamówienia
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 31.07.2023 r. - Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania kontroli. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym. - Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:Dagmara Komendera, tel.(+48) 74 6462577, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl
- Dokumenty składające się na ofertę.
- Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
- Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
- Okres związania ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. - Terminy składania ofert.
Oferty należy składać:- W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl
tytułem: „Oferta – ocena efektywności”
w terminie do 29 czerwca 2023 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 29 czerwca 2023 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.
-
W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 29 czerwca 2023 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzychi opisana:
Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:
„Przeprowadzenie okresowej – kontroli systemu ogrzewania z uwzględnieniem efektywności energetycznej kotłów, zgodnie z Ustawą o charakterystyce energetycznej budynków art. 23.1.1) lit. a) i d) (Dz.U.2022.2206)”.
- W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl
- Warunki uzupełniające.
- Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
- Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
- Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia
- Wykaz Załączników i Formularzy