Zapytanie ofertowe – „Roczna obsługa stacji nN, sN i transformatorowych dla obiektów będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” sp. z o.o.”
Wałbrzych, dnia 07.11.2024 r.
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
“INVEST – PARK DEVELOPMENT” Sp. o.o. uprzejmi informuje o unieważnieniu zapytania ofertowego na realizację zadania pn. „Roczna obsługa stacji nN, sN i transformatorowych dla obiektów będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.” zgodnie z pkt. 10.3. przedmiotowego zapytania.
1. Nazwa i adres Zamawiającego
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
2. Opis Przedmiotu Zamówienia:
2.1. Przedmiotem Zamówienia jest roczna obsługa stacji nN, sN oraz transformatorów znajdujących się na terenie obiektów będących własnością Spółki, obejmująca kwartalne przeglądy/oględziny stacji.
2.2. Zestawienie obiektów objętych obsługą:
lp. |
Obiekt |
Rodzaj stacji |
|
1 |
Świdnicki Park Przemysłowy |
hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 30 |
Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora |
2 |
hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 28 A |
Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora |
|
3 |
Dzierżoniowski Park Przemysłowy |
hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Strefowa 19 |
Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora |
hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Strefowa 21 |
|||
4 |
Wałbrzyski Park Przemysłowy |
hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Uczniowska 34 |
Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora |
5 |
Świebodzicki Park Przemysłowy |
hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala B i C |
Rozdzielnia nN |
6 |
hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala D |
Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora |
|
7 |
hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala G |
Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora |
|
8 |
Biznes Inkubator |
Hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną ul. Strefowa 5a |
2.3. Protokół:
Wykonawca po wykonaniu kontroli sporządzi protokół, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2.4. W ramach Przedmiotu Zamówienia:
-
Oferent będzie zobowiązany również do drobnych napraw do 5 punktów elektrycznych (punkt oświetlenia, punkt pojedynczego gniazda elektrycznego czy punkt włącznika) na obiektach będących własnością Zamawiającego. Niezbędny materiał w celu wykonania drobnych prac po stronie Zamawiającego.
-
W przypadku wystąpienia awarii typu „ciężkiego” (powodującej konieczność wyłączenia zasilania obiektu) sporządzenie stosownego protokołu z określeniem przyczyn awarii, określenie sposobu usunięcia awarii, przedstawienie oferty usunięcia awarii oraz gotowość do rozpoczęcia usuwania awarii – w terminie do 24h od zgłoszenia Zamawiającego.
-
Koszt materiałów niezbędnych do usunięcia usterek/awarii leży po stronie Zamawiającego. Oferta wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego.
-
W przypadku wystąpienia usterek i awarii typu „lekkiego” (niepowodujących konieczności wyłączania zasilania obiektu) naprawa oraz usunięcie usterki przez Oferenta podczas kwartalnych przeglądów i oględzin stacji w cenie ofertowej. Koszt materiałów niezbędnych do usunięcia usterek/awarii leży po stronie Zamawiającego.
Szczegółowy zakres prac przedstawiono w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego oraz w instrukcjach współpracy ruchowej (załącznik nr 3).
Okresowe badanie sprzętu dielektrycznego będącego na wyposażeniu stacji SN leżą po stronie Zamawiającego.
3. Termin wykonanie zamówienia.
Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywania prac. Umowa o współpracy będzie obowiązywała dwanaście miesięcy od daty jej podpisania
z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia.
4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: warunek zostanie spełniony, jeżeli w okresie od 01.09.2019 r. do 30.09.2024 r., Oferent zrealizował minimum trzy usługi spełniające kryteria określone w niniejszym zapytaniu. Oferent zobowiązany jest załączyć oświadczenie o posiadanym doświadczeniu wraz z referencjami, protokołem odbioru lub innym dokumentem jednoznacznie wskazującym na zrealizowanie usługi.
5. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Dagmara Komendera, tel. 691 324 666, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl
Arkadiusz Kawałko, tel. 605 615 503, arkadiusz.kawalko@ipdevelopment.pl
7. Dokumenty składające się na ofertę.
7.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
7.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
8. Okres związania z ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Cena oraz waluta oferty
Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.
10. Sposób przygotowania oferty
10.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
10.2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.
10.3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez osoby podpisujące ofertę.
10.4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
10.5.Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
11. Terminy składania ofert.
Ofertę należy złożyć:
11.1. w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl, zatytułowaną: „Roczna obsługa stacji trafo”
do dnia: 17.10.2024 do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać oddzielnym mailem w dniu 17.10.2024 w godzinach: 10:10 – 10:30.
11.2. lub w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, II piętro – sekretariat Spółki, w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 17.10.2024 r. do godziny 10.00. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Koperta powinny być zaadresowane na adres Zamawiającego:
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pn.:
„Roczna obsługa stacji nN, sN i transformatorowych dla obiektów będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.”
12. Wybór oferenta
Głównym kryterium oceny ofert jest kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.
Lp |
Oznaczenie |
Kryterium |
Waga punktowa przypisana |
1 |
A |
Cena |
100 pkt |
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert:
Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:
„A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to ta, która otrzyma największą ilość punktów.
13. Warunki uzupełniające.
13.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
13.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:
-
złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert;
-
gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia;
-
gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
13.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
13.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
14. Załączniki: