Zapytanie ofertowe – „Roczna obsługa stacji nN, sN i transformatorowych dla obiektów będących własnością „INVEST-PARK DEVRLOPMENT” sp. z o.o.”
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Zamawiający:
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
2. Opis Przedmiotu Zamówienia:
2.1. Przedmiotem Zamówienia jest:
2.1.1. Roczna obsługa stacji nN, sN oraz transformatorów znajdujących się na terenie obiektów będących własnością Spółki, obejmująca miesięczne przeglądy/oględziny stacji. Z ww. czynności należy sporządzić stosowne protokoły podpisane przez uprawnione osoby.
W ramach miesięcznych przeglądów/oględzin Oferent będzie wykonywał również drobne naprawy do 15 punktów elektrycznych miesięcznie (punkt oświetlenia, punkt pojedynczego gniazda elektrycznego czy punkt włącznika) na obiektach będących własnością Zamawiającego. Niezbędny materiał w celu wykonania drobnych prac po stronie Zamawiającego.
Zestawienie obiektów objętych obsługą znajduje się poniżej:
lp. | Obiekt | Rodzaj stacji | |
1 | Świdnicki Park Przemysłowy | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 30 | Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora |
2 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 28 A | Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora | |
3 | Dzierżoniowski Park Przemysłowy | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Strefowa 19 | Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora |
4 | Wałbrzyski Park Przemysłowy | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Uczniowska 34 | Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora |
5 | Świebodzicki Park Przemysłowy | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala B i C | Rozdzielnia nN |
6 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala D | Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora | |
7 | hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala G | Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora | |
2.1.2. W przypadku wystąpienia awarii typu „ciężkiego” (powodującej konieczność wyłączenia zasilania obiektu) sporządzenie stosownego protokołu z określeniem przyczyn awarii, określenie sposobu usunięcia awarii, przedstawienie oferty usunięcia awarii oraz gotowość do rozpoczęcia usuwania awarii – w terminie do 24h od zgłoszenia Zamawiającego. Koszt materiałów niezbędnych do usunięcia usterek/awarii leży po stronie Zamawiającego. Oferta wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego.
2.1.3. W przypadku wystąpienia usterek i awarii typu „lekkiego” (niepowodujących konieczności wyłączania zasilania obiektu) naprawa oraz usunięcie usterki przez Oferenta podczas miesięcznych przeglądów i oględzin stacji w cenie ofertowej. Koszt materiałów niezbędnych do usunięcia usterek/awarii leży po stronie Zamawiającego.
Szczegółowy zakres prac przedstawiono w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego oraz w instrukcjach współpracy ruchowej (załącznik nr 2).
Okresowe badanie sprzętu dielektrycznego będącego na wyposażeniu stacji SN leżą po stronie Zamawiającego.
3. Termin wykonanie zamówienia.
Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywania prac. Umowa o współpracy będzie obowiązywała dwanaście miesięcy od daty jej podpisania z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia.
4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Wojciech Kloc, tel. 791147666, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Arkadiusz Kawałko, tel.605 615 503, arkadiusz.kawalko@ipdevelopment.pl
6. Dokumenty składające się na ofertę.
Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
7. Okres związania z ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
8. Terminy składania ofert.
8.1. Ofertę należy złożyć:
a) w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl do dnia: 04.10.2020 do godziny: 12:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać oddzielnym mailem w dniu 04.10.2020 w godzinach: 12:10 – 12:30.
lub
b) w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, II piętro – sekretariat Spółki, w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 10.2020 r. do godziny 12.00.
8.2. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Koperta powinny być zaadresowane na adres Zamawiającego:
INVEST-PARK DEVELOPMENT” sp. z o. o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pn.:
„Roczna obsługa stacji nN, sN i tranformatorowych dla obiektów będących własnością „INVEST-PARK DEVRLOPMENT” Sp. z o.o.”
(Nie otwierać przed dniem: 04.10.2020 r. godz. 12.10)
9. Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent otrzyma największą ilość punktów wyliczanych według poniższego wzoru. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:
a) cena – 60% wagi:
Maksymalną liczbę punktów: 60, otrzyma oferta o najniższej cenie. Kolejnym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem.
Pc= (najniższa cena spośród badanych ofert / cena badanej oferty)x100x0,6
gdzie: Pc – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za cenę
b) dotychczasowe doświadczenie – 40% wagi:
Maksymalną liczbę punktów: 40, otrzyma oferta (lub oferty), w której Oferent wykaże i udokumentuje co najmniej cztery zrealizowane usługi, spełniające kryteria określone w niniejszym zapytaniu. Punktacja za doświadczenie będzie przyznawana w następujący sposób:
Pd= 40 punktów za udokumentowanie 4 lub więcej zrealizowanych usług
Pd= 30 punktów za udokumentowanie 3 zrealizowanych usług
Pd= 20 punktów za udokumentowanie 2 zrealizowanych usług
Pd= 10 punktów za udokumentowanie 1 zrealizowanej usługi
Pd= 0 punktów za nieudokumentowanie żadnej usługi
gdzie: Pd – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za doświadczenie
Łączna liczba punktów za ofertę będzie wyliczona wg wzoru:
P= Pc + Pd
gdzie: P – oznacza łączną liczbę punktów dla badanej oferty.
10. Z udziału w zapytaniu wykluczeni zostaną Oferenci:
10.1. w odniesieniu do których wszczęto postępowanie o ogłoszeniu upadłości lub których upadłość ogłoszono, wszczęto postępowanie naprawcze, likwidację.
10.2. którzy nie spełniają warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym zapytaniu.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zapis w dokumentach rejestrowych Oferenta potwierdzający, że Oferent prowadzi działalność w zakresie zgodnym z zapytaniem.
10.3. którzy nie spełniają warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zapis w dokumentach rejestrowych Oferenta potwierdzający, że Oferent prowadzi działalność minimum trzy lata.
11. Warunki uzupełniające.
11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
11.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
11.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
11.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
Załączniki:
- Formularz nr 1 – Formularz oferty
- Załącznik nr 1 – Szczegółowy zakres oględzin i przeglądów stacji objętych zapytaniem ofertowym
- Załącznik nr 2 – Dokumentacje techniczno-ruchowe stacji:
3.1. Załącznik nr 2 cz. 1
3.2. Załącznik nr 2 cz. 2
3.3. Załącznik nr 2 cz. 3
3.4. Załącznik nr 2 cz. 4 - Załącznik nr 3 – Przykładowy protokół z przeglądów/oględzin