Zapytanie ofertowe – „Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego w biurowcu G, który jest zlokalizowany na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego”
Wałbrzych, dnia 17.09.2021 r.
INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Informuję, iż wyniku zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej Spółki w sprawie „Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego w biurowcu G, który jest zlokalizowany na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego” dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Setia Invest
Andrzej Ostrowski
ul. Wincentego Witosa 1
56-100 Wołów
Zapytanie ofertowe – „Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego w biurowcu G, który jest zlokalizowany na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego”
1. Nazwa i adres Zamawiającego
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
2. Opis Przedmiotu Zamówienia:
2.1.Przedmiotem Zamówienia są roboty inwentaryzacyjno-projektowo-instalacyjno-montażowe zgodnie z poniższym zakresem:
Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w biurowcu G.
2.2.Projekt i realizacja:
Dodatkowe wytyczne do projektowania:
- należy wykonać inwentaryzację istniejącej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego;
- należy wykonać projekt wykonawczy rozbudowy istniejącej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego wraz z doborem opraw uwzględniając obowiązującą instrukcję bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu stanowiącą załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz aktualny układ pomieszczeń stanowiący załącznik nr 2;
- projekt należy uzgodnić z rzeczoznawcą do spraw p.poż.;
- należy uwzględnić montaż opraw w miejscach lokalizacji hydrantów wewnętrznych, przycisków ROP, gaśnic itp. (zgodnie z obowiązującymi przepisami);
- wszystkie oprawy muszą posiadać diody sygnalizacyjne LED (sygnalizacja obecności napięcia w sieci oraz wskazanie stanu naładowania baterii/akumulatora);
- rozprowadzenie okablowania przewidzieć w korytach prowadzonych natynkowo (istnieje możliwość wykorzystania istniejących tras kablowych);
- wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia po wykonaniu instalacji oraz dostarczenie dokumentacji powykonawczej;
- weryfikacja i wymiana baterii w istniejących oprawach jeśli zajdzie taka konieczność;
- jeśli zajdzie konieczność należy wymienić istniejące oprawy oświetleniowe tak aby całość instalacji spełniała obowiązujące normy w tym zakresie;
- gwarancja na wykonanie Zamówienia 36 miesięcy, na oprawy zgodnie z gwarancją producenta.
Pozostałe parametry zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
3. Termin wykonanie zamówienia .
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 31 grudnia 2021 r.
4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję lokalną dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Wojciech Kloc, tel., 791 147 666, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
Dagmara Komendera, tel.(+48) 74 6462577, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl
6. Dokumenty składające się na ofertę.
6.1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
6.2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
7. Okres związania ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
8. Sposób przygotowania ofert.
8.1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
8.2.Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta.
8.3.Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
8.4.Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
8.5.W przypadku ustanowienia Pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
9. Terminy składania ofert.
Oferty należy składać:
9.1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl tytułem:
„Oferta – oświetlenie awaryjne – biurowiec G”
w terminie do 10 września 2021 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 10 września 2021 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.
9.2. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 10 września 2021 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:
„Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego w biurowcu G, który jest zlokalizowany na obszarze Świebodzickiego Parku Przemysłowego”
10. Wybór oferenta.
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
11. Warunki uzupełniające.
11.1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
11.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:
-
- złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert,
- gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia,
- wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć,
11.3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
11.4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
Wykaz Załączników i Formularzy
- Formularz nr 1 – Formularz Oferty.
- Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Załącznik nr 1 – wyciąg z instrukcji bezpieczeństwa pożarowego
- Załącznik nr 2 – aktualny rozkład pomieszczeń