Zapytanie ofertowe – „Dostawa i montaż dwóch bram segmentowych zewnętrznych w budynku F na terenie Świebodzickiego Parku Przemysłowego ul. Wałbrzyska 38”
- Nazwa i adres Zamawiającego
1.1. Zamawiający
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
- Opis Przedmiotu Zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest demontaż dwóch istniejących bram dwuskrzydłowych oraz dostawa i montaż dwóch nowych bram segmentowych zgodnie z poniższymi wytycznymi:
-
- Demontaż i utylizacja dwóch bram dwuskrzydłowych zamontowanych w obiekcie.
- Dostawa i montaż dwóch nowych bram segmentowych w miejscu wcześniej zdemontowanych bram dwuskrzydłowych. Wymiary otworów w które należy zamontować nowe bramy: otwór nr 1- wysokość 2,96 m, szerokość 2,63 m; otwór nr 2 – wysokość 3,45 m, szerokość 4,10 m. Wymiary otworów należy potwierdzić samodzielnie podczas wizji lokalnej. Do wymiaru otworów należy dobrać odpowiednie wymiary bram.
Zdjęcia istniejących bram zamontowanych na obiekcie znajdują się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. - Parametry nowych bram segmentowych:
– producent Hormann lub inny równoważny
– bramy pełne – bez przeszkleń
– w każdej bramie należy wykonać 1 szt. drzwi przejściowych bez wystającego progu. Zamek z wkładką patentową. Minimalna szerokość drzwi w świetle przejścia 90 cm.
– napęd bram elektryczny
– kolor wewnętrzny standardowy biały bez dopłaty
– kolor zewnętrzny RAL 7016 lub inny uzgodniony z zamawiającym z palety barw podstawowych bez dopłaty
– bramy ocieplane o parametrze izolacyjności nie gorszym niż 1,3 W /(m2·K)
d. dostawa i montaż podkonstrukcji stalowej pod bramę jeśli będzie wymagana;
e. uruchomienie bram (zasilanie bram zostanie wykonane przez Zamawiającego);
f. obróbka otworów/ościeżnic po wykonanym montażu bram;
g. montaż obróbek blacharskich jeśli będą wymagane;
h. utylizacja materiałów powstałych podczas prowadzenia prac;
i. prace porządkowe.
- Termin wykonanie zamówienia .
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 31 grudnia 2024 r.
- Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
- Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl
Wojciech Kloc, tel. (+48) 791 147 666, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl
- Dokumenty składające się na ofertę.
- Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
- Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
- Okres związania ofertą.
Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.
- Terminy składania ofert.
Oferty należy składać:
- W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pltytułem:
„Oferta – montaż bramy”
w terminie do 25 października 2024 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 25 października 2024 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.
- W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 25 października 2024 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:
“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
i opisana:
Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:
„Bramy segmentowe hala F”
- Wybór oferenta
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
- Warunki uzupełniające.
- Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
- Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
Załączniki do zapytania ofertowego: