Zapytanie ofertowe – „Dostawa i montaż dwóch bram segmentowych zewnętrznych w budynku F na terenie Świebodzickiego Parku Przemysłowego ul. Wałbrzyska 38”

  1. Nazwa i adres Zamawiającego

1.1. Zamawiający

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

  1. Opis Przedmiotu Zamówienia:

Przedmiotem Zamówienia jest demontaż dwóch istniejących bram dwuskrzydłowych oraz dostawa i montaż dwóch nowych bram segmentowych zgodnie z poniższymi wytycznymi:

    1. Demontaż i utylizacja dwóch bram dwuskrzydłowych zamontowanych w obiekcie.
    2. Dostawa i montaż dwóch nowych bram segmentowych w miejscu wcześniej zdemontowanych bram dwuskrzydłowych. Wymiary otworów w które należy zamontować nowe bramy: otwór nr 1- wysokość 2,96 m, szerokość 2,63 m; otwór nr 2 – wysokość 3,45 m, szerokość 4,10 m. Wymiary otworów należy potwierdzić samodzielnie podczas wizji lokalnej. Do wymiaru otworów należy dobrać odpowiednie wymiary bram.
      Zdjęcia istniejących bram zamontowanych na obiekcie znajdują się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
    3. Parametry nowych bram segmentowych:

– producent Hormann lub inny równoważny
– bramy pełne – bez przeszkleń
– w każdej bramie należy wykonać 1 szt. drzwi przejściowych bez wystającego progu. Zamek z wkładką patentową. Minimalna szerokość drzwi w świetle przejścia 90 cm.
– napęd bram elektryczny
– kolor wewnętrzny standardowy biały bez dopłaty
– kolor zewnętrzny RAL 7016 lub inny uzgodniony z zamawiającym z palety barw podstawowych bez dopłaty
– bramy ocieplane o parametrze izolacyjności nie gorszym niż 1,3 W /(m2·K)

d. dostawa i montaż podkonstrukcji stalowej pod bramę jeśli będzie wymagana;

e. uruchomienie bram (zasilanie bram zostanie wykonane przez Zamawiającego);

f. obróbka otworów/ościeżnic po wykonanym montażu bram;

g. montaż obróbek blacharskich jeśli będą wymagane;

h. utylizacja materiałów powstałych podczas prowadzenia prac;

i. prace porządkowe.

 

  1. Termin wykonanie zamówienia .

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 31 grudnia 2024 r.

  1. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

  1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

Robert Strzelecki, tel. (+48) 690 804 208, robert.strzelecki@ipdevelopment.pl
Wojciech Kloc, tel. (+48) 791 147 666, wojciech.kloc@ipdevelopment.pl

  1. Dokumenty składające się na ofertę.
    • Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
    • Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
  2. Okres związania ofertą.

Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych.

  1. Terminy składania ofert. 

Oferty należy składać:

  1. W formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pltytułem:

„Oferta – montaż bramy”

w terminie do 25 października 2024 r. do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać w odrębnej wiadomości e-mail w dniu 25 października 2024 r. w godzinach: 10:10 – 10:30.

  1. W nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Spółki w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 16 na II piętrze w terminie do 25 października 2024 r. do godziny 10:00. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego:

“INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16

58-306 Wałbrzych

i opisana:

Oferta na wykonanie usługi pod nazwą:

„Bramy segmentowe hala F”

  1. Wybór oferenta

Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.

  1. Warunki uzupełniające.
    • Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
    • Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert; gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia; gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
    • Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
    • Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.

 

Załączniki do zapytania ofertowego:

  1. Załącznik nr 1 – Dokumentacja fotograficzna
  2. Formularz nr 1 – Formularz oferty
  3. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu