Zapytanie ofertowe – „Roczna obsługa stacji nN, sN i transformatorowych dla obiektów będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” sp. z o.o.”
PONOWNE ZAPYTANIE
- Nazwa i adres Zamawiającego
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl
- Opis Przedmiotu Zamówienia:
- Przedmiotem Zamówienia jest roczna obsługa stacji nN, sN oraz transformatorów znajdujących się na terenie obiektów będących własnością Spółki, obejmująca kwartalne przeglądy/oględziny stacji.
- Zestawienie obiektów objętych obsługą:
lp. Obiekt Rodzaj stacji 1 Świdnicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 30 Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora 2 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Towarowa 28 A Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora 3 Dzierżoniowski Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Strefowa 19 Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Strefowa 21 4 Wałbrzyski Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – ul. Uczniowska 34 Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora 5 Świebodzicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala B i C Rozdzielnia nN 6 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala D Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora 7 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala G Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora 8 Biznes Inkubator Hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną ul. Strefowa 5a Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora - Protokół:
Wykonawca po wykonaniu kontroli sporządzi protokół, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. - W ramach Przedmiotu Zamówienia
- W przypadku wystąpienia awarii typu „ciężkiego” (powodującej konieczność wyłączenia zasilania obiektu) sporządzenie stosownego protokołu z określeniem przyczyn awarii, określenie sposobu usunięcia awarii, przedstawienie oferty usunięcia awarii oraz gotowość do rozpoczęcia usuwania awarii – w terminie do 24h od zgłoszenia Zamawiającego.
- Koszt materiałów niezbędnych do usunięcia usterek/awarii leży po stronie Zamawiającego. Oferta wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego.
- W przypadku wystąpienia usterek i awarii typu „lekkiego” (niepowodujących konieczności wyłączania zasilania obiektu) naprawa oraz usunięcie usterki przez Oferenta podczas kwartalnych przeglądów i oględzin stacji w cenie ofertowej. Koszt materiałów niezbędnych do usunięcia usterek/awarii leży po stronie Zamawiającego.Szczegółowy zakres prac przedstawiono w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego oraz w instrukcjach współpracy ruchowej (załącznik nr 3).Okresowe badanie sprzętu dielektrycznego będącego na wyposażeniu stacji SN leżą po stronie Zamawiającego.
- Termin wykonania zamówienia.
Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywania prac. Umowa o współpracy będzie obowiązywała dwanaście miesięcy od daty jej podpisania z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia. - Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: warunek zostanie spełniony, jeżeli w okresie od 01.09.2019 r. do 30.09.2024 r., Oferent zrealizował minimum trzy usługi spełniające kryteria określone w niniejszym zapytaniu. Oferent zobowiązany jest załączyć oświadczenie o posiadanym doświadczeniu wraz z referencjami, protokołem odbioru lub innym dokumentem jednoznacznie wskazującym na zrealizowanie usługi. - Wizja lokalna miejsca wykonywania robót
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym. Wizja lokalna jest wymagana. - Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:Dagmara Komendera, tel. 691 324 666, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl
Arkadiusz Kawałko, tel. 605 615 503, arkadiusz.kawalko@ipdevelopment.pl
- Dokumenty składające się na ofertę
- Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
- Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
- Okres związania z ofertąOferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Cena oraz waluta oferty
Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy. - Sposób przygotowania oferty
- Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
- Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.
- Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez osoby podpisujące ofertę.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
- Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
- Terminy składania ofert.
Ofertę należy złożyć:- w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl, zatytułowaną: „Roczna obsługa stacji trafo”
do dnia: 22.11.2024 do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać oddzielnym mailem w dniu 22.11.2024 w godzinach: 10:10 – 10:30. - lub w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, II piętro – sekretariat Spółki, w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 22.11.2024 r. do godziny 10.00. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Koperta powinny być zaadresowane na adres Zamawiającego:
„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzychi opisana:
Oferta na wykonanie usługi pn.:
„Roczna obsługa stacji nN, sN i transformatorowych dla obiektów będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.”
- w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl, zatytułowaną: „Roczna obsługa stacji trafo”
- Wybór oferenta
Głównym kryterium oceny ofert jest kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.
Lp Oznaczenie Kryterium Waga punktowa przypisana
do poszczególnych kryteriów oceny ofert1 A Cena 100 pkt Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert:
Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:
„A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to ta, która otrzyma największą ilość punktów.
- Warunki uzupełniające.
- Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:
- złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert
- gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia
- gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
- Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
- Załączniki
- Formularz nr 1 – Formularz oferty
- Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 1 – Przykładowy protokół z przeglądów/oględzin;
- Załącznik nr 2 – Szczegółowy zakres oględzin i przeglądów stacji objętych zapytaniem ofertowym;
- Załącznik nr 3 – Dokumentacje techniczno-ruchowe stacji;