Zapytanie ofertowe – „Roczna obsługa stacji nN, sN i transformatorowych dla obiektów będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” sp. z o.o.”

PONOWNE ZAPYTANIE

  1. Nazwa i adres Zamawiającego

„INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.
ul. Uczniowska 16
58-306 Wałbrzych
tel. (+48) 74 646 25 70, fax. (+48) 74 646 25 74, e-mail: ipd@ipdevelopment.pl
www.ipdevelopment.pl

  1. Opis Przedmiotu Zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest roczna obsługa stacji nN, sN oraz transformatorów znajdujących się na terenie obiektów będących własnością Spółki, obejmująca kwartalne przeglądy/oględziny stacji.
    2. Zestawienie obiektów objętych obsługą:

      lp. Obiekt Rodzaj stacji
      1 Świdnicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Towarowa 30 Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora
      2 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Towarowa 28 A Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora
      3 Dzierżoniowski Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Strefowa 19 Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora
      hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Strefowa 21
      4 Wałbrzyski Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną  – ul. Uczniowska 34 Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora
      5 Świebodzicki Park Przemysłowy hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala B i C Rozdzielnia nN
      6 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala D Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora
      7 hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną i techniczną – hala G Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora
      8 Biznes Inkubator Hala produkcyjno – magazynowa z częścią administracyjno – socjalną ul. Strefowa 5a Rozdzielnia nN, Rozdzielnia SN, komora transformatora

       

    3. Protokół:
      Wykonawca po wykonaniu kontroli sporządzi protokół, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
    4. W ramach Przedmiotu Zamówienia
      • W przypadku wystąpienia awarii typu „ciężkiego” (powodującej konieczność wyłączenia zasilania obiektu) sporządzenie stosownego protokołu z określeniem przyczyn awarii, określenie sposobu usunięcia awarii, przedstawienie oferty usunięcia awarii oraz gotowość do rozpoczęcia usuwania awarii – w terminie do 24h od zgłoszenia Zamawiającego.
      • Koszt materiałów niezbędnych do usunięcia usterek/awarii leży po stronie Zamawiającego. Oferta wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego.
      • W przypadku wystąpienia usterek i awarii typu „lekkiego” (niepowodujących konieczności wyłączania zasilania obiektu) naprawa oraz usunięcie usterki przez Oferenta podczas kwartalnych przeglądów i oględzin stacji w cenie ofertowej. Koszt materiałów niezbędnych do usunięcia usterek/awarii leży po stronie Zamawiającego.Szczegółowy zakres prac przedstawiono w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego oraz w instrukcjach współpracy ruchowej (załącznik nr 3).Okresowe badanie sprzętu dielektrycznego będącego na wyposażeniu stacji SN leżą po stronie Zamawiającego.
  2. Termin wykonania zamówienia.
    Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywania prac. Umowa o współpracy będzie obowiązywała dwanaście miesięcy od daty jej podpisania z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia.
  3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
    O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: warunek zostanie spełniony, jeżeli w okresie od 01.09.2019 r. do 30.09.2024 r., Oferent zrealizował minimum trzy usługi spełniające  kryteria określone w niniejszym zapytaniu. Oferent zobowiązany jest załączyć oświadczenie o posiadanym doświadczeniu wraz z referencjami, protokołem odbioru lub innym dokumentem jednoznacznie wskazującym na zrealizowanie usługi.
  4. Wizja lokalna miejsca wykonywania robót
    Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac. Wizję dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym. Wizja lokalna jest wymagana.
  5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami
    Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

    Dagmara Komendera, tel. 691 324 666, dagmara.komendera@ipdevelopment.pl

    Arkadiusz Kawałko, tel. 605 615 503, arkadiusz.kawalko@ipdevelopment.pl

  6. Dokumenty składające się na ofertę
    1. Wypełniony formularz oferty podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta – Formularz nr 1
    2. Wypełniony formularz – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Formularz nr 2
  7. Okres związania z ofertąOferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  8. Cena oraz waluta oferty
    Walutą oferty jest złoty polski [PLN] i w tej walucie Oferent musi wycenić przedmiot zamówienia. Oferta powinna uwzględniać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Rozliczenie i zapłata dokonywana będzie w złotych polskich [PLN] na rachunek wykonawcy.
  9. Sposób przygotowania oferty
    1. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania.
    2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent nie może składać oferty na to zamówienie jako wykonawca indywidualny i jednocześnie jako wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami.
    3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez osoby podpisujące ofertę.
    4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu.
    5. Dokumenty oraz załączniki dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub ustanowionego przez Oferenta Pełnomocnika.
  10. Terminy składania ofert.
    Ofertę należy złożyć:

    1. w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres mailowy: oferty@ipdevelopment.pl, zatytułowaną: „Roczna obsługa stacji trafo”
      do dnia: 22.11.2024 do godziny: 10:00 w postaci spakowanej do jednego pliku archiwum .ZIP, zabezpieczonego hasłem. Hasło do pliku należy przesłać oddzielnym mailem w dniu 22.11.2024 w godzinach: 10:10 – 10:30.
    2. lub w siedzibie Zamawiającego: „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o., ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych, II piętro – sekretariat Spółki, w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 22.11.2024 r. do godziny 10.00. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Koperta powinny być zaadresowane na adres Zamawiającego:

      „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o. o.

      ul. Uczniowska 16
      58-306 Wałbrzych

      i opisana:

      Oferta na wykonanie usługi pn.:

      „Roczna obsługa stacji  nN, sN i transformatorowych dla obiektów będących własnością „INVEST-PARK DEVELOPMENT” Sp. z o.o.”

  11. Wybór oferenta

    Głównym kryterium oceny ofert jest kryterium „Cena”, które stanowi 100 pkt wagi.

    Lp Oznaczenie Kryterium Waga punktowa przypisana
    do poszczególnych kryteriów oceny ofert
    1 A Cena 100 pkt

    Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert:

    Punkty przyznane za spełnienie kryterium oceny ofert „Cena”:

    „A” = ((cena netto oferty z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)) * 100 pkt

    Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych (nieodrzuconych) ofert złożonych przez wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania. Najkorzystniejsza oferta to ta, która otrzyma największą ilość punktów.

     

  12. Warunki uzupełniające.
    1. Wszystkie informacje zawarte w załącznikach do oferty będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
    2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku:
      1. złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert
      2. gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia
      3. gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć.
    3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
    4. Z tytułu unieważnienia zapytania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
  13. Załączniki
    1. Formularz nr 1 – Formularz oferty
    2. Formularz nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
    3. Załącznik nr 1 – Przykładowy protokół z przeglądów/oględzin;
    4. Załącznik nr 2 – Szczegółowy zakres oględzin i przeglądów stacji objętych zapytaniem ofertowym;
    5. Załącznik nr 3 – Dokumentacje techniczno-ruchowe stacji;